joko nyt onnistaisi

Päivää!

Ajattelin taas vaihteeks piitkästä aikaa tulla ilmottelemaan että mukana ollaan! Vielä täällä kuumeillaan eikä raskautumista tunnu näkyvän missään [:(] 1,5 vuotta yritystä jo takana (HUAH) ja huomenna mä soitan TK:n ku kuulemma sitä kautta kaikki lähetteet menee.. Sinne ku on vaan aamusin joka päivä 2 tuntia aikaa soittaa (8-10). Saas nähä minkä tuomion tutkimuksilla saadaan vai saadaanko mitään. Toivon vaan ettei täälläki ruveta selittää et kun olen niin nuori ja yms yms yms niiku Lahdessa asuessa niin teki. siellä siis kerkesin vaan soittaa etten mihkään aikaa saanut nuoruuteni takia! Niin ja ikäähän on 21 että onko se nyt NIIN nuori ikä??!

Täällä vielä jotkut tutut nimet roikkuu.. uusia kait tullut jonki verran.

Kierrot menny joka kuukausi samanlailla paitsi viime kierto kesti 39 päivää (normaali 34) nyt täti on juuri häipymässä ja uutta yritystä alkamassa.. Ollaan miehen kanssa molemmat tosi kyllästyneitä jo tähän yrittämiseen, mutta jostaki se uus puhti aina löytyy! [:)]

KP 5/34-39

Soitin sittenki Neuvolaan ja Aika varattuna 15.9.. huh pikku hiljaa pääsee taas eteenpäin tässäki raskautumisyrityksessä. Täällä siis näköjään menee Neuvolan kautta nuo asiat ku Lahdessa missä ennen asu meni Tk:n kautta! Kannatti soittaa [:D]

Tiistaita [:)]

Kiva kuulla susta Miplis, mutta ikävää ettei mitään iloista uutista [:(] Toivotaan että tutkimukset käynnistyy nopsaan.

Minnuskan täti kuulostaa oudolta, jos oliskin vain vale täti [:)] testiä kehiin lähipäivinä.

Omaa: Täällä tissien turvottelu ja kipuilu jatkuu, lämpö 37.5 ei kuumeinen olo, alamahaa nippailee. Tätiä ei ole näkynyt [:)] mutta.... testissä ei uutta. Tai testiajalla ei mitään, kun testipinta oli kuivunut niin uusi kurkistus (noin 2 tunnin kulttua) ja jos oikein tahtoo niin siinä viivankin voi nähdä [8D] sellaisen super haalean ja näkymättömän. Miksi ihmeessä tää voi olla niiiiin raastavaa aikaa. Miksei sitä voi vain rauhassa odottaa viikkoa että alkaako menkat vai ei ja sit testata????

Tänään siis kp 29/28 tosin men kierto ennen km oli noin 30-32, mutta km:n jälkeen, joka siis huhtikuussa kierto on ollut 27-28

kitty80
mielellänihän minä avitan [:)]
Joo ymmärrän mä sen innostuksen puutteen sinälläs, mutta sitten kun miettii että mistä syystä sillä niin vaivautunut olo tulee niin se mua häiritsee, kun en kuitenkaan haluu sen ajattelevan, että se olis johtunu meidän puuhailusta se km...[&:]
Kerro sitten tännekin, mitä lekurissa sanottiin! Ei niillä oo oikeutta luulosairaaks nimittää, mutta niitäkin ihmisiä lääkäreinä löytyy... mm. heikki virtanen [:D]

Minnuska89
Mulla oli mun km-vuoto jokseenkin kummallinen sillon heinäkuun puolella, niukahko, melko kivuton ja kummallinen, mut mulla se tuli rv6 aikaan niin tän mä uskoisin olevan ihan vaan tyhmä feikkitäti. Testaa nyt ihmeessä uudelleen parin päivän päästä! Phuuuuuuuuuuuuh... ++++++ plussa kilahtaa!

