joko nyt onnistaisi

Kiitokset kaikille pahoitteluista[:)]Oon ollu vähän taka-alalla nytten muutaman päivän täältä keskusteluista kun perjantaina oli papan 70v synttärijuhlat ja myös synttärisankaria myöten kaikki vieraat vähän maisteli,huom "vähän" ainakin minä[:D] Join yksin punkkupullon ja vielä siideriä päälle kun pystyi ja uskalsi kun täti tuli silloin keskiviikkona ja kyllä sitä muuten lauantaina sitten kärsikin koko päivän krapulaa,oli hieman huono olo[:D][:)] Mutta kyllä se oli sen arvoistakin[:)] Mutta nytten iloisin mielin uudessa kierrossa mennään ja odotellaan koska se pikkunen sieltä sitten saa alkunsa[:)] Niin ja täti on häipymässä tänään kokonaan ja kyllä taidan sen vetästä samantien vessanpöntöstä alas ja toivottaa hyvää matkaa että pysyisi poissa jo[:)][:)] Mutta jooh,jos tällä kierrolla tärppäis niin La olis: 6.5.2011 eli hyvin kerkeis muksu tulla ennen häitä[:)] Mutta se tulee sitten kun on tullakseen,elellään ihan normaalisti[:)] Tulee muuten aika hoppu tuon vauva homman kanssa kun 9.7.2011 on meidän häät ja ei ole sitten yhtään kiva jos on maha pystyssä häissä kun itse ei voi juhlistaa tai sitten mekko menee pieneksi kun on sekin ostettu..No mutta jos tulee raskaaksi niin sittenhän tulee ja ihan sama vaikka maha pystyssä olisinkin häissä kun ajattelee sitten että jee,toinen lapsi tuloillaan.Hyvä merkki muuten tässä kierrossa kun näyttäis siltä että alkais tuon tädin kestopäivätki olemaan kohillaan miten ollut ennenkin,tänään täti loppui ja kesti sen 5pv ja ennen esikoista täti kesti aina sen 4-5pv[:)]

Ja niitä plussapuhureita lähetän kaikille +++++++++ *puuh*

Kp 6/30

Huomenia..

Plussatuulia puhaltelen näin aluksi kaikille !

Paljon onnen tuulia Cava:lle !!

Örkki: Plussaa toivon sinulle [:)]

hippu76: Onnea testailuun !

minnuska: Kiva kuulla että sait kivat synttärit viettää ja hyvästellä tädin. Ja tosiaan toivotaan että vaavi on ennen häitä [:D]

PLUSSATUULIA KAIKILLE
(voisiko joku jo plussata, olis kivaa jooko??)

Nääh, testasin just negan. Kp 29/26-?. Kaikki tuntemukset tädin lähestyvästä vierailusta ovat haihtuneet kuin tuhka tuuleen, mutta testin nega ei valehtele. [&o]

Tulis nyt sitten jo, tässä oo viikkotolkulla aikaa odotella! [:@]

Hmm, ehkä alkaneen viikon lomasuunnitelmat pitävät mielen kiireisenä, eikä jaksa tätä asiaa harmitella enää kovin pitkään. Uuteen yritykseen, taas... (noh, eihän se ole vasta kun yk3, mutta silti...)

- Vi***nut Cava

Voi rähmä, ei tälläkään puolella sitä plussaa näy [:'(] Oon ite kirjoitellut tuolla pitempään yrittäneissä viime aikoina, ja käynyt täällä vain vakoilemassa josko täältä saisi toivoa plussien muodossa mutta ei vielä...

Örkki, sullehan TULEE keskiviikkona se plussa! Kai testasitte et uuden auton konttiin mahtuu lastenvaunut? [;)]

Cavalle pahoittelut negasta [:(]

Ginessa!! Sähän poksahdat kohta, jollet oo jo poksahtanut... [:D] Oioi, toivottavasti tulet kertomaan miten meni ja millanen ihana rinsessa sieltä tulee? Hurjaa jotenkin että itsellä yrittäminen on kestänyt niin kauan että muut samaan aikaan kuumeilleet jo kuumeilee synnärillä... Onnea jo nyt!

hippu76, mulla on oviksen aikaan nännit herkät ja jopa kipeän herkät, ja viimeksi ne oli samanlaiset vielä oviksen jälkeenkin, ihan menkkojen alkuun asti (ja tietenkin piti mut kuvittelemassa että tärppi tuli... eh). Jokos sä aloitat sen plussa-aallon loppuviikosta, eihän ole tätiä näkynyt vielä?

simpsalle onnea menkoista - ei niistä yleensä onnitella mutta aina joskus sekin on paikallaan kun niitä oikeasti odottelee saapuvaksi! Nyt siis uuteen yritykseen...

