joko nyt onnistaisi

Onnea hirmuisesti hippu76!!! [:D]

Oon niiiiin iloinen kun niiin moni täällä on plussannu..

ON: Itse näin unta, että menkat alkoivat. Heti herättyäni olin satavarma että oon raskaana, joten eikuin odottelemaan.

Mielettömästi onnea kaikille plussanneille! Parin ulkona riehuneen myrskyn lisäksi on siis liikkeellä plussamyrskykin!

Joku aiemmin (en nyt jaksa selata sivukaupalla taaksepäin) ihmetteli alipainoisuutta ja sitä onko normaaliakaan (tms.). Itse olin alipainoinen aina n.26v ikään saakka, mutta kasvoin kuitenkin aina omaa käyrääni. Luonnollisesti aina uudet kouluterveydenhoitajat huolestuivat asiasta, mutta rauhoittuivat kun raahasin neuvola-aikaiset kasvukäyrät näytille. Ennen lasta ja vielä useita vuosia synnytyksen jälkeenkin painoin 48kg ja pituutta on 173cm ja koko ikäni olen syönyt aivan normaalisti tai jopa liikaa herkutellen. Samanlaisia paino-ongelmia on ollut myös vanhemmillani sekä sisarillani ja oma jälkikasvu näyttää noudattavan samaa linjaa.
Ilmeisesti asia johtuu vain erityisen hyvästä aineenvaihdunnasta, joka sitten muutamaa vuotta ennen kuin täytetään 30v hyytyy ns. normaalille tasolle ja se onkin paha asia. Jos yli 25v on tottunut siihen, että voi herkutella miten tahansa ja aina pysyy hoikkana niin nyt onkin vaikea opetella vahtimaan syömisiään. Itselläni paino heiluu nyt normaalipainon ja lievän ylipainon rajamailla eli ei tarvisi enää nousta yhtään.

Nyt menossa kp 32 ja ensimmäistä luomukiertoa eletään terolutien jälkeen. Yritystä reilu vuosi takana. Ovista kovasti yritin testailla, mutta hämmennyksekseni koko viime viikon viiva olivat lähes samanvahvuiset. Viikonloppuna jäi sitten kaksi päivää välistä kun työ haittasi niin pahasti vapaa-aikaa ja maanantaina testiviiva näytti hieman haaleampaa. Eli veikkaisin oviksen olleen viikonloppuna jos sitä edes oli tai sitten munasolu kasvoi ja kehittyi hyvin, mutta ei ehkä irronnutkaan.. Ihan omaa teoriaani siis tämä. No parin viikon sisään nähdään tulos. Raskautumismahdollisuutta ei käytännössä ole jos ovis on ollut edellisviikonloppuna, koska minä olin niin tiiviisti töissä, että hyvä kun ehdin nähdä miehen nukkumassa. Jos parin viikon sisään ei täti tule visiitille niin kaivan taas lääkärin numeron esille..

Mutta te muut: Nyt mukaan plussamyrskyyn!

Onnea Hippu !!![:)][:)][:)][:)]

Ps. Np-ultrassa käyty eilen ja kaikki oli mainiosti [:)]

Kiitos kovasti kaikille onnitteluista[:)]

wastis: Kiva kuulla, että kaikki hyvin. Ihanaa raskausaikaa sinullekkin toivottelen[:)]

hannaton: toivottavasti tunteesi pitää paikkansa.

Kcatri: Kovasti peukkuja, että nyt tärppäis sullakin!

Plussatuulia kaikille muillekkin[:D]

Omaa: En mä osaa siirtyä tuonne huhtikuisiin...[;)] Vuodot ovat nyt loppuneet, ainakin toistaiseksi. Eilen illallla oli jonkinveran menkkamaista kipua, tosi ärsyttävää, kun on ihan sellainen olo että menkat alkaa kuitenkin[:@] Noh, päivä kerrallaan vaan täytyy ottaa.

Ja kai mun täytyy sit vaan uskaltaa tuonne huhtikuisiin...

