Minnuska89
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Kiitokset kaikille pahoitteluista[:)]Oon ollu vähän taka-alalla nytten muutaman päivän täältä keskusteluista kun perjantaina oli papan 70v synttärijuhlat ja myös synttärisankaria myöten kaikki vieraat vähän maisteli,huom "vähän" ainakin minä[:D] Join yksin punkkupullon ja vielä siideriä päälle kun pystyi ja uskalsi kun täti tuli silloin keskiviikkona ja kyllä sitä muuten lauantaina sitten kärsikin koko päivän krapulaa,oli hieman huono olo[:D][:)] Mutta kyllä se oli sen arvoistakin[:)] Mutta nytten iloisin mielin uudessa kierrossa mennään ja odotellaan koska se pikkunen sieltä sitten saa alkunsa[:)] Niin ja täti on häipymässä tänään kokonaan ja kyllä taidan sen vetästä samantien vessanpöntöstä alas ja toivottaa hyvää matkaa että pysyisi poissa jo[:)][:)] Mutta jooh,jos tällä kierrolla tärppäis niin La olis: 6.5.2011 eli hyvin kerkeis muksu tulla ennen häitä[:)] Mutta se tulee sitten kun on tullakseen,elellään ihan normaalisti[:)] Tulee muuten aika hoppu tuon vauva homman kanssa kun 9.7.2011 on meidän häät ja ei ole sitten yhtään kiva jos on maha pystyssä häissä kun itse ei voi juhlistaa tai sitten mekko menee pieneksi kun on sekin ostettu..No mutta jos tulee raskaaksi niin sittenhän tulee ja ihan sama vaikka maha pystyssä olisinkin häissä kun ajattelee sitten että jee,toinen lapsi tuloillaan.Hyvä merkki muuten tässä kierrossa kun näyttäis siltä että alkais tuon tädin kestopäivätki olemaan kohillaan miten ollut ennenkin,tänään täti loppui ja kesti sen 5pv ja ennen esikoista täti kesti aina sen 4-5pv[:)]
Ja niitä plussapuhureita lähetän kaikille +++++++++ *puuh*
Kp 6/30
Ja niitä plussapuhureita lähetän kaikille +++++++++ *puuh*
Kp 6/30