Joulukuisten lista

Status
Not open for further replies.
Amanda_m: Se ei haittaa yhtään. Täällä on paljon ihmisiä ja varmasti löytyy samanhenkisiä iästä riippumatta. Ja jos ei muuta yhteistä löydy niin ainakin yhteinen odotusaika
 
Oletteko te kuin nopeasti alkanut pyöristymään? Mulla nyt 8+5 ja tuttava kysyi olenko raskaana kun kuulemma vatsan alueella on tapahtunut kasvamista! (sen verran hyvä tuttu, että ei ollut loukkaavaa.) En haluis kertoa ennen ekaa ultraa kun aiemmin ollut useita keskenmenoja. Haluisin uskoa, että siellä jotain elämää on kun niin voimakkaat oireet on ja lisäksi tuota painoa tullut jo muutamassa viikossa ja vatsa pyöristyy. Varhaisultraan en halua mennä kun se ei mitään takaa.
 
Susu, mulla nyt 8+2 ja vatsa ihan turvoksissa. Ihan ympäri vuorokauden. Ja alavatsa pömpöttää jo kyllä mun mielestä.
 
Doppleri kotiutettu ja hermot meinasi mennä sen kanssa väännellessä, kyllä sieltä oikea kohta taisi löytyä ja syke pomppi 130-170 välissä, mutta ei se kauan kerennyt ruudussa olemaan kun taas sai vähän liikuttaa ja ettiä.. Näinköhän on pikkuisen syke tuo :D :0
 
Neppppsu: Toivotaan :D Mulla tulee olemaan suunniteltu sektio niin voin sit etukäteen kertoa milloin mua voi sieltä etsiä :)
 
Mullakin harkittiin, että sektiolla ulos. Riippuu vähän mitä tutkimuksissa selviää. Itsellä päihde-, ja mielenterveystausta josta tokin kaikki päihteet on jätetty veke 4kk sitten. Kuntoutus takana ja tukea löytyy joka suunnasta :)

Sattuisko täällä muuten olemaan muita päihde-, tai mielenterveystaustaisia odottajia?
 
Neppppsu, millä viikolla oot nyt? Ite oon kans miettiny jos tilais sen dopplerin, mitä suosittelette?
 
Susu täällökin maha pyöristynyt aika kuvasti, mies näki mut alasti eilen kun suihkusta olin tulossa niin totes vaan että koska susta noin iso on tullu? :) mies on yötyöläinen niin valitettavan harvoin tota nakuilua täällä tapahtuu :D
 
Kiitos Susu kommentista.Ei todellakaan ikä haittaa.Huomioin vaan,että ei ehkä niin tyypillinen ikä olla raskaana ensimmäistä kertaa.Yhteistä löytyy kyllä varmasti.
 
Mulla on nyt rv 7+6, ja kyllä massu pullottaa melkosesti. Luulen kyllä olevan turvotusta, ja kasvaneen ruokahalun syytä.. Ei se kohtu kuitenkaan vielä niin iso ole..
 
Mulla eteenpäin kallistunu kohtu ja lääkäri eilen sano että kivasti ja sievästi on kohtu pyöristyny, mutta ulospäin ei vielä kyllä näy. Turvotus kyllä näkyy ja siks pitää pitää löysiä paitoja :D Ootaninnolla sitä vauvvamassua että pääsee silittelee sitä :Heartred
 
Rv 8+5. Mullakin jatkuva turvotus mahassa ollut jo melkein kaksi viikkoa. Eli on tässä jo maha mitä silitellä... Miksei mulla ole mennyt se turvotus tisseihin ollenkaan, aika epistä! :shifty:
 
piiemm, mulla myös tissit on harmillisesti ihan ennallaan >. < Mielelläni ottaisin a-kuppiin vähän täytettä :P
 
Olkaa onnellisia pienistä tisseistä. Ei oo kivat kun on luonnostaan F-kupit.. En pysty yöllä nukkumaan ilman urheilurintsikoita, varsinkaan nyt kun tuntuuvat turpoovan lisää. Mut muutenkin esim suihkussa painaa sen verran että pakko kädellä välillä tukea. Rintsikat ei todellakaan löydy mulle mistään normi vaatekaupasta vaan pitää mennä ihan tissiliiveihin erikoistuneeseen kauppaan ja sit kun se oma koko löytyy niin maksaakin 80 euroo per rintsikka.. Toki hyviä puolia on, että ukko tykkää mut kyllä mulla ukko tykkäis pienemmistäki. :D joten olkaa vain tyytyväisiä pieniin ja terhakoihin tisseihinne. Itsekin haluaisin terhakat tissit, mutta näillä kuppikoilla on aika vaikeeta.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top