joko nyt onnistaisi

Pääsen vasta testailemaan illemmalla kun mies pääsee töistä puol 4 ja meen käymään kaupassa ostamassa pyykkipulveria yms niin ostan samalla sen testin sitten, teen tänään illalla yhen ja huomenna aamulla toisen jos sattuu ettei illalla testi näytä mitään niin varmistan sitten huomenna aamulla uudelleen. [:)]

YK10

KP 35/33

Fuyu
Oi helkutti sentään... [:o]
Toivottavasti löydätte nopeasti hyvän ratkaisun tohon kaikkeen... Harmi, että tuli häätö + vielä putkirikko. Kaikennäköistä sitä voi kerralla tapahtuakin... Eikö kuitenkin vuokranantajan irtisanoessa vuokrasopimuksen, irtisanomisaika ole 6kk aina? Helmikuun loppuunhan ei oo enää ku joku korkeintaan kolme kuukautta... Toisaalta nyt ihan putkirikonkin takia joudutte muuttamaan pois nopeammin, mutta mikäli putkirikkoa ei olisi tullut, olis kyllä irtisanomisaika varmaan se 6kk ihan riittävä aika... Outoa tommonen yhtäkkinen häätö [:o]
No, koita nyt kuitenkin ajatella sitä, että jos ootkin raskaana, älä pidä sitä huonona puolena, vaan hyvänä. "Edes jotain hyvää" [8|] Ja jos tosissaan testiin kaks viivaa pamahtaa, koita ottaa asenteella "kaikki järjestyy", jotain keksitte kuitenkin... [:-]  Pidän peukkuja tilanteesta huolimatta, että olisitkin raskaana !![:)]

Minnuska89
No huhhuh, testailes nyt jo! [:D] Ja tänään et sit jätä sitä testailua väliin!!! [8D]

Virpari
Pahoittelut tädin kyläilystä...
Ton tickerin saat tohon siten, että meet sinne sivulle missä se ticker tehdään, ja sitten kun se on valmis, siellä on semmonen ku PSEUDOHTML-koodivalinta ja valitset sen, ja sitten sen liität allekirjoitukseen, pitäis toimia [8D]
Toivottavasti uus kierto tuottaa toivottua tulosta! [:D]

Miplis
Onneks olkoon, täti! [;)] Toivottavasti olisit nyt kuitenkin ovuloinu, vaikka tikut ei sitä näytäkkään... [:)]

mixuliinille, marzille, örkille ja tirpukalle pahoittelut tädistä, ja jaksuja sinne [:)]

Sanralle paljon onnea plussasta ! [:D]

uusille tervetulotoivotus! [8D]

Omanapa
Tässä sitä istutaan koulussa... Aamulla meinas jäätyä pelkästä ulos menemisen ajatuksesta, mittari nimittäin näytti pakkasta -15... Hyh! [:'(]
Tekis mieli vaan maata kotona peiton alla ja katsoa täydellisiä naisia glögikupin kera... [:)]

Meinashan tossa masennuskin uusia, kun olin ne rikosilmoitukset tehnyt... Vaikka syytä sinänsä masentumiselle ei oo, silti masensi ja nukkuminen ollu kehnoa. Vainoharhainen olo tullut kans - ihan kun olisin nähnyt tossa viikko takaperin tän eksän kavereineen autossa parkkipaikalla.. eikä siinä kaikki - tuntomerkit autosta, kavereista ja tästä eksästä mätsäs täysin. Miettiny jo pippurisumutteen luvan anomista yms. Mut sitäkään sisätiloissa voi käyttää, jos tää päättääkin murtautua meille sisään, milläs mä puolustaudun 2-6 jätkää vastaan... [:-] Keittiöveitsi käden ulottuville... entä jos niillä onkin joku laiton käsiase tai muu vastaava... Hui... [8|]

Täti on karkuteillä, ja pahasti - jälleen kerran. En muuten enää koskaan syö e-pillereitä! [:@]
Tänään tuli täyteen kp50... [:@] ARGH... Vatsaa nipistelee kohtuu voimakkaastikkin, ja melko usein, pissattaa useemmin mut en vieläkään miellä niitä lähellekkään raskausoireita, ennenko ne on niin voimakkaita tai tosissaan norjaa tulee juteltua muutamaan otteeseen viikossa... [8|]

Taas sitä sit miettii et missä vaiheessa ottaa yhteys ja mihin. Kuinka monta tämmöstä yli kp50 kiertoa pitää kestää, ennenko pääsee alottaan terot...? [>:]

