joko nyt onnistaisi

Ihania uutisia Tatjuska!![:)][:)]

Kiitoksia johc.jc![:)] Mäkin kävin ilmottautumassa jo kesäkuisiin [:D][:D]
Vähän kyllä kauhistuttaa, kun viikkoja on niin vähän, mutta niinkun sanoit, pääsehän sieltä aina takaisin, jos huonosti käy. Mutta sovitaan, ettei käy [:)]
Kesäkuisissa on kyllä vielä tosi hiljasta, vedetään nyt mahdollisimma moni kyydissä sinne!!
Eikös lähipäivinä oo testailut vielä ainakin Darkilla, örkillä, tyttiksellä ja Paapilla edessä?! Nyt on peukut ja pottuvarpaat pystyssä teille [:)]

- Bamboo

Pelkkääomaanapaa: Kiitos kaikista pahoitteluista, ihana, kun saa jakaa täällä myös negatiiviset asiat. Eiliseen ja tähän päivään onkin sisältynyt lukemattomia itkukohtausia, ja pari kunnon raivokohtausta ja kiistaa miehen kanssa. Niin kovasti jurppi muutamat asiat, jotka eivät kyllä liittyneet mitenkään lapsen saamiseen. Mielialat heittää häränpyllyä. Emme olekaan aiemmin oikein riidelleet, mut eipä ole ollut tarvettakaan.

Vaikka nainen onkin se, joka kuuntelee jatkuvasti kehoaan, ja pettymys on sen vuoksi suuri kun menkat alkaa, niin ei se miehenkään osa ole helppo. Jatkuvat negatiiviset tulokset harmittavat varmasti miestäkin, ja sen lisäksi joutuu lohdutamaan ja olemaan naisen tukena. Mut täytyy sanoa, että ihana ja hyvä aviomies miulla on, ja onnellinen olen siitä.

Nyt siis yritystä takana 8kk, ja yk 11 starttaa käyntiin. Yritän olla laskeskelematta päiviä ja ottaa rennosti. Joten toivon mukaan minua ei täällä näy (yritän kovasti ainakin), ennen kuin se plussa tulee.

Kerroin aikasemmin täällä että oli niitä menkkamaisia kipuja ja voin sanoa että normaalia kipeämmät olikin ja kipu alkoi joskus päivällä ja loppui kuin seinään suunnilleen 2h sitten ja nyt ei oo mitään kipuja. Mitähän hemmettiä se oli olevinaan, v-vuotoa tulee kuitenki runsaasti vieläkin ja täti ei tänne pitäis vielä ainakaan tulla. [8|][&o][>:]

YK9

KP 16/23-27

paapero onko siula säännöllinen kierto? jos on ni ota ovislaskurista se ovulaatio päivä ja sinä päivänä heilutat peittoi meil ainaki toimi.... otin ainoostaa sen ovis päivän ja tärppäs.

Minnuska: Mulla oli täsmä tollaisa samanlaisia oireita viime lauantaina kun menkkojen piti alkaa. Valkovuotoa tuli runsaasti, välillä oikein hulahti pikkareihin... Ja kiva kun vetää liikuntaa ilma pikkuhousun suojaa ja pomppii niin siinä vähän hulahteli...hitusen ällöttävää, joo´o tiedän [:D] Mun kipuilu kesti sen 2-3 päivää eli "menkkojen" ajan tosin ilman vuotoa tällä kertaa [:)][:)][:)][:)]Menkkoja siis ei vieläkään tänne ole tullut...Jee! Toivottavasti täti ei sullekaan tule kylään. Ehkä päästään seuraamaan muita plussanneita kesäkuisiin!!!!!![;)]

Bamboo: Niin sydämmelliset onnittelut sinulle!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D] Toivottavasti seuraan sinua!!!!!!

