joko nyt onnistaisi

Ajattelin vain tulla pikaisesti kertomaan että tein huvikseni nytten illalla yhden testin ja siihen tuli testiajan sisällä silmällä erottuva viiva mikä oli hieman vaaleanpunainen, mutta ajattelin huomenna aamulla testata uudelleen ja sitten keskiviikoksi jää vielä testi [:)] eli huomista aamua jännäillessä onko viiva vahvempi kun on aamu virtsasta tehty, oikeelta puolelta alavatsan ja kyljen seudulta on tänään nipistellyt aika lailla ihan kuin olisi ovulaatio tjn ja tänään oli lämpö 37, normaali mulla on 36,6. Mutta saa nähdä mitä aamuinen testi sitten näyttääkään. [:)]

YK9

KP 21/23-27

Helloo rakkaat kanssasisareni! <3

Anteeksi TAAS etten oo täällä TAAS pyöriny pariin päivään. No, okei en oo kerinny käymään :( Kauhee kutomisvimma päällä :D Ni ei oo sillain nörättyä koneella vaikka kone onki koko aika auki nenän edessä [:D] Ja no ei mulla oo ollu hirveesti mitää uutisoitavaaka, ainaka lapsenyritysjuttuihin.

Sain tänään varattua ajan sille Neuvolalääkärille.. siis sen puhelinajan.. Torstaille jopa sain sen jo! Silloin saan tietää tulokset, ja nyt jännittää/pelottaa mitä niistä löytyy vai löytyykö yhtään mitään.. Olis jo periaatteessa torstai ni pääsis tästäki PIINASTA..

Mitäs muuten mulle.. Töitä töitä.. Muuta oo oikee kerinnykkä.. Tossa oli flunssanpoikanen torstaista viikonloppuun.. Tänää on jo hiukan helpottanu.. mitä ny huomaa ku rappusia kävelee ni hengästyy nopeemmin ku normaalikunnossa.. Mut pahin flunssasta jo ohi!

Perjantaina alan tikutteleen ovista.. saas nähä pärähtääkö ovistikkuun plussaa.. Sais tulla kyl ja jos vaik täl kierrol tärppäiski peekele!! En kyl tosin varmaan uskois vaik saisinki plussan raskaustestiin ku niin monta kk tässä jo yritetty :S 1,5 vuotta [:(]

Tääl on paljon jännäilijöitä! Tsemppiä nyt ja päräyttäkääs se plussa! Sitä kaameeta akkaa me ei enää huolita [:'(]

Mä pyrin käymään täällä useemmin.. saas nähdä riittääkö aika.. Monesti mun on pitänyt tulla nopee käymään täällä mut sit en ookkaan kerinny.. mä oon itseasias nykyää tosi hajamielinen.. Kai mulla on liikaa miettimistä/ajatukisa.. huoh.. Tsemppiä meille kaikille! +++++

YK n. 20 KP 13/33-34-39

Minnuska89, testaatko siis ovista vai raskautta?? Jos ovista niin ota huomioon (kai kaikissa ovistesteissä sama) että ovistestiä ei suositella tehdyks aamuvirtsasta eli ensimmäisestä heräämisen jälkeen. paras aika virtsanäytteen tekemiseen OVULAATIOTESTISSÄ on 10-20 välillä.. MUTTA jos teet siis raskaustestin niin sehän suositellaan tehtäväks siitä aamun ihan ensimmäisestä pissasta.. =) Tsemppiä!

Miplis, siis joo testaan raskaustestiä en ovista [:)] Ja niin ajattelin aamulla sitten uudelleen testailla ja kiitos <3

Ai kato, kyllä tää postas ton edellisen viestin [:D] Luulin että se katos bittiavaruuteen siellä malmin mäkkärissä istuessa, kun netti pätkäs jotenki... Ja sit rupeskin ärsyttään... [:D]

Fuyu
No pentele, jos olisitkin vielä asunu niin olisin tullu teille siks aikaa, että toi yks olis ilmoitellut itsestään [:D] Noheh.
No, ei sulla oo ku 6 päivää enää odotettavaa, ajattele että uusia tätioireita.. [:D] Noei, toivottavasti on nyt sitä itteään! [:D][:D]

