Möhkövantti3
Oman äänensä löytänyt
Täällä uusi palvelun käyttäjä, joka haluis päästä mukaan keskusteluihin.. :) Vauvakuumetta olen potenut jo reilu vuoden verran, ja vihdoin 15.12.2010 jätettiin ehkäsy kokonaan pois. Hormanaalista ehkäsyä en ole käyttänyt 1,5vuoteen, joten niidenkään ei enää kiertoon pitäisi vaikuttaa..
Vauva olisi kovasti toiveena.. Nyt menossa kierrossa 27/29. Kyllä jännittää, ja kaikenmaailman oireitakin olen ainakin kehitellyt itselleni.. :D Tuskin vielä on tärpännyt, vaikka ihana yllätys se olisikin..
Yritystä kuitenkin aika vähän takana vasta, ja emme ole mitään ovistestejä käyttäneet. Laskureiden mukaan olen vähän laskeskellut, mutta emme ole kuitenkaan yrittämällä yrittäneet.. Sovittiin niin, ettei tule hirveää stressiä ja pakko pullaa peiton heilutukseen niinä tiettyinä päivinä.. :-)
Plussaonnea kaikille!
Vauva olisi kovasti toiveena.. Nyt menossa kierrossa 27/29. Kyllä jännittää, ja kaikenmaailman oireitakin olen ainakin kehitellyt itselleni.. :D Tuskin vielä on tärpännyt, vaikka ihana yllätys se olisikin..
Yritystä kuitenkin aika vähän takana vasta, ja emme ole mitään ovistestejä käyttäneet. Laskureiden mukaan olen vähän laskeskellut, mutta emme ole kuitenkaan yrittämällä yrittäneet.. Sovittiin niin, ettei tule hirveää stressiä ja pakko pullaa peiton heilutukseen niinä tiettyinä päivinä.. :-)
Plussaonnea kaikille!
Keskiviikkona lääkäri varasi ajan sokerirasitukseen ja otetaan muutkin mahdolliset verikokeet siinä samassa, myös papa otettiin ja tulokset siitä saadaan ehkä vasta helmikuun lopulla ja TAAS otetaan klamytesti että sen voi pois sulkea, mitä hemmettiä ne nyt taas sitä ottaa kun on jo varmaan 3 kerta muutaman kuukauden sisään.. Pitää noudattaa nytten kun täti tuli niin sitä Nia:n neuvoa mitä mulle kertoi ykistyisellä viestillä, kierrot mulla on jäänyt nytten heitteleen tuota Kp 32-34 väliä :)
Myötätuntoa löytyy, vaikka itse nyt en osaa edes aavistaa, miltä tuntuu noin pitkän yrittämisen jälkeen.. Toivottavasti tärppäisi pian meille jokaiselle.
Oli erinlaista litkua kuin silloin esikoisen aikaan oli. No 10.1
lääkäri sitten soittaa sokerirasituksen tuloksista ja klamydian
tuloksista. Multa otettiin yhteensä laskettuna 7 putkiloa verta
Eli siinä samassa katotaan maksa ja kilpirauhaset uudelleen että ne ei
vain estä tuota raskaaksi tulemista, oli vähän surullista istua siellä
aulassa kun varmaan kolme tai neljä raskaana olevaa tuli sinne kans
istumaan
Mutta ainut asia mistä olen niin hemmetin iloinen niin on se että olen
saanut tässä parin päivän sisällä pudotettua painoa, painoin ennen
111,6kg ja tällä hetkellä painan 109kg mikä on minulta todella hyvä
suoritus, olen kävellyt vain kaikkien makeistenkin ohi miettien että "en
varmana nytten retkahda ja haluan pudottaa painoa edes jonkiverran" :)
Ja olen alkanut tarkkailemaan mitä suuhuni pistän, otan päivässä yhden
lasin verigreippimehua ja syön nesteenpoistajaa, vitamiinia, foolihappoa
:) saa nähä tuottaako tässä kierrossa nuo tulosta, en ole edes yhtään
ajatellut sitä vauva juttua :)
( tänään olisi rv 38+1)