- hippu76

hippu76: Itsekin olin aikaisemmassa raskaudessani ensimmäiset 9 viikkoa sitä mieltä, että kun ultraan menen, niin ei siellä mitään ole. Vaikka testi oli tehty ja se oli selvä plussa, eikä minkäänlaista vuotoa ollut. Ja vielä toiseenkin ultraan mentäessä ajattelin, että ei siellä mitään ole, kun ei kerta oo minkäänlaista tunnetta, että pikkuinen mahassa olisi.
Onnea sulle matkaan ja kyllä sä sinne huhtikuisiin uskallat siirtyä [:)]

Hannaton: yhdellä mun kaverilla oli kans tosi vahva tunne alkaneesta raskaudesta, ennen kuin plussaa oli mahdollista testata. Toivotaan, et sun tunne vahvistuis ihan oikeeks plussaks!

Omaa: Tänään testasin ovisplussan. [:D] Onneks on viikonloppu edessä ja ei mitään suunnitelmia. Olin jo menettänyt toivoni tän kierron suhteen, mut jotenkin mulla on ollut koko tän vuoden tunne, et elokuu on jotenkin ratkaseva. Nyt se tunne on vaan voimistunut. 

Hei taas pitkästä aikaa.

Tosi paljon onnea kaikille plussanneille!

Rankka kuukausi takana. Tuulimuna raskaus ja tyhjennys viikolla 13+6 oli heinäkuun 3 päivä.
Nyt sit ihmeissäni, voiko olla mahdollista että heti tärppää uudelleen. Oon tehnyt neljä positiivista testiä ja veressä hcg arvo maanantaina 2. 8 oli 55. Meen uudestaan verikokeisiin maanantaina eli jos arvo nousee niin sit ehkä voin uskoa, mutta tällä hetkellä ristiriitainen olo. Onko vielä edellisestä arvot koholla vai onko jo uusi. Raastavaa!

Anu75 Pahoittelut tuulimunasta..  
Pidän kovasti peukkuja, että siellä kasvaisi nyt pieni papu masussa ja se pysyisi matkassa loppuun asti!!!

Täällä siis alkoi nelisen päivää sitten niukkaakin niukempi vuoto, jota kesti puol päivää ja sit loppui kun seinään.. Oottelin pari päivää, josko alkais taas, mutta ei. Niinpä toiveet raskaudesta kasvoi ja päätin tehdä testin. Kovasti jännäten ja jotenkin jo lähes varmana raskaudesta tarkistin testin tuloksen.. - ei raskaana. Niinpä niin. Tänään alko sit ihka oikee vuoto, yhtä runsaana kun aina ennenkin. Jostain syystä tää kierto oli siis periaattessa 32 päivää, vaikk mulla on aina ollut aika lailla vakio toi 28.. Hämmentävää.

No mutta! Me, jotka ei ehitä huhtikuisiin, mennään tietty toukokuisiin!! Eiks vaa?

Taidan korkata sidukan ja meen pötköttelemään toi ihanan miehen (ja kahen koiran) kainaloon sohvalle!

Ihanaa lauantai-illan jatkoa kaikille!!

- Bamboo

Oikein paljon onnea kaikille plussanneille ja täältä lähettelen teille paljon tarrasukkia,liimaa ja enkeleitä matkallenne että pikku kyytiläiset pysyisivät kyydissä loppuun asti[:)] Niin ja oikein ihanaa raskausaikaa teille[:)]

Täällä odotellaan ovista ja katsotaan tuleeko sitä edelleenkään,siis kipuja,viimekuussahan oli ihan sika kipee kipu silloin mahassa,oli just semmonen ovulaatiokivun tuntuinen mutta katsellaan tuleeko ovulaatio 6pv päästä..[:)]

Kp 11/30

[:)] HUOMENTA [:)]

ANU75: Toivottavasti saat maanantain verikokeissa hyviä tuloksia [:)][:)][:)]
Pidän sinulle täällä varpaat ja sormet pystyssä,että matkalainen olisi kyydissä ja kaikki menisi loppuun asti hyvin [:)][:)][:)]

BAMBOO: Pahoittelut tädistä [:@][:(]
Hirveesti peukkuja uuteen kiertoon!!!

