joko nyt onnistaisi

Täällä menossa kp 17/?. Viime kierto oli se huikeat 106 päivää, joten saas nähdä, nyt kun taas Teroluttia vejän naamaan. 3./10 tabletista menossa tänään. Kovasti on koeteltu pupuilla, että jospa se tärppäisi. En jaksa kyllä edes uskoa tuohon. On niin vaikeaa tuo vauvan teko. Jos tässäkään kierrossa ei onnistu, niin ensi kiertoon hankin kyllä ovistikkuja. Sitten kyselen neuvoja sen suhteen... Toivottavasti niitä ei tarvittaisi. [;)]
Ihan piinaavan kova vauvakuume, haluaisi sen oman.[:@] Joka puolella tulee vaan vauvoja vastaan, naapuriinkin syntyi eilen vauva. Ja sitten kun vielä lapsia hoitaa työkseen, niin ei pääse kuume unohtumaan...[&o]

Onnea kaikille plussanneille+++++[:)]

Täällä menkkamaiset kipuilut jatkuu edelleen ja nipistykset mahassa ja rinnat näyttää että ne olisi kasvanut kun toiset rintsikat mennyt melkein jo rikki ja rinnoissa tuon tumman alueen reunoille tullut myös niitä näppylöitä..Kävinpäs eilen sitten soveltuvuuskokeissa kun yritän päästä aikuiskoulutuksena lähihoitajaksi.[:)] Tällä viikolla ehkä tulee jo kirje kotiin pääseekö vai ei..Meitä oli suunnilleen 56 hakiaa sinne ja vain 12 pääsee.[8|][&:] Mutta,lauantaina pitäis täti tulla taas kylään ja veikkaan että se tuleekin..[:(] Hieman äklö olo on nytten ja tuntuu että pääkipukin tulee taas käymään täällä..Kiva tunne tämä menkkamainen kipuilu kun tuntuu siltä että menkat alkais yms..[:D][:)] Vappu meni selvinpäin tietenkin kun ei uskaltanut ottaa mitään ennen kuin täti tulee..[:)]Jes,tasan kuukausi enään syntymäpäiviin ja ensviikolla pääsen laittaan pidennykset hiuksiin,tai isosisko laittaa ja sitten onkin 19.5.2010 ripsipidennyksen laittoon aika.[:D]Teen tällaisen ulkonäkö vaihdoksen..[:)]

Ihanaa tiistaita kaikille,

MYY: Voi ei *halaa*
Ompa sinulla siellä ikävä tilanne,kun noin testit näyttää erilaisia tuloksia [&:]
Saitko soitettua terkkarille?
Kannattaa ehdottomasti käydä siellä ja pyytää verikoe!!!
Mulla on täällä täysillä peukut pystyssä sinulle,että salamatkustaja olisi kyydissä!!!!
Koitahan jaksella [:)]!!

MARICA: Tuo on muuten totta,että jos kaapinperukoilla on varastossa testejä,niin ne kyllä kummasti siellä polttelee [;)][:D]
Teitkö tänään testin??
Kumpa sinulle olisi se plussa tullut!!!!!!!!!!!
Ihan hirveesti vielä peukkuja sinulle [:)][:)]

RONNY: Soittiko lääkäri?
IHANAA kuulla,ettei täti ole sinne ängennyt [:)][:)]
Sulle tulee tänään testejä [;)]
Tulehan kertomaan sitten testitulokset!!
Tiedtät,että mulla on täällä täpöillä sormet ja varpaat pystyssä,että saat sen PLUSSAN [:)][:)][:)][:)]

PAIPAPU: Ihana kuulla sinustakin [:)][:)][:)]
Sinullakin on jo noin paljon viikkoja kasassa [:)]
Sulla onkin pian sitten np-ultra.
Tulehan sitten kertomaan kuulumiset,jos jaksat?
Ihanaa vointia sinulle [:)][:)][:)]

MIPLIS: Olen niin surullinen,kun sinulla mieli noin maassa [:(]
Vaikkei tämä mitään autakaan,niin silti lähetän sinulle ISON KASAN ONNENSÄTEITÄ [:)][:)][:)][:)]
Ja edelleen peukkuja,että plussa tulee vielä myöhemmin.
Jos sinulla oli vaikka ovis myöhemmin?
Koitahan jaksella [:)]