Paapi
Mut jos testi näyttää jotain + 3 viikkoa niin eikö alkio olis kiinnittynyt, mut ei vaan viitsinyt pysyä kiinni tai jotain... [:-]
Nojoo, mä oon tässä miettiny että pitäiskö sitä kuitenkin sit lokakuun lopussa sinne tk:lle soittaa ja pyytää puhelinaikaa siltä lääkäriltä ja kertoo toi plussajuttu ja vuoto ja sit jos vaikka laittais ultran niin näkis et onks kaikki jo päässy tyhjäks asti.. Ja sais keskenmenon paperiin... [:@]

tyttis
Pahoittelut [:(] Tsemppiä ja voimia sinne <3

örkki
outoa.... Jos teet tossa viikon päästä uuden? [:-]

Minnuska89
Mä tiesin, että et pysty olemaan testaamatta [;)] Joko oot uudelleen testannut? Kuvaa kehiin, analysoidaan yhdessä [:D]

Miplis
Voimia <3
Toivottavasti tää kierto nyt näyttäis positiivista vastausta [;)] Pidän sormet ja varpaat ristissä sitä varten![:D] Ja hirtän sun tädin jos vaan kiinni saan tänne 8krs parvekkeelle, siinä saa heilua seuraavan vuoden verran. [:D][:D]

Omanapa
Hyvin hyvin hyvin kipeä ja ärtynyt omanapa tänään ..... [:@]
Istuin malmilla jonkun aikaa, kunnes mäkkäri meni kiinni. Sitten kävin ulkona tupakalla ja puhuin hetken puhelimessa että aika menis nopeemmin... Sitten soitin eksälle: "joo meil täs menee viel hetki, ollaan mäntsälän kohdalla, et soitetaa kyl sit ku lähetää tulee takas.. mut mee hei mieluummi pasilaan venailee nii tullaa hakee sut sielt"
Menin sit pasilaan... [:@]
Siellä ootin ja ootin... Viimeinen juna turkuunkin meni. Piti käydä vessassa ja pari ulkomaalaista naista seuras mua sinne ja sit ku ne lähti pois vessasta, mä jäin siihen pasilan aseman wc:n pöydälle istumaan ja olin koneella...
Vartija tuli koputteleen ja kysy onko kaikki ok, et eihän mitään käyny. Sano että menee kiinni 1.52 asema niin että jos meen sit tohon eläintarhan nesteelle, ellei oo kaveri tullut siihen mennessä.
Puhelimeen ei voitu vastata...
Eläintarhan nesteellä istuinkin sitten........ AAMUYHDEKSÄÄN! [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Ja tää tulee meseen, on vieläkin jossain lahdessa... Että joo kuski tarvii yöunet. Meinasin ruveta kiljumaan että pekrele ku mulla 40c kuume ja kuski tarttee unta, kiitos ihan törkeesti tästäkin... Lupas sitten tulla tänään turkuun kattoon tps peliä... JA SILLÄ ON MUN KAMAT JA KAIKKI.... PEKRELE... [:@][:@][:@]
Ei menny putkeen ei. Olin 12 aikaan aamulla kotona, ja nukuinkin sit nyt seuraavat 24h kun tosiaan oli se 40,3 astetta kuumetta... [:@]

osaapa ottaa päähän...
Täti on outo... 2 päivää vuotanu kunnolla, sunnuntaina ei kummoisesti ja maanantaina vaan tiputellut. [:-] Huoh... [:@] tänään ei kai oo vielä tullut mitään... ja kp5 vasta menossa [:-]
no, kai tässä täytyy vaan sairastaa ja miettiä miten mä tavarani saan ees takasin...
[>:]

Dark, no jopas teki eksäs sulle tempun! Mä oisin ollu kyllä niin hiilenä etten tiiä mitä ois tapahtunu. Mur. [>:] Onneks pääsit kuitenkin loppujenlopuks kotiin! Koitahan nyt parannella ittes ja ota ihan levon kannalta. [:)] Voihan tää olla sitä itteään, mutta todennäköisemmin it is not. Mä kun vaan niiiiin kauheesti toivoisin. [X(]

