joko nyt onnistaisi

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan palleroinen ja paapero!

Niin sitä Bamboo pitää... jatketaan yrittämistä, murehtia ehtii sitte myöhemmin - jos tarvii!

Voi ei Dark91! Sanattomaksi jään, mutta voimia toivotan kuitenkin.

Dark91, pahoittelut keskenmenosta. On kyllä todella epäammattimaista käytöstä ollut lääkärin puolelta. Jaksamisia teille!

Paapero ja Palleroinen tervetuloa mukaan!

Täällä on täti lähtenyt kyläilemästä ja uutta yritystä polkastaan käyntiin. Hyvää viikonloppua kaikille! [:)]

[:)] ILTAA [:)]

DARK91: Suuret pahoittelut tännekin vielä [:(][:(]
Todella surullinen tapaus [:(]
Ja tuo lääkäri oli kyllä pashojen pasha [:@]
Paljon jaksamisia teille [:)][:)]

MINNUSKA: Ja tännekin vielä pahoittelut negasta [:(][:(]
Eikös me kuitenkin pidetä toivoa vielä yllä niin kauan kun ei tätiäkään näy [:)]??
Paljon peukkuja,että olisit nyt kuitenkin vain ollut liian hätäinen [;)][:D]
Toivon todellakin,että se plussa sieltä vielä tulisi [:)]

NIA: Suuret pahoittelut tuosta tädistä ja ikävistä vuodoista [:(][:(]
Toivottavasti saat apua tuohon endoon ja muihin ongelmiin!!!
Ja toivottavasti saisitten sen plussan hyvin pian!!!

Kaikille muillekin tutuille MOIKKA ja HALAUKSET [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
SYDÄMESTÄNI TOIVON TEILLE KAIKILLE SITÄ PLUSSAA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 15+3

kiitos kaikille...  oon ihan otettu tästä ystävällisyydestä, koska sitä ei sieltä lääkärin puolelta ainakaan herunut (enkä varmana enää koskaan mee mieslääkärille, se on varma)... Kiitos. Paransi mieltä aivan mielettömästi! 
Olette ihanimpia ihmisiä, keitä tiedän. Täällä tuntee kuuluvansa joukkoon, kerrankin elämässään
Kiitos tuesta ja kauniista sanoista! <3

Nyt täytyy vaan yrittää jaksaa ja odottaa maanantaiset tulokset ja jos hcg on koholla, sitten täytyy toivoa ettei todellakaan ole kohdunulkoinen... En kyllä oo ees ajatellu sitäkään asiaa vielä. Keskenmenosta siellä puhuttiin, mutta kaippa ne sit tolla verikokeella sulkee pois kohdunulkosen jos on jo laskenu nolliin km:n jälkeen. kai se nyt melkeen 7 viikon jälkeen onkin jo nollassa... ellei siis kohdunulkosta.

anteeksi omanapaisuus, mutta nyt ei oikein jaksa muuta.
Kiitos<3

Dark91 iiiiiisoooot pahoittelut [:(]

Minnuska myös sulle negasta pahoittelut....

Kaikki yhdessä vaan puhaltelemaan plussatuulia jotta tällä palstalla päästään vaihtamaan suuntaa!!!!

dark, ei haittaa, ihan ymmärrettävää että nyt asiat pyörii km:n ympärillä. Tuli itsellekkin pahamieli kun luin sun tekstiä. Varsinkin kun tietää itse. Paljon haleja vielä ja voimia, ihan oikeesti selviit siitä kyllä ,vaikka nyt se tuntuukin niin kaukaiselta ajatukselta.

Dark91 Pahoittelut keskenmenosta!! [:(]

Omaa: Tänne saapui juuri täti käymään. [:@] Kiertopäiviä 37/40, joten jotain positiivista sentään, että kierrot alkaa nyt (toivon mukaan) pienenemään, eikä tarviis enää aloittaa Teroja. Turhauttavat pari viikkoa, että pääsee taas uudelleen yrittämään...