MINNUSKA: Onnea lähihoitajakouluun [:)]
Ja peukkuja peukkuja..tiedät kyllä mihin [;)]

OMAA: Mun vanha kroppa tekee tepposiaan [&:]
Rintoja vihloo;ei nännejä.
Kun yskiikin,niin tulee ikäviä repäisykipuja.Nyt alkoi taas menkkakivut.Lonkkiakin särkee.
En enään tiedä mistään mitään [8|].Parempi kun menee ja anoo eläkkeelle pääsyä [;)][:D][:D]

Tänään vähän kalsea ilma.Mutta ulostaudumme silti.
Esikko otti tänään haravan kouluun..heidän koko koulun oppilaat ja opettajat siivoavat koulun pihamaata ja sen ympäristöä.

IHANAA VOINTIA KAIKILLE JA LISÄÄ PLUSSATUULIA TEILLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 25/28/6

myy: peukkuja täältäkin

ronny:tänään testailet eli tule tänne sitten kertomaan tulokset,joohan?

yönsäde:joo,ei pitäis olla ylimääräisiä testejä kun ne polttelee...[:D]en tehnyt vielä tänään testiä kun menkkojen pitäisi alkaa huomenna ja toivotaan ettei ala niin heti aamulla testiä kehiin,olisi ihana syntymäpäivälahja miehelleni eli yksi stressin aihe lisää vaikka tuo ihana mieheni sanookin ettei saa stressata mutta....tämä päivä tulee olemaan yhtä seinille hyppimistä ja jännittämistä alkaako särkeä päätä illalla kuten on tapana ennen menkkoja.[:@] se testi polttelee mutta ei uskalla......olen pari kertaa tehnyt ja aina on näyttänyt negatiivista ja menkatkin sitten alkaneet ajallaan.

miplis: kauheasti rutistuksia ja jaksamista,toivotaan parasta ja sulle tulis kans seuraavaksi plussaa[:)][:)][:)][:)]

omaa: pelkkää jännitystä koko päivä...mahassa hieman vihloo,toivottavasti vaan psyykkistä...rinnat on vähän arat......onneksi koulupäivä tänään niin saa hetkeksi jotain muuta ajateltavaa kun laatikon vetonuppia sorvailee[:D]

huomenia kaikille!! ilma on samanlainen ku tunnelma.
niinhän se nyt sitten meni että tänään alkoi kovat vuodot. kyllä se alitajunta osaa hommansa ennenku itse edes suostuu ymmärtämään. viime viikolla kun tein alku ja loppuviikosta ja haaleat viivat tuli, tiesin jo jotenkin ettei se raskaus siitä ole edennyt. ehkä hyvä että näin varhain meni sitten. ei ainakaan vielä kovin suuria kipuja, vuotoa tulee kyllä aika paljon. yleensä menkat mulla hyvin niukat ja lyhyet, että huomaa kyllä mistä kyse. no toivottavasti ei vuotele pitkään että pääsis sitten yrittämään uudelleen.

vaikka plussa yllätyksenä tulikin niin nyt jo totuttiin ukon kanssa ajatukseen ja päätettiin, ettei tästä lannistuta vaan yritetään uudelleen. mitään vikaa ei pitäisi olla, eikä aiempia keskenmenoja ikinä.
taidan siis teidän kanssa täällä hengailla.
kovasti tsemppiä kaikille, jotka nyt jo odottelee että tulisko plussat sieltä lähi aikoina. tuen teitä täysillä.
kyllä se aurinko vielä paistaa risukasaan, lippu korkeella tytöt.
[:-][:-][:-]

myy:iso rutistus ja tsemppiä! tuntuu puolestasi pahalta mutta nyt sitten vaan uudestaan yrittämään

oma:pinna kireellä- päivä jatkuu.....vessassa ramppaan pelonsekaisin tuntein jos ne menkat alkaa....[:@] tuossa juuri maalasin makuuhuoneen oven kun menin laittamaan harjoittelematta sabluunoita....sutuksi meni ja koko ovi oli maalattava uudestaan,opin että ensin pitää harjoitella sabluunan tekoa

morjensta tyttöset!

