joko nyt onnistaisi

Voi dark, suuret pahoittelut tädistä! [:(] Kyllähän tuossa selkeä toinen viivakin näkyy. Mikähän siinä on ettei raskaus taaskaan pidemmälle edennyt, onko tämä kaikki vain huonoa tuuria? Tsemppiä kovasti ensi kiertoon! Toivottavasti ei niin pitkä ole kuin tämä edellinen... Laita tänne sitten kuvaa pennusta kun tulee! [:)] Varmaan aivan ihana!

Ja pahoittelut muillekin tädin kohdanneille, toivotaan et tie vie teidät yhdessä heinäkuisiin!

örkki, oon käsittänyt, että oviksesta päivän tai parin jälkeen pitäisi lämmön nousta, joillakin nousee asteen, joillakin vain muutaman asteen kymmenysosan. Juuri ennen tätiä lämpö taas laskee takaisin normaaliksi. Jos taas raskaus on alkanut, lämpö jää koholle, tai jopa nousee vielä vähän. Itsellä meni niin, et lämpö pysyi koko kierron samana, kunnes vasta juuri ennen tätipäivää lämpö nousi jonkun verran ja alkoi paleltaa. Vähän yksilökohtaista siis, mutta jos lämpö on koholla silloin kun täti on myöhässä, niin se on ainoastaan todella hyvä merkki! [:)] Mulla on niin vahva fiilis että plussaat ja tuut mukaan kesäkuisiin! Sullahan on enemmän oireita kun mulla [;)] En malta odottaa että testaat! 

Örkki: Mulla oli pientä lämpöö (37.2-37.5) oviksesta eteenpäin monta viikkoa plussakierrossa ja just köhää ja kaikkee ja oon muuten aikasemmistakin raskauksista ollu aina kipee ennen plussaa, aina, että hyvältä näyttää, tsemii :)

Halit neganneille ja tädin kohdanneille [:(]

Kyllä se sitte taitaa olla kuulkaas kanssasisaret sitten niin, että ne menkat taas tulee... tuli sitte pyyhkästyä vessapaperiin pieni punainen pilkku - olis pitäny jättää pyyhkimättä [:D]

örkki
Mähän sanoin, että sinne ei oo tädillä lupa tulla [;)] ens vuonna vasta! [:D]
Hyvältä kuulostaa toi sun tilanne, jos mä laittasin sul pari liuskaa tuleen postissa maanantaina ja testaat sit keskiviikkona [:D] hehehhe.
Sehän siinä, on siinä selvät (VÄRILLISET) kaks viivaa (plus se musta, [;)])
jo toinen km tänä vuonna.... kolmas mulle ... perkele. [:@]

Kcatri
Pahoittelut negasta [:(] Outo toi sun täti.... Varmaan mun täti on rusikoinu sitä ja tullu mulle sit suurempana ku koskaan, ku on niin helkutin runsasta. Tosin vuotanu vasta 2 päivää mut silti [:@] Nojoo, mä tiedän yhden lähipiiristä, kun oli 140kiloinen tullessaan raskaaks ja synnytyksessä 167 kiloinen... Itse onneksi ei ihan noin pahassa jamassa, etkä varmaan säkään, mut painonpudottamisen yritys on kauheen typerää ja mullakin ku aina asetan liian ison tavotteen - esim. normaalipainoon pääsy, mutta mä oon laihimmillanikin ollu painoltani lihava ja vyötärömitalta normaalin alarajalla. ja se tarkottaiskin aika runsaan kilomäärän pudottamista, ja sit pudotus tyssää siihen. Tosin nyt mä oon saanu jo 5 kiloo pois viime neuvolakäynnistä (2.8) [:D]

manque
Huonoa tuuria tai ei, jo kolmas keskenmeno rv7 tienoilla. Eli siis sydän ei pääse sykkimään kunnolla tai jotain (tai sitten tuulimuna, stressi ja mistään riippumaton km mut kaikki mulle olleet nyt keskenmenoja kun tuulimunia päästy diagnosoimaan...), ja jos näitä tapahtuu useemminkin ja aina tolla rv:lla niin sitten täytynee jotain keksiä..... [&:]
Laitan kuvan joo pennusta kun tulee! ^^ Ei kyllä malttais oottaa.. [:D] Heinäkuisiin voi olla, ettei päästä. saa nähdä mitä mieltä tuo mies on puuhailusta ehkäisyttä. [&o]

