joko nyt onnistaisi

ONNEA mangue  ja bamboo PLUSSASTA!!!!![:)][:)][:)]
Ihan mahtavaa[:)] 
Täällä tädin vierailua odotetaan kauhulla huomenna alkavaksi, toivottavasti eksyy eikä löydä perille. Saa nähdä maltanko olla tekemättä huomen aamulla testiä, viisaintahan se olisi jättää pe aamuun jos tätiä ei kuuluu, jännää..mutta mahaa kyllä nipistelee siihen malliin, että taitaa tulla pettymys tässäkin kuussa[&o]

Oikein hirmuisat onnittelut Bamboolle ja manquelle!! Ihania uutisia aamupäivään! [:)] Tosi hienoa! Nyt vaan kaikki kynnelle kykenevät mukaan aaltoon! Itsekin yritän ehtiä.. [;)]

Paaperolle pahoittelut tätin tulosta, tosi tympeää.. [:(] Niin olisin teille sitä kesävauvaa toivonut. Josko heinävauva olisi onnekkaampi! [:)]

manque
No, no, no??? [:D][:D] Mitä digi näytti? Ihan varmasti "raskaana 1-2" vähintään! [:)] Hui miten jännittävää tää on [:D]
Onnea oikeasti erittäin paljon, mikäli digi näyttää samaa [:)]
Jos et nyt vielä testannut digillä, niin voisithan sä oottaa kierron loppuun asti ja sit jos täti on eksynyt matkalla johonkin, niin voitpa ainakin enemmän luottaa tulokseen [:)]

Noniin, päivitinpä sivun vähän myöhässä, nyt siis
ONNEA AIVAN ÄLYTTÖMÄN PALJON! <3 IHANAAAAAAAAA!!!!!! TARRASUKAT JA -PUKU PÄÄLLE PIENELLE JA ENKELEITÄ MATKALLE MUKAAN!!!!<33

Miplis
Mä jo ehdin pelätä, että jotain on pielessä, kun sua ei näkynyt! [:o]
Mutta onneks kaikki on siellä ilmeisesti ihan hyvällä mallilla, joten enpäs hätäile enää [:)] Et vissiin testannut ollenkaan tässä kierrossa? No, jos kivut on loppuneet ja vuoto samoin, niin en mä usko et on mitään ku:n vaaraa. [8|] Onneksi. [:D] Voihan olla et kivuliaampi vuoto johtu siitä, että vaikka oliskin päässyt tärppäämään, oli sitten kemiallinen, mutta no, voinee olla, että oli vaan vähän kivuliaampi tädin käynti. [:)]
Sori tää spekulointi [:-]
Mites sulla siellä töissä on mennyt? Ootko nauttinut työnteosta, vai joko on tullut kaipuu takaisin "lomalle"? [:D]

simpsa
Mulla on ollut tissit kipeet jo pitkästi yli viikon [:D] Tosin mulla nyt voi olla kai vielä jotain muutakin kuin raskautta, mutta anyway [:D]
Voi, toivottavasti nyt pystyt jotenkuten edes iloitsemaan raskaudesta ennen ultraa, turha stressaaminen ei tee hyvää alkiolle[:)] Ja vaikka sattuiskin käymään jotain (toivottavasti ei, tarrapuku pienelle lähtetään täältä! [:)]) niin kyllä sitten uus tärppimahdollisuus on vielä, vaikka ei se hyvältä tunnukkaan [&o] Sori, spekuloin aina ihan liikaa, ja en tarkoita tätä pahalla, ja anteeks jos pahoitin mielesi [&o]
Mut paljon suojelusenkeleitä matkaan sinne..! Ja tosissaan jännään kans sun puolesta sitä, että varhaisultrassa näkyis pikkunen ja vahva sydämensyke[:)]

Bamboo
SIIS LOISTAVIA UUTISIA!!! [:)][:)] <333 ONNEA MIELETTÖMÄN PALJON!!! JA TARRAPUKU SINNEKIN MUKAAN JA ENKELEITÄ SUOJELEMAAN! <33

paapero
Pahoittelut tädistä [&:] Se saa harmittaa ja jos haluut avautua enemmänkin asiasta, niin sitten saat tehdä sen, täällä kuitenkin ollaan toistemme tukena! [:)] Tsemppiä alkaneeseen kiertoon <3

tyttis
Testaa ihmeessä vasta perjantaina (eipä sitten ainakaan nega+täti pahenna mieltä, vaan täti sit ainoastaan, jos se sinne eksyy)[8|] Peukutan! b[:)]d

OMANAPA
Helkutti, tehän jätätte mut tänne ihan yssin [:(] Noei, nyt vetäkää mut mukaan vahvistuneella viivalla!!! <33
Siis ihan tulee tosi hyvä mieli kun lukee tämmösii uutisia[:)]

Täällä eilen tissit huomattu toooosi turvonneeks, ja aamulla oli kehnohko pahoinvointi-olo jälleen... [:)] Olispa jo testit kotona, niin pääsis testaamaan... (niin sen negan... [&:])

Suuret onnittelut Bamboolle! Mahtavaa! Ja manque! Uskomatonta, ihanaa, Onnea!

