Joulukuisten lista

Status
Not open for further replies.
Wildside onpakko komppaa sua, mullakin toi luontoäidin f kuppi ja niin vaikeeta on just ritsikoiden löytö ja napitettavat paidat kun olen aika laiha, muuten sopivat mutta tissien kohdalta ei mitään toivookan että kiinni menis :meh: ottasin mielellään pienemmät, nyt kun tissit vaan kasvaa ja kasvaa niin en oikein edes yritä käyttäö mitään muuta kuin urheiluliivejä... Mies kyllä tissi taivaassa mutta heitti jo viikko sitten kovin epäilevästi että eihän noi enää tosta voi kasvaa... Vaan kun voi, ja selkään sattuu näiden kantelu:sad001
Tissi kateus ei kannata :)
 
Joo minä kans oon laiha painan vaan 50 kiloo ja suhkoht hyvässä kunnossa. Paidat on tosiaan välillä ongelma.. Oonki ruvennu nyt turvotuksen takia pitämään löysiä paitoja, johan nuo ukotki tuolla töissä kahtelee muuten että ku mulla vaan tissit paisuu :D Ukkovaltanen ala kun on :D
 
Mä oon tai siis olin laivalla töissä ennenkun ekan kanssa pois jäin, kauluspaita töissä päällä ja suurin osa työkaveriesta miehiä. Ärsyttää vaan ne asiakkaat kun tuleevat tissejä kopeloimaan, niin kuin yleistä omaisuutta, mutta eipä tullut enää kun maha alko kasvaa... Miehillä joku kumma vetovoima rasvakudoksiin ja maitorauhasiin:D
 
Äippä oon huomannu ihan saman. Tosin meillä ei ukot töissä sentään kopeloi, ne on vaan hiton pervoja :D Saattaavat laukoo ihan mitä sylki suuhun tuo :D
 
Ei mulla sentään työkaverit utareissa kiinni vaan nää ah niin ihanat känniläiset:meh: läppä kyllä työporukassa sellaista että joo... No onneks itselläkin kovin kiero toi huumori, niin on tota tullu heitettyä vitsii niidenkin miehuudesta :) potut pottuina :D
 
Joo täälläki pottuilaan onneks takas :D tänään eka päivä kuoli pakko lähtee kesken töitten kotiin. Tuli niin pahaolo :sad001
 
Vielä en ole saanut ekaa aikaa ultraan,antavat sen ekalla neuvolakäynnillä.Ultra kuulemma vko 12-13.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top