Jos oikein laskin, nyt starttaa yrityskuukausi 13
Kp 1/40

Toivotaan, että joku aloittaisi taas uuden plussa-aallon!

Tervetuloa mukaan palleroinen ja paapero! [:)] Toivotaan, että vierailunne täällä jää lyhyeksi ja pääsette odottajien puolelle!

Dark91: Hyvä, että kuitenkin ottivat verikokeet, tuo lääkärin toiminta kuulosti siltä, et ois ihan hyvin voinut suoraan ajaa pois ilman lähetettä kokeisiin. Hrr, vieläkin pistää sen äijän toiminta vihaksi! Itse aikoinaan reklamoin lääkärin törkeästä käytöksestä. Vastaus saapui pian, ja ilmeni että reklamaatiota on tullut muitakin, ja lääkäri siirrettiin toisiin tehtäviin.

Minnuska: Toivotaan nyt että täti ymmärtää pysyä poissa ja pääset plussaa testailemaan [:)]

Omaa: Sain pari päivää sitten kipsin jalasta pois! 7 viikkoa ehdin kepeillä kävellä. Niin mahtava fiilis taas kävellä, ja pääsin vihdoin salille! Mulle salilla käynti, urheilu ja liikkuminen on niin tärkeitä juttuja, joista oon riippuvainen. Endorfiinieuforiaa! [:)]
Koulukin taas alkoi, ja työmäärä valtava. Töissä käynnit ja harrastukset siihen päälle, niin johan riittää tekemistä.
Niin, ja tänään on kp 30. Edelliset kolme kiertoa olleet välillä kp 27-38. Mun onnenluku on 37, joten olkoon se tämän kierron pituus [:D] Eli ens viikonloppuna pääsee toivon mukaan jännäilemään.

Puskun ja puhisen plussamyrskyä valloileen! [:)]

Kiitos[:)]
Maanantaina soittelen sinne ultraääniyksikköön mun vastaukset, sit kai toivottavasti selviää että mitä seuraavaksi. Lääkäri kun ei mulle mitään sanonut että mitä mun pitäis tehdä, muuta kun oottaa että menkat alkaa. En tiiä yhtään, pitäiskö mun käydä vielä siellä neuvolassa vai pitäiskö mun soittaa sinne että en oo raskaana vai soitetaanko ultraääniyksiköstä sinne vai näkeekö ne jostain lääkärin saneluista että en oo tulossa vai mitä mun pitäis oikein tehdä... En jaksais soitella neuvolaankaan ja ruveta puhumaan asiasta, kuitenkin melko tuntemattomalle ihmiselle puhelimessa. En jaksais. Mä niin toivon että HCG on menny nollille, että ei sitten olis kohdunulkonen.. toisaalta en ihmettelis, kuitenkin mun maha on vieläkin tosi turvoksissa ja tissit kans kipeet ja valkovuoto niin runsasta että ihan läpimäräksi kastuu jos pikkuhousun suojaa ole. Toisaalta toivoisin että nää olis vaan jotain e-pillereitten jälkimaininkeja, mut en mä oo kuullu että jollakin kuppikoolla tissitkin kasvais lopettamisen jälkeen.

Niin joo ja vatsaa nippailee välillä tosi runsaasti ja nyt taas tuntuu siltä ihan ku joku tökkis jollain sukkapuikolla mua alapäähän... [:@] HALUUN TÄDIN KYLÄÄN NYT JA HETI! Lähettääkö joku mulle oman tätinsä? [8D]

Minnuska, pahoittelut negasta, olis nyt jo sunkin aika saada plussaa pikkuhiljaa. Typerää toi sun kierron heittely.

manque, oi jännäilen nyt sit sun puolesta, ja plussahan sieltä nyt sitten pärähtää! [:)]