Pahoittelut paaperolle tädistä ja muillekin, minäkin tässä niitä odottelen tuonne pikkupöksyihin lurahtavan. Vaippa siellä jo valmiina odottaa [8|]

Dark tuskin jää rannalle uikuttamaan. Kyllä mä luulen, että sulla on jo se kyytiläinen matkassa ja saat järjestää ristiäishäät! Mietin kyllä miten se hoitojuttu tulis onnistumaan, ku lapsi kuitenki olis viel nii pieni ja.... no mutt kyllä sä jotain keksit yllättääksesi sukulaisesi!

örkki
No, toivottavasti en jää rannalle ruikuttamaan..
Vaikken enää ees tätiä oota kylään, toivon, että plussa tulisi vahvempana nyt sitten perjantaina/lauantaina... [&o]

Totta, lapsi olis vielä tosi pieni siinä vaiheessa... Voiskohan olla mahollista pyytää toukokuun loppuun synnytyksen käynnistystä, jos LA sijoittuukin lähelle hääpäivää... Varmaan vois olla ihan mukavaa, tosin en tiiä myönnetäänkö käynnistystä tämmösestä syystä [8|]

Voisko se olla sitten niin, että jos mullakin on maito noussut, niin sitten käyttäis vaikka rintapumppua tai jotain, jos vauvalle tulee nälkä tai jotain, ja sitten joku joka osaa hoitaa tosi pientä vauvaa, (joku täältä kenties, halukkaita? [:D]) eikä se häätoimitus kestä, kuin vain sen verran mitä miehen kanssa halutaan... Nimi ainakin tytölle onkin jo etukäteen valittu (Mia Anneli Isabella Lehtonen<3[:D]) Ja mä otan kanssa miehen sukunimen [:D]
Toivottavasti nyt kuitenkaan ei haaveeksi tämä jää [:)]

dark: miks siuta ei vaa voida laittaan ultraan et saisit tietää ootko raskaana vai onko teilä niin tiukka terveyskeskus/sairaala etteivät huoli. itekkin tosin toivon et täällä tällä kertaa joku matkustelee mukana. mutta se jääköön nyt sit nähtäväks 20 päivään.... peukut pystyyn :)

nyt muutkin mukaan plussa aaltoon
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

aivan mahtava päivän aloitus !!!

PAAAALJON ONNEA MANQUE JA BAMBOO!!!!!!!!!!!

paljon ihmisliimaa ja kaikkea muutakin tahmaista että teillä pysyy
kaverit nyt matkassa.
Ihan mahtia[:)][:)][:)]

Täällä taas nää oireilut jatkuu, menkkamaisia kipuja on aikas paljon, välillä nipistelee vatsaa, jokunen aika sitten äkkiä noustessa penkiltä vihlasi niin hemmetin kipeesti oikeen puoleisesta alavatsasta ja kesti jonki aikaa, vessassa saa juosta kokoajan, kuvottava oli taas tänään vaihteeks aamulla,v-vuoto on edelleen runsaampaa ja kun on näitä menkkamaisia kipuja nii piti ihan vessassa käyä kattomassa ettei ole täti tullu ja eihän se ollut onneksi tullut tänne vaan ihan valkoista vuotoa oli eli ei mitää hätää, aamulla taas vaihteeks paleli tosi paljon ja oli aamulla väsyny olo. Tuntu ettei jaksanu edes pystyssä pysyä tai aukaista silmiä. [:D][8|][&o]

Onnittelut Bamboo ja manque plussasta ja paljon ihmisliimaa ja tarrasukkia matkallenne!

Ihanaa että täällä on meneillään pitkästä aikaa plussa aalto,muutkin plussailemaan perästä sitten eli paljon plussapuhureita lähettelen täältä sinne ++++++++ *puuh*

YK9

KP 16/23-27

Kerrassaan ihanaa manque ja bamboo! <3
Onnea odotukseenne ja muille plussatuulia!