Tatjuska
Onnea vielä oikein kovasti, luinkin kivat uutiset tuolta pidemmän kaavan mukaan yrittäneistä ja ihana kuulla että kaikki siellä hyvin <3 [:)]

Omanapa
hyvin sairas omanapa tänään... [:'(]
Päivä on muuten mennyt ihan mukavasti, käytin eksää ja paria muuta sen kaveria lahdessa kattomassa yhtä ystävää, joka oli eilen leikattu. Huomenna pitäis tän eksän luona punkata, että maanantaina saisin siltä vihdoinkin velkani!!! Ja punkata siit VAIN ja ainoastaan nukkua [:D] Jätkät lentää parvekkeelle nukkumaan jos jotain yrittää... (eksä ja sen kämppis siis [:D])
No, sitten aamusta alkaen ollut kummallinen tunne ilmeisesti nyt sitten keuhkoputkessa... Epäilen että nyt iski akuutimpi keuhkoputkentulehdus, ja huomiselle sainkin ajan diacorille ja isä onneks maksaa <3
jos sais sen kolmen päivän sairasloman, niin sais sen koulustakin luvallisena - päivä tai kaks kun ei ees ylilääkärintodistuksella oo luvallisia poissaoloja. [:@] Mä vihaan tota koulua! [:@]
Ja jos huomenna sais tulostimeen uudet musteet, ja sitten uudet kengät ja tietokonelaukun... Äiti vähän tämmöstä lupaili <3 [:)]
Ja sitten eksälle punkkaileen ja maanantaina tää tyttö voi olla 300e rikkaampi. Tai no siis jos se musta on kiinni niin oon. [:D] Nimittäin sen takia meenkin yöksi, että ei jänistä... [8|]
No, ainakin tiiän missä se asuu, joten voihan sinne sitten mennä niitä joskus karhuamaan jos ei saa...
Aamulla lääkäriin, nyt täytyykin jo lepäillä taas...

Nii, kai sitä vois pari liuskaa jostain hankkia sellasia päiviä varten ku ei millää jaksais odottaa tietoa. Tai sitten jatkan odottamista.

Kyllähän siinä Dark on ihan selvästi silmällä erottuva viiva, harmi jos on taas varhainen keskenmeno sulla! paljon voimia sinulle ja onnea seuraavaan yritykseen! <3

Omaa, oon taas ollut vähän taka-alalla täältä muutaman päivän mutta olen silti käynyt lukemassa kirjoituksianne. 3pv päästä pitäis täällä testailla ja on tullut ihme oireita taas, huonoa oloa on ihan älyttömästi, siis ihan semmoista että kaivattaa oksennusta. [8|][&o][:@] Ja välillä on niitä menkkamaisia kipuiluja tullut, vessassa saa rampata vähän väliä ja alavatsassa on nippaillut ja myöskin kumpaakin rintaa nipistelee välillä. Ajattelin testata silloin keskiviikkona niin ei tarvi pettyä niihin negoihin sitten liian aikaisin [:)] tänään ajattelin käyä ostamassa muutaman testin jo valmiiksi keskiviikkoa varten, huomenna illalla taas iltakouluun ja päästään tekemäänkin ruokia [:)] tänään ajattelin sanoa miehelle että käyn ostamassa testit valmiiksi samalla kun kotia täältä anoppilasta mennään [:D][:)] ellei mies käy samalla ostamassa minulle kun tulee takaisin tänne sen vanhempien tykö [:)]

Mutta paljon plussapuhureita puhaltelen täältä teille ja pahoittelut kaikille joilla ei tärpännyt, toivon niin paljon että teillä tärppäisi pian! <3

YK9

KP 20/23-27

Minnuska89, mulla on täällä sulle peukut ja sormet kyynärpäitä myöten ristissä, jotta saat plussan. [:)]

Dark, toivottavasti saat torjuttua pöpöt, etkä tule kamalan kipeäksi! [&:] Toivottavasti saat perittyä eksältäsi velat. 300 euroakin on jo iso raha.