Sunnuntaina on miehen pikkusiskon ristiäiset (kyllä ikäeroa yli 20 vuotta [:D]), saas taas nähdä miten vaikuttaa mun vauvakuumeiluun. Täytyy psyykata itteään, että pysyy housuissaan sitten siellä. [:D] Ihan hyvillä mielin kyllä menen sinne, kiva nähä miten vaavi on kasvanu sitten viime näkemän. [:)] Nyt täytyy taas rientää vessaan ja sitten kahvin keittoon!

Päiviä kaikille tasapuolisesti!

Tänään testattu uudestaan apteekin omalla ja vielä negaa näytti joten tässä yritän psyykata kehoani aloittamaan kuukautisia [:D] Ajattelin että mitä enemmän negaa näkyy niin sitä iloisemmin se täti tulis, mutta kun ei... Aattelin kuitenkin hyödyntää tulevan ovulaation[;)] Ehkä täti nyt vaan unohti tässä kuussa tulla käymään... [:@]

Eli ajattelin että toivon mukaan tämä kierto on nyt 28 päivää, tarkkailen tilannetta!!!!

Minnuska: Joko testasit!!!!!???? Toiovttavasti tärppää!!!

Dark: Aika rauhallisesti oot kyllä ottanut tilanteen, mulla jos noin kävis niin eksä roikkuis munistansa katossa...heh[:D] Noh Paranemisisa!!! Joko oot saanu poikkiksen kanssa selvitettyä että jatkatteko yrittämistä? Voidaan yhdessä tähdätä tonne heinäkuisiin tai elokuisiin/syyskuisiin jne. [;)]

Pahoittelut kaikille tädesitä, haluaako joku lähettää omansa mulle [:D]

Tänään täällä satoi jo lunta!!! huhuh!!!

Minnuska Mitä testi näytti? Heti tänne kertoo!  [:)]
Dark Aika kelju exä sulla. [:'(] Sun pitää varmaan ite mennä hakemaan sieltä ne tavarat... kun oot parantunut. Ei kyllä tee hyvää istuu noin korkeessa kuumeessa missään asemalla koko yötä... mä en kyllä uskaltaisi terveenäkään. [;)]
Omaa Tänne ei ihmeempiä... viikonloppua ja ensi viikon kolmea lomapäivää odotellessa... [:)] Kierto niin alussa että ei jaksa edes laskea... Terotkin oottaa vielä hakemistaan apteekissa.

En ole uskaltanut testata tänään joten menee huomiseen aamuun kun testailen, jotenkin kuitenki on vain semmoinen olo että testaan negan kun se on sitä mun tuuria tässä pikkukakkos haaveessa [8|][&o] Mutta siis tulen heti aamulla kertomaan mitä testi näytti. Oli se negatiivinen tai positiivinen [:)]

YK9

KP 22/23-27

Joo, no kai se oli se apteekin raskaustesti oikeassa. Tänää sitte tosiaan tullut "vaippaan" punaista enempiki ku pikku pyyhkäsyn verran. Eli se täti löysi mut sitte kuitenki vaik yritin väistellä. Palataan asiaan taas kuukauden päästä.

Onneks Darkin exä on exä. Tuollaisella käytöksellä saa hajotettuu kenet hyvänsä henkisesti. Ja mite ihmees ne niinko ovat ensin Mäntsäläs ja sitte Lahdessa "yöunilla"? Mäntsälähän on jo lähempänä Hesaa ku Lahti!?! Lähetää kuulkaas oikeesti viettää Darkin kans pikkujoului ja naisenergialla hakemaa ne rahat ja tavarat exältä... eiks ois hyvä idis?

