Joko olette saaneet äitiyspakkauksen?

Amanda83

Oman äänensä löytänyt
Niin, Joko olette saaneet äitiyspakkauksen hypisteltäväksi? Itse odotan innolla pakettia saapuvaksi. Kelan sivuilla ainakin on jo maininta, että pakkaus on lähetetty.
Onko paketin sisältö teillä vastannut odotuksia?
 
On tullut jo postiin 22. päivä mutta huomenna vasta pääsen hakemaan, niin voin tulla kirjottaa lisää. :)
 
Mä en oo vielä saanut laitettu hakemusta menemään ku just tehnyt osoitteen muutoksen noi muut asiat pakko hoitaa eka... Ehkä ensi viikolla tai jopa loppuviikosta sais haettua... Sitä pääsee näpräileen... :)

Sent from my IdeaTabA1000-F using Vau Foorumi mobile app
 
Olen saanut jo paketin! Kaikki oli muuten hyvin, mutta en tykkää yhtään siitä toppapuvusta! :p Ei kyllä saisi moittia, kun kuitenkin meillä on asiat niin hyvin että saadaan noinkin kattava paketti ihan ilmaiseksi. Jotenkin vaan petyin, kun se olikin ihan erilainen kuin kuvassa..
 
Joo munkin mielestä se toppapuku oli aika.. no hassu :grin Mutta kyllä sitä varmaan tulee käytettyä. Tykkäsin välikausipuvusta ja siitä ruskeasta orava haalarista Ne oli kivoja. Ja ne tumput. :love7 Oli jotenkin hellyyttävät!
Hyödyllistä tavaraa oli kyllä, mutta miten kuvittelin että ne vaatteet olis vastasyntyneelle? Ne oli aika isoja.
Rintaliivisuojat tulee heti käyttöön :grin
 
Minä sain omani keskiviikkona :) Oli kiva paketti, mutta tosiaan esim. ne kaikki lämpimät vaatteet on ihan hirveen isoja ekana talvena. Ja se toppapuku.. minä en älynny siitä kelan sivuilla olevasta kuvasta, että siinä on testiä :grin mutta kyllä sitäkin tulee varmasti käytettyä... Se pussilakana ois saanu olla vähän nätimpi, mutta en valita laughing7 hienoa, että on mahdollisuus saada tuollainen paketti!
 
Huohh minäkin tahdon jo äitiyspakkauksen! En ole saanut edes vielä todista raskaudesta nii että voisin tilata sen! Vasta kahden viikon päästä lääkärintarkastus ja vielä se on perjantai 13..

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Tänään tuli minullekin postia. Pakkauksen sisältö yllätti kyllä positiivisesti. Ei oikeastaan yhtään sellaista vaateitta, jota ei haluaisi lapsellaan käyttää.
 
Mulla ei oo edes hakemus vielä vetämässä. Miten mä oon näin hidas?!
 
Noo, kyllä sitä vielä kerkee, onhan tässä heinäkuuhun aikaa :)
 
No nyt on hakemus ja raskaus todistus toimitettu äitiyspakkausta varten... Sin viikon verran odotellen että saa pakkauksen käsiinsä:P...

Sent from my IdeaTabA1000-F using Vau Foorumi mobile app
 
Tänään sain pakkauksen :) Minusta ne vaatteet oli kivan näköisiä eivätkä varmasti jää kaapin perälle keräämään pölyä. Meidän koirakin osoitti enemmän kiinnostusta pakkauksen sisältöön entä mies :D
 
mulle tuli just Kelasta lappu että parin viikon sisään tulee ilmoitus postista, että pakkauksen saa noutaa.
 
Hakemus lähetetty muutama päivä sitten. Kauanko teillä on mennyt hakemuksesta paketin saapumiseen?
 
Vihdoinkin mä saan asiat eteenpäin. Töissä hommat hoidettu ja nyt vaan hakemukset Kelalle. Ja odottelemaan sitä pakkausta.
 
Mulla meni muistaakseni tasan 11 päivää, siis päätöksestä postin saapumisilmotukseen :)
 
Oho, onpa ollut nopeaa toimintaa! Neuvolassa varoitettiin että kannattaa laittaa hakemus heti kun mahdollista, kun Kelan hitaudesta ei koskaan tiedä :D
 
Takaisin
Top