Noniin, nyt on kiva viikonloppu vietetty kaverin kanssa. Just saatoin hänet junalle. [:)] Oon kyllä lukenu kaikki tänne tulleet jutut, mutta en oo ehtiny kirjottelemaan. [:)] Alavatsaa juilii edelleen. Ihmettelen kyllä että miten NÄIN paljon ennen tätiä tuntuu tuolta. Tissit on kipeytyny kunnolla, se on mulla ihan normaali menkkaoire. Aijoissa kyllä kipeyty nekin. Outoa. Ehkä täti on tulossa kylään etuajassa. [>:] Pari päivää on ollu mahakin oudosti sekasin, vaikken oo omasta mielestäni syöny mitään epätavallista. JA kurkku on kipeä ja vähän flunssainen olo. [:'(] Tässä vaiheessa kiertoa tuntuu aina että aivot heittää volttia. Ei pitäis ajatella koko asiaa. Helpommin sanottu kuin tehty. [:D]

Manque, onko mitä raskausoireita ilmaantunu? Niistä kun on niin ihana kuulla [:D]

Kitty, sama täällä. On tullut nautittua pirteistä syyspäivistä lenkkeillen ja aiai, kun on tehnyt hyvää. Toivottavasti sais pidettyä yllä tän innostuksen!

Dark, voimia. Kiva, että teille tulee kohta se hauvavauva <3

Örkki, mitäs sinne kuuluu? Toivottavasti täti on ymmärtänyt pysyä poissa.

Omaa: On se pentele, kun ei tahdo aivot vieläkään rekisteröidä, että EI VOI olla raskaana! Menkat tuli ja meni. Oli kyllä vähän kumma täti, aika niukka niuhottaja, kun 2 päivää vuoti, minkä jälkeen tiputti 2 päivää, ihan niin kuin Kcatrilla. Ja kummallinen oli myös tuo lämmönnousu 37:een pari päivää ennen menkkojen alkua, ja ilman mitään muita (flunssa)oireita. Eikä tissit meinaa mahtua vieläkään liiveihin, huoh. [>:] Alavatsaa kipristelee välillä ja närästää tosi herkästi (ok, on tullut syötyä "vähän" herkkuja), jota mulla ei ole ikinä ollut, paitsi joskus jouluna. Mutta hölmö mikä hölmö, kun edes miettii et pitäiskö kuitenkin testata. Ja sais sitten kärsiä koko ruumis ja henki tyhmästä päästä, kun negahan sieltä tulis. Mut tiedän, että kaverilla oli menkat normaalisti raskauden aikana, ja sai tietää vasta 3. kuulla olevansa raskaana. Mut sanokaa nyt höppänälle, ettei kannnata testata. Että tämmöstä vuodatusta tällä kertaa sunnuntai-iltapäivään. [;)]

Ja kauppaan lähden tästä herkkuja ostamaan, sillä verukkeella, että saan samalla raitista ilmaa. Eikös ole ihan järjevä ajatus? Mahdoton makeanhimo, vaikka menkat jo ohi. Vanukasta tekis tällä kertaa mieli, maiskis. Ei varmaan mahdu tissit kohta mihinkään liiveihin tällä mässäilyllä, mut vielä on paino normaalin (ylä?)rajalla [:D]

Juu täällä mä taas menkkoja odottelen - kauankohan niitä saa odottaa? Tai sitten tarvii tosiaan testata joku päivä. Jospa viimeistään viikon päästä tai sitte ku tulee lisää oireita.

paapero kannattaa testata, jos tuntuu ettei mieli muuten rauhoitu.. [:)] sullahan on ollut yhtä outo täti kylässä kuin mulla. sen takia mäkin halusin vielä varmistua asiasta, kun oon kuullut että täti voi tulla yhtä aikaakin tärpin kanssa. täällä oli kuitenkin ihan puhdas nega, ei haamun haamua vaikka kuinka yritin katsella. [:D] 

örkki
Kuitenkin kun yritätte raskautta, niin liuskoja vois olla ihan hyvä varmuuden vuoksi, jos menkat onkin yhtäkkiä tosi paljon myöhässä niinkun nyt, ilmeisesti eivät sitten sillä tuhrulla alkaneet? [;)]
Ja vaikka nyt liuska näyttäiskin negaa, niin eipä ainakaan tuu digiä tuhlattua [:D]
Ja sit ku liuska näyttää plussaa, niin sitten digi parin päivän päästä, tälleen mä oon sen ajatellu... [:D]
Onko sulla ollu aina ihan kellontarkka kierto? Jos on, niin sit kyllä ehotan että testaat - onhan niitä täysin oireettomiakin raskauksia! [;)] Tai niitä, jotka on alkuun oireetonta ja sit loppuaika onkin yhtä shaibaa - toivottavasti sulla ainakaan ei. Mitäs jos mä hirttäisin sun tädin tohon ostarin kattoon [:D]