[8D] TÄÄLLÄKIN NÄKÖJÄÄN PAISTAA AURINKO [;)][8D]

JOHC.JC: SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)][:)]
Enkeleitä ja tarrasukkia miljoonittain matkallenne mukaan!!!!!!!!

KCATRI: Voi ei sitä pe***lettä [:@]
Olen todella pahoillani [:(]
*Suuri lohtuhali*

BAMBOO: SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)][:)]
Enkeleitä ja tarrasukkia miljoonittain matkallenne mukaan!!!!!!!!!!

MANQUE: Ja vielä uudestaan SYDÄMELLISET ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)][:)]
Enkeleitä ja tarrasukkia miljoonaittain matkallenne mukaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PAAPERO: Voi ei [:(]
Olen todella pahoillani!!!
*Suuri lohtuhali*

JA SITTEN JÄLLEEN LAITAN LISÄÄ NIITÄ TAIKAPUHALLUKSIA TÄNNE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Täyttäkäähän plikat Kesäkuu [:D][:D]
Ainakin hyvin auttoi,kun pidin naapurin tädille menevää tätiä hirttosolmussa täällä..heti tuli plussia lisää [;)][:D]

Yönsäde ja Mini rv 21+1

simpsa
Ultraustahan mä en oo kyllä vielä ees kyselly, koska se varmaan on edessä jos testit näyttääkin negaa ja täti ei kyläile lokakuun loppuun mennessä. Voi hyvinkin olla, ettei silloinkaan ultrata, mikä nyt olis mun mielestä kovinkin typerää, koska kuitenkaan ultraus nyt mikään kauhean vaativa ja pitkä toimenpide ole. Säästöistähän jokapuolella on varmaan kiinni se, etten esim. saa edes sitä HCG-määritystä.
Mutta koska mulle ei määrätty karanteeniaikaa ultrassa 27.8 jossa todettiin kohdun olevan täysin tyhjä, ollaan menty ilman ehkäisyä ja tätiä ei näy eikä kuulu, (huomenna täynnä kp80! Jippii... [8|]) olishan sitä voinut pistää lähetteen vaikka parin viikon välein HCG-määritykseen niin näkis siitä, missä vaiheessa lähtee nousuun ja jos ei, niin sitpä tietää varmuudella etten oo raskaana... ARGH!
Kyllä, mulla ainakin peukut pystyssä täällä sulle! [:)]

Omanapa
Väsyttää, palelee ja sitä rataa... [:D] Ja ihan törkee nälkäsykli alkanu ja janottaakin ihan koko ajan! [:-]
Normisti juon ehkä sen just ja just litran päivässä ja nyt on menny jo kohta 2litraa, kun kokoajan vaan janottaa ja niin tajuttomasti! Tätiä ei tänäänkään... [:)] huomenna jo kp80... huih [:o]
Poskia kuumottaa ja väsyttää.. [:D]
Ja miks mä oon ilonen näistä...? [:D][:D] heh.
Mä oon niin malttamaton, haluun ne testit tänne ja vähän äkkiä!
Tänään koulussa iski ajatus, että eihän se täti oo sieltä tulossa ennen ens kesää.. Ja vaikka miten päin koitan vääntää, ei tunnu siltä, että tädin tulo olis mahdollista, vaikka itelleni koitan tolkuttaa päähän, että mikä vaan voi olla vielä mahdollista...

Ja nyt kyllä tuo mies raivostuttaa mua TODEN TEOLLA!!!!!![:@][:@]
Päätettiin kesän alussa yhdessä et nyt saa lapsi tulla jos tulee, ja nyt sit kun kerroin ristiäishääsuunnitelmista niin ilme oli just semmonen "en mä taho!" ja sit kyselin asiasta, ja nyhdin siitä tosi kiertelevän vastauksen, että varmaan toivois, että lasta ei tulis ja se jopa mainitsi että a-sana ei vois olla kauheen kamala juttu. EI HELVETTI SOIKOON!!! S*ATANA TÄYTYYKÖ SITÄ MIELTÄ MUUTTAA TÄLLEEN JUST PLUSSIEN TULTUA???
[:(][:@][:(][:@][&:]
Mä sitten miehelle tein selväksi, että minähän en raskauttani tule keskeyttämään, mitäs sitten??
Katto mua vähän aikaan silleen "öh? O_O"
"lähtisitkö kävelee?" ja tietty mielessäni toivon että se tarkotti sitä kun se sano: "no en". Mut vois nyt herranjestas miettiä vähän mitä suustaan päästää .... Inhottaa.![:'(][:@][&:][:(][:@]
%&@@*!!!!

