Huih, onpas aika ja kesä vierähtänyt! On pitänyt useasti tänne kirjoitella, mutta mukamas aina niin kiire ja paljon hommaa.. töissäki pitää koko ajan olla ja ylityötuntejaki haalia et sais vähä rahaa taas kun opiskelut alkaa..
Miplis: Kiitos kun kerroit kokemuksestasi! Mulla nyt 9kk pillereiden lopettamisesta ja tällä hetkellä kierto n.37 pvä.. alkaa pikkuhiljaa palailla normaaliksi... toivottavasti :)
Kcatri: Kiitos sullekin kokemuksistasi! Mäki kävin tuossa maaliskuussa gynellä ja helpotti kyllä kun tutki perusteellisesti ja kaikki oli ok. Mulla kävi pillereiden lopetuksessa toisin päin, paino tippui vähitellen ja nyt yhteensä 8kg pudonnut lopettamisen jälkeen :o Sama määrä mulla kyllä tulikin silloin kun aloitin pillerit.. Kaipa riippuu taas ihmisestä ja pillerimerkistä :)
manquelle Kiitoksia rohkaisevista sanoista
Omaa: Eipä ole vielä tärpännyt, vaikka viimeksi oli mukamas kaikenmaailman oireita. Taas jännäilen ja toivon ettei tätiä kuuluisi

Tällä hetkellä kp 35 ja viime kierto oli tosiaan sen 37pvä.. tekis mieli jo tehdä testi kun mies tulee torstaina työreissulta, olis kiva kertoa iloiset uutiset

mutta taidan vielä odotella ainaki siihen kp37 asti ja sitten vasta.. viime viikolla oli taas nännit hieman arat ja alavatsassa pientä juilintaa. Voisko ovis olla niin myöhään?? perjantaista asti ollut kova väsy, tekis mieli vain nukkua koko ajan

Toivon NIIN paljon ettei täti tällä kertaa tulisi!