joko nyt onnistaisi

Täällä uusi palvelun käyttäjä, joka haluis päästä mukaan keskusteluihin.. :) Vauvakuumetta olen potenut jo reilu vuoden verran, ja vihdoin 15.12.2010 jätettiin ehkäsy kokonaan pois. Hormanaalista ehkäsyä en ole käyttänyt 1,5vuoteen, joten niidenkään ei enää kiertoon pitäisi vaikuttaa..

Vauva olisi kovasti toiveena.. Nyt menossa kierrossa 27/29. Kyllä jännittää, ja kaikenmaailman oireitakin olen ainakin kehitellyt itselleni.. :D Tuskin vielä on tärpännyt, vaikka ihana yllätys se olisikin..

Yritystä kuitenkin aika vähän takana vasta, ja emme ole mitään ovistestejä käyttäneet. Laskureiden mukaan olen vähän laskeskellut, mutta emme ole kuitenkaan yrittämällä yrittäneet.. Sovittiin niin, ettei tule hirveää stressiä ja pakko pullaa peiton heilutukseen niinä tiettyinä päivinä.. :-)

Plussaonnea kaikille!

Onnea Alissa22 plussasta :)

Tervetuloa Möhkövantti3! :)

Omaa napaa:

Täällä tänään se hemmetin täti tuli kylään, eli ei edelleenkään onnistanut ja siirrytään yrityskertaan 13 emoticon  Keskiviikkona lääkäri varasi ajan sokerirasitukseen ja otetaan muutkin mahdolliset verikokeet siinä samassa, myös papa otettiin ja tulokset siitä saadaan ehkä vasta helmikuun lopulla ja TAAS otetaan klamytesti että sen voi pois sulkea, mitä hemmettiä ne nyt taas sitä ottaa kun on jo varmaan 3 kerta muutaman kuukauden sisään.. Pitää noudattaa nytten kun täti tuli niin sitä Nia:n neuvoa mitä mulle kertoi ykistyisellä viestillä, kierrot mulla on jäänyt nytten heitteleen tuota Kp 32-34 väliä :)

Muille plussapuhalluksia+++++++

YK13

KP 1/34

Voi ei.. Otan osaa Minnuska89.emoticon Myötätuntoa löytyy, vaikka itse nyt en osaa edes aavistaa, miltä tuntuu noin pitkän yrittämisen jälkeen.. Toivottavasti tärppäisi pian meille jokaiselle.

Oudolta kyllä kuulostaa, että klamydia testin noin monta kertaa ottavat ja noin pienellä aikavälillä. emoticon

Möhkövantti3, voin kyllä sanoa että aika paskalta suoraan sanottuna se minusta tuntuu kun kuitenkin niin kovasti haluaisi saada vauvelin, tosiaan toisesta lapsesta on kyse. Aika pahalta se tuntuu kun testaakin puhtaan negan joka kerta, sitä se minäki ihmettelen että miks ne jatkuvasti sitä klamydiatestiä ottaa, eikö ne nää koneelta mun tiedoista että klamydiaa ei ole emoticon

Minäkin taidan toivotella kaikille sitä plussaa++++ :)

YK13

KP 1/34

Ootko sanonu, ja kysyny asiasta, että miks ne jatkuvasti? :o

Kyl uskon, että tuntuu ja pahalta.. Itsellä kun jo viime kerralla tuntu pahalta ja petyin, kun ekan yrityskuukauden jälkeen testasin puhtaan negan.. Saati sit, jos niin kävis kerta toisensa jälkeen..emoticon

Möhkövantti3, En ole kysyny mutta ajattelin kyllä kysyä jos vielä kerran joudun viemään klamytestin sinne..

No toivottavasti nyt meillä sit kaikilla tärppäisi :)

YK13

KP 1/34

onnea plussanneille :>

Ja Minnuskalle tsempit, kyllä se siitä vielä  !!!
Tuntuu uskomattoman paskalle suoraan sanottuna, tiedän kyllä, meillä oli se yk 21 kun tärppäs. Mutta juuri senkin takia uskon että kyllä teilläkin tärppää vielä :> Aivan varmasti ^^

Kiitos noista sanoista, Nuu_, antavat meikäläisellekin toivoa!