Johc.jc: Onnea plussasta! Seuraile vaan täällä, seuraahan täällä tarvitaan ja on kiva lukea jo vauvatuneiden kommenteja teidän tuntemuksistanne [:)]

Dark: Mistä tilasit niitä sun testejä? Ehkä voisin itse tehdä myös samoin...[;)] Kerro sitten tuloksista kun testaat, joohan joohan joohan????  Toivon että plussa sulle pärähtää entistä tummempana testeihin[:)] Mites se sun mies tollasia kommentteja laukoo? Onko se ärtsynä sun kiukkuilusta ja "kostaa" sulle takaisin? JOs oma mies tollasia laukois niin olisin varmaan ihan paskana...[:o] Mites sä jaksat? Teillä on kyllä ollu tosi rankkaa jo monta kuukautta...Kaikennäköisiä asioita...Mutta nauttikaa uudesta karvaisesta vauvasta joka teille näyttää tulevan! Mulla ainakin pentukoira auttoi pahimmassa vauvakuumeessa ja koiraa on hauskaa hoitaa yhdessä miehen kanssa ja tietenkin se on kaikista parasta kun lähdetään yhdessä lenkille ja päästään juttelemaan rauhassa kaikista asioista!!!! Meillä siis asuu 18kk kääpiövillakoira poika kotona ja ihan parasta on ollu <3 en ikinä vaihtais sitä pois!

Kcatri: [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]  Jaksamista...Kyllä sinullekin se pieni nyytti suodaan ja kun sen aika tulee niin se on maailman ihanin nyytti!!!

Peikko83: myös sinulle pahoittelut...[:(]

Manque: äääääääähhhhhhh niin paljon onnea!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Paapero: heinävauvaa tekemään!!!!! Pää pystyyn!!!!!

Tatjuska: Ihania uutisia!!!!!!!! Se oli avrmasti ikimuistoinen hetki kun kuuli ne sydämen lyönnit... aaaaaahhh...[;)]

Omaa: Vieläkään ei siis menkkoja kuulu!!!! Kierto on ollut täysin säännöllinen jo pidemmän aikaa...En ole ikinä pystynyt pillereitä käyttämään joten sillee on jo ollut luomumenkat jo monta kertaa.....

Olo on tosi jännä, en vain malta vielä tehdä testiä...Jotenkin takaraivossa vaan jumii ajatus siitä että menkat vaan myöhässä. En uskalla testata vaan negaa [:o] Yritän löytää kehostani raskausoireita, mutta niitä ei ole tullut vastaan [&:] muuta kuin se menkkojen puuttuminen [:)] Ajattelin että jos ei menkat ole viikonlopun jälkeen tulleet niin sitten testaan.... Mua jännittää jo nyt niin kovaa!!!![:D][:D][:D] että mitäköhän sitten koko loppuviikon...

Nyt kun oireita mietin niin koulussa kyllä tänään olin tooooosi väsynyt. Yleensä olen sellainen adhd ilopilleri aina jaksamassa jumppaamaan [:D][:D][:D] Kaveritkin sanoi että näytän kyllä tosi huonolle. Ja iho kukkii niin kuin murkkuikäisellä että sitte tukka ollut nyt pari päivää "huonona" ihan kuin hamppua... Joten onhan näitä oireitakin [:D][:D][:D][:D]

Iltoja! Täällä ollaan flunssna alkukourissa [:@] Kurkku ihan pirulaisen kipee, nokka vuotaa pikkusen.. päätä jomottanu koko hemmetin päivän vaikka tossa pienet tirsat vetäski.. Huomenna on sit luultavasti vielä tukkosempi olo! PRKL! Ja pitäs vielä jaksaa pakertaa pari päivää töissä :S EI VOI OLLA poissa.. Uudet kohteet tuli ja viikonlopuks pitäis saada puunattua 8 saunaa!

ONNEA manque ja Bamboo!!!! nyt paljon ihmisliimaa sun muuta matkaan, jotta pikkuisenne kestäisi sinne 9 kuukauden päähän!! JEEEEEEEEE!

