joko nyt onnistaisi

Onnittelut Sanra...ihana kuulla plussa uutisia...tsemiä odotukseen... [:)]

minä oon niin urpo että en osaa liittää tuota Lilypien laskuria tähän...miten se menee???

..täältä liittyisi jälleen "uusi" kuumeilija seuraanne[:)]
Useamman kuukauden olen juttujanne käynyt täällä lukemassa, ja salaa jännittänyt puolestanne, mutten ole tohtinut aiemmin itse kirjoittaa.
Nyt kuitenkin tuntuu olevan "oma tilanne" päällä. Jo reilu 1,5 viikkoa on nippaillut alavatsaa, ensin molemmin puolin munasarjoja ja nyt viimeisen n. 3 pvää ihan keskeltä (kohdusta). Varsinkin silloin kun sängyssä kääntyilee, ylösnousuissa, yskiessä/aivastaessa...välillä jopa nauraessa.Rinnat olleet saman aikaa turvoksissa, tosi arat ja kipeät, nännipihoille tullut vaaleita pieniä näppyjä ja kaiken huipuksi viime sunnuntaina suihkussa ollessani keksin puristaa rintaani, niin sieltä tuli pari tippaa vaalean(kellertävää) nestettä!![:-] , molemmista!!
Järkyttävä on myös ollut palelu, etenkin iltaisin, ja väsymys! Olen vedellyt iltaisin 2-3 tunnin "päikkäreitä" ja pitkät yöunet perään...mistä tätä unta riittää...? ..mutta toisaalta, öisin nukkumiseni on tosi levotonta...Myös jo melkein 2 viikkoa lämmöt ollut tosi koholla 37,0-37,4 (normi lämpö n. 35,8-36,4).
..lisäksi alaselkää särkenyt aika-ajoin. Sellaista pahoinvoinnin tunnetta on myös välillä, kuvotusta, oksentanut en kuitenkaan vielä ole.
ja AIVAN KAMALA NÄLKÄ koko ajan! ...eli oireita on joo...mutta mistä ne kertoo..?[:-]
E-pillereitä söin 12 vuotta, kunnes 1,5 vuotta sitten ne lopetin. Tämän jälkeen kiertoni on ollut suht säännöllinen, noin 30-31 pvää.
Nyt kuitenkin olen kiertoani menossa 34/30-31. Eilen tein gravidanin testin, katsoin sitä ensimmäiset 3 min eikä mitään tullut, joten lähdin koiran kanssa lenkille. Tunnin kuluttua tästä vilkaisin testiä heittäessäni sitä pois, oli siihen ilmaantunut todella hailakka ja todella ohut tulosviiva! se oli punertava, mutta niiiiiiiin kovin ohut, että ajattelin sen olevan jotain "värjääntynyttä viivanpaikan reunaa"[:-] ..Ja sitten tänä aamuna tein testin (muulla merkillä, en muista mikä), ei tullut yhtään mitään!
Että mitä hittiä???? ...sen tiedän, että testejä olen tehnyt tämän kaamean vauvakuumeeni aikana (viimeiset 4 vuotta) hirvittävän määrän, mutta koskaan ikinä aiemmin ei ole tullut minkäänlaista haamun pilkahdustakaan tikkuihin vaikka niitä kuinka vielä seuraavanakin päivänä tihrustelisi[8|] ...joten...olenkohan lopullisesti pimahtanut ja oireilen omaa mielikuvitustani... Vai olisiko vihdoin elämääni singahtanut jostakin pienen pieni toivonkipinä?

...pahoitteluni tästä vuodatuksesta..mutta josko jollakin olisi jonkinlainen ajatus tilanteestani...? ...kuulisin sen enemmän kuin mielelläni [:)]

Heippa vaan!

Minnuska, toivon niin että teillä olis nyt tärpänny! Toivotaan parasta. Pidän peukkuja teille! [:)] +++

Mixuliini, pahoittelut tädistä. [&o] Kyllä se vielä tärppää. Se on oikeesti tosi pieni prosentti pareista kun jää ilman lasta. Kiitos onnitteluista. [:)]

Sanralle paljon paljon onnea! Tarrasukkia ja ihmisliimaa mukaan! [:)] Ihanaa raskausaikaa. [:)]

Tirpukka, tervetuloa mukaan! Sulla on nyt jännät paikat menossa, tosiaan. [:)] Malta pari päivää ja tee vielä testi. Ehkä hormonia ei ollut tarpeeksi virtassa. Toivotaan parasta! Plussatuulia sinne. +++ [:D]

Omaa:

Tänään ois pitäny tädin tulla. Eipä ole näkynyt. Toki se voi ens yönä ilmestyä, mutta epäilen koska rinnat ovat kosketusarat. No, tulin sitten kipeeksi. Kuume nousi, mitään muuta ei oo ollu. Paitsi päänsärkyä. Haettiin meijän uus (tai no uus ja uus, vm-83 mersu [:D]) auto Helsingistä ja ajattelin oikeesti että kuolen tulomatkalla. Autossa ei nimittäin toiminu LÄMMITIN! Oli kiva istuu yli 3 h kylmässä autossa, kuumeen noustessa. [:@] Tässä nyt sitten lääkkeiden voimalla. Oli pakko ottaa Burana että sain kuumeen laskettua, vaikka muuten käytänkin yleensä Panadolia.

Mä toivon nyt kovasti että ois tärpänny. Ja JOS ois, niin pysyis kaveri matkassa. [:)]

Omaa napaa tulin päivitteleen.. köh köh.. [:D]

laskurin mukaa ovis olis 4 päivän päästä.. No, alotin jo tikuttelun pari päivää sitte.. aattelin nyt ainaki tikutella joka toinen pv.. [:)] Saas nähä tuleeko tässä kierrossa ovista tikkuun, viime kierrossa ku en pongannu [:@] Ei oikein erikoista.. töitä töitä.. silmien kanssa ongelmia [>:] toissayönä unohtu piilarit yöks päähän [:@]

Musta tuli tänään täti, siis perjantaina!! =) no joo.. oon onnellinen mut silti katkera.. ei siitä sen enempää..

Onnea niille jotka plussanu sil aikaa ku oon ollu palstalla ihan hiljaa.. en oo taaskaan edes käyny lueskeleen..

Onks tääl ketää uusii? vai jäänks mä oikeesti tänne koht yksin??

TK:sta ei oo tullu vielkään mitää aikaa.. :((((((( Joudutaa varmaa viel puol vuotta sitäki odotteleen PRKL.. ärsyttää.. jos olis rahaa ni menisin yksityiselle.. HUOH!!!! Taitaa olla nois hoidois aikamoiset jonot :S

Oikein paljon tervetuloa uusille ja toivotaan että pian meillä kaikilla tärppää!!

Eipä nyt oikee jaksa keskittyy olennaiseen eli jaaritteluun.. ökhss..

Ainoo toivo mun elämässä on tällä hetkellä et meillä tärppäis ja raskaus menis hyvin ja mulla olis reilun 9kk päästä oma nyytti kainalossa.. HUOH..

Miplis kuittaa.. YK 21, KP 18/33-34-39

Kiitos Fuyu tsemppaamisesta [:)]...mutta niinhän siinä sitten taas kävi...yön pikkutunneilla täti kurvasi paikalle tummanpuhuvalla ferrarillaan ...ei jättänyt väliin näitäkään bileitä.
...enkä jaksa uskoa, että tämä nyt olisi "vaan jotain vuotoa" ja olisin raskaana...kyllä tämä nyt taas on ihan sitä itseään...Voi kökkö!! Yöllä päätin, että heitän koko vauvahaaveet romukoppaan..
Tädille pyllistäen[:@] painun nyt pihalle tuiskuun ja tuiverrukseen ja poltan oikein antaumuksella yhden sikarin!!!

...kuitenkin toivon teille muille kovasti plussaisia tuulen tuiverruksia!!!!![:D]

tirpukka: No voi hemmetti sentään. Miksi sen tädin pitää aina kurvata kylään. [>:] Hyvä välillä tosiaan ajatella muuta, ja vaikka polttaa se sikari menkkojen aikaan. [;)] Mullakin tuntuu välillä siltä, että en vaan jaksa enää. Olin 17 vuotiaana ensimmäisen kerran raskaana ---> päättyi keskenmenoon. Siitä lähtien olen enemmän tai vähemmän yrittänyt lasta, mieskin ehti vaihtua välissä. Nyt tämän nykyisen kanssa touhu ei ole niin pakonomaista (paitsi välillä mun puolelta), ja naimisiinkin ollaan menossa. [:)] Sain plussatestin viime kierrossa ja taas raskaus päättyi keskenmenoon. Tiedän siis todella, miltä tuntuu kun ei vaan onnistu. Mutta uskon vahvasti, että meille jokaiselle vielä se pieni käärö suodaan. Voimia siis sulle, älä vielä luovuta! [:)]

Omaa: No ei oo vieläkään täti täällä. Hmm. Viime kierron km:n jälkeen oon kyllä jo aika skeptinen. Ootan varmaan kaks viikkoa ennenku teen testin, jos tätiä ei näy. [:D] Tunsin kuitenki selvästi oviksen, joten menkkojen PITÄIS kyllä tulla. Uskon kyllä et ois voinu tärpätä, mut en jaksa enää toivoa että pieni pysyis kyydissä. Pettymys on niin valtava sitten. Sen takia tässä odottelen REILUSTI ja otan ihan rauhassa. [:)]

Täällä kiertopäivä 3/28-38 menossa - eli haaveillaan raskaudesta taas myöhemmin.