Minnuska89
Mä en oikein nää muuta vaihtoehtoa plussalle ja vuodolle, kuin sen, että jälleen meni kesken. Ekan plussanhan mä sain 3 viikkoa sitten, ohhoh onpas siitäkin kauan aikaa jo [:o]
Joten siis, veikkaisin enemmän keskenmenoa, kuin jotain muuta... Kiitoksia<3
Yritäs nyt pysyä housuissas [;)] No heh, toivottavasti toi on sitä ihteään tosissaan tällä kertaa, ja jos noinkin vahvat oireet kun sulla, niin voisin kyllä veikata, että pikkuinen on tarrannut lujasti kiinni. Kuitenkin lähetän jo nyt ihmisliimaa, ettei mee varhain kesken, tai kesken ollenkaan ! [:)] Onneks teillä kuitenkin yks pieni vähän helpottamassa (okei, sori jos tää loukkaa, enhän mä voi sitä tietää) [:)] Meillä kun ei vielä ollenkaan vauvaa [&o] kai sekin vielä joku päivä onnistuu...

Fuyu
Pöpöjen torjuminen ei onnistunutkaan ihan niin mahtavasti... [&o]
Nyt siis sairastetaan [&:]
Kiva kuulla, että vietitte mukavan viikonlopun [:)] ku mähän käskinkin [;)] Entäs jos teillä oliskin nyt tärpännyt oikeasti, ja testi näyttäiskin plussaa päivänä, jollon tädin pitäs tulla kylään, mä metsästän sen tässä parin tunnin aikana ja hirtän sunkin tädin tohon ostarin kattoon, ettei pääse tulemaan sinne [;)]

paapero
kannattaisko sunkin testata varmuuden vuoksi? Jos täti oli noin outo, niin nega kummallisesti varmaan vie ajatukset pois mahdollisesta raskaudesta. Vuotoja kuitenkin kun on yhdellä viidestä raskaana olevalla naisella. [:-]
Ja jos et negaa oo testannut, on hyvinkin mahdollista että oot vuodosta huolimatta raskaana... [8|]
Mä en osaa sanoo mitään syytä, miksi ei pitäis testata, tosin voithan sä oottaa seuraavia menkkoja, jos et halua pettyä negaan. Ehkä kuitenkin kun täti on käynyt siellä, et pettyis negaan niin valtavan paljon [:-]

omanapa:
300euroa olis nyt ihan ku sais miljoonan rahaa. Olis hetken helpompaa ees. Eikä tarttis kitsastella ja syödä pelkkää tonnikalaa ja makaronia... Saas nyt nähdä, vähän pelottaa melkein huominen, että saanko kuitenkaan. Ja että jäänkö jumittamaan tänne malmin ostarille aamuun asti nää kun lähti vielä käymään lahdessa ja en mahtunu autoon mukaan, eikä asunnolle voinu jäädä. En saanu hengaa siinä pihalla, pakottivat mut tulemaan tänne malmin ostarille, koska kuulemma olivat musta huolissaan no, ainakin pääsee vessaan vielä ennen ysiä... Ellei tääl ostarin sisällä oo vessaa [:D]

Tää on toooooosi hurja seikkailu mulle. Jännittää ja pelottaa ja mietityttää ihan kauheesti että miten tässä käy [&o]
Adrenaliini virtaa ja joutuu ootteleen ja sit yön yli kun selviää ja aamulla leppävaaraan pankkiin, rahat käteen, espoon keskukseen ja kotimatkalle!!!!! [:D] varmistuupa sekin sitten, että saanko rahat vai en. Ja sit jos jostain kumman syystä rahaa ei oo, pistän sen käymään sossunvirastossa kyseleen niitten perään ja soittaan yhestä palkasta, että millon se on tulossa, ja kun se mun naaman edessä noi tekee, niin sitten vois vähän kasvaa usko siihen, että rahaa joskus tuliskin... [:-]