Heissan kaikki ihanaiset naiset en oo nyt pariin pv käyny kirjotteleens tänne ku oon ollu nyt 2 päivänä mikkelissä myyntitöissä (Autan siis isääni markkinoilla) ja peuhannu illast vähä siskon muksuloittenkaa ain. Väsyttäs ihan pirusti kyl. No jopas on darkil törkee exä. Kiva ku eilen aamusta istuin aikasin auton kyydis ni meinas yht äkkiä lentää yrjö vaik aamupalanki söin

Voitte laskea peukut, täällä nimittäin aamulla testattiin ihan pudas.....nega.... Viiva ei siitä sitten tummunutkaan ja tullut paremmin näkösälle mutta jotenkin niin tuttua jo tuo negojen testaaminen että ei tässä enään sureta edes. Eli YK10 lähtee käyntiin sitten kun täti tänne saapuu. [:)] Ja ihan hyvillä mielillä mennään eteenpäin [:)]

Hei kaikille. Satuin vaan näkemään tämän jutun aamulla vau.fi:ssä: http://www.vau.fi/Teemat/Teemakategoriat/Raskauden-suunnittelu/Harkintaa-sarkylaakkeiden-kayttoon/#Scen_1 En itse tiennyt tätä. Mikäli tämä pitää paikkaansa tämä on tosi keljua. Varsinkin kun itse on diagnosoitu endometrioosi ja ennen raskautumista, ja e-pillereiden poisjättämisen jälkeen oli kauheat menkkakivut - johon popsin siis buranaa, kun karkkia melkein.

Tsemppiä kaikille, lähetän kaikille läjäpäin plussa-wibe'seja. Toivottavasti pupuilut, foolihapot (sulle ja miehelle!), pellavansiemenet ja greippimehut tuottavat pikapikaa tulosta!!!!

Fuyu
No, mäkin olin niin huonossa hapessa siinä loppua kohti, että vaikka olisin iltapäivästä saanut tavarani, kun olisivat palanneet takaisin helsinkiin, niin en olis jaksanut odottaa enempää. Kaverit kun kaikki olivat jossain, enkä voinut kenellekkään soittaa, että tulisi hakemaan mut johonkin lepäilemään siihen asti, että saisin tavarani, niin päätin lähteä kotiin. Nyt vaan entistä enemmän harmittaa - äiti osti mulle uuden hienon laukun, jossa kaikki mun tavarat nyt sit on (lukuunottamatta kaikkea arvokkainta - tietokone - kännykkä - lompakko - ipod - avaimet) ja nyt harmittaa se, että en tiedä koska saan tavaroitani takaisin. [&o]

Täytynee vielä lepäillä, koska tää tauti ei näytä hellittävän ihan heti... [X(]
Oi ihanaa ristiäiset [:D] Se on aina ihanaa nähdä pikkuisia - tosin vaikka siitä saattaakin itselle tulla tosi paha fiilis - miksei mullakin? [&:] Mutta toivottavasti viihdyt [:)]

Paapi
Olishan tääkin äijä roikkunut munistaan jossain, jos vaan olisin jaksanut iltapäivään odottaa.. Nyt kuitenkaan ei rahaa lähteä takaisin helsinkiin pyytelemään tavaroitani [:@] Onneks sentään tiiän missä tää äijä asuu, niin ainakin osaan sitten pamahtaa paikalle yllättäen... [:D] Jos joskus voimat siihen riittäis, ellei tuu ennen sitä oikeasti tuomaan mulle mun tavaroita...

Ihmetäti kun huitelee jossain teillä tietymättömillä [:-] Toivottavasti sun tilanne selkiytyis joko tädillä tai viivalla [;)]

Kcatri
Niinhän sitä varmaan täytyis lähtee hakemaan niitä tavaroita... Ärsyttää vaan kun yrittää luottaa mutta aina saa kakkaa niskaan liikaa kestettävää. [:@] Jos olisin ollut terve, olisin jaksanut ootella iltapäivään ja saanut kamani, rahani ja päässyt kotiin (ehkä... [8|]) mutta sairaus vei voimat... [:(]

Minnuska89
No höh... [&o] Toivottavasti täti tulis nyt sit pian kyläileen... Koska sulla loppu terokuuri ja onks nyt tänään kulunu viikko siitä sen loppumisesta?

