Jossittelupeli

Niitä hän saisi. Vaikka jonkinasteisesta joulunatsin maineesta kärsinkin niin olen ehdottoman avoin luovalle ajattelulle kaiken muun paitsi pääjoulukuusen koristelun suhteen. 😁

Jos puolisosi haluaisi nukkua koko kesän teltassa niin...

Vähän isompana nukkukoot niin halutessaan. Itsekin nukuin paljon öitä teltassa lapsena, vaikka en koko kesää kyllä. 😅

Jos sinun pitäisi luopua puolista omistamistasi vaatteista niin...

laittaisin menemään ne isot, joita olen säästänyt raskauksien mukanaan tuoman painon heittelyn takia. Niitä en enää painon pudottua toivottavasti tarvitse.

Jos heinäkuussa olisi ennätyssato mustikasta, niin…

Tuskin olisin tälläkään kertaa metsässä niitä kovin usein keräämässä. En ehdi paljoa edes sienestää ja siitä sentään pidän. 😂

Jos et saisi juhannukseksi mistään lihaa grillattavaksi niin...

paistaisun muurinpohjakettuja ja savustaisin kalaa

Jos sinun pitäisi opetella kävelemään puujaloilla,niin...

Tähyilisin hetken aikaa taivaalle jostain suojasta käsin siltä varalta, että sieltä tippuu jotain muutakin.

Jos saisit kutsun linnan juhliin, niin…

Menisin into piukassa ja viettäisin koko illan herkkupöytien äärellä. 😄🤤 Ihmettelisin kyllä mistä hyvästä olen kutsun saanut. 😆

Jos puolisosi kutsuttaisiin linnan juhliin ja hän valitsisi äitinsä tai siskonsa aveciksi niin...

Kysyisin, että mikä on homman nimi.

Jos miehesi veli (leikitään, että sellainen löytyy) saisi kutsun linnan juhliin ja pyytäisi sinut aveciksi, niin…

Totta kai lähtisin. Edelleenkin se buffetti huutelee minulle! 😁

Jos lapsesi hukkaisi metsään työavaimesi, kotiavaimesi ja autosi avaimet eikä niitä löytyisi työaamuna niin...

Koti- ja autonavaimia löytyy, joten niiden suhteen ei hätää. Työpaikan avaimien tiimoilta joutuisin mennä nöyränä tyttönä juttelemaan pomon kanssa. Työpäivän jälkeen juteltaisiin lapsen kanssa ja selvitettäisiin asian kulku ja syy avaimien metsään viemiselle.

Jos lapsesi löytyisi auton takapenkiltä piilottelemasta juuri kun saavut töihin 5min ennen töiden alkua, niin…

Ilmottaisin töihin myöhästymisestä ja mies saisi kuulla kunniansa ettei ole huomannut 2-vuotiaan hävinneen yli puoleksi tunniksi tai jos onkin niin ei ole kertonut minulle. Eniten pelästyisin siinä hetkessä sitä, kun olisi varmasti ollut kyydissä ilman turvavöitä.

Jos ystäväsi paljastuisi vieraan vallan vakoojaksi niin...

Ymmärtäisin silloin häntä paremmin. Mutta varmaan ystävyys silloin jäisi ihan käytännönkin syistä.

Jos miehesi pyytäisi sinua kaveriksi kauneimpiin joululauluihin, niin...

Ennen kieltäytymistä kysyisin, mitä tarkoitusta varten ne tulisi. Jos alastonmallin maalaamisen harjoitteluun, niin voisin kieltäytyä hieman tyynemmin, jos lehtitarkoitusta varten, niin osoittaisin enemmän närkästystä. 😁

Jos sinua pyydettäisiin malliksi alastonmaalauskurssille, niin…

Siihen saattaisin jossain mielenhöiriössä suostuakin. Valokuviin en missään nimessä.

Jos lapsesi kummi haluaisi lopettaa kummina olon niin...

Kysyisin asiaan tarkempia syitä.

Jos 1-vuotias lapsesi olisi syntymäpäivänään saanut käsiinsä ihorasvapurkkisi, saanut sen auki ja istuisi vieraiden tullessa rasvaisella matolla rasvaisessa juhlamekossa keskellä rasvaisia leluja, niin…

Takaisin