Miehen kanssa tullu riideltyä aikas runsaasti... Voinee olla että vaikuttaa tää talvikin ja pimeys ja muu stressi siihen, että molemmilla hermot kireellä... [&o]

Puuhailtu on, mutta nyt ihan häiden ja kierron epäselvyyksien vuoksi käytetty ehkäisynä keskeytettyä peittojen heilutusta. Peittoja on kyllä tullu kohtuullisen vähän heiluteltua, mutta oon vihdoinkin ensimmäistä kertaa oikeasti "saanut", kun oon yhtä lelua käyttäny [:D] Vihdoinkin! [;)] Miehen kanssa en oo koskaan saanu, enkä tiiä tuunko saamaankaan. Ei se mulle oo siinä se tärkein asia muutenkaan...[:D]

Huomenna vielä koulua... Argh. Pitikin joku avoimien ovien päivä keksiä, että täytyy lauantaina tulla maalaamaan, ja yks ainoo vapaapäivä viikossa... [:@] Varsinkin nyt kun sitä vapaata oikeasti tarvitsis.[&:] Ja sit taas jälleen rankka viikko maanantaina pyörähtää käyntiin. [:-]

No jos nyt sit lopettelis... [:D]

Dark
kp50/28-41-80

hih..tänä viikonloppuna kyllä makkarissa on sutinaa...tein tuossa ovis testin niin viivahan sinne tupsahti..haalea kylläkin mutta tuli kumminkin...[:D]

Minnuska 89: pidät meitä jännityksessä [:D] kyllähän sieltä plussa tulee

Noniin, vihdoin pääsee kirjoittamaan. Ollu himppusen kiirettä ku pitää sitä kahvilaa rempata. Äitikin tuli keskiviikkona, ku meillä piti olla Pieksämäellä kokous rahoituksesta. No tottakai se yritysneuvoja tuli kipeeksi joten se peruttiin. Huoh. Ja sitten tietenki noi vesiasiat painaa päälle.

No, asuntoasiat on ehkä järjestymässä. Ihan siitä kahvilan vierestä (tien toisella puolella, välimatkaa n. kilometri) on vapautumassa rivitalokaksio. Siinä ihan lähellä ois täyshoitotallipaikka vapaana kanssa. Mennään ens viikolla katsomaan kumpaakin. Ehkä tää ei maailmanloppu ookkaan. [:)] On kyllä vähän haastavaa muuttaa sadan neliön 4h+k omakotitalosta 56 neliön kaksioon, mutta eiköhän me sinne kaikki tavarat saada tungettua. [:D]

Niin ja tätihän se sieltä eilen saapui. Olo on itseasiassa tällä kertaa ihan helpottunu. Pääsee nyt täysillä keskittymään muuttoon ja noihin isoihin eläimiin. Kierto oli nyt sit 36 päivää. Toivottavasti tasaantuu, ettei käy niinku sen vuoden takasen km:n jälkeen et kierrot heittelee taivas vaan rajanaan. Hohh.

Marzi, kiitos tsempistä! Ihanaa ku on joku paikka mihin kirjottaa tuntojaan. Vaikka eihän nää jutut tietty vauvakuumeiluun ihan liity, mutta elämää yhtä kaikki. [:)]

Kiitos Miplis sullekki tsempistä. Kyllä täällä yritetään pärjäillä. Pakkailen jo semmosia tavaroita mitä ei tarvita vaikka ei edes varmasti tiedetä minne päästään muuttamaan. [:-]

Chrystal, kiitos tsempistä. Enemmän mä oon huolissani siitä että saan hevoselle paikan. Sitä ei voi ihan mihin vaan sijottaa. [:D] Mutta nyt ois tallipaikka tiedossa, jos vaan on semmonen ku luvataan!

Dark, Toni (siis mun mies[:D]) sano että nykyään irtisanomisaika on 3kk. [:-] No, pakko meijän on tästä lähtee nopeemmin jos tulee putkiremppa. Ens viikoks luvattu -20 astetta! Huhhuh. [X(] Joo, outoahan se on saada lähtöpassit noin vaan. Mutta vuokranantajalla itellään heikko tilanne ja tarvii tätä taloa. Senhän talo tää on, ei auta kieltäminen. Ja tosiaan, tätihän sieltä paukkas kylään. En kyllä osannu sitä odottaa. Mut näin ne kierrot km:n jälkeen heittelee. [&o]

Minnuska, tee se testi jo! [:D] Me halutaan tietää! [;)]

Fuyu kp 2/ 28 - 30 - 36 (pitää laittaa että pysyn laskuissa mukana. [:)])

Häätö ja irtisanominen ovat kaksi eri asiaa - korjasi mieheni kun minäkin aikoinaan puhuin häädöstä, vaikka meidät irtisanottiin :) Sen jälkeen etsittiinkin oma talo, ni ei kukaan voi enää irtisanoa.