Dark, Nii en sit tiiä mikä oli ku paaaljon kivuliaammat menkat ku yleensä.. On mulla joskus aikoinaa ollu aika useinki todella kivuliaat, mutta nyt ei oo koko lapsenyritysaikana ollu vissiin ku kerran aikasemmin ja seki oli alussa.. Nohh ei tässä mitään hätää ole! ootellen ens viikkoa et pääsee alkaan tikuttelee sitä ovista jos sen vaikka taas pongais! Töissä, siellähän se! Kyllä sitä välillä ku jos ei huvittais tehä töitä ni miettii et pääsispä lomalle [:D] Mut kyl mä tosta työstä oon ainaki vielä tykänny! Nyt ku sain vielä ne omat kohteet ja oman avaimen ja kukaan ei oo enää selän takana kurkkimassa miten hoidat työs.. Nyt tää flunssa vähän vaivaa mut kyl tää tästä! Tsemppiä nyt sen haamus kanssa! Eiköhän se niin oo et TE jätätte mut tänne yksin ruikuttaan x) hehe.. [:D] Mulla ku ei oo vielä ees kierron puoliväli! peekele :D Vihaan näitä välipäiviä :D

Tatjuska, OI IHANAA! <3 voi ja oij.. =) ihana kuulla sinustakin ja matkalaisestasi.. Ihana kuulla että kaikki on hyvin! jeeeee.. Nyt vain nautit niin hyvin ku mahdollista raskaudesta! Se aika menee yllättävän nopeesti ;)

Tässä pitäs pikkuhiljaa alkaa painuun nukkumaan että jaksaa seittemäks mennä töihin puunaamaan niitä saunoja.. HUOH.. hemmetti ku vanha firma joka hoiti siivouksen nois mun kohteissa ei oo paljo mitää sielä tehny varmaan pariin viikkoon ja huomenna joutuu uurtaa enempi ku laki sallii.. Toiv ei olis kauheen flunssanen olo huomenna että jaksan!

Öitä rakkaat! <3

YK n. 20, KP 8/33-34-39

Voi Paapi, sun tilanne kuulostaa siltä et se on ihan selvää pässinlihaa [:D]
Ihan ilmiselvästi tulet mukaan kesäkuisiin! Oireita löytyy ja normaalisti säännöllinen täti on pahasti myöhässä, ja kuule voin kertoa et tällä kertaa se iljettävyys onkin melkein vuoden poissa! [:D]
Testiä kehiin heti huomenna, sun lisäksi meitä on täällä monta jännääjää [;)]
Itse en osannut noin varman päälle ottaa, testin tein 4 päivää ennen tätipäivää ja oireita ei pahemmin edelleen ole [:D]

Ja Miplis, pikaisia paranemisia sinne! Toivotaan ettei tukkosuus pahene!

Paapi,
Raskauskeiju.fi mulle ainakin tällä kertaa toimittaa 11 raskaustestiä 12eurolla ilman toimitusmaksua. [:)] Kai sä nyt tällä viikolla kuitenkin testaat? [:D]
Mä en oikein tiedä, miksi se semmoisia kommentteja laukoo... Kai se on vaan semmonen ihminen että kaikki iso muutos stressaa ja ahdistaa. Vaikka sanoin, että ihan yhtä hyvin olit valmis siihen, että maaliskuussa olis vaavi syntynyt!

Kysyi vaan riidan aikana:
M"entä jos mä en kestäkkään sitä?"
minä(D): "Millä tavalla et kestä?"
M"En mä vaan tiiä, mut jos en kestä?"
D: No, kaikki asiat mitä mäkin oon tähän mennessä kestänyt, niin (a-sana) on mulle semmonen, et siitä mä en selviä varsinkaan, kun itse haluan lasta enemmän ku koskaan. Selväjärkistä minua et saa siinä vaiheessa takaisin, joten kaippa sä sit lähdet lätkimään jos et muka kestä"
M:"No onko se sit kivaa?"
D:"no ei nyt %&@@# tietenkään ole!! Mut lapsesta mä en luovu, piste. Jos sä oot niin heikko, että et ajattele pärjääväs asian kanssa, niin sitten tästä koko hommasta ei tuu mitään!!!"

