Jossittelupeli

... selvödti olisin liikkeellä ilman rattaiden suojaavaa vaikutusta 😂

Jos kotipihasi portaiden vieressä lepäisi Laama, niin...

Olisin kaikkein onnellisin siitä, että minulla olisi sisko. 😂 Mie aina haaveilen, että kaupallisen dna-testin tuloksista paljastuisi jokin isän nuoruuden metkujen seuraus. 😅

Jos äitisi paljastaisi sinun olevan oikeasti siskosi lapsi niin...

Se olisi vähän ällöä. En tiedä välittäisinkö tässä vaiheessa enää. Seurustelun alkuvaiheessa se voisi olla este jutun kehittymisessä pidemmälle. 😅 En tiedä miksi, mutta pikkuserkku tuntuu vielä vähän turhan läheiseltä aikana, jona puolisoa ei tarvitse enää etsiä lähikylältä. 😁

Jos tulisit töistä kotiin ja puolisosi olisi sillä välin maalannut olohuoneen inhoamallasi värillä niin...

Suuttuisin. Olen tottunut meidän retrotapetteihin mutta jos niistä joskus luovutaan niin haluan kyllä vaikuttaa (lue: päättää) uuteen ilmeeseen.

Jos puolisosi olisi poissaollessasi vaihtanut olohuoneen järjestyksen uusiksi, niin ...

Kysyisin ekana, että onko hänellä kaikki kunnossa. Mies ei tee mitään sisustukseen liittyvää kuin pakon edessä (esim. muutto ja sen takia tavaroiden paikalleen laittaminen). Sen jälkeen toteaisin varmaan ympärille katseltuani, että olkoon nyt näin ainakin hetken aikaa.

Jos avaralla paikalla kävellessäsi päähäsi (vrt. vanha satu, jossa luultiin taivaan putoavan) yhtäkkiä tippuisi kivi, niin...

Huutaisin kivusta jos en menettäisi tajuntaani.

Jos olisit eilen lakannut varpaankyntesi ja heräisit seuraavana aamuna ilman lakkaa, niin... (Tää on tapahtunut mulle ja mysteerin selvittäminen kesti pitkään)

En yllättyisi. Mulla kynsilakat kuluu aina tosi nopeasti😅

Jos asuisit/lomailisit kerrostalon korkeimmassa kerroksessa, ja talosi viereen tulisi pillit päällä paloauto, mutta et näe kenenkään toisen asukkaan poistuvan rakennuksesta, niin...

...Odottelisin varmaan ikkunassa kertooko joku jotain.

@Emp kiinnostaa mitä niille varpaan kynsille kävi?

Jos kuntasi tarjoaisi kotihoidon kuntalisää 900€/kk niin...

@Emp kiinnostaa mitä niille varpaan kynsille kävi?
En ollut käyttänyt oikeaa lakkaa, vaan akryylimaalia, ja olin käynyt illalla uimassa. Maalit oli liuenneet järveen. Asian huomasin vasta seuraavana päivänä, mutta en muistanut uimista, joten luulin unissani poistaneeni lakat tms.

Takaisin