Mä oon ite aatellu nyt yrittämisen sitten sille kantille, että en testaa ennenko oireet on niin päivänselvät, että epäilyksille ei jää varaa, joten en siis luota kiertopituuksiin enkä mihinkään muuhun ja jos nega tulee niin sit oottelen menkat ihan rauhassa ja nytpä täytyy sitten kirjailla kierrot ylös, niin näkeepä sitten ehkä joskus minkämittanen kierto on odotettavissa. Täytynee sitä lastentekoa sitten harjoitella joka toinen päivä niin sitten saattaisi ehkä tärpätäkkin.. mutta en oota plussaa ennenko vasta ens vuoden puolelle, jos tulee ennen, oon onnellinen, jos ei, tiesinhän minä tämän. [8|]

kyllä tää hankalaa on välillä tää lasten teko, mulla oli tuulimuna ja tyhjennys heinäkuun 3. päivä, pariviikkoa vuosi ja lopputarkastuksessa kaikki hyvin ei kipuja eikä vuotoja, hcg vaan oli vielä 55, viikko sen jälkeen alko menkat ja hcg 18, menkat kestikin kolmeviikkoa ja nut sit on ultrattu ja kohdussa 2x4cm kokoinen "juttu" lääkärit ei tiedä mikä. Hcg on alle viisi. Nyt ei tiedä onko uutta vai vielä vanhaa raskaus materiaalia vaiko kumpaakaan kun hcg on niin matala.
Ottivat näytteen ja ma tai ti pitäs selvitä mitä siellä on ja käski varautua kaavintaan.

Dark91 Pahoittelut! Tosi asiatonta käytöstä lääkäriltä.
Mulle sanottiin naistentautien polilla kun kysyin pitääkö itse perua neuvola lääkärin aika, että kyllä ne pitää itse hoitaa. Tuntui tosi pahalta soitella itku kurkussa ja perua aikaa.
Mulla tuulimuna todettiin vasta vk 12+4 ja tyhjennys viikolla 13+6.

kiitoksia kaikille pahoitteluista.

Omaa, täällä on täti pysynyt poissa ainki tähän asti ja hyvä vaan,oon huomannu että san jopa yölläkin nousta vessaan ja eilenki oli niin nälkä kokoajan että piti jääkaapilla käyä useesti vaikka olin vasta syönyt,sitten eilen illalla kun makoilin sohvalla ja kattelin miehen kans elokuvia telkkarista niin alko ihan hulluna palelemaan ja piti hakea peittokin makkarista lämmikkeeksi..Mutta saa tosiaan jännäillä kokoajan että koska ne menkat oikeen tulee..Mitään kipuja ei ainakaan ole..Tänään myös kummankin rinnan sivuille tuli pieni kipu mikä meni sitten hetken päästä ohi..Mutta jos ei tätiä kuulu ensviikon tiistaihin mennessä niin sitten testaillaan uudelleen..Ja jos ei silloinkaan mitään niin sitten en ole raskaana..

Yk7

Kp 32/30

Pahoittelut Dark91, surulliseksi vetää. Minnuska, pidetään peukkuja, että täti eksyy teidän ovesta! [:D]

Itselleni tuli että pakko kirjoittaa kristittynä rohkaisun sanoja tänne, kun itse olen saanut niin paljon voimaa ja varmuutta uskosta. Toivottavasti kukaan ota pahalla. Olen täysin varma siitä, että kun pyydämme Luojalta hänen tahtonsa mukaista asiaa (tässä tapauksessa lasta), niin mitä muuta Taivaallinen Isämme meille mieluummin antaisi kuin sen lapsen. Hän sanoo sanassaan: "Kun rukoilette tahtoni mukaan, minä kuulen." ja "Jos pyydätte mitä tahansa Jeesuksen nimessä, te tulette saamaan sen." Vielä sanotaan: "Mitä ikinä te minulta pyydätte, uskokaa se jo saaneenne, JA SE ON TEIDÄN." Minusta tuo on aika vaikutava lupaus, jota ei voi noin vaan ohittaa.

Emme kuitenkaan tiedä Hänen aikataulujaan, ja haluaisimme tietenkin sen tapahtuvan mahdollisimman pian. Uskon, että Isä on jo ennalta nänyt ja määrännyt lapsemme syntymäpäivän ajankohtaan, jonka on katsonut hyväksi. Itse kun emme tiedä tulevaa.

