joko nyt onnistaisi

Tulin päivittämään sellaisen asian että tein huvikseni jo tänään apteekista ostetun raskaustestin,mutta kertokaapa te mitä se tarkoittaa kun siihen testi ikkunaan tuli sellainen viiva kuitenkin missä näkyi vain reunat muttei väriä ollut vielä ollenkaan..Onko se silloin positiivinen vai onko se silloin se prkl:een negatiivinen??Ei ole aikaisemmin tuollaista tapahtunut niin en tiedä mitä tarkoittanee silloin..[8|] Nytten on menkkamaisia kipuja kokoajan..[8|]

Minnuska mikä merkki oli kyseessä ja oliko sallitun ajan puitteissa tuo viivoittuminen? Jos oli melkeestään saman tien, niin varovaisesti jo juhlisin plussaa... jos oli sallitun ajan ulkopuolella, niin varmista huomenna aamuvirtsasta [:D] Tsemiä!

MK81 Se oli BIOCARD RASKAUSTESTI ja joo tuli sallitun ajan aikana,eli siinä luki että pitää odottaa 5min.Ja pietin 4sek. sitä virtsassa kun ei ollut kerennyt tulla vielä kovin hätä ja normaalisti olisi pitänyt pitää sitä virtsasuihkussa 10sek..[8|]

Minnuska89[:)], mikä on aamun tulos?

Teimpä itselleni pienen äitienpäiväyllätyksen ja testasin. Nojoo, nää kierrot heittelee ja halusin tietää voisko mummolassa ottaa pienet äitienpäivä sherryt [:D]

Noh, testiin ilmestyi kirjaimellisesti mitään merkitsemätön plussa... eli siis kontrolliviiva ja koko testin horisontaalisesti (eli kontrolliviivaan nähden poikkipäin) halkaiseva selkeä haamuviiva, tosin viitearvon puitteissa saavutettu. Eli siis viivatestiin ilmestyi väärän suuntainen viiva -> tuli kirjaimellisesti plussa [:)] Elämäni ensimmäinen ja todella huvittava.

OIKEIN IHANAA JA HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE ÄIDEILLE<333[:)]

MK81
Tein sillä Clearbluen digitaalisella testillä aamulla ja se näytti negaa..Ajattelinkin odottaa ensiviikkoon ja testailla sitten uudestaan..En kyllä tiiä koska oikeasti pitäisi testailla kun mulla on kierto nytten ollu 33pv..[8|]Täti pitäis huomenna tulla,joten ajattelin muutaman päivän kattoa ja jos täti ei ala niin sitten taas testailla uudestaan.[:)]Minun mielestä puikot ja liuska r-testit on paljon parempia kuin clearblue,silloin kun en tiennyt että odotin toista muuta kuin vasta sitten kun menkat oli myöhässä ollut jonki päivän ja sitten tulikin pahoinvointi ja yököttely,sitten oli silloin pakko tehdä testi ja olinki rv6 silloin ja tein clearblue digitaalitestillä..Toivotaan ettei se täti tule,eilen oli kyllä niin sellasia menkkamaisia kipuja että luulin jo tädin tulevan aikasessa vaiheessa muttei tullutkaan,onneksi.[:)]Eikä ne kestänyt kuin vähän aikaan.Itku meinaa olla herkässä ja tekis mieli vaan itkeä.Ei kestä kyllä miehen kanssa edes tingata jostain asiasta kun mulla alkaa heti itkettään.Ihme touhua..[8|]Välillä minä niin naureskelen ja sitten olenkin pahalla päällä,tätä jatkunut jo parisen viikkoa suunnilleen..[8|]Ja aamulla kun käänsin kylkeä herätessäni nopeasti niin ai että kävi kipeästi alavatsaan,oikein vihlaisi ikävästi toiselta puolelta..Eli nopeita liikkeitä yritän välttää..[:)]