ON: Itse täällä koitan metsästellä luomuovista, pari edellistä on tullut lääkkeillä ja nyt kokeillaan josko se osais itekkin. Vielä ei ole näyttänyt kovin lupaavalta... [:@]

Mulla on Cava melkein sama fiilis. Menkat olis tulossa, mutt viel ei näy mitää. Tuntuu kuin menkoilla olis ummetusta. Eilenki sattui vatsasta just ku menkkakivuis - mutt ei näy syöksyneen viel pikkuhousuihin. Negaa enkä plussaakaan ole vielä testannut. Jos ei huomenna tule menkkoi, ni keskiviikkona testaan. Yli 32 päivän kiertoa mulla ei ole ollut aiemmin, ni siks odotan keskiviikkoon asti.

Kiitos peukutuksista hannatonille ja kaikille muillekin - jännätään ny milloin ne housut punaseks muuttuu.

Eipä olla Bandida lastenvaunuja testattu siihen autoon. Mutta meillä on toisena autona farmari ja mies perusteli mm. tämän uuden auton valintaa (lähinnä sitä onko se automaattivaihteinen vai ei) että sen pitää olla sellainen jolla hänkin viitsii ajaa töihin silloin kun mä lähden lasten kanssa farmarilla jonnekin reissuun. Isofix kiinnikkeitä kyl yritettiin katsoa, mutta amerikkalaisesta autosta löytyi jotkut amerikkalaiset lastenistuinkiinnikkeet.

Pikaisesti lukaisin kuulumiset viikolta läpi, anteeksi omanapaisuuteni, mutten jaksa kommentoida henkilökohtaisesti. Pahoittelu negoista itse kullekin, mukaan lukien itsellä mieli maassa.

Viime torstaina kävin tk:ssa verikokeessa, ja perjantaina sain kesken työpäivän lääkäriltä vastauksen: negatiivinen.[>:] Meinasi ensin taas sulkea luurin heti, mutta suostui sitten kirjoittmaan kuukauden terokuurin.[:@] Pienen "suostuttelun" jälkeen sain 3kk:n kuurin, ja apteeksista lopulta tulin puolen vuoden pillereiden kanssa ulos. [:D] Jos ei kolmessa kuukaudessa tärppää, pitänee hakeutua yksityiselle. Ja tätiä ei näy, nyt lienee kp 40, perjantaina alotin heti terojen nappailun. Tämä nega tuli kuin puulla päähän lyöden, oli muka sellainen olo, että olen raskaana.[:(] Miten pian teillä on täti tullut, kun olette viimeisen teron ottanut? Ensi viikonlopuksi lähdetään reissuun koko perhe, onpa sitten kivat tunnelmat, jos se pannahisen vieras heti pyyhältää paikalle.

Toivottelen plussatuulia myrskytuulien jäljiltä!! ++++++++

Iiku, hyvä että sait lääkärin 'suostuteltua'... [;)] Mulla meni terojen jälkeen viimeisestä napista 9 päivää menkkojen alkuun - normaalihan taitaa olla muutamia päiviä. Mut jos sulla on se 10 pv kuuri niin silloinhan sen pannahisen ei pitäis keretä vieä ens viikonloppua sotkemaan - vai tarkoititko ensi viikon viikonloppua?

