manque
No, no, no??? [:D][:D] Mitä digi näytti? Ihan varmasti "raskaana 1-2" vähintään! [:)] Hui miten jännittävää tää on [:D]
Onnea oikeasti erittäin paljon, mikäli digi näyttää samaa [:)]
Jos et nyt vielä testannut digillä, niin voisithan sä oottaa kierron loppuun asti ja sit jos täti on eksynyt matkalla johonkin, niin voitpa ainakin enemmän luottaa tulokseen [:)]
Noniin, päivitinpä sivun vähän myöhässä, nyt siis
ONNEA AIVAN ÄLYTTÖMÄN PALJON! <3 IHANAAAAAAAAA!!!!!! TARRASUKAT JA -PUKU PÄÄLLE PIENELLE JA ENKELEITÄ MATKALLE MUKAAN!!!!<33
Miplis
Mä jo ehdin pelätä, että jotain on pielessä, kun sua ei näkynyt! [:o]
Mutta onneks kaikki on siellä ilmeisesti ihan hyvällä mallilla, joten enpäs hätäile enää [:)] Et vissiin testannut ollenkaan tässä kierrossa? No, jos kivut on loppuneet ja vuoto samoin, niin en mä usko et on mitään ku:n vaaraa. [8|] Onneksi. [:D] Voihan olla et kivuliaampi vuoto johtu siitä, että vaikka oliskin päässyt tärppäämään, oli sitten kemiallinen, mutta no, voinee olla, että oli vaan vähän kivuliaampi tädin käynti. [:)]
Sori tää spekulointi [:-]
Mites sulla siellä töissä on mennyt? Ootko nauttinut työnteosta, vai joko on tullut kaipuu takaisin "lomalle"? [:D]
simpsa
Mulla on ollut tissit kipeet jo pitkästi yli viikon [:D] Tosin mulla nyt voi olla kai vielä jotain muutakin kuin raskautta, mutta anyway [:D]
Voi, toivottavasti nyt pystyt jotenkuten edes iloitsemaan raskaudesta ennen ultraa, turha stressaaminen ei tee hyvää alkiolle[:)] Ja vaikka sattuiskin käymään jotain (toivottavasti ei, tarrapuku pienelle lähtetään täältä! [:)]) niin kyllä sitten uus tärppimahdollisuus on vielä, vaikka ei se hyvältä tunnukkaan [&o] Sori, spekuloin aina ihan liikaa, ja en tarkoita tätä pahalla, ja anteeks jos pahoitin mielesi [&o]
Mut paljon suojelusenkeleitä matkaan sinne..! Ja tosissaan jännään kans sun puolesta sitä, että varhaisultrassa näkyis pikkunen ja vahva sydämensyke[:)]
Bamboo
SIIS LOISTAVIA UUTISIA!!! [:)][:)] <333 ONNEA MIELETTÖMÄN PALJON!!! JA TARRAPUKU SINNEKIN MUKAAN JA ENKELEITÄ SUOJELEMAAN! <33
paapero
Pahoittelut tädistä [&:] Se saa harmittaa ja jos haluut avautua enemmänkin asiasta, niin sitten saat tehdä sen, täällä kuitenkin ollaan toistemme tukena! [:)] Tsemppiä alkaneeseen kiertoon <3
tyttis
Testaa ihmeessä vasta perjantaina (eipä sitten ainakaan nega+täti pahenna mieltä, vaan täti sit ainoastaan, jos se sinne eksyy)[8|] Peukutan! b[:)]d
OMANAPA
Helkutti, tehän jätätte mut tänne ihan yssin [:(] Noei, nyt vetäkää mut mukaan vahvistuneella viivalla!!! <33
Siis ihan tulee tosi hyvä mieli kun lukee tämmösii uutisia[:)]
Täällä eilen tissit huomattu toooosi turvonneeks, ja aamulla oli kehnohko pahoinvointi-olo jälleen... [:)] Olispa jo testit kotona, niin pääsis testaamaan... (niin sen negan... [&:])