Minnuska89
, meillä myös vuosi täynnä ja yk jotain 16, huoh. Saitko ajan terveyskeskuksen perhesuunnittelulääkärille, vai? Itsekin varailin aikaa TK:een, mut taitaa ihan yleislääkäri olla, joka laittaa sitten lähetettä etiä päin. Toivottavasti lähtee asiat nyt rullaamaan. Ei kyllä soisi kenellekään tälläistä, jo puolen vuoden yrityksessä oli riittävästi kärsimystä. emoticon Tsemppiä kauheesti sulle! emoticon

Palleroiselle
ja Alissalle onnea plussasta!

Tänään kävin aamulla siellä sokerirasituksessa ja hyvin se meni, ihan hemmetin pahanmakuinen se litku ainaki oli jos ei muuta emoticon  Oli erinlaista litkua kuin silloin esikoisen aikaan oli. No 10.1 lääkäri sitten soittaa sokerirasituksen tuloksista ja klamydian tuloksista. Multa otettiin yhteensä laskettuna 7 putkiloa verta emoticon  Eli siinä samassa katotaan maksa ja kilpirauhaset uudelleen että ne ei vain estä tuota raskaaksi tulemista, oli vähän surullista istua siellä aulassa kun varmaan kolme tai neljä raskaana olevaa tuli sinne kans istumaan emoticon Mutta ainut asia mistä olen niin hemmetin iloinen niin on se että olen saanut tässä parin päivän sisällä pudotettua painoa, painoin ennen 111,6kg ja tällä hetkellä painan 109kg mikä on minulta todella hyvä suoritus, olen kävellyt vain kaikkien makeistenkin ohi miettien että "en varmana nytten retkahda ja haluan pudottaa painoa edes jonkiverran"  :) Ja olen alkanut tarkkailemaan mitä suuhuni pistän, otan päivässä yhden lasin verigreippimehua ja syön nesteenpoistajaa, vitamiinia, foolihappoa :) saa nähä tuottaako tässä kierrossa nuo tulosta, en ole edes yhtään ajatellut sitä vauva juttua :)

PAAALJON PLUSSATUULIA JA PUHUREITA IHAN MEILLE JOKA IKISELLE IHANAISELLE++++++++++++++++++++++

YK13

KP 4/34

HEIPPA JOKAISELLE,

ALISSA: MIELETTÖMÄT ONNITTELUT TÄNNEKIN PLUSSASTA emoticon .Paljon Enkeleitä ja tarrasukkia matkallenne mukaan!!

MINNUSKA: Voi ei emoticon ..Pahoittelut jälleen kerran siitä **keleestä.Paljon voimia!!

PAAPERO: KIITOS<3!!Ja teille toivotan paljon peukkuja,että saisitte pian sen plussan!!!

ÖRKKI: Hui..Minä täällä ihan jännityksellä jo odotan,että tuotteko te mataltanne mukananne niitä ihania uutisia<3!!Toivon tosissani,että tuotte!!

Yönsäde ja Teräsmies tänään tasan 1kkemoticon ( tänään olisi rv 38+1)

Hyvä Minnuska89, että osaat ajatella kaikesta huolimatta positiivisesti esim. tuosta painojutusta. emoticon Kadehdittavaa. Toivon vilpittömästi, että saatte testiin pian sen positiivisen tuloksen..
Ja samoin te muut. emoticon

Itse sain kokea sen ilon tänä aamuna, kun menkkojen piti alkaa.. Menkat jäivät, ja testasin heti. Ja siinä se selkeä plussa oli.emoticon

MÖHKÖFANTTI3: SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA emoticon .Paljon Enkeleitä ja tarrasukkia matkallenne mukaan!!!