Täällä on luettu joka päivä foorumia mielenkiinnolla, mutta nyt taas kirjoittelen kun on jotain kirjoittamistakin.. [:)]

Cava: Tsemppiä, kyllä se plussa sieltä vielä tulee. Plussatuulia. [:)]
Örkki ja Bandida: Puhaltelee plussatuulia. Peukut pystyssä :)
Iiku: Tosi hyvä kun sait suostuteltua lääkärin kirjoittamaan ja ei muuta kuin uuteen kiertoon paremmalla mielellä.
Minnuska89: Toivotaan että häädit tädin nyt viimeisen kerran pois. [;)]

Ja tietenki tätä omaa napaa.... tekstiä tulossa taas. [:D]
Elikkäs pe-su heiluteltu peittoja kerran päivässä (päivät 13-15/28) ja digitaalisella ovulaatiomittarilla hymynaama saatu vasta sunnuntai-aamuna.. Tänä aamuna oli pakko testata viimeinen ovulaatiopuikko, niin nyt ei enää tullut hymynaamaa.. Joten täällä hyvillä mielin, että jos olis nyt tärpännyt :) Ajoitukset ovat menneet kyllä niin kohdilleen kuin vain voisivat mennä, joten malttamattona ootetaan parin viikon päähän!!! :) Haluaisin teiltä "konkareilta" kysyä tällaista, että oletteko huomanneet onko sillä väliä monta kertaa päivässä heiluttelee peittoja vai riittääkö tosiaan kerran päivässä? Sitten kysyisin sellaista, että tunteeko sen kun munasolu irtoaa? Olen tässä yrittänyt bongata sen irtoamista, mutta en ole kyllä huomannut mitään. [:-] [8|]

Nyt taas jäädään seuraileen palstalle muiden kuulumisia ja toivottavasti tulee paljon plussia [:)]

Minä taas [8D]
Kesänneidille vaan sen verran kommentoin että se on yksilöllistä tunteeko sen vai ei. Niissä kierroissa kun mulla on varmuudella ovis ollut, oon kyllä tuntenut, n. 1-2 vuorokautta nippailee munasarjan kohdalta ja sitten on sellainen kunnon pidennetty vihlaisu (saattaa kestää tunninkin [:D]), jonka olen olettanut testien perusteella ovikseksi kun se aika täsmäis testiplussiin. Mut lähellekään joka kierrossa en mitään tunne, eikä lähellekään kaikki naiset mitään vihlaisuja tunne... Se on luonnon keino edesauttaa sitä että seksiä saisi pitkin kiertoa kun ovis on 'piilotettu' niin ettei sitä oikeaa ajankohtaa pysty välttämättä sanomaan (ilman läkäreitä ja testejä jne) [8D]  Tuosta peittojen heilutuksen taajuudesta on kahdenlaista mielipidettä: joko mahdollisimman usein, että tavaraa varmasti on torvessa eli vähintään kerran päivässä tai sitten toinen koulukunta joka sanoo että joka toinen päivä, jolloin on riittävän tuoretta tavaraa ja 'kertalaaki' on isompi [:D] Itse ollaan kokeiltu molemmilla tavoilla ja edelleen yritetään joten omakohtaista kokemusta ei ole siitä kumpi toimii... hehe.

kurkkasin netistä ovislaskurii ja jos sen mukaan ois ovis ja tärppäis tällä kierrolla ni sais äitien päiväks pienen masusta hyväl tuuril :D joteki ihmeen nihkeesti menkat on kyl alkanu eikä oo kyl viel tullu kipujakaan en tiiä mist johtuu ku yleensä ollu kamalat kuukautiskivut voiko johtuu siitä ku otin lääkkeellisen tyhjennyksen pääle kk sitten. 

IhaNainen: Mulla on laktoositon ruokavalio käytössä ollut jo 10 vuotta. Pari vuotta sitten maha ärty tosi pahaks, pari viikkoa kuralla eikä mikään pysynyt sisällä. Silloin tehtiin keliakia- testit ja laktoosin vasta-aineet katottiin verestä, sekä tehtiin vatsalaukun ja ohutsuolen tähystys. Keliakiaa ei löytynyt, mutta laktoosiakaan ei voitu todeta. Rasituskokeessa se olis varmasti näkynyt, mutta sitä ei tehty. Vatsa on yleensä ihan OK, mutta varsinkin stressi aiheuttaa vatsavaivoja. Usein myös tietyt ruoka-aineet ärsyttävät ja saavat vatsan sekaisin. Mulla onkin todettu ärtyvät paksusuolen oireyhtymä. Välillä hankaloittaa elämää, kun ei oikein tiedä mitä osaisi tai uskaltaisi syödä. Peukkua vaan sille, jonka ei tarvitse koskaan miettiä mitä suuhunsa voi laittaa (kuten mieheni: "ei se estä minua syömästä sitä ja tätä ja tuota, vaikka sinä et voikaan!" [:@])

hippu76: Kierto on aika aluillaan, joten silläkään ei ole mitään vaikutusta.

