Jos puolisosi ei pääsisi paikalle, kenet ottaisit tukijaksi synnytykseen?

Ottaisin äitini. Meillä on hyvät välit ja tiedän että hän ei hermoilisi vaan osaisi olla tukena. Mieluiten kuitenkin puolisoni.
 
Pyytäisin varmaan mun serkun, joka on mulle kuin sisko (mulla ei ole "oikeita" sisaruksia) . Tosin voisin mä yksinkin siinä tapauksessa synnyttää, jos mies ei pääsisi.

Muistan joskus, kun mun kaverilla h-hetki lähestyi ja odotti lastaan yksin. Ei oltu pitkään edes tunnettu, mutta asui samassa pihassa. Hän jotenkin oletti, että mä ilman muuta menisin hänen tukihenkilöksi synnärille! Sanoin kyllä, että ei mulla ole aikomustakaan tulla... Mulle tuollainen oletus tuli kyllä ihan puun takaa, etenkin kun en itse kokenut meitä niin läheisiksi. Eikä olla pidetty yhteyksiä sen jälkeen kun muutti toiselle paikkakunnalle.
 
Yksin. En voi sietää mitään ylimääräistä hössötystä, ja sitä olisi luvassa, jos äiti olisi mukana. Olisihan siinä kuitenkin kätilö menossa mukana, ettei ihan ypöyksin kuitenkaan tarvitsisi olla, jos mies ei pääsisi paikalle.
 
Menisin yksin. En koe tarvitsevani tukihenkilöä, mutta puoliso on tietenkin mukana, koska kyse on hänenkin lapsestaan.
 
Kyllä mä voisin ihan hyvin yksinkin mennä, mutta varmaan isosiskoa kysyisin mukaan. Äitiä en missään tapauksessa haluaisi, vaikka ollaankin läheisiä.
 
Jos ei mies pääsisi niin äitini. Ollaan hyvin läheisiä ja tiedän ettei ota itteensä vaikka minkälaisia sammakoita suustaan päästelisinkin.

Äidilläni on tosin myös tapana osata sanoa juuri ne asiat joita en todellakaan halua kuulla, eli varmaan näin kävisi synnytyksessäkin...:hilarious: Eli pienellä varauksella kuitenkin.
 
Mä liityn kans yksin menijöiden joukkoon, jos mies ei pääsisi, ja valitettavasti on hällä semmoinen työ, että jos kovasti yllättäen päättää kakkonen tulla niin sitten kyllä voin joutuakin menee yksin:sorry:
 
Takaisin
Top