Yönsäde ja Teräsmies 4vkoa+4pvemoticon

moikka taas kaikille!

mä tulin nytte takasin tänne kun noin vikko sitten meni kesken....

ei sitä onnea kauan kestänytkään sitte, mutta taas yritetään ja yritetään pysyä järjissä :)

onnea kaikille plussanneille ja toivon todellakin että kaikki menee hyvin ja ressittömästi :)  <3

Palleroinen
Pahoittelut sinne emoticon Voimia <3

Kaikille plussanneille onnea!! <3 Ja tarrasukkia mukaan :)

Omanapa
Khih, enpäs oo ikuisuuteen taas täälläkään käyny...

Mun kierto taitaa tasoittua!! Viime kesän jälkeen olleetkin 34-80-70... Ja viimesin oli vaan 31! Jes!!
emoticon

Kuulumisia sen verran; ollaan muutettu pois edellisestä kamalasta asunnosta, toiseen kolmioon, mutta nyt kyllä kelpaakin elellä. Koira ja kissat hyvin ottaneet muuton :)
Muuttoviikonloppuna ainakin oireiden mukaan olis oviksen pitäny olla :)

Isänisän synttäreillä oltiin viikonloppuna oulussa, oli ihan mukavaa. Viikonlopun jälkeen (n. viikko oviksesta) oon ollu mielettömän ärtyny, en koskaan oo ollu niin ärtyny ja mieskin ollu ihan helisemässä mun kanssa.

Toissapäivänä huomasin sit kans et valkovuotokin on pirun runsasta ja toissayönä kävin kahdesti vessassa... oon tässä aatellu et on tärpänny mutta jotenki omaan vaistoonsa ei uskalla uskoa, ennenkuin se testissä seisoo se toinenkin viiva. Alavatsaan sattuu tosi kummallisesti välillä, semmosta menkkamaista jomotusta ja sit välillä pientä nippailua.
Joo ja sit kans väsymys ollu kamalaa... Mut kaikkihan voinee johtua jostain muustakin kuin raskaudesta, jos sen muistaa aina pitää mielessä. Uskon vasta itseäni kun testiin ilmestyy se maaginen toinen viiva. JOS ilmestyy.

Mieskin tossa eilen kysyi omasta aloitteestaan, että kulta, ootko raskaana, mulla kun on semmonen fiilis... Ja ilman että oon maininnut noista oireista yhtään mitään siihen suuntaan että epäilisin että olis tärpänny...
 emoticon

Ja maanantaina saatiin suru-uutinen... Mun vanhemmille jäi kaks tanskandoggia kun aikoinaan sieltä muutin pois. Tänä vuonna tulis kummallakin 8vuotta täyteen.
isä soitti mulle ja siinä hetkellä kun se kysyi, että istutko, tiesin mistä on kyse. Toinen dogeista jouduttiin maanantaina lopettamaan...

Että semmosta tänne. En tiiä yhtään vielä että millon testaisin - pitäis varmaan ens löytää ne raskaustestit täältä tavaroiden joukosta ;), mut päivää en tiiä yhtään, että koska kannattais ottaen noi mun pitkät kierrot huomioon. Mies ehotti ystävänpäivän aamua.

Kiva Dark että ootte saaneet kivemman asunnon ja ystävänpäivän aamu ois todella hyvä aamu tehdä positiivinen testi <3

Minä tein eilen positiivisen raskaustestin ja olen vieläkin ihan shokissa.emoticon

Odotin tässä kolmansia menkkoja.. ja ihan huvikseni tein testin...
en oikein tiedä milloin ois pitänyt alkaa..kun edellinen kierto oli 34.

Nyt on miljoona kysymystä ilmoilla miten mennään..mutta ihanaa silti <3

Kaikille tänne paljon plussapuhureita ja onnea emoticon

MOI pitkästä aikaa!

