Mulla on juurikin samanlainen tunne.. Vaikka näin viime viikolla pienen sydämen lyövän, nii nyt on tullu semmonen pelko että kaikki ei ookkaan kunnossa enää. Vihaan tätä tunnetta, ku mää tiijän, etten mää voi vaikuttaa siihen mitenkään. Haluais vaan kokoajan olla ihan varma, että pieni jaksaa kehittyä. Ens viikolla on taas tiistaina kontrolliultra. Onneksi ne varas mulle kontrolliajan, vaikka kaikki oli hyvin. Jotenki on vaan semmonen olo, että joko mää menetän tämänki. Tissitkään ku ei oo enää yhtä kipiät ku pari päivää sitte. Heikotusolo tuli kyllä tännään, vaikka olin syöny just. Mutta sekin voi johtua jostaki ihan muustaki, mitä raskaudesta. En oo heräilly enää öisin nii monesti vessaan, ku pari päivää sitte.. Vieläkään mulla ei oo mahassa isompi tuntemuksia, hyvin hyvin pientä juilimista ehkä kerran päivässä.
Tiiän, että kuulostaa jo typerälle.. mutta kokoajan sitä "tutkii" ja kuulostelee itteensä, että nyt ei oo enää kaikki samanlaista ku kaks päivää sitte. Mulla on liikaa aikaa miettiä, ku ei oo asiakkaita :D Haluais vaan, että kaikki menis hyvin
Tiiän, että kuulostaa jo typerälle.. mutta kokoajan sitä "tutkii" ja kuulostelee itteensä, että nyt ei oo enää kaikki samanlaista ku kaks päivää sitte. Mulla on liikaa aikaa miettiä, ku ei oo asiakkaita :D Haluais vaan, että kaikki menis hyvin
?? en tiedä miten iso kapula siinä pitäis sisuksiin tunkea, mutta ehkä mies auttais