manque
Hhihh kun saiskin ruveta kipittään pitkin turkua ettimässä vaippoja [:D] Oi, ja lapioimassa kanankakkaa vaippasillaan.. [:D][:D]
Hhih, tulipa heti hyvälle tuulelle.
Joo kerron heti, jos jotain vastausta ylilääkäriltä tulee, kenelle sen lähetin. Ainakaan vielä ei oo kuulunu mitään, mutta hehän ovat erittäin kiireisiä ihmisiä...[:D] Ja jotenkin ku tää ylilääkäri on nainen niin kuvittelisin että osais suhtautua asiaan [:D]
Mä tosissaan toivon ettei tuo ukko ajattele et olis aiheuttanu sen keskenmenon. Mäkin kun kuitenkin niin pitkään mietin sitä vuotoo et miks se just yhdynnän jälkeen alko... Täytyy vielä koittaa tää asia selittää sille.. [&o]
voihan muuten raskauskin olla oireeton [;)][;)]
Onko muuten dpo niinkun päivät oviksen jälkeen vai? Jos näin tyhmälle joku kertois[:D]

Miplis
No ei sillä iällä pitäis olla mitään merkitystä, jos lasta on yritetty 1,5 vuotta niin sillon pääsee tutkimuksiin! Tai siis pitäis päästä... Tyhmää tommonen... [>:] Taitaa sit meillä olla jonkun ajan kuluttua sitten sama homma eessä jos plussia yms ei kuulu, että iän takia tutkimuksiin ehei. No, en vielä maalaa piruja seinille, kunhan vaikka sais painoa putoamaan ensin... [&:]

Tami,
kyllä sä maltat [:)] Oottele ihan rauhassa vaan, vaikka vaan sillä varjolla et et haluu sitä negaa nähä. mikä kp35 vissiin ku mulla vasta haaleen plussan näytti, ennen sitä oli just tommosta super haaleen näkymättömän viivan, mut sen tulkitsin viivan paikaks. Oliko sulla lainkaan väriä siinä, koska jos oli, niin varovainen onnittelu, ja tarrasukkien toivottelu<3
Niin muuten, jos oottelet poikaa nyt niin voihan olla et senkin takia näkyy myöhempään testissä, oon tämmöstä  nimittäin kuullu et hcg nousee hitaammin jos on poika-alkio [:)]

omaa napaa,
joku flunssan tapanen vissiin tulossa... Kissoille voitin just huuto-netistä uuden raapimispuun joka makso vaan 35. [:D] lattiasta kattoon oleva! ihanaa... nyt täytyis vaan saada jollain kumman konstilla se helsingistä asti tänne meille ...  [>:] tosin porukat asustaa espoossa, ja isän mukaan juttelevat asiasta tänään illalla joten voinen oottaa äitin huutoja siiitä, et ku rahoja ei saa tuhlata.. Minkäs sille mahtaa ku kaks kissaa ja rikkoneet ton edellisen siihen kuntoon et ei voi käyttää enää. Ja noin halvalla kun lähtee niin parempi se, kuin ostaa joku 90€ raapimispuu...

täällä ei mitään tätioireita... flunssaa vissiin pukkaa ja outo kipuilu vähenee mutta jatkuuvielä. Onks tää nyt joku mun oma ovistesti et millon kipui on eniten nii sillon ovuloin... hah ku naurattaa ihan. [:D]

Heippa! Ajattelin laittaa tänne puolella kuvan arvioitavaksi. Itse kun aikaisemmin olen tuolla pidemmän kaavan mukaan -osiossa kirjoitellut, jos täältä saisi nopeammin mielipiteitä.
Eli onko kyseessä haaleammasta haaleampi pystyviiva, vai näkevätkö silmäni omiaan? Testin tein tänään, ja ikävä kyllä täytyy myöntää että tuo testi on tehty jo klo 15 aikaan ja kuva otettu klo 17.30, eli on hyvän aikaan jo ollut. Voiko siis kyseessä olla vain ns. roskishaamu vai voisiko tuossa olla oikeasti jotain plussan mahdollisuutta? Tänään siis  meneillään kp 42/36 eikä menkkoista oireina muutakuin vähän arat nännit. Eilinen testi olikin sitten taas negatiivinen... Terolutit aloitin pari päivää sitten käynnistämään menkkoja, mutta ei vielä mitään vaikutusta. Testi on clearbluen. Ja pahoittelut, en osaa liittää kuvaa viestiin  muuten kuin linkillä.
http://s1237.photobucket.com/albums/ff463/sall1/?action=view¤t=IMG_1168.jpg