Ihanaa sunnuntaita kaikille,

BLUEROSE: Ihanaa kuulla,että pääset maanantaina jo lääkäriin!!!!!!!
Älä sitten pelästy,jos ei sydänääniä kuulu..Hyvin harvassa neuvolassa on sellaisia dopplerlaitteita,joilla kuulee vaavin sydänäänet jo ennen rv10!!
Mulla kerran kuului rv8+ sydänäänet ja silloinkin neovolantäti sanoi,että harvinaisen aikaisin kuului.Kuulemma silloin minulla oli niin vähän rasvakerrosta masussa,että sydänäänet kuului hyvin [;)]
Mutta aivan varmasti lääkäri lähettää sinut ultraan varmuuden vuoksi tarkistuttamaan vaavin hyvinvoinnin!!!!
Pidän sinulle paljon peukkuja,että kaikki on vaavilla hyvin [:)][:)][:)]!!!

RONNY: Ei sun tutut tällä palstalla käy [;)][:D][:D]
Mun äidin suvussa on kaksosia ja yhdet kolmosetkin [:)].
Minullahan oli kerran kaksosraskaus,jossa toinen vaavi meni alussa kesken [:(]
Myöskin Kakkosta kun odotin,niin silloinin olin kuulemma odottanut kaksosia,kun synnytyksen jälkeen istukasta löytyi toiseenkin vaaviin liittyviä istukan jämiä [8|]
Nooh,tuoksuiko vaavit hyviltä [:)][:)][:)]???
Voi kumpa sinä rakas ystävä nyt nappaat sen plussan *peukuttaa hurjasti*[:)][:)]!!!!
Minä meinaten nappasin tyylipuhtaan negan [:'(]

MINNUSKA: KIITOS SUURI peukutuksista [:)][:)][:)]..Olet ihana!!!
Nappasin negan [:'(]..masentaa tietysti,mutta pakko vaan sännätä uuteen kiertoon!!
Voi ei,pahoittelut sinulle negasta [:(]
Mutta taisit testata vain liian aikaisin [:)]..Ja tottahan toki testasit liian aikaisin!!!!
Parin päivän päästä uudestaan ja sitten nappaat sen plussan!!!!!
Pidän sulle ihan hirveesti peukkuja täällä [:)][:)][:)]

MK81: Siis mitä [8|]??
Mikä ihmeen plussa tuollainen on [:D]..siis oliko siinä testissä jotain vikaa vai halusiko se testi sulle antaa vain IHAN OIKEAN PLUSSAN [;)][:D]
Pitääkös sinulla tuo kp16 paikkansa?Eli oletko jo tuntenut oviksen??
Voisin meinaten sitten jo alkaa sinulle peukuttamaan,että saat ihan oikeesti sen plussan eli kaksi viivaa [;)]
Paljon peukkuja oikeesti sinulle tähän kiertoon *peukuttaa hurjasti*!!!!

OMAA: Nyt tulee ikäviä asioita,joten ei kannata lukea,ettette pilaa juhlapäivää minun jutuillani [&o].Pakko vaan purkaa tännekin huonoa oloani.
Eli aamulla tein testin ja ihan tyylipuhdas negahan se oli [:'(].Kyllä sen itse melkein jo tiesinkin,mutta silti pettymys oli HYVIN SUURI.
Tein siis testin Mammaksin herkällä testillä eli kyllä se olisi jo positiivista näyttänyt,jos vaavi masussa olisi!!!Ovis mulla oli kp17-18 varmasti.Ja tämän laskelman mukaan kierto tulee olemaan kp31-32 pitkä.Eli parin päivän sisällä täti ilmestyy [&:]
Munasarjoja nippailee edelleen ja huonoa tekee,mutta huono-olo mulla on ollut aina ennen tätiäkin.
Mutta pakko se on yrittää sitten Helmivauvoihin [:)]

Suurempi trauma tänään oli,kun lehmä poiki ja vasikka syntyi elottomana [:(]
Autoin lopussa vasikan ulos ja sitten rupesin antamaan tekohengitystä vasulle.Mutta ei auttanut sydänhieronta,puhallukset eikä kylmä vesi.Menetimme vasun [:(]
Itku tulee vähän väliä silmään.Oli oikein mukava Äitienpäivä joo.