Keskiviikkoon asti sairaslomaa, ja nyt keuhkoputkentulehdus, ja erittäin ärhäkkä kun iski niin mahottoman nopeasti. Lääkärikin oli ihan ihmeissään, kun mun keuhkotkin rohisi, kun yleensä siihen menee muutama päivä ennen ku alkaa rohiseen. Ja sano kans et hyvä, että tulin, koska olis menny tosi nopeesti keuhkokuumeeseen asti.
Hengittäminen sattuu, jokainen henkäys ja vingun ku pieni sika. Yskittää mut keuhkoputken limoja tosi vaikee saada pois ja kurkunpää tän takia äärettömän kipeä... Kuumetta nyt onneks tällä hetkellä ei oo, koska on buranaa veressä [:-] Ja jokapaikkaa särkee, pitäisköhän tässä kohta ottaa toinen burana. Antibioottikuurilla oon nyt sit kans... [:@] Hyhhyh ku vihaan sairastamista. [:'(]

Täytynee kohta ostaa uus juotava ja siirtyy täältä mäkkäristä pois, kun on menossa pikkuhiljaa kiinni. [&o] Huoh, joudun nyt sit ootteleen i-k-u-i-s-u-u-d-e-n.... [:@] tän jälkeen tartte olla eksään yhteydessä ei sit koskaan enää. huh. toivottavasti ainakin[&o]

Hyvää alkavaa viikkoa leidit! [:)] Jännäpäiväläiset tulee kertoon heti oireistaan ja testauspäivistä ja tädin eksymisestä, eikös [;)]

Dark
kp3/28-80
virallisesti yk-eimikään

Dark, mä asuin ennen 5 min matkan päässä Malmin ostarista. [:D] Puol vuotta sitten muutettiin tosiaan tänne Mikkeliin. Tuttuja kulmia siis. [:)] Vessa on siinä samassa kerroksessa kun Mäkki, pankkiautomaatin vieressä. [;)]

Iltaa kaikille!

Uuteen viikkoon ja uusiin kujeisiin!!!! Vielä viikko tsempattavaa töissä ja koulussa ja sitten ansaittu syysloma [:)][:)]

Dark: kyllä määkin nään tuossa selkeän viivan! Että oot ollu ihan oikeassa, mutta tosi harmi ettei pikkuinen oo kiinnittyny [:(] Kyllä sun mun mielestä kannattais yrittää päästä joko tk:hon tutkimuksiin tai maksaa sitten yksityisille tutkimuksesta että ottaisivat selvää mikä sulla noita keskenmenoja aiheuttaa [&:] Kun ei se ainakaan mun mielestä keholle ole terveellistä joutua tollaisiin isojen muutosten alle... Ja muutenkin sähän oot "tyttö parhaimmassa iässä" hedelmällisyyden takia niin senkin takia ja oman mielenrauhasi vuoksi olis hyvä saada jotain vastauksia!!! Mutta paaaaaaaljon jasamista sinne! Yrittäkää saada poikkiksen kanssa asiat selvitettyä [:o] JA toivottavasti saat rahas siltä eksältäs! Raha on aina tervetullutta [:D]

Örkki: MItes ne menkat? Alkasko kunnolla? Määkin mietin pitkään sen testauksen kanssa... Se ei ollut kyllä kiva fiilis testata sitä negaa [&o] Mielummin tosiaan oottaa sitä tätiä...

Minnuska: Lupaavaa, lupaavaa [:)][:)][:)] Mulla on sormet ristissä sun puolesta! Kerro sitten heti tilanneraporttia [:D]

Omaa: Tätiä ei vieläkään näy...Alkaa jo pikkusen ketuttamaan kun ei akka viitsi tulla kylään... Sitten tein sen virheen että googlasin onko muilla ollu tällasta että menkat pois ja negaa testistä...No kohtalotovereitahan löytyi ja jos jonkinlaita kertomusta...Onko muilla tällaisia tutuuja tai kokemuksia missä olisi näin käynyt...Tiedostan että sain negan testistä, mutta silti sitä toivoo että olis tärpännyt kun menkkoja ei kuulu...[:)] Vau.fi: laskurin mukaan olisin nyt 4 viikkoa pitkällä jo tärppi olisi käynyt...Testaan uudemman kerran kun "olen menossa" viikolla 6 ja sitten odottelen seuraavien menkkojen alkasmispäivää --> testaan vielä silloin ja sitten soitan lääkärille jos sieltä määrättäis jotkut lääkkeet millä menkat saataisiin alkamaan. Tietääkö joku että mitkä lääkkeet ne ehkä tulisi määräämään? Tai että voinko luottaa tohon 28päivän laskurikiertoon että koska ovuloin seuraavan kerran??? Tai miten nyt ees enää lasken ovulaation...huoh[&o] Oli NIIIIIIIN paljon helpompaa kun oli säännöllinen kierto...