lmj mulle tuli ainakin tosi hailakat pystyviivat ekana[;)]
Ja jos nega, niin sillon ei oo tullu kyllä missään valossa tohon pystyviivaa, ei minkään ajan päästä.
Eli uutta testiä kehiin[:)][:)][:)]

dark 91, lääkäri oli ku sitruunan nielly kun selitti etten oo raskaana et johtuu niistä renkaiden poisotosta (käytin nuvaringia ehkäisynä) ja siitä ne kivut siis ollu ja ku nyt oli toiset luomu kk:t vasta. Kyllä te selviätte pahimman yli, anna sun miehelle aikaa [:)] on ollut teille molemmille raskas taakka kuitenkin. Voi kun vois jotenki auttaa, ihan orpo olo[&o] mä en edes jaksa enää laskee mitää ovulaatiopäivii, ku prkl mitää positiivista kuitenkaa tuu[:@] 

Wastis ja tatjuska: heikko viiva siinä omasta mielestänikin on ja nyt näin illalla näkyy tikussa vielä ehkä paremmin. Tosin edelleen ihan hirvittävän ohuena. Vielä on yksi apteekin raskaustesti jäljellä ja ajattelin säästää sen aamuun, jos silloin sitten tulisi toivonmukaan selkeä plussa. Jos ei, niin sitten kummastelu jatkuu. Kyllä sitä plussaa tänne kaivattaisiin, ensi kuussa kun tulee vuosi yritystä täyteen...

lmj: Ei muuta kun hirvittävästi tsemppiä sinne :) Kyllä pitäisi vuoden yrittämisen jälkeen palkita jo vähitellen.[:-]

Iltaa..

Tami, Jep eiköhän asiat rupee selkiintyy nytku sai vähä eteenpäin tätä hommaa.. ku nyt sinne tutkimuksiin pääsis. Toivon vaan ettei olis keltarauhashormonia pahempaa tää et miks ei oo viel tärpänny.. itellä ainaki on peukut pystyssä x) Toivon sulle sitä plussaa, lupaavalta oireet ainaki kuulostaa. Mä en ikiin muista mitata joka pv lämpöä! monta kiertoo yrittäny mut ikinä ei tuu muistettuu [:D] Ihmettelen miten jotkut muistaa?

Dark91, En mä tiiä. Lahessa kun siellä Tk:hon soitin ni joku hoitsu vaan siellä sano että ku niin nuori oon että kuukautiset heittelee vaikka mä sille painotin että ollaan yritetty lasta ja yritetään lasta [:D] Silloin mulla siis tuli haamu ja täti oli myöhäs melki kk kunnes se sit tuli kylään. Nyt tääl Hyvinkäällä on onneks eri meininki ja kuulosti ainaki puhelimes mukavalta naiselta [:D]

OMAA: Jännittää pirusti. Harmi ku en saanu sitä aikaa yhtää lähemmäks.. :P 2 viikkoo pitäs odottaa et pääsee edes vastaanotolle. HUOH ja tuskin ne heti mitää edes tekee! Eiks kaikil tommosil työntekijöil oo kummiski vaitiolovelvollisuus? [:-][8|] HUAH. Tietääkö kukaan miten toi homma etenee noissa tutkimuksissa????? ois ihan kiva alustavasti tietää [:D]

Miplis kiittää ja kuittaa tältä erää. YK n.19, KP 5/34-39

Vau ei nyt sit päästä mua enää kirjautuun mun vanhalla, joten tein uuden, siis oon se dark91 [&o]
Kirjottelen huomenna lisää ku pitää jo painuu pehkuihin...

Eipä tullut nukkumisesta oikein mitään, kun alko niin vietävästi masentaa. [&:]
Päätin sitten, että puran tän olon johonkin ja itsekkäältä tuntuu ja kuulostaa niin tänne aattelin vähän valittaa näin itsekkään omanapaisesti pahaa oloani, josko helpottais, tai joku keksis jotain mikä helpottais. [&o]

Musta tuntuu että elämä ei oikeen tarjoa mulle tällä hetkellä yhtään mitään. Niin paljon olis mitä olis PAKKO tehdä, niin paljon. Mut kuitenkaan mun ei tee mieli tehdä yhtään mitään, mut samalla ahdistaa kun olis pakko tehdä kotitöitä yms.
Eikä tää oo pelkästään sen keskenmenon takia. Kaikki jotenkin ottaa aivoon tänään.