No,lapset tietysti piristävät minua *sydämiä sydämiä*
Aamulla sain kahvit sänkyyn lapsilta ja ihanat itsetekemät lahjat ja kortit [:)][:)]
Ei sitä äiti muuta tarvikaan!!
Miehen lahjan olin saanut jo aikaisemmin [;)]..kukka tuli aamulla.

Mutta pakko jatkaa eteepäin..ei auta murehtimaan jääminen.
Toivottavasti te muut nappailette niitä plussia [:)][:)][:)]

PALJON PLUSSATUULIA PUHALTAA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 30/28/6

Moissan Yönsäde,

Tosiaan tunsin oviksen jo noin kp8-9, eli sillä periaatteella nyt oltas kyllä kp16, mutta dpo7-8. Toisin sanoen toooooodella aikaisin testasin, mutta eilen olikin poikkeuksellinen päivä hirveine pahoinvointeineen (stressiä selkeesti). Kaikesta päätellen tää kierto on sitten max.23pv... toivottavasti tietysti paaaaaaljon pidempi. Ihan turha siis mitään plussaa vielä kuvitella, mutta nauratti tuo hämäys-plussa [:D]

Eikö me olla yhteisesti muuten sovittu, et fiiliksiä ei heitetä ennenkuin täti kurvaa paikalle??? Toisin sanoen sulla oli pilallinen testi käytössä ja huomenna uudestaan sit se plussa [:D][:D][:D]

Voi elämä taas miten sua koetellaan [:@] Karmeaa tuollainen kun kaikkensa tekee ja silti toinen ei selviä. [:(] Varmaan itkettää vasikan emon ja teijän eläinperheen puolesta tuo menetys [:(][:(][:(] 

Huomenta!!

Tää on niin toivotonta! ärsyttää suunnattomasti.. Täti myöhässä viikon, Kp 37/28 menossa [:@][&:] Ei näy eikä kuulu. Äsken aamupissasta tein taas herkän testin ja negahan sieltä pärähti.. Täst kierrost on vissii tulossa elämääki pidempi kierto. HUOH. Sais se täti tulla ku ei se plussaka sieltä halua pärähtää. Mitään oireita ei oo suuntaan eikä toiseen.

Tänää mä päivystän kotona. Tulee huoneistotarkastaja käymään, ku mehän nyt sit muutetaan Hyvinkäälle 1.6 mennessä :) Pikkuhiljaa tavaroita ollaan jo roudattu [:D] Viikot edelleen yksin, viikonloppusin murmelin kans nähtäillään. Pitäs maikalle pistää viestii tms ja kysästä et valmistunko VIRALLISESTI nyt keväällä vai syksyllä, ku sit osais noita tukilappusia laitella OIKEIN [:D] se niistä mun asioista [;)]

Yönsäde, Todella suuret pahoittelut negasta ja vasikan kuolemasta [>:] Itse taistelen saman suuren pettymyksen kanssa ku viikon jo tätiä odotellu ja se himputin nega on sieltä tänäänkin tullut. Pakko se on uskoa herkkää testiä ku oikeinki on sen tehny. tätiä odotellessa. Kattois jos sinne helmivauvoihin pääsis.. [8|] vaikka en kyllä enää usko mihinkä raskautumiseen.

Minnuska89, Tsemppiä sinne. Toivotaan että se testi vielä plussaksi muuttuu [:)]

Bluerose, MAHTAVAA! toiv kaikki olis tänään hyvin siellä neuvolassa! jänskättää sun puolesta.. mut onneks sait samantien sen lääkäriajan et tutkituttavat ihan mielenrauhan takia et onko kaikki ok [:)] Tuuppas sit kertoileen et miten menee?? [:)]

Eikai tässä kuin plussapuhureita olan takaa meille jotka eivät sitä plussaa oo vielä saanut. Tsemppiä peittojenheilutteluun. niin ja mun tikkeriin ei oo uskomista :D

Kiitoksia kaikille[:)]