Ja tietty mä olin enemmän vihainen taas vaihteeks kun pitäis olla (kai...?) ja oon muutenki ollu ku persauksiin pistetty sika tänään kaikille muille... [:@] Mökötin sit koko illan verran ja no, mies on sitten ihan ku mitään ois tapahtunutkaan, kyllä se sit vielä sano et ei se nyt ainakaan heti lähde lätkimään... Mut tästä puhutaan varsinkin plussan saatua enemmän. argh.[&:]

Voihan olla, että lievenis vauvakuume kun tulee yks vaavi taloon <3 Let's hope so [:)]

Oma jaksaminen on nyt ainakin vielä jotenkin kai veitsen terällä, tää väsymys, palelu, pahat olot, nännien kipeys ja mielialojen heittely ei ainakaan paranna asiaa... Sen takia mä täälläkin roikun 24/7, että saa jotain muuta ajateltavaa, kuin oma jaksaminen... Täällä te kaikki ootte niin ihania! Voin suurta osaa teistä sanoo jo enemmän ystäviks ku moni mun ystävä tällä hetkellä ees on. [8|] täällä tuntuu kuin kuuluis johonkin.... teistä mä saan voimaa <3

Kuulostaa erittäin lupaavalta noi sun oireet! [:D] TESTAA TESTAA TESTAA! [:D][:D]

Miplis
Saa nyt nähdä, joudunko jäämään sun seuraks tänne [&o]
En osaa olla liian positiivisella tuulella vielä, saas nähdä sit kun jotain tulosta tulee, tuleeko musta enemmän pessimisti vai positiivinen unelmoija [:D]
Voi hitsi, karista se lenssu johonkin hiiteen sieltä! Äläpä rasita ittees liikaa [;)] Ja kyllä mä ainakin täällä tuun kans keskusteleen, koska en uskalla täyspainoisesti siirtyy kesäkuisiin vaikka plussan saisinkin [8|]

manque
Joo, tunnet mut siis paremmin ku mun koulukaverit [;)] Ei mua analysointi haittaa, mähän analysoin ite aina kaikkea! Ja spekuloin liiaksikin... [:-]
Keskenmenoon voin ajatella sen kans liittyvän, ja siihen että yhtäkkiä tapahtuukin niin paljon: koira tulee, sivari loppuu, mun uus opiskelu (jos pääsenkin sinne) ja sitten häät ja siihen vielä vauva jos tulis niin onhan siinä paljon.
Suhde meillä on muuttunut keskenmenon jälkeen siihen, että ainakaan mies jotenkin ei "halua" mua enää normaalisti. Haluaa joo mut ei tahdo, kun miettii koko ajan mikä mulla on ku menkat ei oo tulleet... Ihmetteli vissiin eilen et miks helvetissä sitä pitää oottaa lokakuun loppuun asti tän asian kans. Luuli että testaankin vasta sitten [:D] Mut kuitenkin. paljon tässä on ollut kaikkea. Ja varsinkin se, että rahareikääkin on niin monia just nyt ku se koirakin maksaa sen 900, ja joudutaan karsimaan pikkusen elintasoa. Stressaa se siitä et 60e käytettävissä 2 viikolle, normaalia kai. Saa nähdä miten mieli marraskuun alusta ja vuoden alusta muuttuu [:D] Ton kanssa täytyis olla vaan kärsivällinen..............huoh.......[&o]

Aijoo ja IDEA!
[:D]
Mitäs JOS, olisko kiinnostuneita kuumeilijoiden/ja juuri plussanneiden pikkujouluihin? Mä aattelin et semmonen olis kiva järjestää jos löytyy ihmisiä, jotka olis kiinnostuneita vaikka tulla tänne meille esim. viettämään pikkujoulua yhdessä [:)]
turkuun siis [:D]
Pääsette kattoon mein 3 pikkusta: Pippuria, Kanelia ja Tobya [:D] HEH.
Joo okei, jos mä nyt meen nukkumaan, poskia kuumottaa taas... ja väsyttää siis [:)]

