Jossittelupeli

Laittaisin sille houkutusvalon toisaalle. Oikeastaan joka yö jätän vessaan valot siksikin.

Jos naapurisi kävisi joka päivä kylässä ja viipyisi tunnin kerrallaan, niin...

Laittaisin sille houkutusvalon toisaalle. Oikeastaan joka yö jätän vessaan valot siksikin.
Kätevää!!

Jos naapurisi kävisi joka päivä kylässä ja viipyisi tunnin kerrallaan, niin...
en tietenkään suoraan sanoisi että voitko olla olematta vaan varmaan rupeaisin tyyliin esittämään tosi kiireistä että tajuaisi itse häipyä ja pysyä poissa...🙈 tai sitten pyytäisin miestä hoitamaan sen puhumisen😅

Jos anoppisi toisi lapsellesi lahjaksi aivan liian pieniä vaatteita, niin...

Muistuttaisin ystävääni olevani suhteessa ja miehelleni raskaana, mutta kertoisin kuitenkin olevani kiitollinen rehellisyydestä ja että toivoisin meidän edelleen pysyvän ystävinä

Jos röntgenissä sisältäsi löytyisi sormus, niin...

Epäilisin mieheni yrittäneen kosia minua jollain kakulla, minkä olen mennyt hotkimaan koiramaisesti yhtenä suupalana. 😅

@Emp oli muuten ärsyttävä kärpänen eilen illalla... Ei lähtenyt houkutusvalolla tai edes häätämällä valoa kohti. Häädin sitten vähän toisella tavalla valoa kohti. 🙄

Jos sinulle kasvaisi yht äkkiä kolmas nänni, niin...

Kahvinkeitin olisi varmaan heitettävä pois viallisena, mutta eipä tuo haittaisi kun en juo tai tykkää kahvista yhtään.

Jos puhelinlaskulla olisi ylimääräinen 200€ maksettava rivi josta et tiedä mitään niin...

Eiköhän kyseessä olisi joku huijaus. Toki joku Välimeren risteily sinällään voisi olla kiva.

Jos sinulla olisi työpäivä ja aamulla herätessä kurkku kipeä ja pieni lenssu, niin...

Nykyinen työ äitinä ei kysy mikä terveydentila on, mutta palkkatyössä jäisin kotiin etätöihin tai lähityössä varmaan vähän tilanteen mukaan.

Jos et voisi enää pestä pyykkiä koneella nykyisessä kodissasi niin...

Siis ollenkaan? koskaan?? Varmaan olisi pakko muuttaa, kun ei täällä ole edes yleistä pesutupaa.

Jos löytäisit pihaltasi ampiaispesän niin...

En kyllä arvais. Niin monta ihmistä elämän aikana tarttunut mukaan jotka voisi näin tehdä. Ja tuntuu että ihmisiin törmää mitä kummallisimmissa paikoissa.

Jos puolisosi alkaisi yhtäkkiä harrastamaan jotain uutta lajia intohimoisesti niin...

Tsemppaisin ihan täysillä! Ehkä kokeilisin itsekin jos se olisi yhtään kiinnostava laji.

Jos sinua pyydettäisiin esittämään rooli paikallisessa kesäteatterissa, niin...

Pitäisin heille puhuttelun itse ja selvittäisi heidän vanhempansa, joille myös kertoisin tapahtuneesta.

Jos pitäisi selvitä yksi päivä ilman minkäänlaista maitoa(sis kauramaito tms), niin..

Sanoisin että ei kiitos. Käytettyä tavaraa voin ottaa vastaan tuota tahtia, mutta en uutta. Kiintymystään voivat osoittaa aineettomasti ja rahan voivat lahjoittaa kehittävämpään hommaan.

Jos puolisosi päättäisi yhtäkkiä alkaa vegaaniksi niin...

Olisin iloinen koska itsekin haluaisin syödä kasvisruokaa.

Jos joku sukulainen tulisi kylään viikonlopuksi ja vaatisi vegaaniruokaa, niin...

Voisin yrittää parhaani hyvin vuoksi, mutta jos ei suju niin pääruoan tilataan jostain.

Jos huomaisit yllättävän ja radikaalin painonnousun kuukauden punnitusvälin jälkeen niin...

Takaisin