Fuyu
Oi helkutti sentään... [:o]
Toivottavasti löydätte nopeasti hyvän ratkaisun tohon kaikkeen... Harmi, että tuli häätö + vielä putkirikko. Kaikennäköistä sitä voi kerralla tapahtuakin... Eikö kuitenkin vuokranantajan irtisanoessa vuokrasopimuksen, irtisanomisaika ole 6kk aina? Helmikuun loppuunhan ei oo enää ku joku korkeintaan kolme kuukautta... Toisaalta nyt ihan putkirikonkin takia joudutte muuttamaan pois nopeammin, mutta mikäli putkirikkoa ei olisi tullut, olis kyllä irtisanomisaika varmaan se 6kk ihan riittävä aika... Outoa tommonen yhtäkkinen häätö [:o]
No, koita nyt kuitenkin ajatella sitä, että jos ootkin raskaana, älä pidä sitä huonona puolena, vaan hyvänä. "Edes jotain hyvää" [8|] Ja jos tosissaan testiin kaks viivaa pamahtaa, koita ottaa asenteella "kaikki järjestyy", jotain keksitte kuitenkin... [:-] Pidän peukkuja tilanteesta huolimatta, että olisitkin raskaana !![:)]
Minnuska89
No huhhuh, testailes nyt jo! [:D] Ja tänään et sit jätä sitä testailua väliin!!! [8D]
Virpari
Pahoittelut tädin kyläilystä...
Ton tickerin saat tohon siten, että meet sinne sivulle missä se ticker tehdään, ja sitten kun se on valmis, siellä on semmonen ku PSEUDOHTML-koodivalinta ja valitset sen, ja sitten sen liität allekirjoitukseen, pitäis toimia [8D]
Toivottavasti uus kierto tuottaa toivottua tulosta! [:D]
Miplis
Onneks olkoon, täti! [;)] Toivottavasti olisit nyt kuitenkin ovuloinu, vaikka tikut ei sitä näytäkkään... [:)]
mixuliinille, marzille, örkille ja tirpukalle pahoittelut tädistä, ja jaksuja sinne [:)]
Sanralle paljon onnea plussasta ! [:D]
uusille tervetulotoivotus! [8D]
Omanapa
Tässä sitä istutaan koulussa... Aamulla meinas jäätyä pelkästä ulos menemisen ajatuksesta, mittari nimittäin näytti pakkasta -15... Hyh! [:'(]
Tekis mieli vaan maata kotona peiton alla ja katsoa täydellisiä naisia glögikupin kera... [:)]
Meinashan tossa masennuskin uusia, kun olin ne rikosilmoitukset tehnyt... Vaikka syytä sinänsä masentumiselle ei oo, silti masensi ja nukkuminen ollu kehnoa. Vainoharhainen olo tullut kans - ihan kun olisin nähnyt tossa viikko takaperin tän eksän kavereineen autossa parkkipaikalla.. eikä siinä kaikki - tuntomerkit autosta, kavereista ja tästä eksästä mätsäs täysin. Miettiny jo pippurisumutteen luvan anomista yms. Mut sitäkään sisätiloissa voi käyttää, jos tää päättääkin murtautua meille sisään, milläs mä puolustaudun 2-6 jätkää vastaan... [:-] Keittiöveitsi käden ulottuville... entä jos niillä onkin joku laiton käsiase tai muu vastaava... Hui... [8|]
Täti on karkuteillä, ja pahasti - jälleen kerran. En muuten enää koskaan syö e-pillereitä! [:@]
Tänään tuli täyteen kp50... [:@] ARGH... Vatsaa nipistelee kohtuu voimakkaastikkin, ja melko usein, pissattaa useemmin mut en vieläkään miellä niitä lähellekkään raskausoireita, ennenko ne on niin voimakkaita tai tosissaan norjaa tulee juteltua muutamaan otteeseen viikossa... [8|]
Taas sitä sit miettii et missä vaiheessa ottaa yhteys ja mihin. Kuinka monta tämmöstä yli kp50 kiertoa pitää kestää, ennenko pääsee alottaan terot...? [>:]
Miehen kanssa tullu riideltyä aikas runsaasti... Voinee olla että vaikuttaa tää talvikin ja pimeys ja muu stressi siihen, että molemmilla hermot kireellä... [&o]
Puuhailtu on, mutta nyt ihan häiden ja kierron epäselvyyksien vuoksi käytetty ehkäisynä keskeytettyä peittojen heilutusta. Peittoja on kyllä tullu kohtuullisen vähän heiluteltua, mutta oon vihdoinkin ensimmäistä kertaa oikeasti "saanut", kun oon yhtä lelua käyttäny [:D] Vihdoinkin! [;)] Miehen kanssa en oo koskaan saanu, enkä tiiä tuunko saamaankaan. Ei se mulle oo siinä se tärkein asia muutenkaan...[:D]
Huomenna vielä koulua... Argh. Pitikin joku avoimien ovien päivä keksiä, että täytyy lauantaina tulla maalaamaan, ja yks ainoo vapaapäivä viikossa... [:@] Varsinkin nyt kun sitä vapaata oikeasti tarvitsis.[&:] Ja sit taas jälleen rankka viikko maanantaina pyörähtää käyntiin. [:-]
No jos nyt sit lopettelis... [:D]
Dark
kp50/28-41-80