Huomasin tässä juuri että mulla ne näppylät nännien ympärillä tuossa ruskeassa kohdassa on kasvaneet isoimmiksi,mutta sitten palautuivat taas normaaliin,ne on niitä rasvanäppylöitten näköisiä..Hmph...Mitäs ne tarkoittaa...Ei kokemusta aikaisemmin..Kuitenkin oireita on vielä sellaiset,vihlaisut mahassa,alaselkä kipee välillä,rintoja nipistää,pahoinvointia oli viime yönä aikas lailla ja tuntu etten saa enään unta,vessassa ramppaamista,nälkää,itkuisuutta jos vähänkin tinkaa miehen kanssa,rinnoista tuntuu että tulee nestettä ihan tippa,yökkinytkin olen joutunut muutamia kertoja esim.kun vaihoin neidiltä kakkavaipan...V-vuotokin on aika runsasta,ainakin tuntuu siltä..Tosiaan tänään pitäis täti tulla kyläileen,mutta toivotaan ettei se tulisi ollenkaan enään..Jos olisinkin raskaana niin ei mulla olisi viikkoja vasta kuin 4+5..[8|]

Hei kaikille! en olekaan päässyt kirjautumaan kun palvelimessa jotain vikaa. Ihana äitienpäivä, lapset herätti suukoin ja onnitteluin ja ukko oli tehnyt valmiiksi aamiaisen. menin vielä siitä nukkumaan ja rauhassa sain olla. Ja tottakai vähän peittojakin piti muutamaan otteeseen heilutella juhlapäivän kunniaksi. Vuoto loppui la, eli melkein viikon kesti. täytynee toivoa että saatais jotain aikaa tällä kerralla, tosin ukko lähtee to-su reissuun, en tiiä onko parhaat päivät juuri silloin. no enpä jaksa laskeskella ku en nyt tiiä edes millainen kierto tulossa, yleensä 23-24 päivää.
yönsäde -> voi harmi teidän elukan puolesta. ei siitäkään nyt sitten mammaa tullut.
kaikille plussatuulia ++++++
[:-][:-][:-]

Minnuska89 kyllä 4+6 pitäisi jo näkyä testissä, josset sinä ole sitten yksi niistä naisista joiden hormonitaso nousee erittäin hitaasti. Pääasiahan on tietysti ettei menkat ole alkaneet [:D] Laskitko tuon tuloksen muuten oviksesta? Sulla onkin sitten pitkä luteaalivaihe tällä kertaa... hyvin lupaavaa [:D][:D][:D]

Myy77, sulla oli ihan kadehdittavan ihana äitienpäivä [:)] 

Meitsille ei kuulu mitään ihmeellistä uutta, ei mitään oireita mitkä ei selittyisi stressillä ja kevään ihanuudella. Loistavaa maanantaita kaikille naisille!

Edit. Miten mä voin unohtaa Mipliksen!! Suuri anteeksi pyyntö Miplis! Kohtahan se muutto on sinulla edessä, joten helpottuu pupuilu [;)] Paa ihmeessä viestiä sille maikalle, jos saisit vaikka jo kesävalmistujaisjuhlat!

MK81 No veikkaan että olen varmaan kuitenkin just niitä naisia joilla hormoonitaso nousee erittäin hitaasti..No ei ole menkat onneksi vielä ainakaan alkaneet,saa vaan nähä alkaako ollenkaan,tässä sitä jännilenkin..Huono olo senkun jatkuu vaikka olen syönyt ja juonut lasillisen mehuakin.En tiedä koska pitäisi oikeasti testailla sitten kun mulla oli nytten viime kierto 33pv..Oon ihan sekaisin noista testi hommista.[:D]Ensimmäistä kertaa kiertokin on 33pv..Minkä tuloksen laskinko oviksesta??[8|][:D]Kyllä nyt jotain merkkiä sais vielä näkyä paremmin kehossa.Ja kun tuon km:jälkeen on tullut epäsäännöllinen kierto.[8|]

Minnuska89, siis joo sori, tarkoitin että tuloksesi raskausviikot 4+5, mistä sen laskit?