koittaa vissii tissi kivut hiipii pikkuhiljaa tänne vaa ku on vähä tosta rinnan sivuista kipeet ku "painelee" pitäs saaha näpräilyt näpräiltyy ku päätettii yhen kaverinkaa et lähetää huvikseen myymään markkinoille käsitöitä ni minähän lupasin sitte väännellä pikkuhelmistä ja metallilangasta helmieläimiä no on niitä jo reilu 40 jo valmiina [:D] pitäs saaha loput viel sunnuntaiks valmiiks no pitää vaan väännellä.... näin sitte ihan hirveetä painajaista yöllä et menin sinne ultraan ja se sano et ei täälä oo mitään [:o] (hirveitä painajaisia) en saanu sit enää unta ja nousin puol 6 sängystä....... pelottaa sit vissii se ultran tulos niin paljon et ei osaa nukkuukka kunnol.

Onnea kovasti plussanneille!!

Itsellä aika perusmeininki, tärppipäivät oli just ja peitot heilunu siihen malliin että ainakin on yritetty. Muuten ei oikeen mitään. Aloituspäätöksen jälkeinen tunnemyllerrys on aikalailla ohi, ja stressi plussaamisesta ja kehon tarkkailusta on aika vähäistä. Tulee jos on tullakseen. Jotenkin itseä huvittaa, kun joskus sitä oli niin kovasti huolissaan ehkäisyn aikana, varsinkin "sinkkuillessa" että muistaa varmasti ehkäisyn ettei tule yllätyksiä, ja nyt kun on ottanut asioista oikeasti selvää että mikä se prosessi on.. Ei sitä ihan noin vaan tullakkaan raskaaksi. Mutta, täällä syksy vaan etenee, illat pimenee ja mökkiä pitäis vähän lämmittää ettei asiakas jäädy penkkiin.

Tarrasukkia ja plussatuulia!!

R

Ei näy menkkoi vielä.... mutten testaakaan enneku sunnuntaina aikasintaan, jos sittenkään. Mä ajattelin tuossa, että jos tuli joku "laskuvirhe" tässä kuussa kun muistelen, että menkat alkoi sillee, että tuli pluraus ja sen jälkee pari päivää kului ennenku oikeesti jatkui. Näin ollen annan menkoilleni sen kaksi päivää vielä armonaikaa. Jos sitte ei tule, ni saa olla tulematta!

örkki
Ihan hyvä asenne oottaa, ennenko testaa. Kyllä täti saa nyt luvan jättää sinne tulematta ihan kokonaan, seuraavaks vasta vuoden päästä lupa tulla sinne [;)]

Mulla taas semmonen olo, että voi helvetti, tuntuu masussa sille, ihan ku täti olis nyt tulossa kylään...[&o]
Pitänee kohta taas käydä tarkistaas [&o]
No, jos se onkin vaan masukkikipuilua...[8|]
Tulis ny jo ne testit!

Onpa ihanaa kun ei tarvitse itekseen jännäillä....!!!![:)]  Tätiä ei vieläkään siis kylässä ja tänään töiden jälkeen lähtee apteekista raskaustesti mukaan [:D] Aluksi en meinannut vielä testiä tehdä, ajattelin odottaa 14 päivää menkkojen alotuspäivästä mutta meille järjestettiin työpaikan puolesta yllärijuhlat lauantaina niin sitten on hyvä tietää että voiko aloitusmaljoja nostella ja jne... Tai siis tämä juhlahan on mahtava veruke olla odottamatta sitä 14 päivää[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Oon mahottoman aamu-uninen että saas nähä muistanko ottaa r-testin mukaan huomisen aamupissille [;)]

Plussatuulia muille jännäilijöille!!!!!

plussanneille mielettömästi onnea!!

ihanaa kuulla et tatjuskalla oli ultra mennyt loistavasti!!!!! mahtavaa!

