joko nyt onnistaisi

Nyt se sit plussaa lykkää!!!

Menkat viikon myöhässä ja tein testin eilen ja plussaa oli, vaikkakin vähän haalea viiva, mutta selvästi viiva oli.
maanantaina ei vielä näyttäny plussaa, mutta kun ei vaan menkkoja tullu niin tein uuden. Neljäs yritys kuukausi menossa. [:D]

[font="trebuchet ms"]onnea anu75 !! tarrasukkia matkaan sinnekin...

eikun muutkin jatkamaan tätä plussajonoa...(siis plussa-aaltoa)

plussa tuulia kaikille ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hyvää sunnuntaita,

...Ompa täällä ollut todella hiljaista [8|]..ovatko kaikki jääneet wapunjuhlinnan huiskeeseen [;)]

MIPLIS: Mitäs sinulle kuuluu [:)]?
Oletko kerennyt tehdä jo testiä?
Ihan hirveesti sinulle vielä peukkuja [:)][:)]

MINNUSKA: Mitäs sinulle kuuluu [:)]?
Oletko sinä tehnyt jo testiä?
Peukkuja peukkuja sinullekin [:)][:)]

BLUEROSE: IIIkkkk..Ihanaa oli nähdä tuo sinun tikkerisi [:)][:)][:)]
Sinä olet jo 7 viikolla raskaana *halaa ja rutistaa*
Koska ajattelit soittaa neuvolaan aikaa,vai oletko jo soittanut?
Onkos muuten sinulla nyt Joulukuussa la??
Ihanaa vointia sinulle ja niitä Enkeleitä paljon matkallesi!!!

CATJA85: Moikka rakas ystävä pitkästä aikaa *halaa ja lujaa*
Olipas ihanaa kuulla sinunkin kuulumisiasi!!!!!!!!!!!
Toivottavasti teidän työtilanne siitä paranee ja saatte sitten jatkaa myös näitä vauvahaaveiluita ihan konkreettisestikin [:)][:)][:)][:)]
Olet aina ajatuksissani ja niin paljon teille toivon kaikkea hyvää [:)][:)][:)]
P.S.Mulla on ihan karsee ikävä meidän riettaita juttujamme [&o][;)][:D][:D][:D]
Vähänkin,jos mun puhe eksyy hellaan,niin sinä tulet heti mieleeni [;)][:D][:D]

ANU75: Aivan mielettömästi ONNEA ONNEA teille plussasta [:)][:)][:)]
Todella paljon tarrasukkia ja Enkeleitä matkallenne!!!!!!!!!!

OMAA: Wappu oi ja meni..Me vietettiin ihan normaalia elämää täällä.Syötyä tuli ehkä vähän liikaakin ja kyllä sen sitten näkeekin´,niin ja haistaa [;)][:D]
Tänään päästettiin perinteisesti lasten wappupallot ilmaan ja niihin kirjoitettiin päivämäärät ja paikka,mistä ne lähetettiin matkaan.Lasten mukaan pallot lähtivät mummolle [:)]

Omassa voinnissa ei enään mitään erikoista.Kystakivut ovat loppuneet ja nyt on alkaneet nämä normaalit munasarjojen nippailut/revähdyskivut.
VIikon päästä sitten tätiä tänne odotetaan [&:]

YEAH..OTTAKAA TYTÖT LISÄÄ NIITÄ PLUSSIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 23/28/6

Yönsäde: luulin tosiaan sanoneeni jo että tosiaan soitin neuvolaan ja eka neuvola on 10.5, soitin torstaina...sitä odotelles...joo mulla meni tuon tikkerin kanssa vähän aikaan et sain sen toimimaan... hehe...juu olin laskevinani että olen 7viikolla xD mut en voi uskoa tätä todeks..missä mun oireet on..jos ei väsymystä tai nännien arkuutta lueta...heh...no ehkä ne oireet sielt tulee ajallaan..

Kiitos kaikille onnitelluista...pitää mun vissiin uskoa että olen raskaana kun 3 testiä on mulle niin sanonut [:D]

voi kun kaikki menisi vain hyvin....

