Pilkki24
Seurustelun sensei
Riippuu täysin ravintolan reaktiosta mokaansa. Jos osaavat pahoitella ja tarjota hyvitystä niin asia voi mennä ohi ja tulen jonain toisena iltana. Kyseisenä iltana painuisimme joka tapauksessa muualle. Jos on ylimielinen emme voi asialle mitään-asenne niin sanon siinä suoraan surkeasta palvelusta ja reklamoin myöhemmin ravintoloitsijalle. Miulla menee herkästi tunteisiin tuollainen. Kävin ennen paljon ravintoloissa ja laitoin toisinaan ravintoloita boikottiin ihan vain henkilökunnan käytöksen vuoksi. Yhdelle paikalle, kun annoin kerran mahdollisuuden uudelleen kuuden vuoden boikotin jälkeen niin tarjoilija kaatoi juomani syliini. Tästä opin, että boikotit on parempi pitää. Ja siis tarkennuksena vielä, että se oli tarjoilijalta vahinko ja hän oli selkeästi pahoillaan, mutta minulle se oli selvä merkki maailmankaikkeudelta.
Jos junassa ei aukeaisikaan ovi sinun asemallasi niin...
Jos junassa ei aukeaisikaan ovi sinun asemallasi niin...