Joulukalenterit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja twisted
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ostin miehelle isänpäivälahjaksi sen patukkakalenterin. Itselleni hommasin sen Eloveenan puurokalenterin, ja tässä yks päivä bongasin kaupan teehyllystä Clipper teekalenterin, joka oli tehty ihan normi teepakkaukseen mutta 24 eri makua paketissa. Ei vie paljoa tilaa niin hommasin sen. Lisäksi harrastan palapelejä, joten multa löytyy myös palapelijoulukalenteri, jota kokoan pikkuhiljaa aattoa kohti. :D Esikoiselle ostin Frozen kirjakalenterin ja nuorimmalla on joulukalenteri, josta soi jokaisen luukun takaa jokin joulumelodia. Lisäksi jääkaapin ovesta löytyy sanomalehden jakama ilmainen joulukalenteri, partiolaisten joulukalenteri ja ässäjunnujen joulukalenteri. Ai niin, myös veikkauksen kalenteri löytyy keittiön laatikosta. :D Eiköhän nämä taas riitä.

Miehelle ostin Guinness-suklaakalenterin ja esikoiselle olen hankkinut eläinhahmoja pussikalenteriin. Vauva saa vielä tämän vuoden olla ilman kalenteria, ensi vuonna sitten uusi yritys. Itse sain mieheltä veikkauskalenterin. Beaming Face With Smiling Eyes

Mies toivoi kuvakalenteria, joten sai sellaisen kauniilla kuvalla. Postissa on myös tullut peräti kaksi kalenteria ilmaiseksi. Vauvalle ei olla itse ostamassa kalenteria, mutta kummi sanoi ostavansa, joten jos toteuttaa meillä on sitten kuusi kalenteria.

Miehelle ostin jäätelökalenterin ja teinille toiveesta Apulannan. Kuopus toivoi kalenterin joulupukin kuvalla. Muut on vielä vähän auki, kun mieleisiä ei ole löytynyt. Kinderin kalentereita oli lähikaupassa vielä iso pino, etteivät ainakaan ihan ilman mitään jää.

Viime vuonna oli puhe joulukalentereista ja joku mainitsi Sinfulin seksijoulukalenterin. Yritin sit mennä sitä ostaa marraskuussa mutta nehän oli loppuunmyyty. Olin sit kaukaa viisas ja laitoin itseni postituslistalle et kun tämän vuoden kalenterit tulee myyntiin niin saadaan oma. Joten tänään pärähti myyntiin ne ja oma tilattu ajoissa :D jos siis joku muukin haluaa tilata sellaisen niin nyt niitä saa :D
Nyt pitäs jo olla hommaamassa seksijoulukalenteri. Tuntuu että loppuu joka vuosi aina vaan aikaisemmin.

// Mainoslinkki poistettu ylläpidon toimesta

Last edited by a moderator:
Mä oon allerginen kaikelle turhalle krääsälle, niin siksi oon jättänyt noi kosmetiikkakalenterit kauppoihin, vaikka ne kiinnostaisi.. Oon nyt useampana vuonna ostanut YogiTea-joulukalenterin kuvitusten vuoksi + niissä tulee aina kiva mietelause yhdelle päivälle.

Mulla itsellä ollut parina jouluna kuvakalenteri 🤍 Se on muuten yllättävän kallis, tais olla 10€. 😃 Tuen mielelläni kuvittajaa, joka vielä käsin tekee/maalaa tms. Krääsää välttelevä täälläkin👋

Takaisin