marica: peukkuja sulle et täti ei sinne kaahaa vaan pääset testaileen ja plussa tulee!!![:)]

miplis: piristystä lähetän sulle!! jospa se plussa vielä pärähtäis sulle!! toivotaan niin ja pidetään peukkuja!
hienoa, viimeinen harjoittelu ja se on siinä [:D]

myy77: [:(] suuren suuret pahoittelut km.sta!!
mut hienoa ettette lannistu vaan jatkatte eteenpäin![:)]
peukkuja hirveesti uuteen yritykseen!!

yönsäde: He hee, sä saat nyt sen plussan joten älä sielä oottele sitä tätiä!![:D][:D]
tammikuun liput ei nyt jää käyttämättä vaan sä pääset sinne!! jee!
hirveesti peukkuja!!!

Kaikille muillekkin hyvää mieltä ja peuhakkaita hetkiä!! kyllä ne pikkuiset vielä kaikkien syliin tulee!![:)]

omaa: LÄÄKÄRI Ei soittanu vieläkään!![:@][:@] voihan pee, pitänee ite huomena soitella sinne päin ellei sieltä tänään kuulu mitään.
Eikä TESTITkään tullut tänään, pakko tulla huomena. joten sit huomena testaileen.
mut mukaviin: Varasinpas itelleni tukkalääkärille ajan, joten uutta ilmettä hiuksiin saa tämä tyttönen [:D] ei sitä turhan useesti tuu parturissa käytyä.

ja perinteiset plussa puhurit kaikille +++++++

Harmitukset Myylle[>:],- toivottavasti pian tärppää kunnolla kiinni ihan loppuun asti!![;)]

+++++++++++++++++++ tänne kaikille!!!!

Ihanaa iltaa kaikille,

MARICA: Sullehan ei nyt ala se päänsärky..ni kerta!!
Ja heti aamusta sitten nappaat sen plussan ja annat miehellesi ihanan synttärilahjan [:)]
Ja heti sit tuut kertomaan testituloksen tänne..siis juosten [;)][:D][:D]
Tällä palstalla ei saa pitää ketään jännityksessä..ei ainakaan meikäläisen kaltaisia "hulluja Suomalaisia" [;)]
Peukkuja ihan hirveesti [:)][:)]

MYY: Suuret pahoittelut keskenmenosta [:(][:(]
Ihana asenne sinulla ja miehelläsi [:)]
Tuolla asenteella teillä tärppää ihan varmasti pian uudestaan ja kaikki menee hyvin!!!!!
Koitahan jaksella ja miehesi myös [:)][:)]

RONNY: No voihan lääkäri sentäs [:@]..Ja minä kun häntä jo kerkesin viime viikolla kehuakin [;)]
Ja voihan testit myös [:@][;)]
Toivottavasti testit tulevat huomenna ja pääset testailemaan!!!!
Ja sinullehan tulee se plussa..Olet niin positiivisella mielellä,että sinusta oikein huokuu se tänne asti [:)][:)][:)][:)]
Eikös se raskaus saa aikaan näitä iloisia ajatuksia [:)]
Minä itse en todellakaan usko,että olisin raskaana [8|]..Mun vanha ja väsynyt kroppa taitaa nyt vaan tehdä jotain outoa oireilua [&:]..niin ja tämä lahopääkin myös antaa oman osuutensa näihin oireiluihin [;)]
KIITOS kumminkin,kun jaksat uskoa minun raskautumiseeni [:)][:)][:)]

OMAA: Ulkona oltiin ja nyt vasta tultiin sisälle.
Kävin tänään jo meidän Kakkosen kanssa lääkärissä,kun hän on valittanut toisen jalan kipuilua ja ontuu jalkaansa,kun kävelee pitemmän matkan [:(]
Huomenna menemme röntgeniin ja verikokeisiin.
Torstaina on sitten aika lastenlääkärille.
Lääkäri kysyi,että onko meidän suvussa reumaa [8|]??
Masentunut olen,kun pelkään heti pahinta,vaikkei vielä edes olla tutkittu Kakkosta.
Toivottavasti hänellä olisi vain kyse näistä vaarattomista kasvukivuista!!!!!!
Kyllä oman lapsen sairastelu/sairaus on niin kamalaa,että se pysähdyttää ajattelemaan tätä elämän tarkoitusta.
Mutta tarkoitus ei ollut teitä masentaa..anteeksi [&o]