Onnea Sanralle ihan hirmuisesti!

Onnea plussanneille!

Täällä kärsitään ihan hirveestä päänsärystä, otin aamulla panadol poretabletin ja silti vielä pää kipeä, huimaa, kauhee nälkä vaikka olis vasta syöny, hieman ällöttävää oloa, alavatsaa välistä nipistelee ja vihlasee, nännit on kipeet ku niitä painaa, turvonnu olo että mahaki näyttää kauheelta pallolta. Tuossapa nyt joitakin nyt alkuun, testailla aijon varmaan huomenna tai maanantaina [:)]

YK 10

KP 29/33

Miplis: et jää tänne yksin, mä olen vielä täällä ja luultavasti pysynkin. Täälä kp n.23/27-31. Ei oikein saatu mitään aikaan oviksen aikaan, mutta ihme kyllä nyt on sellaset oireet tällä hetkellä, että menkat olis just nyt alkamassa: alavatsaa nipistää ja väsyttää, rinnat vähän arat. Luultavasti kuvittelen taas kaiken  mutta se jää nähtäväksi.

Onnea kaikille plussanneille toivottavatsti pienet matkalaiset pysyy mukana [:)]

Iltaa piltaa!

Tässä on tikuteltu ahkerasti.. parisuhdeterapiaaki harrastettu yhtä ahkeraa makkarin puolella.. No, ainahan meillä on ollu aktiivista makkarissa! [:D] Saas nähä tuleeko tikkuun asti ovista parin päivän sisällä.. Laskurin mukaan ovis olis kahden päivän päästä.. Eihän tää keho mee kellon mukaan, joten nyt sit tikuttelen päivittäin.. Tikut riittää ihan hyvin, kiitos Wastiksen <3. Ens kierrossa, jos sinne asti täytyy mennä ni pitää sit ostella lisää! [:)]

tirpukka, pahoittelut tädin tulosta [:'(] Mikään ei ole niin vettumaista kuin sen ämmän kurvaaminen paikalle! Tsemppiä uuteen kiertoon!

Fuyu, tsemppiä tsemppiä.. toivottavasti nyt tärppäis ja pikkuinen pysyis sit matkassaki vielä!

Peikko83, Kiva kuulla etten kohta yksin täällä huhuile! Vaikka toivon että myös sinulla tärppäisi ja pääsis kärsimästä täältä yrittävien puolelta!

Nyt oikein paljon tsemppiä vielä kaikille muillekki.. ootte sitte missä vaiheessa kiertoa tahansa..!!!

YK 21, KP 19/33-34-39

Aargh, en jaksa olla kipeenä! Onneks kuume ei oo noussu enää kovin korkeelle. Kurkku on kipee, ei vähän, mut ei kovin paljonkaan. Silleen ärsyttävästi. [:@][:D] Tissejä jomottelee, ja tänään tuli aika paksua valkovuotoakin. Ei alavatsakipuja (vasemmassa munasarjassa välillä tuntemuksia kyllä, mutta enemmän kutittava tunne kuin kipu. [:D]), ja välillä kuvottaa kovastikin. Paras juttu, täti ei oo vieläkään kurvannu kylään! [:)] Testaan varmaan viikon päästä, ehkä puolentoista. En uskalla aikasemmin, jos meneekin kesken.

Kiitos Miplis tsemppauksesta. [:)]

Kiitoksia onnittelijoille! [:D]

On kyllä ihan uskamaton olo, koko ajan hölmistyny virne kasvoilla.. [;)] Viikonlopun aikana olisin halunnu kertoa jo kaikille iloisia uutisia, mutta toisaalta on niin hirmu kivaa, kun on oma pieni yhteinen salaisuus! [:)]

Hei Minnuska, täällä ootellaan nyt että mitä testi sanoi [:D]
vaikka uskon kovasti että kun enteet oli niin hyvät että,mitä sitä testailemaan [:D]

Heipsan! Ihanaa kuulla plussa uutisia [:)] Paljon onnea matkaan! Tänne ei mitään uutta, porskutellen mennään eteenpäin. On ollut muuta ajateltavaa niin paljon ettei oo ehtiny vaavi asiaa edes miettii, huh. Ensviikolla tarttee aloittaa synttäripippaloiden järjestelyt, tulee 30v joulukuun 9 täyteen[8|] kivaa on ku sitä lunta tuli jee.