Koulu - en mä tuu jaksamaan tehdä tota hommaa ton koulun jälkeen vuottakaan. Liian fyysistä hommaa ja jotenkin turruttavaa (tällä hetkellä ajatellen). Luokkahenki on ... siis no... syvältä. Yli 20-vuotiaita ihmisiä ja minä ainoona alle 20v:nä oon erittäin paljon sitä mieltä, että nää mun luokkakaverit on tosi epäkypsää seuraa... [:@] Puhuvat shaibaa selän takana, mollaavat mua ja paria toista koulukaveria opettajille... argh. Ei tee mieli mennä sinne takas mut muutakaan vaihtoehtoa en oikeen nää.

Paino - ärsyttää kun tietää että asialle pitäis tehdä jotakin, mutta kun motivaatiota/jaksamista ei riitä. Ja se ahistaa.

Raha-asiat - näin opiskelijana oo varaa paljon mihinkään ja rassaa uudenuutukaiset laskut sieltä sun täältä ja rahaa oo paljon nimeksikään...

Yksinäisyys - tällä hetkellä se pahin vaiva. Ei mulla oo oikeen ketään. Miehellä töissä työkaverit ja omat kaverinsa täällä. Minä uutena paikkakuntalaisena, koulukavereita pari ja heillä kädet täynnä töitä - ja miehiään. Eikä kukaan heistä ymmärrä mun lapsenkaipuuta. Ei mulla oo ketään. Kaikki kaverit on joko Espoossa, Porvoossa tai niinkun nyt paras ystäväkin muutti Joensuuhun... On niin karseeta istuu yksin kotona, ilman minkäännäköstä iloa mistään yksinään. Tyhmäähän se on.

Anteeks vuodatus... pakko vaan sylkästä ääneen tää paha olo... [:(]

Voi Dark. Kurja kuulla. Itselläni vähän samat kuviot myös ja tuntuu että sitä vähää on vaikea jaksaa. Eilen sain vähän toivonkipinää, kun tuli se pystyviiva testiin, mutta taisi se olla vain virheellistä. Tänä aamuna apteekin raskaustesti negatiivistä negatiivisempi. Huoh. Koko yö meni haaveillessa tulevasta ja kummasti silloin tuntui, että ehkä sitä sittenkin jaksaa. Hoitaa tietyt hommat pois ja sitten on hyvä olla pienen nyytin kanssa. Mutta tänä aamuna fiilis ihan toinen. Eli selvästikin raskausasia painaa mieltä ja paljon. Ettei itselläsi olisi sama tilanne, että sen maagisen plussan puuttuminen vie kaiken muunkin voiman? 

Dark, Tämä on juurikin oikea paikka purkaa myös sitä pahaa oloa. Se kuka ei halua lukea niin voi aina hypätä viestin yli ja eiköhän monikin koe juuri noita samoja ongelmia elämässään eli vertaistukea on taatusti saatavilla. Itse en nyt ala avautumaan omista ongelmistani sen enempää, mutta ymmärrän kyllä tunteesi.. Positiivisesti jos yrittää ajatella niin ongelmistasi onneksi suurin osa ainakin on muuttumassa. Koulu loppuu joskus ja sitä myötä myös opiskelijan rahaongelmat (itse opiskelin 8vuoden ajan lapsen kanssa eli tiedän todella mitä ovat opiskelijan talousongelmat). Yksinäisyys lienee noista ongelmista haastavin, mutta toivottavasti siihenkin löytyy ratkaisu pikaisesti. Onko sinulla esimerkiksi mahdollisuutta alkaa harrastamaan jotakin liikuntaa koulun ohella missä voisit tutustua ihmisiin? Samalla painokin voisi saada pienen potkun laskusuuntaan. Itse tunnustan olevani nykyisin niin saamaton, että en saisi aikaiseksi lähteä minnekään harrastamaan, mutta ehkä sinusta olisi siihen :) Voimia!