MINNUSKA: Hellouta [:)]
Miljuunasti peukkuja sinulle ovikseen [:)][:)][:)]
Kyllä sinulle ovis tulee ja tässä kierrossa saatte nyt sen tärpin!!!!!!!!!

KAIKILLE TEILLE TOIVON NIIN SYDÄMESTÄNI SITÄ PLUSSAA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 12+5

Onnea sylin täydeltä kaikille plussanneille! Ihana plussamyrsky täällä riehuu. Toivottavasti nostetta riittää myös meille ovislaisille asti.

Omaa napaa: Täällä ovislaskuri näyttää, että huomenna olisi ovulaation aika. Itse en nyt ole aivan varma, että olisiko tuo ovulaatio jo tässä eilen tai toissapäivänä ollut. Vähän sellainen tunne, että se on mennyt jo. Ainakin eilen tuntui alavatsassa hirveää painetta ja semmosta juilimista (pieruko siellä vai mikä :D). Ollaan kyllä käytetty tämä aika hyvin hyödyksi ja pupuiltu joka päivä. Vielä jos muutamana päivänä jaksais, niin eipähän pääse loppu kuusta valittelemaan, ettei olis tarpeeksi touhuttu ja yritetty. Limottelua on ollut jonku verran ja rinnat jotenki oudosti koholla. Vaikka ilman rintaliivejä olis, niin aivan kuin push upit ois survottu :D ja minulla sentään E-kuppi. Kohta päästään sitten siihen jännitys vaiheeseen ja alkaa löytymään kaikenmoisia oireita. Ihmeellistä tämä naisena oleminen.

Positiivisella mielellä mennään ja muillekkin tsemppiä tulevaan/tuleviin ovulaatiohin. KYLLÄ ME MENNÄÄN TOUKOKUISIIN. Tuota alan nyt hokemaan, niin ehkä onnistaa.

Wastis ja Yönsäde: Ihana kun käytte täällä! <3

Voi voi.. nyt sitten ovis vissiin takana...
Tää kierto on ihan liian pitkä, joutuu odottelemaan liian kauan!
Innokkaana odottelen, jotenkin vahva tunne, että nyt on tärpännyt [:)]

Jos on nyt tärpännyt, menee tiukille, onko LA huhtikuussa vaiko toukokuussa..

Vielä kuitenkaan en ala innostumaan liikaa, kun eihän sitä koskaan tiedä...

Täällä tuntuisi kans siltä, että ovis on ohi. Ei enää limotellut ollenkaan, elikkäs kuivakausi :D. Tänä aamuna heräsin aivan hirveään alavatsa tuskaan. Aivan kuin vasen munasarja pyrkisi mahasta läpi. Sattuu ihan kauheasti. Tuntuu, että kippurassa täytyy olla koko ajan, eikä tuo kipu hellitä. Ei tämä ainakaan hyvä juttu voi olla...

niin joo hannaton meillä taitaa olla sama matka! yhdessä saadaan tuossa parin viikon päästä jännitellä!

Täällä kans ovis on ohi ja nyt vaan sitten odotellaan josko olis tärpänny[:)] Ahkerasti ollaan ainaki pupuiltu[:D] Yritän säästää testaamista nyt vähän pidempään, niin ei tartteis testata negaa, se on niin raivostuttavaa[:@] Mutta katotaan malttaako sitä ootella..[:D] Mulla kans laskurin mukaan on just siinä vaiheilla, että jos on tärpänny niin meneekö huhtikuisiin vai toukokuisiin. Nia ja Hannaton: nyt tehdään sitten sellainen joukkoplussaaminen parin viikon päästä, kun täällä on niin hurja plussailu jo aloitettu[:)]

Noniin, masukipu loppui :D hätäilin vain turhaa. Olisko ollu jotain ovulaation jälkimaininkeja. Lämpöä mittasin huvikseen ja 36,9 oli. Mulla normaalisti 36,3-36,5.