örkki
No, tommosta se oli silloinkin kun oltiin yhdessä. Koskaan voinut luottaa, teki pahoja asioita niin henkisellä saralla kuin fyysiselläkin saralla... Onneksi nykypäivänä ei vaan fyysisesti uskalla satuttaa, koska kerran kun löi mua vitsillä, pamautin sitä niin kovaa kylkeen lantioluiden ja kylkiluiden väliin, että ei uskalla. Ehkä jopa pieni kunnioitus heräs sillon. Tosin asialle naurettiinkin ja kehu kauheesti että hyvä paikka, salamannopea ja terävä lyönti... IHan ku se mua nyt lohduttais... [:@]
Mäntsälässähän ne oli vasta matkalla Lahteen kattomaan tätä kaveria, kun kuski oli tullut myöhässä. En siis tiiä ketä tästä syyttäis - itseäni siis. Voi kun oliskin jaksanut odottaa siihen iltapäivään asti... [&o]
No mulle idea käy [:D] täytyis vaan jostain haalia rahaa junalippuun niin pääsis hesaan asti hakemaan tavaroita.. [:D]
No, eikö ne sanoneet tulevansa turkuun lauantaina... [:@] Raivostuttaa tää odottelu.

Parempihan toisaalta, että täti löysi sinnekin, että pääset nyt uuteen kiertoon? [:)]

Omanapa
Sunnuntaina yks toinenkin kaveri teki oharit... Soitin hänelle, että viitsisitkö tulla hakemaan mut pois täältä espoon keskuksesta, niin hän lupautuu ja sitten tunnin seison ja odotan ja hän ei vastaa puhelimeen. Maanantai aamuna hän sitten vastaa puhelimeen, toteaa vaan "no en V*ttu oo sun taksis" ja lyö luurin korvaan. Jos olis vaan sanonut ettei oo tulossa niin en olis suuttunut edes... [:@]
Ohareita toisensa perään. Kaveri - eksä ja oma mies...
Sain eilen hänen ystävältään kuulla, että olivat varanneet yhdessä risteilyn... [:o]
28.-29.10 risteilylle, eikä multa ole kysytty mitään! Koiran kanssa on sovittu, että se on periaatteessa miehen koira ja hän nyt sitten ilmeisesti pitää mua itsestään selvyytenä, että tottakai mä koiraa hoidan...
Ja tää ei oo ensimmäinen kerta kun noin tapahtuu. Saankin tyyliin edellisenä tai jopa samana päivänä kuulla että ainiin oon muuten menossa - mutku on jo sovittu - miks mun pitää sulta lupaa kysellä??

Eikä se ole siitä luvan kysymisestä, vaan kysyä, että voinko hoitaa koiraa, onko asia mulle ok? Koskaan en oo mitään kieltänyt, mutta eilen raivostuin jälleen todenteolla, että kasvatanko tässä teini-ikäistä poikaa vai oonko avoliitossa-kihloissa-menossa naimisiin miehen kanssa?

Mies oli hurjan loukkaantunut kun sanoin että parisuhteessa ja varsinkin avoliitossa pitäisi asioista neuvotella toisen osapuolen kanssa ennen kuin sopii mitään. EI ymmärtänyt sitten niin millään, että miksi haluan näin tapahtuvan. Olisko 1)siksi, että asiasta ollaan aikaisemminkin sovittu, että näistä neuvotellaan ennen kuin sovitaan 2) koska hän on mulle luvannut noudattavansa sitä mitä on sovittu 3) koska ei voi olettaa, että olen automaattisesti hoitamassa koiraa, entä jos mulla oliskin ollut vireillä joku juttu silloin?