Miplis, Hienoa, että sait ajan. Täällä menee aina noin kuukauden päähän jos haluaa julkiselle ajan omalääkärille ilman, että on akuuttiasiasta kyse eli tuo kaksi viikkoa ei kuulosta minusta laisinkaan pitkältä ajalta. Ja toki terveydenhuoltohenkilökunnalla on vaitiolovelvollisuus. Minullahan ei kokemusta ole niistä tutkimuksista, mutta niin olen itseni antanut ymmärtää, että ensin tutkitaan verikokein mm. kilpirauhasarvot ja mahdollisesti joitain hormoniarvoja ja sen jälkeen mietitään jatkoja.

Omaa, Laskurin mukaan testi voisi näyttää positiivista tänään vaan ihan tyylipuhdas negahan sieltä tuli (olisi vaan pitänyt malttaa sinne perjantaille jota ajattelin). Rinnat ovat kipeytyneet yön aikana eli taitaapa olla tädin aika visiitille tulevan vuorokauden sisään. No jos perjantaiaamuun mennessä emme ole vieraita saaneet niin testaan uudestaan varmuuden vuoksi. Realistisesti kuitenkin odottelemme yk 8 alkamista ja ensi viikon lääkäriaikaa. Yritystähän on takana pian 1v3kk, kierto vaan ollut ihan hukassa.

[:)] HYVÄÄ HUOMENTA [:)]

IMJ: Minunkin vanhat silmäni näkevät ihan selvän viivan tuossa [;)][:)]
Täällä pidän ihan täpöillä sinulle peukkuja ja varpuja pystyssä,että plussa on ihan oikea plussa [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Koska ajattelit tehdä uuden testin?

MINNUSKA: Pahoittelut tädistä [:(][:(][:(]
Oudolta kuulostaa jälleen tuo sinun vuotosi [&:]
Ei muuta kun hirveesti tsemppiä jälleen uuteen kiertoon [:)][:)][:)]

MIPLIS: Moikka vanha ystävä [:)]
Kiva kuulla sinusta,mutta mieluummin olisin halunnut kuulla sinusta jo tuolla odotuspuolella.
Harmin paikka,ettei teillä ole vieläkään tärpännyt [:(]
Mutta onneksi olette nyt edenneet asissa ja saaneet ajan tutkimuksiin [:)]
Paljon voimia ja tsemppejä teille!!

JA HIRVEESTI HALAUKSIA JA PLUSSATUULIA TEILLE KAIKILLE MUILLEKIN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 16+1

dark,jos haluut uuden kamun (oon vanha käpy pian 30) niin tässä olis[:)] mä oon läpikäyny samat asiat mitä sä nyt pohdit. Ja ymmärrän kyllä, jollen ole sellainen kelle haluisit kertoo mitn[:)]
omaa, meen vkl viihteelle tuulettuu ja pois kaikotkoon kaikki raskausasiat mielestä, alkaa vaan ahdistaa ku jumittuu siihen ajatukseen. Vaavi on tervetullut kun haluu tulla <3

...Kukkuluuruu... (uskalsin kurkata tänne kun Yönsäde rohkaisi [:D] )

Palailen varovasti tänne kuumeilemaan, vaikka kuopus onkin vasta 3kk vanha [:)] Viime vuoden lokakuussa täällä plussasin ja herra nro 4 syntyi 2.6. Eli tuolla kesäkuisissa olen pyörinyt lokakuusta asti. Nyt sitten päätettiin miehen kanssa, että meidän perheessä on vielä tilaa yhdelle lapselle...yritys on siis alkanut, josko meille vielä suodaan 1 pikkunen...

Eli siis kertauksena, täällä on kuitenkin ihmiset vaihtuneet: Meillä on uusperhe, minulla ikää 34v, miehellä 35. Mulla 3 poikaa aiemmasta liitosta (12, 9, ja 6-vuotiaat) ja eka yhteinen poika Onni on huomenna 3kk. Poikien lisäksi perheeseen kuuluu 2,5-vuotias kultainennoutaja. Suurperhettä siis pyörittelen täällä.

