Joulukalenterit

twisted

Kunnioitettu kommentaattori
Kesä-äidit 2020
Viime vuonna oli puhe joulukalentereista ja joku mainitsi Sinfulin seksijoulukalenterin. Yritin sit mennä sitä ostaa marraskuussa mutta nehän oli loppuunmyyty. Olin sit kaukaa viisas ja laitoin itseni postituslistalle et kun tämän vuoden kalenterit tulee myyntiin niin saadaan oma. Joten tänään pärähti myyntiin ne ja oma tilattu ajoissa :D jos siis joku muukin haluaa tilata sellaisen niin nyt niitä saa :D
 
Minäkin sain taannoin jostain sähköpostia, että joulukalenterit ovat myynnissä. Miten ihanaa :love7Odotan jo joulua ja aion hankkia kalenterit ajoissa. Miehelle Fazerin suklaapatukkakalenteri, muiden kalentereista en ole vielä tehnyt päätöstä.:shy:
 
Mäkin bongasin tuon Fazerin suklaapatukkakalenterin, se täytyy kyllä hankkia. Varmaan myös jonkinlainen teekalenteri tulee vielä lisäksi ostettua. Esikoinen on puhunut haribon karkkikalenterista ja Avengers kirjakalenterista, tytöille en tiedä vielä mitkä hankitaan tai mitkä haluavat, kuopukselle kyllä varmaan vain joku kuvakalenteri. Toisaalta olisi myös kiva taas tehdä lapsille oma kalenteri mihin laittaa yhteisiä jouluisia puuhia tai jotain pieniä juttuja.
 
Nyt jo! :hilarious: Aikainen lintu madon nappaa... Onko toi sinfulin kalenteri ollut kiva? Mietin itselleni lähinnä kosmetiikkakalenteria, mutta tämmöinen voisi kyllä piristää kivasti... :joyful: Lapsille varmaan hot wheels kalenteri, ainakin vanhemmalle. Nuoremmalle ehkä joku missä jotain syötävää, ei suklaata kumminkaan...
 
No moni sitä viime vuonna kehui ja mua harmitti ettei sitä saatu. Mies olis kans halunnut sen mut oltiin liian myöhään liikkeellä :D
 
Siellähän ne kalenterit jo kävelee kaupoissa vastaan. Voisi siis ruveta miettimään pilttipurkki-kalenterien täytettä. Viime vuonna esikoisen kalenterissa oli pieni Lego-setti, josta tykkäsi. Nyt on jo ehtinyt puhua haluavansa vain suklaata. Sitä voisi tietysti päästää itsensä helpolla ja ostaa perussuklaakalenterin, mutta katsotaan. Pitäisi myös päättää onko helmikuussa syntyneellä kuopuksella jo tänä vuonna joulukalenteri ja mitä siellä on, jos sen teen. Niin ja miten se toteutetaan. Vauva inhoaa soseita, joten pitääkö tässä ostaa hedelmäsoseita itselle ja esikoiselle että saa purkkeja. :hilarious:
 
Mä just ompelen esikoiselle itse joulukalenteria. Suklaata ja pikkuleluja laitan vuorotellen sinne. Pussukoiden ompelu onnistuu pienissä erissä ja siksi aloitin näin aikaisin. Lapset vie aikaa. :grin

Laitan nyt vielä kuvaakin. Pussit on vähän erillaisia niin menee erikokoiset lelut sinne.
IMG_20210927_070347.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Mulla lukee kalenterissa marraskuun 1. päivän kohdalla, että osta lakritsijoulukalenteri miehelle ja joulukalenteri lapselle.
Pitäiskö hakea vähän aikaisemmin...?
 
Mulla lukee kalenterissa marraskuun 1. päivän kohdalla, että osta lakritsijoulukalenteri miehelle ja joulukalenteri lapselle.
Pitäiskö hakea vähän aikaisemmin...?
Pitäisi:wink Mä tilasin jo kalenterit muiden ruokaostosten mukana, onpahan valmiina. :)
 
Uusimpana, Piltti välipalajoulukalenteri valikoitui juniorille, yllätys isoäidiltä :Heartred

Nyt on kyllä todella erikoisia joulukalentereita saatavilla, jokaiseen makuun jotakin. Hillokalenteri ja puurokalenteri!