Eikö voi yhtään tän enempää mennä alamäkeen kaikki?![:@] *koputtaa puuta*

Voi: miehen äiti soitti eilen että emme saakaan autoa lainaan perjantaille, kun pentu pitäisi hakea. Olin tosi käärmeissäni, koska asiasta oli sovittu aikaa sitten, kun pentua kävimme katsomassa... HE olivat viikonloppuna laittaneet molemmat autonsa vaihtoon ja ottaneet yhden ainoan tilalle. Joten siis miehen isäpuoli tarvitsee autoa työmatkaansa, ja tämän vuoksi emme saa autoa 12 aikaan iltapäivällä lainaan. Onneksi asia sitten lutviutui niin, että voimme lähteä Aurasta Muurameen ajamaan 16.30. Ja siinähän menee sitten yöhön asti... [:@]

koskas tää alamäki tässä nyt sit lakkais ja ihmiset lopettais tekemästä ohareita mulle... [:@]
Luottamus menee kohta omaan mieheenkin, tuntuupas mukavalle.... Jos vaikka tänään sais tai joku päivä sais asioita puhuttua... [8|]

Huoh... anteeksi romaanista.. [&o]

Heissan,

tulin nopeasti päivittämään omaa tilaani. Nyt on niin tuskainen olo, etten pysty tekemään oikeastaan mitään. Tossa yhden aikaan päivällä tuntui vatsassa pieni pistos. Mulla on välillä alavatsassa kramppeja, lyhyitä sellaisia. Nyt kuitenkin tää kramppi on jatkunut siitä kello yhdestä tänne kello kahdeksaan asti. Istuminen ja makaaminen sattuu, kun nousee seisomaan niin taju meinaa lähteä. Tuntuu kuin koko suolisto valuisi ulos. Vessanpöntölle istuminen on melkein mahdotonta, eikä kyllä yhtään auta asiaa kun ei pysty tarpeitaan tekemään. [:(] Ikinä ei ole ollut tällaista, tekisi mieli tällä hetkellä vain kuolla. [>:]

Voiskohan tämmönen liittyä raskautumiseen? Vaikka epäilen kyllä, että tää on suolistoperäistä... Hmmm..

Minnuska, pahoittelut negasta. [&o]

Dark, onpas sulla nyt ollu paljon vastoinkäymisiä. [>:] Sanohan miehelle suorat sanat! Eihän se käy, että olettaa naisen olevan "aina" kotona ja "käytettävissä" (siis vahtimassa koiraa ymsyms.). Miehet vaan välillä luulee että näin on. [:D] Toivottavasti saatte asiat juteltua ja jos vaikka koira tois teille sitä uutta energiaa suhteeseen. Joku piristysruiske on meille jokaiselle aina välillä tarpeen. [:)]

PS. Meille on luvattu huomiseksi 20 cm lunta! [:-]

Ei o tosi Dark?! Saanko sanoo suoraan? No sanonpa kuitenki. Mieti kaksi kertaa ennenku meet naimisiin sen miehen kanssa. Sanoit, että exältä tollanen käytös ei ollut uutta - luulen, ettei se lopu tulevaltaka mieheltä ihan tosta vaan. Sä olet arvokas ihminen, sun yli ei toisten tarvi kävellä ihanku sua ei olis! Arvosta itseäs! Sä tarvitset lähelle ihmisen, johon sä voit luottaa, eivätkä tee jatkuvasti ohareita.

Iltaa

Nyt vaan pikapikaa tulen kirjottamaan..

Minnuska89:lle pahoittelut negasta! Ois kyllä sulleki jo se plussa saanu tulla.. noh tsemppiä uuteen kiertoon.!

Mulla tänää aamulla oli sellai tunne yhtäkkiä töissä et nyt alko menkat ja siis ne olis tullu n. 3 viikkoa etuajassa.. noh, menin sitte vessaan ja no eipä ollu tullu.. Se oli vaan sellanen ihme tunne. Mä sitte päätin tehä ovulaatiotestin ku kotiin pääsin ja teinki, nohh se näytti negaa.. Perjantaina 15 päivä mä alan testaamaan kunnolla sitä ovista 8 päivän ajan tahi niin kauan et tulee positiivinen, Mulla siis ovulaatiotestejä laatikossa 8 jäljellä.. No, jos ens kiertoon täytyy mennä vielä ilman raskautumista ni pitää kuun alussa ostella lisää [:D]