10.5 saan kuulla lisää ja varmaan kaiken ja liikaakin etten pysty sulattelemaan...koskahan sitä uskaltaa omille vanhemmille kertoa...äitienpäivänä? [:)]

Yönsäde No eipä minulle mitään ihmeellistä,en ole testaillut vieläkään uudestaan kun ajattelin kuitenkin odottaa siihen 10.5 jolloin täti pitäisi alkaa.[:)] Tänään tuli ihme mahakipuja jokin aika sitten,just sellasia kipeitä kipuja,ihan kuin ovulaation aikaan mutta välillä sitten helpottaa..Sitten noissa näänipihoissa nuo näppylät on edelleen tuossa ja näyttää edelleenkin niiltä rasvanäpyiltä..Rinnat vähän turvonnu ja välillä niitä nipistää,päänsärkyä on ollut ja vessassa juokseminen jopa tunnin välein vaikken edes nestettä joisikaan uin lasillisen tai parin..Nämä kivut ovat kyllä just semmoisia että ihan kuin ovulaatio olisi mutta tuskinpa ne nyt voi näin myöhään alkaa kun 10.5. pitäis täti alkaa jo.Ihmeellistä..[8|][&:] No mutta testailen lauantaina kuitenkin..[8|]

Taasko minä täällä,

BLUEROSE: Voi hyvinkin olla,että olet jo kertonut tuon neuvola päiväsi.
Mulla on tämä sama pää kesät ja talvet,joten muistikin voi olla mitä on [;)]
Eihän kaikille äideille edes tule raskausoireita.Minä pidän heitä onnekkaina,koska itse olen joka raskaudessa kärsinyt todella pahoja pahoinvointeja ja väsymystä [;)][:D][:D]
Ihan varmasti sinullakin on kaikki hyvin [:)][:)].
Ensimmäisellä neuvola käynnillä saat iiison nipun plakaatteja ja tietoutta raskaudesta,äidin hyvinvoinnista,syntyvästä vauvasta ym.asioista.
Ota nauhuri mukaan,niin saat sitten myöhemmin kuunnella uudestaan kaikki neuvolantädin jutut [;)][:D][:D]

MINNUSKA: Edelleen sinun oireesi kuulostavat lupaavilta [:)][:)][:)]
Toivottavasti saat sen plussan [:)][:)]!!

OMAA: Kohta ulostaudun hommiin.Mulla on tänään niin ikävästi repäissyt tuolta alamasulta [&:].Kumpa joskus nainen saisi olla ilman fyysisiä oireita [;)]

JA HÄN PUHALTAA JÄLLEEN PLUSSATUULIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 23/28/6

en ole taaskaan kirjotellu hetkeen,
ei oo oikeen fiilistä nyt.
Emmä tiedä, tuntuu olevan vaan niin mahotonta
tää elämä välissä...
Toivottavasti vielä iloksi muuttuu.
Nyt mun on pakko yrittää ees vähän pysytellä taka-alalla.
Muuten sekoo pää tähän yritykseen,
meillä kun on nyt tasan vuosi siitä ekasta KM,
jolloin neuvolakin mokas ja luultiin että raskaus on
hyvässä jamassa.
Enhän sitä niin muuten muistaisi mutta kun vapun aikaan oli.
Ja viime vappunahan olin onneni kukkuloilla.
Ja sen kaamean totuuden jälkeen jotenkin kuvittelin
että jos vaikka ensi vappuna oliskin jo pieniin päin.
Mutta eipä olla.
Yrityskierto 20 käynnissä vaan...

Onnittelut plussanneille ![:)][:)][:)]

kyllä mä täältä taas nousen,niinkun joka kerta.
Pakkohan se on.

Sunnuntai ehtoota.. O_o [8D]

Mä rikon ton teidän plussa aallon.. (prkl) Negaa näytti.. mut tätii ei näy.. tänää pitäs alkaa.. epävarma olo mut ei muita tuntemuksia.. Huomenna alkaa työharjottelu.. ääh vituttaa niin paljon etten osaa ees sanoo kuin paljon.. oon ihan varma et se täti tulee kohta.. varmaan jo tän illan aikana.. ärsyttää..

onnea plussanneille Bluerose ja anu75!!

plussatuulii nyt sit meille kaikille muille.. pakko kai se on alottaa uus kierto.. huoh.. eipä täs kai muuta..

Yk 15 lähtee sitko se täti tulee..