Raportoidaan nyt tännekin vielä vaikken tänne kuulukaan, että kävin tänään ultrassa ja pikkuriikkinen mönkijämme näkyi ultrassa kera sykkeen ja LA on vahvistunut tuonne 25.5.2011 tienoolle [:)]

Ja onnea oikein paljon bamboo ja manque ja tervetuloa odottajien puolelle [:D][:D][:D]

Kaikille muille kärsivällisyyttä ja plussatuulia!!!

Tatjuska,
ihania uutisia...[:)] piristi mieltä[:)] ONNEA!

Omanapalyhyesti:
no, nyt sitten riidellään vissiin miehen kanssa todenteolla... [&:]

Hienoa kuulla Tatjuskan kyytiläisen voinnista!

Kiva ku Yönsädekin meitä välillä morjestelee.

Mitäs Dark, jos pidätte ekaks ristiäiset.... porukka on tullut teidä häihin ja sitte pappi (tai kuka teidät ny vihkiikään) sanoo: "syy miksi olette tulleet... tämän pienen tytön ristiäiset "[:D] Vois varmaa porukka hämmästyy, ettetteks te meekään naimisiin. No joo, mutt nii, otan osaa miehesi käytöksestä. Kuulostaa ikävältä tuossa tilanteessa, mutta eiköhä se ääni kellossa vielä muutu ku raskaus todistetaan ja viimeistää siinä vaiheessa ku vauva on käsivarsillasi.

Täti on täältä vielä poissa. Mutt huomenna se tulee viimeistään... ihan varmasti.

Kiitos vielä kaikille onnitteluista, ootte aivan ihania!

Tatjuska, loistavia uutisia! Tässähän ihan herkistyy [:)] Paljon onnea!

Dark: No johan on kumma tilanne teillä [:@] Miksikäs se mies nyt noin on alkanut ajatella. Liittyykö kenties vielä siihen kesäiseen keskenmenoon, kun taisi sen jälkeen aika sekaisin mieli olla.
Ja sitten tuli vain mieleen, että onko teidän suhde ihan vaikka vain arkielämässä muuttunut jotenkin sen jälkeen kun päätitte että vauva saa tulla? Vähän ajan sisään on tapahtunut sulla todella paljon kaikkeen raskautumisjuttuihin liittyen, siksi vain mietin. Voikohan miehestä tuntua että se kaikki on syönyt jollain tapaa teidän suhdetta tai tähän mennessä tuonut ehkä liikaakin "kuraa" ja siksi nyt ajatukset tuollaisia. Todella stressaavia juttuja on teidän "vauvaprojektiin" mahtunut.
Voi ei, nyt mä aloin ylianalysoida pintaa syvemmältä vaikken tiedä mistään mitään, mutta sut "tuntien" en usko että pahastut [;)]
Toivotaan et testit jo huomenna postiluukusta tipahtais! [:)]

örkki: Ei heitetä hanskoja tiskiin,  Yönsäteen hirttosolmuun varmasti vielä ainakin yksi täti mahtuu! [:D]
Mä pidän ainakin peukut ylhäällä! [:)]

Suuren suuret onnittelut bamboolle ja manquelle! Mä niin allekirjoitan sen tunteen, kun se teksti siihen pamahtaa! Ihan kauhean hyvin en ole perillä siitä, mikä kenenkin tilanne ja tausta on, mutta plussauutiset on aina yhtä ihania, vaikka en teitä tunnekaan. [:)] Samaan syssyyn täytyykin muistaa sanoa, että kiitokset myös teille kaikista onnitteluista.

Jäin nyt sitten tänne palstalle vähäksi aikaa seurailemaan, mitä kellekin kuuluu, ja odottelen teiltä niitä lukuisia plussia, että tuolla odottajissakin vähän vilkastuisi. [;)]

Tulkaahan siis pikapikaa tuonne odottajiin! Itse uskaltauduin jo kesäkuisiin, vaikka tosiaan kovasti jännittääkin, onko kaikki varmasti ok. Pääseehän sieltä sitten aina takaisin, jos huonosti käy. [:(] Huolestuin tässä jo, kun mun selkeät oireet katosivat lähes kokonaan pariksi päiväksi, mutta tänään ne onneksi palasivat taas (kuvottavaa oloa, ja rinnat tuntuu raskailta ja sivuilta vähän kipeiltä, eipä juuri muuta). Mutta siis, aion nyt nauttia tästä raskaana olosta vaikka vähän epävarmallakin pohjalla täysillä niin kauan, kunnes toisin todistetaan. [:D]

Takaisin