Mulla on huomenna se Neuvolalääkärin puhelinaika! 11.50 työaikana.. Pitääpi muistaa olla tuolloin jossain rauhallisessa paikassa, vaikka kellarissa jossain lämmönjakohuoneessa tms minne ei vahingossaka tuu sit ketää [:D] Pelottaa ihan sikana et mitä niissä tuloksissa on vai onko yhtään mitään.. Pelkään pahinta.. Voi olla et ens yö menee painajaisten näkemisessä.. Kaikkee sitä luokkaa et kohdussa syöpä ja sit joutuu leikkauttaa kohdun ja ei voi koskaa tulla raskaaks ja sitä rataa.. Noh, en kyllä mitää tollasta sillain usko ku järjellä ajattelee, mut kun ei sitä nykyään tiedä! Pitää vaan toivoo et olis vaan keltarauhashormoonissa tms häikkää.. Ja jos mun testeissä ei löydy mitään, on miekkonen LUVANNU mennä sen jälkeen sinne simppatesteihin.. Se on jotenki niin iso pala purtavaks tolle miehelle et ollaan näin sovittu.. En mä voi toista pakottaakaa!

Mutta, nyt hyviä unia ja tsemejä kaikille näihin raskaisiin kiertoihin! VOikaahan hyvin ja muistakaas pupuilla! [;)]

Milla kiittää ja kuittaa YK n. 20, KP 15/33-34-39

ps. NII mun piti VAAN nopeesti tulla pikkusen kirjottaa ja tuli taas tällai kilometri stoori x)

Fuyu
Ohhoh, mikä olotila sulla siellä [:o]
Jos nyt oot raskautunut niin voihan noikin kuuluu oireisiin, mut ohhoh miten hurjaa [:o]
No, mä kiljuinkin miehelle puhelimessa jonkun tovin kun ei viitsi multa ensin kysyä ja sitten sillä herää vaan kysymys miksi mä en kunnioita sitä [:@] Voi yh.[:'(]
LUNTA OMG... Iik talvi[&o]

örkki
Sä oot kyllä ihan oikeassa... Täytynee nyt miettiä hääsuunnitelmia oikeesti, että onko se järkevää...
Toisaalta mieluummin mä "kasvatan teini-ikäistä poikaa", kun siedän miestä, joka oikeesti pettää ja juo... Vaikka eihän sitä tiiä että olisko joku muu oikeasti mulle se parempi, ja kohtelis paremmin... mutta helpolla mä en luovuta, kaippa se tulee mulle vaan sattumaan johonkin runsaasti kun ei osaa luovuttaa ja arvostaa itseään ja jättää typeryyksiä itse tekemättä (uskomalla johonkin typeryksiin)...
Voi äly... [&o] Osaapa sitä olla kaikki ajatukset ihan sekasin
niinjoo, ja kyllä mulle saa tämmöset asiat sanoo suoraan, mä en loukkaannu, koska on parempi kuulla totuuden ääntä joskus jostain eikä vain ainaista - koita ny jaksaa sitäkin...[&o]

Miplis
Tuus ny sit heti kertoon miten kävi ?
Tuskin (toivottavasti) ainakaan mitään kauheen vakavaa tulee esille, mutta toivon sulle vaan nyt sitä, että jotenkin pääsette siihen raskautumispisteeseen, ja saatte nyytin syliin oikeasti ? Tsemppiä ?

Minnuska89
Pahoittelut negasta vielä?
Pidän sulle peukkuja ristissä, ja saat tädin lähettää pikapostissa tänne aina kun siltä tuntuu, mun raskautumisella kun nyt ei oo mikään kiire, jos ens toipuis keskenmenoista[&o]
Voimia ?

Omanapa
Huoh... ajatukset ei lyö muutakun tyhjää ja kaikki tuntuu niin typerältä just nyt. Toivottavasti ens viikolla tulis vaikka kutsu pääsykokeisiin ja koira piristäis arkea tosissaan... [:)]
Ainahan sitä voi toivoa...
ja ei, en mä ihan näinkään vähällä vieläkään luovuta, vaikka onkin kaikki mahdolliset tapahtunu jo useaan otteeseen niin en mä vielä jaksa luovuttaa...