Hei vaan,

Onnittelut plussanneille myös täältä, ja ehdottomasti enkeleitä matkaan!

Wastis, jotenkin ymmärrän sun fiilikset, vaikka KM:ää en ole kokenut. Toisaalta mulla on takana 12kk negatiivisia testejä ilman häivähdystäkään plussasta, jota ei soisi yhdellekään perheelle. Sullakin on kyllä ollut rankka vuosi [&o]

Mipliksen tilanne kuulostaa hyvältä! Koulut yhtä työharjottelua vaille valmiina ja syksyllä sitten ilmeisesti valmistujaiset? Onko jo suuria suunnitelmia koulun jälkeen?

Olen vain nukkunut vapun, myönnän että pientä masennusta ilmassa... liittyen vahvasti tähän maagiseen yk12:sta ja siihen, ettei mussa mitään lapsen saantia estävää vikaa löydetty viime gynessä. Jotenkin olis helpottanut tietää, että on jotain (mielellään korjattavissa olevaa) vikaa on ja siitä johtuu tämä "lapsettomuus". Nyt tuntuu vaan siltä, että kohtalo näyttää meidän perheelle takapuolta. [:@]

Noh, huomenna taas kärppänä töihin ja ehkäpä saan aikaiseksi varata taas uuden gynen... joka taas kuitenkin selittää sen saman tarinan: toisilla vaan kestää pidempään tämä projekti. En tiiä taas miten sille nätisti sanois, että anna jo ton vttuilun olla (siltä se siis tuntuu) ja kerro mitä on tehtävissä.

Sori tosi negasta päivityksestä, mä vaan tunnun jotenkin uivan tässä suossa tänään.

Aurinkoista huomenta!!![:)]

Anu75: Oikein paljon onnea plussasta!!!

MK81: *halaa*, tuo tunne oli mullakin jonkin aikaa sitten, vitutti kaikki mutta sitten kun gynellä saatiin selville missä vika on niin elämä alkoi voittaa!!! Toivon tietenkin ettei sinulla mitään vikaa löydy ja saatte pian sen plussan!!!

Yönsäde ja Bandida: juu, pienet häät tosiaan oli suunnitelmissa... eilen sit illalla miehen kanssa tehtiin jo vieraslistaa... hmm...
238 hlö on listalla.. Hui!!! Ja mies sitten sanoi ettei tuosta ketään karsita, varaudutaan että kaikki saattaa tulla mutta pieni epäilys on ettei ihan noin paljoa ole tulossa... Onneksi meillä on sellainen juhlapaikka mielessä johon mahtuu noin paljon ihmisiä ja paikan vuokraus on todella halpa!!

Miplis: Tsemppiä viimeiseen "koulurykäsyyn" [:)]

Omaa: täällä ei mitään erikoista... minkäälaisia oireita ei ole et ois voinut tärpätä tässä kierrossa...
viikonloppuna tätiä odotellessa....

kp 20/25/11

huomenia!

onnittelut vielä kerran kaikille plussailijoille[:)]

itsellä alkaa olla pinna kireenä,keskiviikkona on taas mennyt 26 päivää ja toiveet on korkealla ettei menkat ala,liekö jo psyykkistä että on huono olo,kahvi ei maistu ja väsynyt olo vai olisiko jo ihan oikeat oireet.....huominen jännittää eniten koska kärsin älyttömästä pääkivusta aina päivää ennen menkkoja ja nyt jo pelottaa onko huomenna pää kipeä[:@] sitä yrittää etsiä kaikkea oireita raskaudesta vaikka väkisin,kaikkien muksujen kohdalla hieman ennen plussatulosta ollut kuumeinen olo,ihan kuin olisi tulossa kipeäksi ja nyt ollut viime viikosta saakka kipeä olo,kuumetta ei nimeksikään,37,2 taisi olla korkeimmillaan ja eilen oli koko päivän selkä kipeä.
no,nyt vaan jännittämään,alkaa vaan käydä tosiaan hermon päälle......

