Mitäs muuten ajattelette tuosta Facebookissa ilmottelemisesta?
Ite en ole laittanu suoraan mitään raskausjulkaisuita, mutta äidille annoin luvan julkasta, että hänestä tulee mummo (ilman mitään muuta tietoa siis). Olen myös joissain kommenteissa saattanu siitä sivumennen mainita, mutta tuntuu silti, että suurin osa puolitutuista ei ole mitään huomannu - tutummat jo tietääki. Blogissa myös kirjottelen ihan avoimesti, koska siellä en ole koko nimellä, ja vaikka Face-kaverit tietääki siitä, niin varmastikaan kovin moni heistä ei ole blogia lukenu (koska ei ainakaan ole tullu mitään onnittelutulvaa).
Mietin, että laittasinko rakenneultran jälkeen jonku julkasun, vaikka ultrakuvan kans, mutta olen vähän kahen vaiheilla. Toisaalta minua ärsytti, ko yks puolituttu raskausaikanaan julkasi tosi usein mahakuvia, ja ultrakuvia, ja nyt sitte vauvakuvia... Lähinnä siksi, ko ei itellä ollu vielä kokemusta raskaudesta eikä toisaalta niin kovasti kiinnostanu, ko kyseessä ei tosiaan ollu mikään lähin kaveri. Että ehkä harkitten sitä raskaudella "hehkuttamista" vielä sitte, ko ultra on ohi. :)
Vauvasta en halua laittaa mitään kuvia, sen olen jo päättäny. Lähinnä siksi, että julkisessa mediassa nyt liikkuu kaikenlaisia hörhöjä, ja vaikka julkasut oliski vain kavereille näkyviä, niin ei sitä tiedä, vaikka niittenki joukossa (tai kaverin kaverit) olis jotenki vajavaisia yksilöitä. En halua kuulostaa hullulta, mutta olen ajatellu sen niin, että jos ite olisin vaikka pedofiili, niin mistäs niitä "aitoja" lapsikuvia parhaiten löytäsinkään netissä? Huh...