Oma fyysinenkin olotila on oikeestaan aika ikävä [&:]
Kokoajan juilii selkää,nivusiin sattuu ja säteilee välillä jopa häpyluuhun,repäisykivutkin jatkuvat ja tissejä vähän vihloo ajoittain.Ennen ei ole tällaistä olotilaa ollut ennen tätiä eikä kyllä edellisissä raskauksissakaan.Tosin repäisykipuja ja häpyluun vihlomisia on ollut myöhemmässä vaiheessa raskautta toki.
Olen todella ymmälläni [8|]..Onkohan mun kroppa ihan kunnossa [&:]??

MUTTA TEILLE MUILLE HYVIÄ VOINTEJA JA PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 25/28/6

Huomenta..

Tänää mul taitaa olla parempi fiilis moneen päivään.. :P

Yönsäde, Se auttaa, et tietää ettei oo ihan yksin tän vauvakuumeen kanssa. Niiiin voi ollakki et ovis oli myöhemmin. mut siinä tapauksessa meillä ei sit oo edes voinu tärpätä tässä kierrossa.. Laskelmieni mukaan ovis olis ollu pari viikkoo sitte viikonloppu ja ku mehän ei mieheni kanssa tällä hetkellä nähä ku viikonloppusin [&:] niin sit jos se ovis onki ollu viikolla ni hukkaan heitetty taas tämäki kierto. Toivotaan ettei lapsellanne oo mitään sen kummempaa ku kasvukipuja. Itellä muistan aikoinaa oli niin kovat kasvukivut jaloissa (ja sen nyt sit huomaaki pituuden vuoks) että sattu kävellä välillä. tsemppiä myös niihin petipuuhiin!! [;)]

marica, toivotaan parasta molemmille! Mulla on tädin aikoihin samanlainen prosessi aina menossa ku sulla. Pelonomaisin elkein ramppaa vessassa ku tuntuu et olis alkanu vuotaan. [:D] Välillä se huvittaa itteää.. mut eipä sille kauheesti maha mitää. tsemppiä nyt sinne.

myy77, pahoittelut tilanteestanne [>:] Tsemppiä nyt teille uuteen kiertoon..

Ronny, Toivotaan parasta, pelätään pahinta. Niinhän se aina menee [:)] nyt jo parempi fiilis ku alkuviikosta. Tsemppiä sinne teille [:)]

Omaa: Elikkäs. täti on vissiin eksyny mun kohalla. Kaksi negaa tehny. hmm.. aattelin seuraavan testin tehä loppuviikosta JOS siis tätiä ei näy. 4 päivää myöhässä.. hemmetin hemmetti jos se täti tulee ni sit on oviski ollu huitsin vintturassa, siel missä sen ei olis pitäny olla [:D] Ota ny sit selvää.. Oikeestaa mitään kipuiluja ei oo ollu. ei edes menkkakipuja mitä YLEENSÄ on. työharjottelussa on ihan jees mitä ny eilen kaatosatees paino sen 6 tuntii JEEJEE.. koht ollaa kipeitä [:D] Maanantaina tulis asuntotarkastaja tarkastaan tän huushollin, Tiistaina kissa menee leikattavaks.. hmm.. kohta olis muuttoki <3 Ei enää montaa viikkoo tarvis olla arkipäiväerossa omasta rakkaasta miehestä.. [:)] Oon täällä jo ruvennu noit kaappeja peseen/siivoon ku osa jo tyhjinä. ei tuu niin hirvee hoppu sitte..