Ihanan aurinkoista uutta viikkoa kaikille,

WASTIS: Ihan varmasti teidänkin elämä siitä vielä iloksi muuttuu ja saatte sen plussan!!
Ymmärrän kyllä hyvin tunteesi,kun 20 yrityskerta on teillä jo menossa [&:]
Paljon piristyssäteitä sinulle [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

MIPLIS: Pahoittelut negasta [:(]*halaa*
Toivon tosissani,että teit testin liian aikaisin ja myöhemmin siihen testiin ilmestyy ne 2 viivaa!!!!!!!!!!!!!
Monethan ovat täällä kertoneet,että ensin testi on näyttänyt negaa ja sitten vähän myöhemmin on muuttunut plussaksi!!
Koitahan jaksella [:)]

MK81: Voi ei,että sielläkin ollaan allapäin [:(]
Eikö teidän lääkäri ole ehdottanut,että miehesikin tutkitaan?
Yleisestihän se on,että 1/3 osassa vika on naisessa ja 1/3 osassa miehessä ja loppu 1/3 osan syytä ei saada selville.Eli kyllä varmaan kannattaa miehesikin varmuuden vuoksi tutkia??
Tosin niinkuin itse sanoitkin,niin monillahan kestää raskaaksi tuleminen vuodesta kahteen vuoteen eikä kummassakaan ole mitään vikaa [:)]!!
Paljon piristyssäteitä sinullekin [:)]!!

SUSSU: Heh..Yleensähän noissa Häiden järjestelyissä juuri käy noin,että vieraslista paisuu yhtäkkiä kuin pullataikina [;)][:D][:D]
Ja sullehan ei sitä tätiä tule pitkiin aikoihin [:)][:)][:)]
Aika harvoille naisille kai ennen plussausta tulee mitään oireita [8|]..eli rakas ystävä se ei merkkaa mitään [;)]
Sinähän saat nyt sen plussan!!!
Peukkuja peukkuja [:)][:)]

MARICA: Peukkuja sinullekin [:)][:)]
Sullahan kuulostaa siellä lupaavalta,jos kärsit tuttuun tapaasi kipeästä olosta!!!!
Nyt vaan sulle hirveesti peukkuja ja nappaat nyt sen plussan [:)][:)]

RONNY: Moikka
Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin [:)][:)][:)]
Soittiko lääkäri sinulle??
Jaksamisia sinulle paljon [:)][:)]

OMAA: Ompa aivan upea ilma ulkona [8D]
Kohta muksujen kanssa laittamaan grilliin valkea ja sitten syödään.Ja sitten pitää alkaakin hommiin.
Mulla vihloo inhottavasti tissejä ja nivusissa tulee niitä ikäviä repäisykipuja [&:]
Oksettavaa olo ei ole vielä tullut,kun sehän mulle tulee aina ennen tätiä.
Mutta eiköhän nämä tissien vihlomiset ja repäisykivut jo kaksistaan kerro,että täti tulee kohta [:'(]
Mutta ei sitten muuta,kun tukka pystyssä uuteen kiertoon,vaikka kipeetähän se tulee tekemään.

OTTAKAAHAN TYTÖT LISÄÄ NIITÄ PLUSSIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 24/28/6

hei nyt oikeesti alan ihmettelee!!!! eli viime viikolla tein niitä testejä haamuja tuli erimerkkisiin, joissain pitempi aika joissain nopeampi ja vahvempi. vm 1.4 2010, yleensä kierto 23-24 pvää. tänä aamuna tein kahdella toinen pregncheck ja toinen cb, kumpaankaan tullut mitään vaikka toinen oli aamupissasta.
jos lasken kierron 28 pvän mukaan olisi 4+4 joa 30 niin 4+2, mutta jos oman kiertoni mukaan niin mennään jo 5+jotain. siis mitä tää nyt on. menkkoja ei näy, kohdunnapukka vuotelee seksin jälkeen, yöpissaa tulee, rintoja aristaa. eli normisettiä mitä aiemmissakin.
odottelenko mä nyt vielä esim viikon, vai onko tää nyt jotain varhaista keskenmenoa??? ei kyllä kipuja samanlainen paine alaosastossa ollut koko ajan.
auttakaa hyvät naiset [:(]

yönsäde:kiitos sinulle,tuli hieman parempi olo,jospa nyt...olisi jo tehnyt mieli tehdä tänään raskaustesti kun tuolla kaapin päällä odottaa herkkä raskaustesti mutta säästelen vielä....vaikka kiusaus onkin suuri[;)] nyt ei ole kyllä rinnat kipeät jotka ovat olleet kipeänä kyllä joka raskaudessa ja ennen menkkoja,outoa.....