Ja romaani iskee:
Pienestä pitäen mua on haukuttu läski-lihapulla-lihava-akselilla ja katottu aina kuin halpaa makkaraa. Vanhoja kuvia kattellessa on tullut mieleen se, että siinä vaiheessa en ees ollut lihava, ja mikäpä musta sitten teki ylipainoisen - masennus. Haukkuminen ja yleinen kiusaaminen kesti lukioon asti.
Yläaste olis varmaan ollu mun elämän kamalinta aikaa [&o]
Ensin yks tyyppi sanotaan nyt vaikka että Paula esitti mun kaveria ja oltiin pitkään tosi hyviä ystäviä. yhtäkkiä puukotti selkään ja rupes syrjäyttään mua porukasta ja puhui törkyjä selän takana. Jo silloin otin yhteyttä koulun kuraattoriin, joka vaan voivotteli ja totesi että kuule nyt sun täytyy tyttö ryhdistäytyä. Tuli tosi semmonen olo, että musta välitetään taas... [>:]
Muutto porvoosta espooseen tulikin 8lk puolivälissä. Jouduin vaihtamaan luokkaa kun en ollutkaan tervetullut sille luokalle mihin tulin. Sitten 9lk alussa luokallemme tulikin Paula, siis samanniminen kuin edellinen selkäänpuukottaja, muttei kuitenkaan sama ihminen. Hän vei multa kaverit jotka olin siihen mennessä saanut. Sitten alkoi paritusprojekti Jonne ja mira... (nimi vaihettu, omaani ei [:D])

Oltiin sellossa näiden kavereiden kanssa - paula väitti etten uskaltaisi mennä ja ostaa sin citysta (silloin k15) kondomeja.. No näytin sitten että uskallanpas.
Paula meni Jonnelle sanomaan että olin ostanut häntä varten kortsuja.. No siitä sitten alkoikin juttu tän jonnen kanssa. Loppujen lopuksi saldona jonnen kanssa olosta: raiskaus - 300euroa velkaa - väkivaltainen suhde - keskenmeno - pettäminen - valehtelu. Joo-o, tää on se eksä jolta koitan periä velkojani. Ja silti kaikesta huolimatta olin nuori 15/16 vuotias rakastunut pulliainen. Elämää katsottiin ruusunpunaisten lasien läpi.

Raskaus alkoi silloin siitä, kun olin jostain kumman syystä pitänyt kondomia lompakossani, vitsillä ilmeisesti. Paula oli yhden välitunnin aikana mennyt pistelemään tähän reikiä ja jonnen kanssa ensimmäinen kerta oli samana päivänä (ja tämän ajattelen raiskaukseksi sen vuoksi, että en tosissaan halunnut vielä, mutta pelkäsin väkivaltaa ja myönnyin erittäin vastahakoisesti) ja seuraavana aamuna kuulin kortsussa olleen reikiä. Jouluna siis tein positiivisen testin ja kesken meni 14.2.07 ennen kuin ehdin täyttää 16. Olin tietty surullinen, mutta sinällään tyytyväinen, ettei tarvinnut aborttia tehdä, koska olin kuitenkin liian nuori, eipä tarvinnut äidille tästä kertoa.

Lukioon menin, erosin jonnesta. Masennus iski ja mikään ei tuntunut miltään. Muutaman kuukauden jälkeen tapasin nykyiseni, ja nyt ollaan kohta kolme vuotta oltu yhdessä. Vuoristorataa on ollut nyt vuoden, sen jälkeen kun nykyinen astui palvelukseen... Saa nähdä mihin tämäkin johtaa. [&o] Oon onnellinen silloin tällöin nyt ja rakastan miestä mutta aina rakkauskaan ei riitä... [&:] jos luottamus kärsii niin ei jaksa...

Sori tästä avautumisesta... Tuli yhtäkkiä olo että voisin tässä nyt avautua... [&o]

Hyvää yötä <3
Kiitos teille kaikille tuesta jota ootte mulle antaneet. se tuntuu hirmuisen hyvältä saada kerrankin tukea kun sitä tarvitsee ja samalla myös tukea muitakin... kiitos <3

Takaisin