Ilman ehkäisyä on menty synnytyksen jälkeen ja nyt siis toivotaan vielä pikkuvitosta [:D] Kierrosta en osaa sanoa yhtään mitään muuta kuin että ekat menkat oli 9.8 enkä imetä enää. Kierto on aina ollut tosi epäsäännöllinen ilman pillereitä (20-80vrk, huoh... [:o]) joten ovista ei ole koskaan pystynyt laskemaan... mutta nyt mennään tyylillä "tulee jos on tullakseen", eikä oteta paineita-ainakaan vielä.. [;)]

Jos siis huolitte minut mukaan, niin mielelläni täällä taas kuumeilisin ja hörhöilisin omien ajatusteni kanssa...

[:)] JA TAAS TÄÄLLÄ,MUTTA PAKKO,KUN.....

TYTTÖ KOO: Jee..sää tulit tänne [;)][:D]
Ei muuta,kun huippee ja mahtavaa vauvakuumeilua sinulle tännekin

Yönsäde ja Mini rv 16+1

Imj,
voihan hitto noitten viivojen kanssa. Voihan olla et se nega on sitten väärä negatiivinen? Toivottavasti nyt vaihtuiskin kunnon plussaan. Vaikka mä en ookkaan pitkään yrittäny lasta niin kuumeilu on ollu kovaa jo ekan raskauden(joka meni kesken jossain rv9 tai jotain) jälkeen, vaikka olinki sillon tosi paljon nuorempi ku nyt. Joku miettii että mitä tän ikänen täällä tekee, mutta itse en nää tässä mitään kummallista.
Kai se plussan puuttuminen sinällään tätä oloa tekee, vaikkakin nyt kuitenkin plussahan saatiin kesäkuussa, mutta sekin kun meni kesken. Ehkä se keskenmeno ja puuttuva raskaus vetää mielen matalaks kaikesta. Voi olla erittäin mahollista. Sen takia tuntuu ettei mikään mee putkeen...

Aphrael,
oot ihan oikeessa, jos jotain ei kiinnosta vuodatukset, hypätköön yli. Onneks on joitakin, joita sitten kuitenkin kiinnostaa, ja saa sitten sitä vertaistukea.
Oon liittymässä nyt syyskuun lopussa alkavaan ylipainoisten naisten liikuntaryhmään. Kuitenkin vetäjältä tuli kommenttia, että ryhmän keski-ikä tulee olemaan 50vuoden paikkeilla, että ainakaan ihan oman ikäistä seuraa on turha odottaa. Kunhan sais nyt vaikka ees sitä liikuntaa alotettua... Jos tärppäis helpommin jos paino putoais.
On se ihan kiva, kun saa johonkin purkaa pahaa oloa. Ja ihanaa että joku ymmärtää, tulee hieman helpompi olla.

kitty80,
kyllä sitä kamu aina kelpaa, varsinkin kun kokemukset on jokseenkin samoja [:)] Ei mun mielestä kaverius tai ystävyys kato ikää, vaan sitä kuinka hyvin synkkaa, ja kokemusten kanssa samalla tasolla kun ollaan niin se on mulle tärkeää varsinkin nyt. [:)]

Tyttö Koo,
tervetuloa kuumeilijoiden joukkoon, ja onneksi olkoon suurperheestäsi [:)]
Noi kierron heittelyt, tai no en mä siitä sinällään tiedä mitään, mitä nyt on vaan menossa kp hmm jotain... 44 ilmeisimmin... Mut tääkin km:n jälkeen joten kai sitä pitää menkkoja ootella ainakin sinne kp60 asti... ARGH!

Omaa napaa, jälleen kerran... [&o]
Yö on menny nyt sit valvoessa, kun uni ei tuu ku tuppaa olemaan niin paha olo. Sitten äidyin menemään suomi24 chattiin ja siellä on niin paljon näitä runkkausihmisiä, että siitä tuli jokseenkin alkuun jopa pahempi olo. No, yks tyyppi sieltä tarttu silleen, että ei sekään hakenu mitään muuta ku pelkää jutustelua, ja sen kanssa juteltu tässä nyt muutama tunti. Tosin, se on mies, mutta onpa aika pehmis [:D] Jaksaa kuunnella ja lohduttaa.

