Jossittelupeli

En keksi yhtään hyvää syytä miksi sellainen tehtäisiin, joten kieltäytyisin.

Jos kaikki mattosi olisivat aamulla kutistuneet puolikkaiksi entisestään niin...

...Kysyisin mieheltä, että mitähän olen mahtanut mennä tekemään 😁

Jos serkkusi/puolison serkku ilmoittaisi tänään tulevansa perheensä kanssa teille viikonlopuksi kylään...

Niin riippuisi täysin serkusta kävisikö se päinsä. 😅😂

Jos lempikahvilasi olisi myytävänä arvoonsa nähden halvalla ja sinulla olisi rahaa niin...

...Harmittelisin kahvilan häviämistä, mutta lohduttautuisin sillä, että minulla on ainakin hyvä rahatilanne 😅

Jos parantumattomasti sairas, pitkäaikainen naapurisi testamenttaisi koiransa sinulle, niin...

Kiroaisin mielessäni ja vaihtaisin ainakin joksikin aikaa taksifirmaa.

Jos kaverisi antaisi lapselleen nimeksi sinun nimesi niin...

...Alkaisin harjoittelemaan selviytymistaitoja

Jos sinut haluttaisiin työpaikallasi esimiestehtäviin (tai nykyistä ylemmäksi), niin...

Kiroaisin niin maan penteleesti ja muuttaisin johonkin missä olisi vähiten jäistä, kun vihaan kylmää.

Jos kumppanisi kosisi sinua jääkiekkomatsissa niin...

...Näkisin varmasti unta 😂

Jos sinut haluttaisiin työpaikallasi esimiestehtäviin (tai nykyistä ylemmäksi), niin...

En tiedä haluaisinko sitä itse. 😂 Ihan muihin työtehtäviin voisin kyllä lähteä, jos palkka ei pienenisi.

Jos sinun pitäisi vaihtaa koteja päikseen sisaruksesi kanssa niin...

.. vaatisin lisää palkkaa 🥸

Ja en vaihtaisi koteja veljen kanssa. Meillä siistimpää 😁

Jos Suomeen tulisi etelä-Euroopan ilmasto niin..

...Muuttaisin jonnekin pohjoisemmas

Jos saisit valita itsellesi kokonaan uuden uran (sinulle ilmestyisi maagisesti koulutus ja pätevyys valitsemallesi alalle) niin...

Kysyisin kuka juo aina viimeisen oluen...

Jos kotisi valvontakamerasta selviäisi, että pomosi käy jatkuvasti kurkkimassa ikkunoistanne sisään niin...

niin ottaisin häntä työpaikalla kaikkien nähden korvasta kiinni ja marsittaisin peilin eteen ihailemaan näkemäänsä. Kertoisin samalla että jos vielä kerrankin touhuaan jatkaa niin nostan pari pikku asiaa tulevaisuudessa firmassa esille...
Se on nimittäin ainoastaan keppi ja porkkana joka tuollaiseen käytökseen pitkässä juoksussa tepsii. Kokemusta nimittäin on...

Jos sinun pitäisi hankkia anopille tai jollekulle miehen sukulaiselle yllättäen miehen puolesra häneltä ohjeita kuitenkaan saamatta lahja, niin ...?

Ei tuottaisi ongelmaa. Minä se meillä olen joka vuosi hoitanut lahjan miehen sukulaiselle muutenkin. 🤭

Jos lempinäyttelijäsi istuisi pitkällä junamatkalla viereiselle paikalle niin...

Takaisin