Nyt oikein paljon tsemppiä kaikille!! [:)] Kyllä me tästä viel noussaan ja saadaan kaikki se toivottu plussa! [:)]

Yk 14, Kp 32/28

<3:llä Miplis

huomenia!

nyt on testi tehty....oli aamulla niin kova vessahätä että en tehnyt sitten ihan aamuvirtsasta vaan toisella vessakäynnillä,tikku näyttää negatiivista vaikka tänään olisi pitänyt alkaa menkat kun tuo kierto on ollut 26 päivää eli siis apteekkiin ja uusi tikku? pikkuisen mahassa nippaa mutta onko jännityksestä vai mistä.....eilen ei särkenyt päätä kylläkään mikä on tietysti positiivista

huomenia kaikille ja kovasti kiitos tuesta. sais nyt tää ruskee ällö mömmö loppua, että pääsis vällyjen alle [:@] jännästi lopppu turvotus, yöpissat ym olotilat ku seinään, tosin nännit vielä aika herkät. no kait se siitä. ja ehkä ku meni näin alussa kohtukin nopeasti toipuu ottamaan uutta asukkia vastaan.
testaaja: mulla ekan kanssa näkyi plussana ku menkat 2 vkoa myöhässä, tokan kanssa päivän myöhässä. ja niinku nytkin, tiesin olevani ennenku haamuja tein. täytyy malttaa, mutta ne päivät tuntuu todella vuosilta. mulla pettymys oli melkoinen ku huomasin ettei viiva siitä ollut vahvistunut ollenkaan.
ajattelin ens kerralla odottaa reilusti, jos myöhästyn, ettei sitten tule tehtyä liian aikaisin ku kaikki on niin mahdollista. tosin eihän se viivan tummuus kerro sitä pysyykö matkassa vai ei.
kuulin eilen kaverilta että sillä alku km:ja ollut 11 kpl. ja sit lopettivat yrittämisen. ihan kamalaa siis.
toivon todella kaikille paljon myötätuulta jotka kohta tikuttavat. yritetään jaksella. [;)]

myy:kamalasti tsemppiä sulle[:)] toivottavasti onnistuu sitten seuraavaksi

omaa: noiden kolmen pojan kanssa en muista enää paljonko oli menkat myöhässä kun tein positiivisen testin,ne "tehtiin" sillä periaatteella tulevat kun ovat tullakseen ja nyt ekan kerran siis oikein "yritetään",laskin kierronkin joka oli ensin 28 päivää ja nyt kaksi kertaa ollut 26 päivää,alkaa taas stressi pukata päälle kun ei tiedä oikein mitä pitäisi tehdä,odottaa vielä vai hakea apteekista testiä

Aurinkoista sessyviikkoa,

MIPLIS: Hitsit,kun on ihana kuulla,että siellä ollaan jälleen paremmalla mielellä [:)][:)]
Tätä tämä kevät ja auringonpaiste teettää [8D][;)][:)]
Sulla nyt varmaan on niin,että testi ei vaan näytä vielä plussaa.Istukkahormonia ei ole tarpeeksi elimistössä.
Niinkuin Myykin sanoi,niin hänelläkin on testit näyttänyt plussaa paljon myöhemmin [:)]
Ihan hirveesti sinulle peukkuja [:)][:)][:)]
KIITOS SUURI [:)].Kasvukipuja ei tuo Kakkosen jalkakipu voi ollakaan,kun on vain yhdessä jalassa kipuilua.Yleensähän kasvukivut vaivaa yöllä?
Ja meidän Kakkosella oli vuosi sitten toisessa lonkassa nestettä,mutta se parani.Tosin silloin hänen oireensa olivat vielä pahemmat.
Tänään käytiin röntgenissä ja ultrassa,niin lonkat olivat ainakin kunnossa..jee [:)]
VOIHAN HYVIN [:)][:)][:)]

MARICA: Pahoittelut negasta [:(]
Taisti testata vain ihan liian aikaisin [8|]?
Parin päivän päästä uutta testiä,niin eiköhän se jo plussaa silloin näytä [:)][:)]

MYY: Tsemppiä ja voimia teille edelleen lähetän [:)][:)][:)]
Toivottavasti vuoto pian loppuu ja pääsette uuteen kiertoon!!!!
P.S.Noista testauksista: Lääkärithän suosittelevat,että testejä ei tehtäisi ennen menkkojen olotettua alkamispäivää,vaan mieluummin vasta viikon päästä,kun menkat ovat myöhässä.Juuri sen takia,kun näitä alkuraskauden keskenmenoja tapahtuu niin paljon.