No, nyt lääkäri soitti muista arvoista, kaikki muut ok, kolesterolikin(jes), mutta ALAT maksa-arvo vieläkin koholla. ja hieman noussu, tällä kertaa 90. Nyt sit pisti mut hepatiittivasta-ainetesteihin ja sit lopetettiin puhelu... Ja nyt sit soitti uudelleen.. Ja pyys lupaa laittaa lähete HIV-tutkimuksiin... [:o] Mitä apua hui!

Päivää. Mä se oon koko päivän yrittäny kehittää koko aika jotain tekemistä, etten rupeis miettii sitä aikaa minkä sain eilen varattua. Vielä olis 2 viikkoo odottamista. Okei, eihän se nyt niin paljon oo, mut näin työttömänä ku vaan kotona istun päivät pitkät niin aika käy todella pitkäksi. [:@] Täti vielä tuhrujaan teettelee.. Onhan se jo 6 päivää vieraillut. normaalisti se vierailee sen 4 päivää [:-] Tosin nyt kiertoki veny 5 päivää pidemmäks ku mitä on täs puolisen vuotta ollu.

Mua masentaa. En tiedä johtuuko se sit tästä tekemisen puutteesta vai mistä. Välil on todella sellanen olo et ei jaksa eikä huvita tehä yhtää mitää. Mun äiti tosin sano kesällä et nyt syksyl voi tuntua musta oudolta ku monta vuotta putkeen opiskellu ja nytku ei ookkaa enää mitää. Kai tää tästä menee ohi taas. Onneks on ees yks valonpilkahdus, ja se on tää raskaaks yrittäminen. Varsinki nyt ku saa asioita eteenpäin!

Aphrael, Jep oonhan mä onnekas et sain ajan jo kahen viikon päähän. Täällä ku ei raskautumiseen liittyvät asiat ei näköjään TK:n kautta mene, vaan neuvolan kautta [:-] Se on aika hassua. Tääl on kaikki jotenki tosi keskitettyä [:D] Mäki aatellu noista testeistä et varmaan verikokeita jonki verran ottaa ja tutkii tietty alapaikat sun muut. Toiv ei löydy mitää kauheuksia! [:D] Pahoittelen negasta [:'(] Sitä ei oo kiva saada, ja mitä enempi niitä negoja saa, sitä enempi se rupee vaa vituttaa, ainaki mua omalta osalta.

Yönsäde, Ihanaa rakas ystävä kuulla sinustaki edes jotain ja kiva kun tulit täälläki kattelees meininkiä! Jep ei oo tärpänny, mut vihdoinki sain aikaseks varata ajan et pääsee tutkimuksiin! Sulla taitaa raskaus edetä hyvin ja ihanasti? [:)]

Dark, tietysti tänne saa ja pitää vuodattaa myös pahaa oloaan. Mä ainaki haluan tukea kaikkia meitä keskustelijoita täällä. Mulla on sillain sama homma että oon ihan uus paikkakuntalainen, enkä tunne täältä ketään. Ja vielä ku oon työttömänä niin ei oo työporukkaaka. Istun päivät pitkät kotona ja keksin tekemistä milloin mitäki. Odottelen ku avomies tulee koulusta [:D] Eli siis suomeks, mulla ei ole elämää kodin ulkopuolella. Aika surullista. Välillä tosi masentavaa ku ei oo rahaaka hirveesti Lahdessa rampata kavereita moikkailemassa. Täältä saa tukea, sen mä oon huomannu. Voimahaleja sylin täydeltä <3 Täytyy vaa uskoo parempaan!

Tyttö Koo, tervetuloa joukkoomme! ja tietenki me sut huolitaan! Tänne on tervetulleita kaikki jotka kuumeilee olkoon se sitten ensimmäinen tai kymmenes lapsi! toiv te saisitte vielä sen viitosen mitä toivotte. Luonto sen näyttää =)

Tulipa taas kirjoteltua [:D] Jaksaakohan tätä edes kukaa lukea heh.

YK n. 19, Kp 6/34-39

Takaisin