Jännäpäiväläinen ilmoittautuu. Nyt on n.viikko tärppipäivistä, ja nyt alkoi neljäs päivä alavatsatuntemuksien kanssa. Eilen jopa heräsin aamuyöstä kipuiluun. Tishit alkoi eilen aristamaan hieman, tänään aristus tuntuu vähän enemmän, tuolla kainalon puoleisella alueella. Tiiä sitten että tärppäsikö nyt, mutta yleensä vatsatuntemukset on ollu aika nopeasti ohimeneviä noin normaalisti, ja nyt tosiaan neljäs päivä niin että koko ajan tuntuu sellasta paineentapaista ja vähän kramppailee. liikunta auttaa tuntemuksiin, ei oo niin kipeenä, mut nyt just kun tulin lenkiltä ja istuksin tässä niin alkaa vihloo..

Darkille pahoittelut tädistä... =(

Nyt vaan kaikille plussatuulia!

Paapi: Minulla ainakin oli sillai, että testasin, kun menkat oli viikon myöhässä ja tuli nega. No, odottelin vielä viikon ja sitten sain plussan. Eli jostain kumman syystä kierto olikin tavallista pidempi. Eli kaikki voi olla mahdollista. 

Täti tuli tänne tänään ihan viimeviikkoisen digitestin negatiivisen tulosten mukaisesti[:(][:(][:(]
Eipä näköjään jääny minun kierto tasaiseksi, kun aloin jo sitä toivoa kun meni tuossa monta kuukautta 25päivällä ja nyt oli 29. Eipä tuo nyt niin paljon heittele, mutta tietääpähän ens kuussa, ettei ala hätiköimään sen testailun kanssa, kun se on niin kurjaa se negan testaaminen edelleenkin[:(] Nyt siis kp1/25-29 ja taitaapi alkaa yk7, huoh[&o][:(] 

Hellurei ja hellät tunteet! Uus viikko, uudet kujeet [:)]

paapero: Väsyttää ja paleltaa vähän väliä, mut muita oireita ei vielä ainakaan ole.
Tissit on yhtä pienet kuin ennenkin, eikä arista vaikka kuinka puristelisi. Ja edes koiran haisevat jätökset ei aiheuta minkäänlaisia pahan olon tunteita [:D]
Jos totta puhutaan, mulla on ollut raskausoireita paljon enemmän niissä kierroissa kun en ole ollut raskaana [:D]
Ja hei testaile toki jos vähääkään mielessä ajatus mahdollisesta raskaudesta kaivertaa!
Mä oon varmaan joka tädin jälkeen tehnyt testin [:D]

Dark: Toivottavasti rikastut 300 eurolla! Kyllä sillä jotain jo tekee [;)]

tyttis, pahoittelut tädistä, ylipäätään inhottavaa et tuli, ja vieläpä kun ei ajallaan

Kiva, et on taas monta jännäpäiväilijää, mä pidän peukut ja varpaat pystyssä et pääsette plussaa testailemaan! [:)] Puuh!!! ++++++

Enpäs tuhlannut digitaalista viikkonäyttötestiä... menin tänää ja ostin apteekista apteekin oman testin. Vessahätäisenä menin ostamaan ja kipitin pika pikaa vessaan. Olin n. neljä tuntia ollut käymättä vessassa ja tulos oli: negatiivinen!

En ole raskaana - kunnes toisin todistetaan. Menkkoja ei ole tullut.

Iltoja tänne!

Ihan ensimmäiseksi täytyy sanoa Örkille, että voi harmi! Montakos päivää menkat on nyt myöhässä?

Paapi, kyllähän joillain tosiaan testi näyttää plussaa vasta pidemmän ajan kuluttua. Toivon todella että plussa tulee! [:)]

RiikkaJ:lle on täällä peukut pystyssä plussan saamiseksi. [:)]

Omaa, vasenta puolta on munasarjojen kohalta vihlonu ja pistelly ikävästi taas. Eilen oli vaan vasen tissi kipeä. Tänään oli taas kummatkin. Eilen ja varsinkin tänään rupes oikeen ärsyttämään ku joutuu kokoajan ravaamaan pissalla. [:@] Apuaa, puhukaa nyt järkeä mulle ja sanokaa että vaan kuvittelen. [:(]

Takaisin