Oli pakko tulla tänne kurkistamaan, miltä teidän jutut näyttää. Moni ainakin on plussannut kivasti emoticon

Itse en ole vielä alkanut suunnittelemaan kolmatta raskautta. Vielä on haikealla mielellä edellisistä. (Jos joku ei muista, niin 2 peräkkäistä keskeytystä olen tehnyt)

No, tässä on gynelle aika 16. pvä ja ajattelin pyytää ehkäisyrengasta. Aina ajattelen, että vauva olisi ihana, mutta nyt ei taida olla sopiva hetki sille. Jospas sitä ensin opiskelisi ja hankkisi vakituisen työn, ja sen jälkeen sitten voisi miettiä vauvaa.
Niin ja haluaisin naimisiin myös! Varsinkin kun on katsellut Satuhäitä yms. häähömpötyksiä. Kaverikin menee naimisiin ensi kesänä..

Mutta hei, jos joku minut muistaa, niin tervehtikää toki emoticon

Ginessa
Onneks olkoon! :) Ihanaa kuulla plussauutisia :)
Tarrasukkia mukaan ja onnellista odotusaikaa !

Oon vähän aatellu et jos sitä ystävänpäivänä tosiaan testais, ja sillon olis menossa kp30 et kaippa sen pitäis herkässä testissä silloin jo näkyäkin. (Jotain david-merkkisiä liuskatestejä)
Kunpa...

Omanapa
Tänään on ollu ihmeellistä menkkamaista kipua alavatsassa, ja valkovuoto vaan runsasta. Säikähin jo ennen ruokailua et jahas nyt ne menkat alko, mut se oliki pelkkää valkovuotoa... Ja sit puutyösalissa ku liikuin vähän yhessä vaiheessa niin nivuseen tuli ihme nipistys. Ja sit ku laskeuduin yheltä tasolta alas, nippas alavatsaa. Vatsa sekasin, ja ihmeellisiä oireita :D
kunpa oliskin sitä itseään!

Jänskää vaan että jos nyt sit oonki raskaana niin häissä ollaankin sit jo viikolla 19 suunnilleen menossa... Pitänee siis äidillekin ajoissa kertoa... Ja en tiiä mitä siitä mahtaa tulla.... Äiti kun on niin jotenkin jyrkkä noiden asioiden suhteen aina ollu, mut kun osuu omalle kohalle nii en sit tiiä, varaudutaan pahimpaan... (häiden peruminen?) Ja kysympä taas itseltänikin, miksi äiti peruisi häät raskauden takia... :DD

Uskaltaakohan näinkin epäsäännöllisillä kierroilla testata jo kp30?

KP 27/34-80-70-31

Aurinkoista talvipäivää kaikille emoticon

Täällä mennään kp 20/27-31

Ei mitään erikoisia oireita. Ovis luultavasti ollut kp 15, joten katsotaan mitä tästä tulee. Katsoin tuossa juuri kalenterista, että testauspäivä, jos sinne saakka päästään, olisi 26. helmikuuta, kyseinen päivä sattuu olemaan syntymäpäiväni =)

Plussa testissä olisi aivan mieletön synttärilahja :)

Ginessalle onnittelut plussasta.

Heissan!

Ihanaa Dark kuulla susta pitästä aikaa! Meilläkin tulee (taas) muutto, koska tässä nykyisessä kämpässä on hometta ja saan aika voimakkaita oireita siitä. Saatiin hyvällä tuurilla 700 metrin päästä MAKEE loft-tyylinen asunto, jonka huonekorkeus on peräti 3,5 m!

Onnea Ginessa plussasta!

Itse tein äsken pitkällisen pohdinnan jälkeen raskaustestin, joka näyttikin POSITIIVISTA! Jes! En oo laskenu viime menkkakiertoa, mutta hedelmöitys on tapahtunut joskus 3 viikkoa sitten kun tunsin oviksen. Täällä mennään nyt siis rv 5 ja jotain, kai. Pieni pelko pistää rinnassa, että jos taaskaan ei mene mikään putkeen ja tulee km. Mutta toisaalta jaksan uskoa siihen, että kolmas kerta toden sanoo!

Taidan siirtyä tonne odottajien puolelle, mutta ehottomasti käyn täälläkin aina välillä!

Onnea kaikille! :)

Fuyu ja nappula 5+??

Takaisin