Mutt tääl ei mitää uutta.

Uudet tervetuloa - negoista ja menkoista pahoittelut!

Minnuska se on tehnyt temput terävät taas eli uhkasi testaavansa ja sitten on kadonnut kun tuhka tuuleen. Pitää hulluja jännityksessä... :(

Örkki, jep näin on. Vuokrasopimus irtisanottiin, koska vuokranantaja tarvii taloa itse. No, miten vain, kurjaa se kumminki on. [>:]

No perkele.[&:]
Mä tulin tänne kattoo että Minnuska varmaan jo vastannu..
Ei NO,HÖ!!
Hullua tosiaan pidetään jännityksessä !!
Hihi[:D]

Voitte laskee kaikki peukkunne, tänne täti pyörähti 26.11 illalla ja 27.11 kärsitty kauheista menkkakivuista ja vuotokin on runsasta, kierroksi tuli 34 tällä kertaa, eli kaitpa nuo kierrot on pikkuhiljaa asettunu aloilleen [:)] Ihan hyvillä mielillä jatketaan "yrittämistä" [:)]

YK 11

KP 3/34

No voi harmitus,
uskon että montaa muutakin harmittaa sun puolesta tällähetkellä..[:-]
uuteen yritykseen,josko joulun tienoilla tärppäis!!!![:D]

örkki Kiitos onnen toivotuksesta! Oli eilen sellaiset synttärijuhlat, että huh huh... Mutta ei ole edes paha olo. [:)] Kahden viikon päästä olis sitten jännä päivät tiedossa... [;)]

Minnuska89 Tosi kurja kuulla tädin saapuneen jälleen kerran väärään osoitteeseen... [:'(] Tsemppiä ja voimia uuteen kiertoon!

Omaa:  Kp 25/? ja parin viikon päästä olis varmaan jännäpäivät käsillä... Terolutteja jäljellä vielä 3 tablettia ja sitten alkaa jännitys... Viisain olisikin, kun osaisi olla ajattelematta koko asiaa. Mutta miten se muka käytännössä onnistuisi?! [8|]

Ensimmäistä vasta yritetään ja ensimmäisiä luomumenkkoja odotellaan (pelätään).Aloin ihan tosissani miettimään että onkohan mitenkään mahdollista että ovis olisikin ollut jo heti menkkojen jälkeen? Vuoto kun loppui niin teki munasarjojen kohdalta tosi kipeää varsinkin makkarin puolella.. menkat siis loppui 15.11 ja kivut alkoi saman päivänä. Heti 18.11 rupes kohdun kohalla tuntumaan tosi oudolta. Eli semmosta outoa nipistelyä joka ei oikeestaan sattunut eikä ollut ihan menkkamaistakaan ja tosiaan alaselkä jotenkin särkenyt. Sitä jatku noin 23.11 asti ja nyt vaan välillä tulee mielenkiintosia tuntemuksia. Jos muistan oikein niin maanantaina vai oliko se nyt sunnuntaina niin vihlas kerran ihan kunnolla..
Mistäköhän mahtais johtua? nyt on vaan kipee olo kokoajan (heikottaa ja väsyttää pirusti) oon niin väsynyt kokoajan ja tuntuu etten nukkuis riittävästi vaikka joka yö nukkunut ainakin 9h.
Viime viikolla alko väsymys mutta olin sentään suht pirteenä noin puoleenpäivään asti. Nyt ei toivoakaan.
Eilen otin huikan sidukasta ja siihen kyllä jäi samantien. teki jotenkin tosi pahaa.Anopilla ollaan tällä hetkellä ja eilen kun suihkussa muutamaankin otteeseen kävin niin vesi haisi ihan merivedelle? kraanasta kun eksyin lasiinkin vettä ottamaan niin maistuikin ihan merivedelle ja kalan sekotukselle?[:'(]  Taidan vaan olla ihan vainoharhanen.... 

iidda: pillereiden jälkeen voi olla kroppa vähän sekaisin...kun itse jätin pillerit pois ja odotin menkkoja alkavaksi niin mulla oli semmosia tuntemuksia ihan kuin olisin ollut raskaana...mutta en sit ollut...mutta me olemme yksilöitä...[:D] millos sulla pitäs seuraavat menkat alkaa..???