dark, ihme ettei sua ole sen tarkemmin tutkittu keskenmenon jälkeen. mulle sanottiin et jos menkat eivät ole alkaneet kun keskenmenovuodon loppumisesta on 5 viikkoa niin pitää mennä lääkärille ja vuoto aloitetaan lääkkeillä. niin ja mua käskettiin kokeilemaan raskaustestillä kotona miten hcg-arvo lähtee laskuun. menkathan ei ala jos raskaushormonitasot on vielä koholla.
meillä kans suhde muuttui keskenmenojen jälkeen. mä olin ite niin hajalla sen kolmannen jälkeen etten ymmärtänyt et mieskin suree. me vaan riideltiin ja erokin oli jo ajatuksissa. meitä auttoi se et mä menin terapiaan, mulla kun masennustaustaa oli ennestään. jos tilanne ei olisi muuttunut olisi mieskin tullut mukaan. käyn edelleen terapiassa ja jatkan sitä vielä jonkin aikaa synnytyksen jälkeen. meillä menee kotona paremmin kuin koskaan ja h-hetkikin lähestyy kovaa vauhtia. miehellä kesti hirmu kauan ennen kuin hän luontevasti alkoi puhua lapsesta ja meidän tulevaisuudesta, silitellä mahaa ja puhua pikkuiselle. nyt vasta rv 30 jälkeen nään ja koen kuinka onnellinen ja innostunut hän on. miehet syttyvät hitaasti. anna siis miehellesi aikaa koota ajatuksiaan ja surra rauhassa! kyllä hän siitä tokenee [:D]  ja aivan varmasti iloitsee raskaudesta kun sen aika taas on!

ONNEA mangue  ja bamboo PLUSSASTA!!!! [:)]

Kiitokset pahoitteluista tädin tuloa koskien ja pahoittelut sinnekin päin kaikille, joiden luo se pirulainen on tullut / on tulossa kylään. Pitää vaan saatella täti pian ulos ja odotella päiviä, jolloin pääsee urakalla peittoja heiluttelemaan... Oon koettanut taas miettiä, että kyllä se päivä vielä koittaa kun sen plussan saan. Ja toivon mukaan sitä osaa sitten oikeasti arvostaa. Aurinkoisia syyspäiviä joka puolelle Suomea!

Löysin netistä tuohon kun mulla oli kovat menkkamaiset kivut eilen jotka alkoi päivällä ja loppui joskus siinä illalla 7:män jälkeen että joku oli kirjoittanut näin: " Mulla oli tosi kovat menkkamaiset kivut kun kiinnittyminen (luultavasti) tapahtui.. Luulin siis että menkat on alkamassa. Ihmettelinkin että kun noin kovat ovat, ja ensimmäistä kertaa jouduinkin sitten ottaan oikein särklääkettä kipuihin.. Muutaman viikon päästä sitten selviskin mistä ne kivut johtui kun ei menkkoja kuulunutkaan. "

Eli olisiko voinut sitten mulla olla myös esim. kiinnittymiskipuja kun ei ole mitään kipuja ollut enään, mitä nyt nännit on vähän kosketus arat, ensiviikon keskiviikkona pitäis testailla mutta voi olla että testailen jo ehkä ensviikon maanantaina ja jos ei mitään näytä niin sitten vasta ensviikon keskiviikkona. Näin viimeyönä unta että tein positiivisen raskaustestin. [:D][:)] Rintoja myös välillä nipistelee ja tänään oli ihan sairaan väsyny olo ja pientä kuvotusta taas ja paleli myös kun laitoin päikkäreille kun piti ihan korviin asti vetää peitto. [8|] Jos ovis olis tapahtunut 30.9 niin eilen olis ollut vielä sopivasti oviksesta 6pv kun tuo kova kipu tuli. [8|]

Onnittelut vielä kerran plussanneille ja pahoittelut niille joilla se prkl:een täti tuli kylään, ei kyllä tarvitsisi tulla kenellekään enään täti!