Itellä ainakin raskausviikot olis nyt 2+4 tolla normikierrolla 26, mutta koska tiedän ovulaation olleen viimeistään kp10, tulos on 3+0 [:)] Ja sen perusteella kierto on sen noin 23pv lopulta.

terveppä terve...

lääkärissä käyty...tikkerini on sitten väärin...korjaan sen kun neuvolasta pääsen...
eli ultrasivat ja siellä näkyi sikiöpussi ja ötökkäkin oli...ja sykekin näkyi...se onkin vasta rv 6+5.
hmm...mietti et mikähän tuo on...kun kahtoi sitä ku siinä vieres näkyi jotain...mutta ei sen enempää maininnut..heh...ihanaa se on vielä matkassa =)

plussa tuulia kaikille!!! <3

MK81 Laskin sen tuolla vauva.fi:n sivustoilla se raskauskiekko niin sillä olen aina laskenut myös esikoista odotellessani seurailin viikkoja sieltä..[:D]

Aah, selkis! Se laskee siis oletuksena 28 päivän mukaan [:)] Mä pidän ehkä enemmän tosta Vau:n omasta laskurista, kun siihen voi säätää kk-kierron oman mukaan ja antaa näin ehkä tarkemman tuloksen [:D]

Bluerose! Ihanaa kaikki on kunnossa [:D][:D][:D] Tais olla tosi upeeta nähdä se oma pieni ihmisen alku <3

onnea bluerose ötökkäuutisista, ihanaa että siellä oli pikkuinen oikeessa paikassa[:)][:)][:)]

itellä jääny tää palstailu nyt vähemmälle, koitan keskittyä muihin juttuihin nyt.
Oon päättänyt että lekuriin meen kesän aikana, pitää kattoa koska talous antais
parhaiten periks.
Sitten saattaa kyllä olla että koitan unohtaa koko yrittämisen,
riippuen tietty mitä selviää.
Jos tulokset olis huonot niin sitten hoitoihin tietty,kun ikä on puolella vielä.
Itellä tissit on kipeytyneet,sama homma aina samoihin aikoihin ennen tätiä,
että kyllä se piru sieltä on tulossa taas...
On kyllä ollu piristävää käydä kattomassa tota tädin prinsessaa,
prinsessalla ikää 2vk 2pvä<333

kp.23/28

Hyvää uutta viikkoa kaikille,

MK81: KIITOS SUURI [:)]
Kyllä oli eilen todella raskas päivä ja vieläkin tietysti itkettää ja surettaa,mutta tällaista tämä elämä on [&:]..ikinä ei tiedä,että mitä tapahtuu.
ANTEEKSI,jos tänne palstalle kirjoitin liian pessimistisiä ajatuksia [&o]*hävettää*
Toki toivoa on niin kauan,kun tätiä ei näy [;)]..joskus vaan ajattelen asiat liian realistisesti [;)]
Sulla ollut jo pahoinvointia [:)][:)]..Jos sulla noin aikaisin on ollut jo ovis,niin eikös noilla kiertopäivillä jo voi tulla oireita [:)][:)]??Ainakin täällä minä niin toivon,että se sinun "hassuplussasi" antoi osviittaa tulevalle [;)][:)][:)]
Peukkuja peukkuja!!!!

MIPLIS: Voi ei..Olen todella pahoillani,että sait jälleen negan [:(][:(] *halaa lujaa*
Kyllä sinulle niin jo olisin sitä plussaa toivonut!!!!!!!!
Älä vaan vielä menetä toivoasi!!!Tiedän,että helpommin sanottu kuin toteutettu!!!
Mutta kyllä sinä ihan varmasti vielä sen plussan saat!!!!
En osaa edes kuvitella,että mitä nyt käyt läpi,mutta olet ajatuksissani ja edelleen täällä sinulle peukutan,että se plussa vielä tulisi [:)][:)][:)]
Koitahan jaksaa rakas ystävä [:)][:)][:)]
Ja KIITOS SUURI vasikka pahoitteluista ja nega pahoitteluista!!!!

