Paapi,
Raskauskeiju.fi mulle ainakin tällä kertaa toimittaa 11 raskaustestiä 12eurolla ilman toimitusmaksua. [:)] Kai sä nyt tällä viikolla kuitenkin testaat? [:D]
Mä en oikein tiedä, miksi se semmoisia kommentteja laukoo... Kai se on vaan semmonen ihminen että kaikki iso muutos stressaa ja ahdistaa. Vaikka sanoin, että ihan yhtä hyvin olit valmis siihen, että maaliskuussa olis vaavi syntynyt!
Kysyi vaan riidan aikana:
M"entä jos mä en kestäkkään sitä?"
minä(D): "Millä tavalla et kestä?"
M"En mä vaan tiiä, mut jos en kestä?"
D: No, kaikki asiat mitä mäkin oon tähän mennessä kestänyt, niin (a-sana) on mulle semmonen, et siitä mä en selviä varsinkaan, kun itse haluan lasta enemmän ku koskaan. Selväjärkistä minua et saa siinä vaiheessa takaisin, joten kaippa sä sit lähdet lätkimään jos et muka kestä"
M:"No onko se sit kivaa?"
D:"no ei nyt %&@@# tietenkään ole!! Mut lapsesta mä en luovu, piste. Jos sä oot niin heikko, että et ajattele pärjääväs asian kanssa, niin sitten tästä koko hommasta ei tuu mitään!!!"
Ja tietty mä olin enemmän vihainen taas vaihteeks kun pitäis olla (kai...?) ja oon muutenki ollu ku persauksiin pistetty sika tänään kaikille muille... [:@] Mökötin sit koko illan verran ja no, mies on sitten ihan ku mitään ois tapahtunutkaan, kyllä se sit vielä sano et ei se nyt ainakaan heti lähde lätkimään... Mut tästä puhutaan varsinkin plussan saatua enemmän. argh.[&:]
Voihan olla, että lievenis vauvakuume kun tulee yks vaavi taloon <3 Let's hope so [:)]
Oma jaksaminen on nyt ainakin vielä jotenkin kai veitsen terällä, tää väsymys, palelu, pahat olot, nännien kipeys ja mielialojen heittely ei ainakaan paranna asiaa... Sen takia mä täälläkin roikun 24/7, että saa jotain muuta ajateltavaa, kuin oma jaksaminen... Täällä te kaikki ootte niin ihania! Voin suurta osaa teistä sanoo jo enemmän ystäviks ku moni mun ystävä tällä hetkellä ees on. [8|] täällä tuntuu kuin kuuluis johonkin.... teistä mä saan voimaa <3
Kuulostaa erittäin lupaavalta noi sun oireet! [:D] TESTAA TESTAA TESTAA! [:D][:D]
Miplis
Saa nyt nähdä, joudunko jäämään sun seuraks tänne [&o]
En osaa olla liian positiivisella tuulella vielä, saas nähdä sit kun jotain tulosta tulee, tuleeko musta enemmän pessimisti vai positiivinen unelmoija [:D]
Voi hitsi, karista se lenssu johonkin hiiteen sieltä! Äläpä rasita ittees liikaa [;)] Ja kyllä mä ainakin täällä tuun kans keskusteleen, koska en uskalla täyspainoisesti siirtyy kesäkuisiin vaikka plussan saisinkin [8|]
manque
Joo, tunnet mut siis paremmin ku mun koulukaverit [;)] Ei mua analysointi haittaa, mähän analysoin ite aina kaikkea! Ja spekuloin liiaksikin... [:-]
Keskenmenoon voin ajatella sen kans liittyvän, ja siihen että yhtäkkiä tapahtuukin niin paljon: koira tulee, sivari loppuu, mun uus opiskelu (jos pääsenkin sinne) ja sitten häät ja siihen vielä vauva jos tulis niin onhan siinä paljon.
Suhde meillä on muuttunut keskenmenon jälkeen siihen, että ainakaan mies jotenkin ei "halua" mua enää normaalisti. Haluaa joo mut ei tahdo, kun miettii koko ajan mikä mulla on ku menkat ei oo tulleet... Ihmetteli vissiin eilen et miks helvetissä sitä pitää oottaa lokakuun loppuun asti tän asian kans. Luuli että testaankin vasta sitten [:D] Mut kuitenkin. paljon tässä on ollut kaikkea. Ja varsinkin se, että rahareikääkin on niin monia just nyt ku se koirakin maksaa sen 900, ja joudutaan karsimaan pikkusen elintasoa. Stressaa se siitä et 60e käytettävissä 2 viikolle, normaalia kai. Saa nähdä miten mieli marraskuun alusta ja vuoden alusta muuttuu [:D] Ton kanssa täytyis olla vaan kärsivällinen..............huoh.......[&o]