OMAA: Olen ihan pihalla [8|]..Eilen siis kärsin kovista menkkakivuista,jotka enemmän painottui alaselkään.Sitten näitä nivuskipuja ja repäisykipuja oli.No,illalla yhtäkkiä oikealta puolelta alavatsalta vihlaisi tosi kipeesti.Ihan kuin puukolla olisi viilletty vatsaan ja se vihlova kipu säteili ihan emättimeen ja peräsuoleen asti [&:].Tämä kipukohtaus kesti n.5 sekunttia ja sitten se lakkasi.
Tänään on enään ollut pientä alaselkäjomotusta ja noita nivuskipuja.
Ovulaatiohan mulla oli kp17-kp18.
Onko kenelläkään teillä ollut tällaista kipuilua joskus?Tai osaatteko yhtään sanoa,että mistä voisi johtua??
KIITOS jos etukäteen [:)][:)]
En siis muista,että ennen mulla olisi tällaisia oireita ollut.Tosin ennen en ole kyllä tutkinutkaan ja tarkkaillut näitä kierron eri vaiheita/oireita [:D]

Tänään kävin siis Kakkosen kanssa verikokeissa..otettiin 4 putkea verta,jossa oli esim.reumakokeet.Röntgenissä ja ultrassa myös käytiin.Lonkkanivelissä ei näkynyt nestettä..jee [:)].Mutta vasenta polvea ei kuvattu ollenkaan,vaikka sitä Kakkonen juuri valittikin [8|].Lääkärin mukaan kuulemma lasten jalkakivut ovat yhteydessä lonkkiin.
No,huomenna kyselen lastenlääkäriltä lisää.Tuo röntgenlääkäri vaikutti aika kiireiseltä [;)]

Ihana ilma ulkona [8D]..Nyt ulos.
Voikaahan kaikki hyvin!!!!

JA LISÄÄ PLUSSATUULIA KAIKILLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 26/28/6

pikaa:

miplis: Kiitos tsemeistä! hienoa että sielä ollaan paremmalla tuulella. hyvä että pääsette muuttamaan taas yksiin![;)][:D] kyllä se plussa sieltä vielä tulee!![:)]

marica: pahoittelut negasta. uutta testiä kehiin vain ellei tätiä ala näkymään! [:)]

myy: pikaista vuodon loppumista ja onnea uuteen kiertoon!![:)]

yönsäde: Hienoa ettei lapsen lonkista löytynyt vikaa [:D] toivotaan et verikoe tuloksetkin on hyvät!
ja oireesi:sitä itteäänhän se nyt sit oireilee [:D][:D][:D] jeah! vielä pari päivää niin pääset testaan, koska ny se täti ei sinne tuu!!!! peukut!!!!

omaa: ei uutta, ilmoittelen sitten [:)]

miplis: hyvä että olet jo pirteämmällä tuulella[:)] peukkuja sulle

myy:lisää aurinkoista tuulta sinulle[:)]

yönsäde:toivottavasti kakkosen jalassa ei ole mitään vakavaa,ei kannata pelästyä vaikka kiireellä kuvasivat,haluavat lasten kohdalla varmistaa kaikki ja vanhempiakin se rauhoittaa,itse muistelisin että oli noita kasvukipuja ihan päivällä ja vain toisessa jalassa.eli uskon että kaikki ok[:)]
ja toivottavasti lupailevat jotain hyvää nuo sinun kipuilut

omaa:pakkohan se on apteekissa käydä ostamassa testi ja jos sitten ei huomenna tule täti niin uusi testaus,pikkuisen edelleen juimii alavatsassa,ei osaa sanoa edes millaista kipua,sellaista pientä nippailua
nyt ulos kun aurinko paistaa niin ihanasti[:)]

Yönsäde:Pakko tulla kommentoimaan sulle!Mulla koko raskauden ajan enemmän tai vähemmän mahassa olleet kivut säteillyt myös emättimeen![:)] Myös peräsuolessa välillä tuntuu...Yäk![:'(] Niitä on paljon useammin kun ennen raskautta,jolloin tosin oli menkkojen aikaan,mutta ei ne ihan tällaisia ollut.Ja noita vihlontakipuja, kyllä!Tosin varoituksen sana:viimeksi mulle lääkäri sanoi,että endometrioosi (mitä mulla epäilty mutta ei todennettu) voi aiheuttaa noita kipuja,myös raskauden aikana...Mutta josjosjos sen plussan nappaisit![:)][:)][:)] Toivon niin!Ja toki tuun kertoon,miten ultrassa meni!Muuten täällä vointi edelleen oikein hyvä![:)]

Kaikille tasapuolisesti tsemppiä!