MINNUSKA: Ja sinnehän ei se täti tule..ni kerta [:)][:)][:)]
Tosiaankin luin kerran yhden artikkelin,jossa kerrottiin,että 4% naisista erittyy istukkahormonia niin hitaasti,ettei raskaustestit näytä vielä plussaa raskauden alussa.
Toivottavasti muistin oikein tuon artikkelin [8|][&o].Mutta jotakuinkin noin se meni,ettei tosiaan kaikilla naisilla istukkahormoni nouse yhtä nopsaa kuin yleensä raskaana olevilla naisilla.
Toivottavasti sinulla on siitä nyt kyse *peukuttaa*

MYY: Onnittelut vuodon loppumisesta [:)][:)][:)]
Ja nyt kovasti peukkuja uuteen yritykseen [:)][:)]
Minullakin oli eilen aamulla vielä aivan ihana Äitienpäivä ( lasten tekemä aamupala,itsetekemät kortit ja lahjat ja halit ja pusut tietysti [:)][:)] ),mutta sitten kyllä hyvin äkkiä tunnelma vaihtui tragediaksi,kun lehmä poiki [&:]
Ihana Äitienpäivä sinulla oli [:)][:)]

BLUEROSE: JEE..SUUREMMOISET ONNITTELUT ihanista ultrakuulumisista [:)][:)][:)]
Ihanaa,että kaikki oli hyvin!!!!!!!!
Heh..jospa siellä sinun masussasi kasvaakin kaksi ötökkää [;)][:D]..hui ja wau!!

OMAA: No jotain positiivista tähän päivään eilisen tragedian jälkeen [:)][:)]
Tänään poiki jälleen lehmä ja terve,iso ja ihana vasikka syntyi [:)][:)]
Mun olotila on ollut järkky [:'(]..päässä heittää aina välillä..siis että tuntuu,että pyörtyy kohta.Etova olo tulee yhtäkkiä eli ei ole kokoaikaa.Nivusia ja munasarjoja nippailee kokoajan.Väsymys on pahin [&:]..Tänään on väsyttänyt ihan kauheesti ja tuntuu,että teen työni robottimaisesti ilman ajatuksen häivääkään [:D][:D]
Oireet ovat juuri sellaiset,kun mulla on aina ollut raskaana ollessa ( tietysti tuo pahoinvointi on aina pahentunt totaalisesti [;)] ),mutta ikäväkyllä tiedän,etten voi olla raskaana [:(].Uskon kyllä niin hyvin tuohon eiliseen herkkään testitulokseen.
No,pää tekee tenät,kun niin paljon vauvaa haluaa [;)]

PLUSSATUULIA PUHALLAN TEILLE MILJOONASTI
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 31/28/6

Miplis Kiitoksia, ja kyllähän sulle varmasti se plussa pärähtää ja täti ei tule,ainakin toivon niin kovasti..Peukutuksia sinulle paljon,ihan varpaat pystyssä peukuttelen täällä teille kaikille yhtä paljon.[:)]

MK81
Laskin nytten tuolla tämän vau:n sivuilla olevalla laskettu aika laskurilla niin siinä näytti viikkoja että jos olisin raskaana niin olis mulla viikkoja vasta 4+0..Eli joo,taidan laskea aina tuon mukaan,näyttäis olevan luotettavampi kun voi pistää tuon kierron[:)] Toivotaan että sinä ainakin saisit sen plussan sinne.[:)] Peukkuja!![:)]

Yönsäde No toivotaan ettei se täti tänne tule..En kyllä sitä haluaisikaan tänne enään..Kauhea väsymys iski heti kun tuossa söi 2 pientä perunaa ja vihanneksia ja kuppivoita.Ja alko palelemaan ihan hirveesti et piti vetää peittokin ihan korviin asti..Ei millään jaksanu nousta ylös päikkäreiltä,mutta pakkohan se oli ettei nuku iltaan asti,kun sitten ei nuku yöllä ollenkaan.[:D][:)] Kyllä sinäkin MK81:sen kanssa sen plussan päräytät oikein komeesti siihen testiin vielä.[:D] Pidänkin peukkuja molemmille.[:)]

Takaisin