Joulukuisten lista

Status
Not open for further replies.
hei Ninnu!Kyllä se pikkunen siellä pärjää,on hyvin suojattuna.Voihan sitä raskaana ollessa (ei flunssaisena tietenkään) urheilla varsinkin jos keho on tottunut paljoon liikuntaan,ja onhan se voimakkaampaa kuin aivastaminen.
Aluksi sitä on varmaan varovainen,kun kaikki on uutta
 
Mun laskettua aikaa sais muuttaa 2.12. -> 9.12. :)

Kävin sunnuntaina yksityisellä varhaisultrassa ja kaikki oli hyvin, pieni sydänkin löi. Mulla on/oli PCO ja kuukautisia ei oikeastaan ollenkaan niin tuo LA oli heitetty vähän hakuammunnalla. Ultrassa paljastui että sikiö onkin viikon nuorempi kuin oltiin ajateltu, sunnuntaina oli 7 mm CRL ja silloin oli viikkoja koossa 6+4 eli nyt 7+1. Lääkäri meinasi että kyllä tästä kannattaa laskettua aikaa muuttaa, varsinkin kun aiempi on ollut ihan hakuammuntaa :)
 
Siis noin pienillä viikoilla ei mindis vielä sykettä kuule, mut sen näkee ruudulla. Se koko alkio hyppii siellä kun on "pelkkää" sydäntä :D
 
Juu ei vielä mitään kuulunut, mutta alkiossa näkyi pieni "värinä" jonka gyne selitti reippaaksi sydämensykkeeksi. Mutta oli tuo silti ihanaa nähtävää :)
 
Tiedän tunteen. Ensimmäisessä raskaudessa kerkesin rv 8+0 nähdä sykkeen. Se pompotti ihan hurjana sielläja se tunne oli ihan mahtava mutta viikkoa myöhemmin sydän olikin sammunut. Ja sillon meille sanottiin että keskenmenon todennäköisyys on hyvin pieni enää kun sykekkii nähty mutta niin vaan meni kesken..

Onnea hyvästä ultrasta ja vauvvalimaa mukaan :Heartred
 
Wildside hih mä en kato ihan ymmärrä mitä milläkin viikoilla on mahdollista nähä :D mutta aika hassulta kuulostaa tuo alkion hyppiminen :D
 
Ei se mitään, ensikertalainen ei voikkaan tietää ja täällähän sitä korjaillaan sitten :)
Joo mulla tosiaan sillon aikoinaan koko alkio vaan hyppi siellä koska oli vaan sellanen pallura vielä ja pelkkää sydäntä niinsanotusti :D Se oli kyl hurjan näköstä ja liikuttavaa. Yks hyppi sikiöpussin sisällä ylös ja alas ja ylös ja alas :D
 
Wildside anteeks mut en voi olla repeilemättä tuolle mielikuvalle pomppivasta pikkuisesta pomppivasta sikiöpussista :'DD
Onneks täällä on tosiaan kokeneempiakin ni saa itte ensikertalaisena selvyyden asioihin :)
 
Hitsi kun mä tavallaan kaipaan sitä ekaa raskautta, kaikki niin uutta ja jännää. Nyt tuntuu pitkältä tää odotus, ensiks odottaa ekaa ultraa, sen jälkeen tokaa ja sen jälkeen synnytystä! Kaikki niin nähty jo... Ne potkut on kyllä kivoja :)
 
Äippä x3 mut eikös aina oo kuitenki yhtä ihania ne ultrat ja potkut jne? :) synnytys taitaa olla se vähiten ihana?
 
Niin eka odottaa ekaa ultraa sitten tokaa ultraa ja sit synnytys:) tottahan toki potkut, muljahdukset sunmuut räpellykset ihania on kuin myös ultrat. Ei se synnytys mikään kamala ole :) innolla odotan sitäkin :) jos synnyt kamala olis en tässä tilassa olis :D tai sit mä oon jonkin sortin masokisti :)
 
Mitä sitä pelkäämään, kyllähän se jännittää kaikkia. Eikä siinä kieltäminen etteikö sattuis, mut ei se niin paha ole! Mulla toi viimeisin meni viime metrit ilman puudutusta kun ei kerinny enää iskemään uutta spinaalia ( joka on muuten sitten ihan kökkö puudutus). Mulla iski synnytyksen jälkeen sellainen fiilis että kai tässä vielä vois kerran vielä makoilla :) vauvat on vaan niin ihania!
 
Ihana :D kaitpa sitä on vaan sit synnytyksen jälkeen niin valtavan onnellinen että unohtaa pian sen kivun :)
 
Meillä mies tuumas että sama tehä sit heti perään toinen! Koitin sitä toppuutella että eihä tässä oo ees ensimmäinen raskaus ees varma vielä :'D siis rv4+4 vasta menossa :'D
 
Samointein... Itse miettinyt jos vetäs koko homman kaasulla ja hytkynnällä :D no saattaahan se mielipide muuttua homman äärellä, mut nyt sellainen fiilis jos jättäs puudutukset muille :D saa nähdä.
 
Mä tulin raskaksi 3 kanssa ekasta kerrasta heti jälkivuodon jälkeen :) mahdollista siis olla koko ajan paksuna :)
Mä luulen että tää on meidän vika :sad001
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top