Hei ja mukavaa alkavaa viikkoa,

mulla on kans ovis nyt ohi. Perjantaina sain plussan ovistestiin. Lauantai-iltana alkoi jo "kuivempi" kausi ja eilen alko valkovuoto lisääntymään. Myös menkkoja edeltävät mahakivut alko tänä aamuna. Parin viikon päästä vois testailla, kuten Nia, Hannaton ja Tyttiskin! Olishan se ihana saada se plussa. Laskureitten mukaan sattuis laskettu aikakin kivasti anopin ja mun mummon syntymäpäivien väliin. Olis mukava lahja molemmille. [:D]

Mulla toi tikkeri ei ihan näytä totuutta, kun en osannut yhtään kiertoa arvioida, edellinen oli 48pv ja sitä edeltävä 28pvää, laitoin sit ton 32 päivää arviolta. Ovishan mulla oli kp20.

Plussatuulia puhallellaan!!!! [:D][:D]

Just tuossa katoin, että jos nyt on tärpännyt, niin la olis 2.5 eli saattas jopa huhtikuulle vielä päästä. Hyvää aikaa olla viimesillään, kun ei vielä ole niin kuuma :D. Hienoista toiveajattelua ehkä täällä. Menikö kellään muulla maha sekaisin? Mulla on kyllä niin ihmeellisessä kunnossa nyt. Tuli aivan ku salama kirkkaalta taivaalta. Ei muuta ku vessassa laukata vaan. Monta viikkoa ollu jo niin hyvänä, enkä oo syönykkään mitään ihmeellistä...

Jänskättääköhän liikaa :D!

Täällä onkin monella jännät ajat taas edessä! Haikeudella seurannut juttuja ja tajunnut, että siitä on jo vuosi ku itse plussasi ja huhtikuisiin siirtyi! Kauhiasti onnea plussanneille ja peukut on pystyssä niille, jotka vielä omaa plussaansa odottavat[:)]

Huih, onpas aika ja kesä vierähtänyt! On pitänyt useasti tänne kirjoitella, mutta mukamas aina niin kiire ja paljon hommaa.. töissäki pitää koko ajan olla ja ylityötuntejaki haalia et sais vähä rahaa taas kun opiskelut alkaa..

Miplis: Kiitos kun kerroit kokemuksestasi! Mulla nyt 9kk pillereiden lopettamisesta ja tällä hetkellä kierto n.37 pvä.. alkaa pikkuhiljaa palailla normaaliksi... toivottavasti :)

Kcatri: Kiitos sullekin kokemuksistasi! Mäki kävin tuossa maaliskuussa gynellä ja helpotti kyllä kun tutki perusteellisesti ja kaikki oli ok. Mulla kävi pillereiden lopetuksessa toisin päin, paino tippui vähitellen ja nyt yhteensä 8kg pudonnut lopettamisen jälkeen :o Sama määrä mulla kyllä tulikin silloin kun aloitin pillerit.. Kaipa riippuu taas ihmisestä ja pillerimerkistä :)

manquelle Kiitoksia rohkaisevista sanoista

Omaa: Eipä ole vielä tärpännyt, vaikka viimeksi oli mukamas kaikenmaailman oireita. Taas jännäilen ja toivon ettei tätiä kuuluisi Tällä hetkellä kp 35 ja viime kierto oli tosiaan sen 37pvä.. tekis mieli jo tehdä testi kun mies tulee torstaina työreissulta, olis kiva kertoa iloiset uutiset mutta taidan vielä odotella ainaki siihen kp37 asti ja sitten vasta.. viime viikolla oli taas nännit hieman arat ja alavatsassa pientä juilintaa. Voisko ovis olla niin myöhään?? perjantaista asti ollut kova väsy, tekis mieli vain nukkua koko ajan Toivon NIIN paljon ettei täti tällä kertaa tulisi!

Takaisin