Omaa en ole vielä päättänyt, kun maidottomia suklaakalentereitakin alkaa olla jo monia vaihtoehtoja, ilahduttavaa sinänsä että kerrankin valinnanvaikeus. :)
 
Sisko tilasi jostain kalenterin, sisältö on täysin yllätys. Sen lisäksi himoitsen jäätelöjoulukalenteria, ja teekalenterit on myös kivoja.
Mies haluaisi kuivalihakalenterin niin pitää varmaan sille tilata semmoinen
 
Mä en oo näin aikusena enää pitäny joulukalenteria kovin tärkeänä, mahtoko meillä viime vuonna olla ollenkaan. Syytän raskautta, että sorruin nyt tilaamaan Apulannan 3D -kalenterin. Beaming Face With Smiling Eyes Miehelle en tohtinu edes kertoa, mutta ostan sille Fazerin patukkakalenterin, niin sillä ei oo enää varaa taivastella. Beaming Face With Smiling Eyes
 
Mä en oo näin aikusena enää pitäny joulukalenteria kovin tärkeänä, mahtoko meillä viime vuonna olla ollenkaan. Syytän raskautta, että sorruin nyt tilaamaan Apulannan 3D -kalenterin. Beaming Face With Smiling Eyes Miehelle en tohtinu edes kertoa, mutta ostan sille Fazerin patukkakalenterin, niin sillä ei oo enää varaa taivastella. Beaming Face With Smiling Eyes

Minäkin haluaisin tämän Apulannan kalenterin. Ollaan useamman vuoden ajan miehen kanssa järjestetty toisillemme kalenterit ja piti tämä vinkata miehelle. Nyt vain toivon että ottaa vinkistä vaarin.

Pitäisiköhän jo ruveta miettimään miehelle ja esikoiselle kalenteria. Tai olenhan minä jo miettinyt, millaista täytettä esikoisen kalenteriin tänä vuonna tulisi. Mutta en ole päässyt puusta pitkään.

Kiva kyllä, kun nykyisin on aikuisillekin kalentereita ja ylipäätään on normaalia että aikuisella on joulukalenteri. Ei silloin kun minä olin pieni ollut aikuisilla kuin korkeintaan arpakalenteri. Vai oliko vanhempani vain tylsiä?
 
Minusta kaikki ylimääräinen hemmottelu on pääasiassa hyväksi, oli se sitten joulutorttu kahvin kanssa tai yllätysluukku joulukuussa aattoon tai joulupäivään asti:Heartred Omalla huoltajalla ei ollut ikinä joulukalenteria itsellään, mutta me ollaan aina ostettu myös perheen aikuisväelle kalenterit. :)
 
Esikoinen ilmoitti haluavansa kaupan suklaakalenterin eikä pilttipurkkikalenteria. No pääsen ainakin helpolla vaikka perinteen rikkominen vähän tylsää onkin. Ei kuitenkaan saa Baileys-suklaakalenteria, jonka lehdestä bongasi ja sanoi haluavansa. Beaming Face With Smiling Eyes Lienee sanomattakin selvää, ettei poika tajunnut kalenterista muuta kuin että on suklaakalenteri, jonka kuva kai miellytti.
 
Meillä on nuoremmalla pipsapossukalenteri ( 24 pikkuista kirjaa, saa nähdä millainen on) Isompi ei vielä tiedä millaisen tahtoisi.
Suklaapatukkakalenteri olisi kiva, mutta takuuvarmasti siellä on myös liikaa geishaa, joka ei pähkinäallergiselle käy.,
 
Teekalenteria ja vegaanista suklaakalenteria jo kaupassa vähän aikaa sitten katselin, mutta en vielä ostanut. Varmaan käyn lähiaikoina ostamassa molemmat ja ehkä miehen kanssa yhteiseksi arpakalenterin Beaming Face With Smiling Eyes
 
Tuun nyt tännekkin hehkuttaan, että viimeinkin valmis. Beating Heart sisälle autoa, jääkaappimagneetteja ja suklaata sekä minilaskin. View attachment 107900

Oi, ihana kalenteri. :Heartred

Sain mieheltä Apulantakalenterin. Beating Heart Esikoiselle ostin Mauri Kunnas suklaakalenterin. Miehelle ei vielä ole kalenteria. Voipi olla että hänkin saa tänä vuonna kaupan kalenterin. Kun vaan löytyisi hänelle kiva.
 
Takaisin
Top