YK9

KP 17/23-27

Paapi,
Siis meinaatko testata huomenna? [:D] Kerrot sit hetihetiheti!! [:D]
Mua jänskättää ihan törkeen paljon sun puolesta! b[:)]d
Veruke ja veruke, hihihi [;)]
On se kyl kiva, kun ei tartte yksinään miettiä ja jännäillä... Tästä kaikesta kun tulee semmosta yhteisöllisyyttä ja täällä kaikki on niin ihania [:)][:)]

tulitikku
hmm mielenkiintosta... Meillä se keskenmenon todennut lääkärikin oli ihan kusipäinen, se vaan tiuskas mulle tyyliin "ootko sä kuule tyttö ollenkaan raskaana", kun siis vuoto tapahtu heinäkuussa 19.-25.7 ja tää oli meidän nt-ultra, jossa sitten elokuun lopussa todettiin kohdun olevan (hmmjaa, tiedä sitten kuinka tarkkaan katsoi) tyhjä.
Hcg mitattiin silloin, ja nollille oli laskenut... ja nyt on tänään kp80... outoa...[:-] eli mun olis periaatteessa jo viikko ultran jälkeen päästä johonkin hoitoon tai jotain [&o] ja nyt pitäis vaan testata, josko sitä ollaankin ilman menkkoja raskaana... Olis se kumma yk1 - tärppi. yk2:ta ei ees alkanu joten yk1 periaatteessa sitten tärpännyt kahdesti, PHAHHAH.
Mulla kans masennustaustaa ollut, ja tähän asti nyt pärjänny aika isoista asioista omin neuvoin... mut saa nähdä mikä on itellä se, joka katkasee kamelin selän, toivottavasti nyt tässä vielä jaksaa. Ja jos se plussa nyt siunaantuu niin kaippa sitä ehkä sitten voiskin jaksaa, en tiiä, oon ottanut niin päivä kerrallaan, vaikka suunnittelenkin tulevaa aina [:D]
Ihanaa, kun sä oot jo noin pitkällä! [:)] Nyt varmaan pystyt itsekin iloitsemaan paaaaaljon enemmän? [:D]

Kcatri
se vissiin on yleensä aina tämmöstä vuoristorataa tää lapsen yritys ja kierrot. Täti tulee niin mennään rymisten alamäkeä ja sitten taas noustaan noustaan noustaan ja taas tiputaan... [&o] Mut itsensä psyykkaaminen on parempi juttu, kannattavaa, vaikka välillä usko omiin ajatuksiinsakin voi olla vähissä... Mut tsemppiä nyt rutkasti tähän kiertoon ! [:)]

Minnuska89
No, voihan se olla...[:-] Mut malta nyt sen testin kanssa [;)] Kerralla hyvä plussa on parempi ku ainainen haamuilu... (nimim... kokemusta on...) Ja älä zoomaile niin kovin oireita, koska kun säkin niin paljon toivot raskautta, oireet voi päätyä psykosomaattisuuden piikkiin, testi kertoo, mut tee se oikeeseen aikaan, niin ei tuu pettymyksiä tai turhia stressejä [:)] peukutan sulle! <3

omanapa
JEE! Testit tuli tänään postissa! [:D][:D][:D][:D]
Huomenna pitäiskin sitten testata [&o]
Jänskättää toooooosi pirusti. Entä jos se nega pärähtääkin....
Kerroin aiemmin päivällä tätikipuilusta (tai jostain sen tapaisesta) mut ei mitään ilmestyny, ihan kirkkaan vaaleaa on valkovuoto, jota on runsaasti... [8|] Ja ku seisoin bussipysäkillä (ja nyt tosissaan pistän tän psykosomaattisuuden tai elohiiren piikkiin) niin yhtäkkiä alavatsassa oli ihan helkutinmoinen elohiiri! [>:] Ekana tietty mieles kävi et mitä helkuttia, no ei se voi mitään olla... Mut sit yks kaveri kerto, että sillä oli alkuraskaudessa kans tommosta elohiiritunnetta alavatsassa. Ja se oli ihan siel alhaalla. Jännää [:D]
Väsyttää, täytyykin tästä painua peiton alle ja tuun myöhemmin vielä jotain jupisemaan, mut nyt ruokaaa! Mun vatsa kiljuu nälästä! [:D] Ja by the way, tänäänkin juotu ihan törkeet määrät vettä... [:D]

Pakko kysyä mut siis yksi viiva vai kaksi? Onnea kovasti jos kaksi! :)
Ja tietenkin pahoittelut jos yksi :(

Takaisin