Cava: Pidetään peukkuja, että täti pysyisikin poissa! Ilmoittelehan mitä testitulos näyttää (sehän näyttää varmasti positiivista). [:)]

Iiku: Mulla meni alkuun 10 päivää ennenkuin täti alkoi viimeisen Teron jälkeen. Mutta joku kierto oli semmoinenkin, että ei mennyt kuin 2 päivää kun alkoi, ja siitähän tulikin sitte aika lyhyt kierto. Itse söin juuri 3 kk Teroja ja viime viikolla hyvästelemäni tädit olivat tämän vuoden ekat "luomut". Vielä olis reseptillä toiset 3 kk, mutta pidän nyt itse päätettyä taukoa niistä tabuista. Kun eivät minua ainakaan auttaneet.

kesänneiti: Minä oon huomannut oviksen tapahtuvan, kun mulla koskee ihan jumalattomasti alavatsaan. Kipu on suunnilleen semmoinen, että vois pyöriskellä sikiöasennossa kaksinkerroin lattialla... [:@] En muista ennen e-pillereitä ikinä kokeneeni vastaavaa, mutta vuosi sitte kun lopetin pillerit, on ruennu nämä ovulaatiot tuntumaan aika vahvasti...

Ginessa!! Sähän poksahdat kohta, jollet oo jo poksahtanut... Oioi, toivottavasti tulet kertomaan miten meni ja millanen ihana rinsessa sieltä tulee? Hurjaa jotenkin että itsellä yrittäminen on kestänyt niin kauan että muut samaan aikaan kuumeilleet jo kuumeilee synnärillä... Onnea jo nyt!

Bandida:
kyllä tuun kertomaan heti kun vain pääsen poksahtamaan, alkaa tosissaan olee aika raskas olo [:D]

Tosiaan, todellakin samaan aikaanhan me kuumeiltiin ..harmillisesti sulla nyt ei oo vielä,
onnistanut mutta toivon sulle ylläriä juuri silloin kun vähiten sitä odotat !!![:D]
Uskon että kyllä se vielä sieltä, toisilla siinä vaan kestää ihan liian kauan ja se on harmillista[:-][:-]

Paljon onnea ja plussaa matkaan !! [;)]

Hei, ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille! [:D]

Cava: tiedän tunteen, kun odottaa tätiä tulevaksi ja testit näyttää negaa. Ei oo kivaa!

Minnuska: Toivotaan, et tärppäis ja saisit vauvelin ennen häitä. Meillä on vähän sama tilanne, kun teillä. Me on lokakuulle 2011 sovittu hääpäivä ja vieraslista on aika pitkä. Toivon, että vauva ehtisi tulla niin, etten olisi häiden aikaan ihan viimeisilläni tai juuri synnyttänyt, jolloin lista sitten lyhenee. Meillä on tarkoitus siinä tapauksessa pitää hääpäivästä kiinni niin, et kutsuvieraslistalla on vain vanhemmat, sisarukset ja kummit.

Kesänneiti: toivottavasti tärppi olisi käynyt.

Örkki: Toivotaan, et plussa tulisi!

Simpsa: onnea menkoista! [:D]

Omaa: Nyt pitäis olla ovis käsillä, mut testit näyttää negaa. Mun viime kierto oli sen 48pv, joten tänään päätin, et huomenna aloitan terot. Keväällä söin teroja sen 2 kiertoo ja yhteen kiertoon vielä jäi, kun halusin testata miten käy, kun pidän taukoa. Syön niitä nyt tän kierron ja sit seuraan seuraavan kierron miten käy. Päätin et soitan loka-marraskuussa gynelle aikaa jatkotoimenpiteitä varten. Oon käynyt yksityisellä seurannassa noitten myoomien takia ja marraskuussa pitäis taas sinne mennä. Yritystä meillä on siinä vaiheessa jo melkein vuosi täynnä.