Minnuska: pahoittelut tädistä...mutta pistähän ensikerralla täti kotiarestiin

Fuyu: Mites siellä menee? joko on uutta kotia löytynyt...entäs ne vesiputket?

marzi: Joo sillä yritän itsekkin kaiken tällä hetkellä selittää vaikka muuten niin "varma" olo.. Viimeksi kun pidin taukoa niin ei muuttunut mikään muu kun että finnejä rupes tulemaan takasin..
öö toi on vaikee kun en muista tarkalleen miten ennen pillereitä meni.. noin 28 pv kierto tais kuitenkin olla mutta saatto olla vähän lyhkäsempikin.. eiköhän sen tädin pitäis tulla (toivottavasti ei) tohon 13.12 mennessä niin sitten olis jo täys kuukaus mennyt edellisistä menkoista.. kuitenkaan niin pitkää kiertoa ei tietääkseni ennen ollut? eli sillon sitten viimeistään testaillaan jossei tätiä näy.

marzi, joo niin täytyy tehä [:)][:D]

Omaa, mikähän tääki nyt mulla tarkoittaa, joku aika sitten tuli ihan kauhee polttava kipu alavatsaan ja sitä siis ihan polttelee ja välistä sattuu alaselkään, siis tuo polttelu tuntuu vähän niinku samanlaiselta ku olis kauheat oviskivut mutta vain polte tuntuu, ennen ei ole tämmöistä ollut ja tuli tosiaan tän tädin aikana nytten, huimausta on myös ollu tuosta 27.11 lähtien ja lauantaina oli niin paha huimaus kun aamulla nousin sänkyyn istumaan niin huone pyöri ja lähdin siitä sitten kävelemään niin veti kokoajan vasemmalle puolelle kun huimas, pääsin vessaan asti varovasti kävellen niin huomasin siteessä tosi paljon verta, eli aika runsas täti täällä on, huimausta kestäny jo 3pv [8|]

YK11

KP 4/34

Marzi: Täällä menee ihan kohtalaisesti. Pakkailen jo turhimpia tavaroita laatikoihin, vaikkei edes tiedetä että minne muutetaan. Päästään sitten kuitenki nopeasti lähtemään jos tulee mahdollisuus. Tuossa on parinkymmenen kilsan päässä vapautumassa tosiaan kämppä, ihan sen meijän kahvilan vierestä. Soitin viime viikolla isännöitsijälle, joka antoi talonmiehen numeron. Soitin hänelle äsken ja hän ei tiennyt asiasta mitään. [>:] Lupas kysyä asukkailta että saako sitä tulla katsomaan ja milloin. Oon ihan varma ettei ne ees mitään oo muuttamassa. Ois just mun tuuria. [X(] Hevosellekkin olis tallipaikka siinä lähellä, yritin tänään soittaa mut ei vastannu puhelimeen. Voipi olla tallitöissä tai jossain, pitänee soitella myöhemmin. [:)]

Vettä ei tuu vieläkään, eikä varmaan oo tulossakaan ainakaan lähiaikoina. Pistettiin vuokraisännälle tekstiviesti, hän ei oo siihen mitään vastannu ja navetallakin on lomittaja. Hohhoijjaa. No, ei oo meijän ongelma jos ne putket jäätyy pahemmin. Vaikee heidänkään on tässä asua, jos ei vettä tuu. Viisi lastakin heillä. Ollaan nyt haettu tosta maitotilalta isoille eläimille lämmintä vettä vesitonkissa. Ei kyllä oo kivaa, täällä on yli 20 astetta pakkasta. Pitäis mennä järveen hakkaamaan avanto, että sais pesuvedet rantasaunaan. Houkuttelevaa. [8|]

iidda: kun eka kerran kolmisen vuotta sitten jätin pillerit pois niin meni tovi että kierto tasaantu..mut sit kun tasaantu niin se oli 31 päivää...ja nyt kun jätin kaks kuukautta sitten pillerit pois niin kierto oli heti se 31 päivää..saatto tietenkin vaikuttaa sekin että ekalla kerralla vetelin pillereitä 8. luokasta asti...ja nyt kerkesin 6kk napsia ennen kun vauvakuume iski uudestaan..

Fuyu: kyllä kaikki vielä järjestyy..sitä hoen aina itsellenikin kun jotain menee päin persettä...[:D] mutta supervoimia sinne...[;)]

hui kun tuossa laskeskelin että pitäs vielä 18 päivää ootella että vois testailla..olishan se niin hirmu ihanaa jos plussa olis tikussa ennen joulua[:)]

Takaisin