Oma napa:
TESTI oli jälleen nega [:(] ei kyl ollu aamulirusta tehty eikä myöskään niitä herkimpiä testejä.(25) no mälsää silti.
LÄÄKÄRI ei oo soittanu enkä oo itekkää soittanu ku arvelin et ootan ja katon ton testi tuloksen [:@] no huomen pittää sit yrittää keretä soitella ennen 11.sta sinne. on se parturi aikaki nii saa nähä ehinkö. [&:]

no joo vähän mälsä viesti mut tämmöstä välillä. ei ny silti jaksa surkutella kovin paljoo. vaan ulkoilemaan auringon paisteesee.[:)]

Heipä hei naiset!! [:)]

Myy77: pahoittelut km:sta!! Ihanaa kuulla, että olet kuitenkin positiivisella mielellä!!

Yönsäde: Höh, toivottavasti teidän pienokaisen jalka on kunnossa eikä kyse ole mistään vakavasta!!
Lapsen sairastelu on kyllä kaikkein inhottavinta, meillä esikoinen sairasteli 1-4 vuoden iässä todella paljon tuli Taysin lastenosasto vähän liiankin tutuksi.. Kyllä sitä mielellään ottaisi lapsen kivut itselleen...
Oliskohan ystävä rakas nyt niin että siellä ois napannut... oireet voisivat viitata siihen[:)] pidän sulle siis super paljon peukkuja!!!

marica: toivottavasti teit testin liian aikaisin... ja että plussa tulee vielä [:)][:)]

Ronny: Jaksamisia sinulle, pidän peukkuja et sinullekin se plussa tulee!!

Omaa: Aikamoinen päivä ollut... henkisesti kyllä niin itkuherkkä päivä etten muistakaan koska olisin pillahtanut niin helposti itkuun kun tänään... Meillä alkaa koululaiset olemaan loman tarpeessa ja tänään aamulla otettiin hieman yhteen kun kumpikaan ei enää lue kokeisiin ja kertovat samana aamuna kokeista kun ne heillä ovat.. ITKU nro.1 [:)]
Sitten luin postin päivällä, tuli tulokset viime gynekäynniltä... suurin osa latinaa mutta sen verran ymmärsin että kaikki hyvin siitä minkä takia kontrollissa ramppaan mutta sitten oli myös tästä lapsettomuusasiasta... en tiedä kuinka jännittynyt olen kun siellä käyn koska se onkin niin että vasen munajohdin on kunnossa mut oikea ei... päätös oli et leikataan kesäkuussa (tämä olikin jo siis tiedossa) ITKU nro. 2 [:)] (hyvillä fiiliksillä täällä siis ollaan)[:)]
Ja hetki sitten sainkin pomolta puhelun, sain vakituisen työpaikan... ITKU nro.3[:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Aivan mahtavaa, tästä on mukava suunnitella eteenpäin...
Ai niin... varasin tänään meidän häihin juhlapaikan[;)] siellä naurettiinkin ettei kyllä vielä ole ensi vuodeksi varattu mitään viikonloppua vaikka suosittu paikka onkin... mutta oon sellainen hätähousu et mun on pakko hoitaa mahdollisimman pian ettei vaan jää mikään hoitamatta [:D] ja sainpahan sen päivän minkä halusin!!!

Puhaltaa plussatuuuuuuuuliaaaaa kaikille [:)]

Vähän taas itsekeskeisenä liikkeellä... Tänään vihdoin ja viimein pääsin läpi lapsettomuusklinikalle (lapsettomuus, aivan hirveä sana ). Miehen simpat tutkitaan 24.5. Verikokeethan meiltä on jo otettu ja multa papa. Yhteinen aika sinne klinikalle saatiin vasta 23.8., kun on lääkäri kesälomalla ja muutenkin tuota ruuhkaa tuntus siellä olevan.
Ovista odotellessa, laskurin mukaan pitäs olla lauantaina.

Takaisin