Huomenta! Ollaan tänään aamulla sitten plussailtu [:)] Eli tulkaahan perässä! Nyt vaan täytyy toivoa että kaikki menee hyvin ja matkalainen pysyy mukana huhtikuulle! Ja kiitos kaikille tsemppaajille! Samaa tsemppiä teille syli kaupalla [:)]

Plussa tuulia kaikille tänä ihanana aurinkoisena aamuna [:D]

Hyvää huomenta kaikille![:)]
Kaikille tasapuolisesti pahoittelut jos negoja on testeissä tullu, tosi kurjaa[:(][:(] 
Cavalle, Örkille ja Bandidalle huurrrjan paljon plussapuhureita, jos teistä vaikka joku vois aloittaa hillittömän plussa-aallon ja vetää siinä meidät muut mukana, eikös vaan[:)]
Omaa: kp11/25-30 menossa ja peittojen heiluttelu aloitettu. En oo ovistestejä tehny, vaan ollaan ahkerasti pupuiltu ovislaskurin mukaisten hedelmällisten päivien tiimoilta ja vähän ennen ja jälkeen (ihan vaan varmuuden vuoksi[:D]). Jos ei tälläkään kertaa täti tajua pysyä poissa, niin pitää varmaan kokeilla niitä ovistestejä. Olisko jollain vinkkiä, mistä niitä sais edullisesti ostettua?

PALJON ONNEA IhaNaiselle PLUSSASTA!!! MAHTAVAA! Olit samaan aikaan vissiin kirjottelemassa kun minä, niin en ollut huomannu[:)] Pikkuiselle tarrasukkia, että pysyy matkassa loppuun asti[:)]. Tosi ihana uutinen[:)][:)]

Aivan valtaisat onnittelut IhaNainen!! [:)][:)][:)]
Loistavaa lukea tällaisista uutisista heti aamulla [:)]

Nyt kaikki mukaan vaan plussakierteeseen! Niitä negoja ja tätejä nyt ihan liikaa ollut ilmassa [:@] [;)]

IhaNainen: SUUREN SUURET ONNITTELUT PLUSSASTA! Kyllä se aalto tässä monet muutkin varmasti mukaansa nappaa.

Omaa napaa: täällä kp 13/31 menossa ja pupuilut on aloitettu. Mulla on tässä ensimmäinen luomukierto meneillään 6kk terojen jälkeen, että jännättää kyllä tosi paljon, kun oma kroppa on alkanut toimimaan. Toivottavasti tuottaisi tulosta. Laskurin mukaan ovulaatioon olisi 6 päivää jäljellä ja ainakin mitä kroppaani kuuntelen, niin sinne suuntaan ollaan selkeästi menossa. Alku kierrossa ei valkovuotoa ole näkynyt, mutta nyt se on alkanut pikku hiljaa lisääntymään ja seksihalut samaa rataa. Koko ajan petihommat ja oma mies mielessä. Olen pihdannut ovulaatiotikkujen ostoa ja aion pihdata vastakin. Ehkä joskus marraskuun tienoilla voisin niitä alkaa kokeilemaan. Silloin vuosi yritystä alkais olla takana. Voi olla, että sorrun jo aikaisemmin. Tämän kierron aikana olen alkanut syömään foolihappoakin, saa nähdä onko siitä hyötyä. Aiemminkin minulla on ollut käytössä monivitamiini valmiste, mutta sitä olen silloin tällöin vain naukkaillut, aina kun on muistanut. Tässä ehkä isoin hymyn aihe minulle, olen epätoivoisesti yrittänyt pudottaa painoa reilun vuoden verran (kilpparivajis ja pco lihottaneet) ja nyt olen saanut 3 kiloa pois. Ei se näy, eikä tunnu isolta määrältä, mutta olen silti kyllä ylpeä itsestäni. Tavoite painoni on 75kg, mutta se tuntuu vielä kaukauselta tavoitteelta (tällä hetkellä 102kg/168cm).

POSITIIVISTA ENERGIAA JA PLUSSAPUHUREITA TEILLE KAIKILLE!

Takaisin