..täältä liittyisi jälleen "uusi" kuumeilija seuraanne[:)]
Useamman kuukauden olen juttujanne käynyt täällä lukemassa, ja salaa jännittänyt puolestanne, mutten ole tohtinut aiemmin itse kirjoittaa.
Nyt kuitenkin tuntuu olevan "oma tilanne" päällä. Jo reilu 1,5 viikkoa on nippaillut alavatsaa, ensin molemmin puolin munasarjoja ja nyt viimeisen n. 3 pvää ihan keskeltä (kohdusta). Varsinkin silloin kun sängyssä kääntyilee, ylösnousuissa, yskiessä/aivastaessa...välillä jopa nauraessa.Rinnat olleet saman aikaa turvoksissa, tosi arat ja kipeät, nännipihoille tullut vaaleita pieniä näppyjä ja kaiken huipuksi viime sunnuntaina suihkussa ollessani keksin puristaa rintaani, niin sieltä tuli pari tippaa vaalean(kellertävää) nestettä!![:-] , molemmista!!
Järkyttävä on myös ollut palelu, etenkin iltaisin, ja väsymys! Olen vedellyt iltaisin 2-3 tunnin "päikkäreitä" ja pitkät yöunet perään...mistä tätä unta riittää...? ..mutta toisaalta, öisin nukkumiseni on tosi levotonta...Myös jo melkein 2 viikkoa lämmöt ollut tosi koholla 37,0-37,4 (normi lämpö n. 35,8-36,4).
..lisäksi alaselkää särkenyt aika-ajoin. Sellaista pahoinvoinnin tunnetta on myös välillä, kuvotusta, oksentanut en kuitenkaan vielä ole.
ja AIVAN KAMALA NÄLKÄ koko ajan! ...eli oireita on joo...mutta mistä ne kertoo..?[:-]
E-pillereitä söin 12 vuotta, kunnes 1,5 vuotta sitten ne lopetin. Tämän jälkeen kiertoni on ollut suht säännöllinen, noin 30-31 pvää.
Nyt kuitenkin olen kiertoani menossa 34/30-31. Eilen tein gravidanin testin, katsoin sitä ensimmäiset 3 min eikä mitään tullut, joten lähdin koiran kanssa lenkille. Tunnin kuluttua tästä vilkaisin testiä heittäessäni sitä pois, oli siihen ilmaantunut todella hailakka ja todella ohut tulosviiva! se oli punertava, mutta niiiiiiiin kovin ohut, että ajattelin sen olevan jotain "värjääntynyttä viivanpaikan reunaa"[:-] ..Ja sitten tänä aamuna tein testin (muulla merkillä, en muista mikä), ei tullut yhtään mitään!
Että mitä hittiä???? ...sen tiedän, että testejä olen tehnyt tämän kaamean vauvakuumeeni aikana (viimeiset 4 vuotta) hirvittävän määrän, mutta koskaan ikinä aiemmin ei ole tullut minkäänlaista haamun pilkahdustakaan tikkuihin vaikka niitä kuinka vielä seuraavanakin päivänä tihrustelisi[8|] ...joten...olenkohan lopullisesti pimahtanut ja oireilen omaa mielikuvitustani... Vai olisiko vihdoin elämääni singahtanut jostakin pienen pieni toivonkipinä?
...pahoitteluni tästä vuodatuksesta..mutta josko jollakin olisi jonkinlainen ajatus tilanteestani...? ...kuulisin sen enemmän kuin mielelläni [:)]