Jos kerran haluamme lapsen, miksemme pyytäisi sitä taivaan Isältä, joka on kaiken Luoja. Ei siinä ainakaan mitään menetä. Jos saan luvan, rukoilen ja kiitän Isää meidän kaikkien puolesta, että voimme siirtyä tuonne ODOTTAJIIN.

Anteeksi pitkät löpinät... [8|] [;)]

Nymeria ja Bandida myöhästyneet synttärionnittelut teille molemmille! [:D]

itse täällä juhlistan omia synttäreitä odottamalla uutisia veljeltäni. Ovat lähteneet aamusta synnyttämään tulevaa veljentyttöäni. Oli kyllä aamulla tullut viesti paras synttärilahja mitä tähän mennessä olen saanut. Tosin toisen veljeni tytön nimipäivä on tänään, ja kummityttöni on kastettu samana päivänä, kun täytin 25, mutta kyllä tämä on ylivoimaisesti paras lahja! [:D][:D]

Plussatuulia kaikille!!

paapero Jokainen saa minun puolestani uskoa mihin haluaa. Itse olen ateisti, enkä koe että jumalat tässä asiassa auttaa, vaikka miten paljon rukoilisi. Itse uskon siihen, että kaikella tapahtuvalla on tarkoituksensa. Mutta minulle se ei ole mikään Herra, mikä näitä asioita ohjailee. Lapsi saa alkunsa ja syntyy, jos niin on tarkoitettu. Ei millään pahalla sinua kohtaan, mutta minä en jaksa lukea tai kuunnella noita jumala-juttuja.

Pahoittelut anu75:lle! Toivottavasti se näyte sitte kertoo mikä siel sun masussa oli!

Onpa kiva huomata, että tänne on tullut lisää uskiksia. Ite oon kans. Ja kerran tällä palstalla hämmästellyt ku Vanhan Testamentin aikaan naiset tiesivät milloin on oikea aika - ja vain yksi yö, niin ollaan raskaana. (Lootin tyttäret) Mutta tosi se on, että kun lapsi on toivottu kolmelta taholta, se on toivottu lapsi ja Siunattu. (Mies, Jumala ja minä) Siunausta sun elämään paapero!

Toivottavasti Pöppis saa terveen veljenlapsen!

Tiputteluvuotoa ei täällä näy, rinnat vähän arat - odottelee menkkoja.

En minäkään halua ketään tällä loukata, mutta tää palsta/foorumi on raskausasioihin liittyvä ei uskonnollisiin. Jos tästä sellainen tulee niin  apuva, poistun kyllä paikalta kiitos ja näkemiin.[:@]

Mä toivon myös Kcatrin ja Kitty80:n tapaan, ettei tehdä tästä mitään jumalapalstaa. Jokainen uskokoon mihin haluaa tai olkoon uskomatta. Sen vuoksi oman uskonsa julistamisen vois mun mielestä jättää pois. Aihe aiheuttaa aina närkästystä jos joukossa on eri tavalla uskovia. Ja tosiaan ei mitään henkilökohtaista.

Joo, ehkä parempi, että täällä vain keskustellaan siitä raskaaksi yrittämisestä, eikä uskonnosta.

Dark ille pahoittelut. Rankkaa kokea tuommoista.. [:(]

Minnuskalle plussatuulia.. ja manquelle myöskin, ja kaikille muillekkin! [:D]

Täällä minä olen juuri muuttanut ja kamat on sen mukaisessa järjestyksessä.. että nyt ei oo vauva asiat mielessä, saisi ensin tämän kodin kuntoon [:)]

Minnuskalle paljon +++ tuulia! Täti ei pääse sinne nyt kylään, ovi on lukittu koska siellä pieni asukki. Plustuulia tietty kaikille muillekin.

Huomenna sit pitäis tänne tulla täti. . . Jos kierto nyt noudattaa samaa kaavaa kuin on km:n jälkeen ollut. Sais kyllä pysyä pois. Toissa yönä näin unta että mulla oli pieni vauva ja mä en osannut hoitaa sitä. [:@]

Takaisin