Joulukuisten lista

Status
Not open for further replies.
Äippä x3 siellä on kyllä hyvin raskauduttu heti! Ja ihanaha se ois lapset saaha mahdollisimman pienellä ikäerolla niin ois niistä seuraa toisilleenki :)
 
Mun toinen synnytys oli niin nopee (1,5h) etten kerinny saamaan mitään puudutuksia tai kaasuja ku poika synty autoon :D enkä meinaa ottaa tähän kolmanteenkaan mitään jos noin nopeesti tulee. Eriasia sit jos kestää pirun pitkään ni alkaa jo kaipailee jotain puudutuksia et saa levättyä..
 
CiCaDo: millanen kokemus on synnyttää autoon? Ihan siis niinkun miehenkin näkökulmasta, kun se siellä joutuu kuitenkin varmaan kätilönä toimiin, ja ennen vauvaa kuitenkin tursuaa se isompi hätä ensin pihalle :D
 
Meillä kävi niin hyvä tsäkä että kerittiin sairaalan ovelle jossa oli kätilö odottamassa ja siinä vaiheessa vasta pää oli näkyvissä joten kätilö otti pojan vastaan :) lapsen isä pysyi loppuun asti hyvin rauhallisena kaahaten niin hyvin ku osas ja saatin me poliisitkin perään kun punasia päin jouduttiin ajaa :D onneks tosiaan kerittiin sairaalan ovelle asti kun pojalla oli napanuora kaulan ympärillä ni siinä olis voinu käydä huonostikkin ilman kätilöä. Aika järkyttynyt olin ku poika synty enkä meinannu millään uskoa et se on jo syntynyt ja että se oli siinä mutta ei mitään traumoja jääny :) Hyvä kokemus kaiken kaikkiaan :Heartred
 
Niin ja mullahan suoli tyhjeni jo kotona joten veren ja lapsiveden lisäksi mitään ylimäärästä ei tullut :)
 
CiCaDo hurja kokemus:O onneksi kaikki hyvin loppu hyvin :) kyllä mä suosittelen pientä ikäeroa lapsien väliin, on kavereita keskenään ja sit pääsee " kerralla" yövalvomisista :) Ok on niillä kyllä uhmat ja murkut samaan aikaan kanssa:) aikansa kutakin, mitään en kadu, meillä on ihanat lapset :)
 
Kuullostaa kyllä hurjalta ja ikimuistoiselta CiCaDo tuo sinun synnytys :D Minä ootan ainakin tällä hetkellä innolla synnytystä ja sitä tunneta, kun saa lapsen ekaa kertaa ihollle :Heartred
 
Oon todella pahoillani. Itse käyn samaa just läpi. Maanantaina vielä katsotaan mutta tuskinpa on mitäön.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top