Onnea paljon plussanneille! Harmitukset heille, joiden luo täti on kurvannut kutsumatta kylään! Ja tsemppiä heille, joilla on jännäpäivät menossa! [:)][:@][;)]

Täällä on elelty hiljaiseloa taustalla. Tänään on menossa kp 19/31-40. Eilen oli ovis (ei voi olla huomaamatta kivuista, jotka on jatkuneet vielä tänäänkin), ja pupuiltiin juuri sopivasti toissailtana. Toivotaan, että sessyily nyt kerrankin tuottaisi tulosta. Minulla olisi alkanut se Terolut-kuuri oikeasti 15. kiertopäivänä, mutta luettuani aiheesta moneltakin eri taholta, päädyin ottamaan ensimmäisen tabletin vasta oviksen jälkeen. Joten tänään sitten aloitin Terot ja katsellaan sitten joulukuun puolivälin tienoilla, tapahtuuko edistystä tässä asiassa. Miehelle eilen sanoin, että ihan paras joululahja olisi jos tulisin raskaaksi. Mutta tiedän, että ei passaa nyt liikaa innostua... Olen vaan iloinen kun tajusin sen, että en kerkeä ovuloida ennen Teroja ja sille voi oikeasti tehdä jotain... [:)]
Luin jostain, että keltarauhashormooni voisi auttaa / avustaa alkiota kiinnittymään jos hedelmöitys on tapahtunut... mitään haittaa ei ilmeisesti pitäisi olla jos olisi tärpännyt... Toisaaltahan Terojen syöminen oviksen jälkeen on turhaa, koska vuoto alkaa kuitenkin kahden viikon päästä jos ei ole tärpännyt. Mutta kun kerran Terot on jo ostettuna kaapissa, niin kait ne on sama syödä. [8|]

Kcatri, eipä niistä pitäis haittaa olla, jos sattuiskin nyt tärpäämään. Pidetään peukkuja, että tulisi mukava joululahja [;)]

Kitty80, hyvää syntymäpäivää jo etukäteen! [:D] Synttäripippalot on aina mukavia järkätä ja saa mieleensä muutakin, kuin vauva-asiat.

Ihanaa tosiaan, et on lunta ja pakkasta. Mulla on viimeisten menkkojen jälkeen ollut vähän masis olo koko vauva-asioissa. Söin tässä kierrossa clomeja, mut tänään alkoi vuoto . Olinkin jo varautunut siihen, oviksen aikaan oli tuntemuksia, et munis ois irronnut, mut hedelmöitystä ei ilmeisesti tapahtunut. Päivät kyllä käytettiin tarkkaan hyödyksi. Lämmöt ei myöskään noussut oviksen aikaan ja koko ajan on ollut tunne, ettei mitään poikkeavaa ole olossa. Tää kierto ajateltiin vielä yrittää täysillä ja sit otetaan pari kiertoo rennosti. Meidän häät on lokakuun alussa, niin ei haittaa vaikkei ihan heti tärppäis. Maaliskuussa viimeistään taas täysillä mukaan. En tosin todellakaan pistä vastaan vaikka niissä parissa kierrossa tärppäis, sit siirretään häitä... [:D]

Heippa kaikille, uutena liityn mukaan vauvakuumeilijoihin ja yrittäjiin. Jätin pillerit pois ihan vasta, 25.10 taisi tarkalleen olla päivä kun listan roskiin työnsin ja päätettiin etten niitä enää syö. Tyhjennysvuoto tuli 27.10 ja tässä nyt ollaan sitten yritelty mahdollisena ovisaikana kovasti touhuta. Pari ovistestiä tein mutta negaa näyttivät enkä sitten jaksanut niitä enää tehdä.
Kuinkahan nopeesti ovis palaa pillereiden syönnin jälkeen, eli uskaltaako tässä nyt sitten toivoa että plussaakin vois tulla? menkkojen pitäis alkaa keskiviikkona jos kierto suurinpiirtein samana pysyy kun pillereiden aikaan. Viimeksi se ainakin pysyi aikalailla samana kun pidin taukoa pillereiden syönnissä.
Odottavan aika on pitkä ja kovasti toivotaan että tärppäisi mahdollisimman nopeesti niinkun varmasti me kaikki [;)] täytyy nyt vaan odotella rauhassa.

Tsemppiä kaikille yrittämiseen ja onnea plussalaisille kovasti [:)]

Takaisin