wastis:iso halaus! toivon että sinulla tärppää seuraavaksi[:)]

miplis ja mk82:myös iso halaus!

sussu:onnittelut! pitäisköhän alkaa suunnittelemaan omia häitä niin saisi ajatukset pois edes hetkeksi keskiviikosta....

myy:kannattaa varmaan soittaa lekuriin niin tekevät verikokeen oletko raskaana(toivotaan niin)

jospa alkaisi siivoilemaan niin menisi tämäkin päivä nopeammin,olen ollut tosi herkällä päällä,parku tulee joka asiasta mutta sekään ei merkkaa vielä että olisi plussaa,ennen menkkoja on samoja juttuja,olenpa tosi negatiivisella tuulella[:@]

Helou jälleen ja aurinkoista alkanutta viikkoa! :)
Ihana oli lukea plussauutisia, paljon onnea plussanneille! [:)]

Ja myy77, minäkin sitä mieltä et äkkiä lekuriin verikokeeseen niin tiedon saa, toivon niin et raskaana olet! Tsemppiä!

Toivottavasti alkanut plussatuuli voimistuu pyörremyrskyksi, joka vetää meidät kaikki mukaan [:D]

Itsellä kp12/? ja eilen tiputteli jonkun verran, mistä lie johtuu [8|] En tiiä sit kuinka sekaisin kroppa on noiden pillerien lopettamisen jälkeen. Oon meinaan 13-vuotiaasta lähtien syönyt aina 4 laattaa putkeen, eli vain 3 kertaa vuodessa ollut kahden päivän hillobileet [:D]

Aurinkoista maanantaita!

MK81 ja Wastis ja muut kohtalon jakajat: Onhan tämä tosiaan kurjaa kun ei sitä pikkuista sitten tulekaan. Meillä oli puheissa että vasta ensi syksynä aloiteltaisiin keskustelu aiheesta papu, mutta kuten tiedätte meille pikkuenkeli toi terveiset. Toivottaisiin toista mahdollisuutta, mutta eipä se nyt sitten tärppääkään! Niin kovasti toivoisin pientä nyyttiä tyhjään syliin, mutta elämä kai vaan on tarkoitettu arvoitukseksi jota ei niin vaan voi selittää eikä hallita, kuten itse toivoisi. No kunhan se seuraava papupikkuinen jaksaisi sitten matkassa kotiin asti [:)]
Ei yhtään helpota teitä varmasti, mutta onneksi te olette vielä niin nuoria että vuosia riittää varmasti saada vaikka kuinka monta lasta, kunhan tehdas nyt taas käynnistyisi. Toivotaan että nopeasti! Jos vaikka jo Juhannuksena voisi vähän pikkaisen huokaista helpotuksesta? Vappu kun meni ja helluntaikin jo kohta ohi...

helou ja ihanaa aurinkoista päivää!

arvelin vaa pikaseen oman navan päivittää:
elikkäs LÄÄKÄRI EI OLE SOITTANU ainakaa vielä vaikka lupasi soittaa viimeistään tänään. [&:] no mut sitä odotellessa:
tilasin perjantaina lisää raskaustestejä, tulee tieten huomena.
TÄTIÄ ei edelleenkään näy!
ja arvatkaapa mitä, tääl meillä päin on ny semmonen vauvan vaatteiden tyhjennysmyynti ja munhan oli ihan pakko päästä sinne "ihasteleen" vauvojen pikkuruisia vaatteita..ja hups keikkaa sielt kassillinen lähti mukaan [:D][:D] no mut jospa niitä joskus tarttis! [:D]

jees, tämä on nii hyvällä mielellä, syystä tuntemattomasta, että lähetän kilokaupalla hymynaamoja teille kaikille.
tääl palstal oli masista liikkeellä joten tulee tarpeeseen. nokka pystyyn tytöt, ei se täst suremalla parane!

puhaltaa myöskin lisää plussatuulia!!!!!!puuuuuh!!!

ja tikkeriini ei ole uskomista kun kiertopäiviä on menossa jo taas 44.!

Heippa pitkästä aikaa!Pakko tulla moikkailemaan,vaikka joka päivähän mä tämänkin ketjun luen![:)]

Sussu29:Onnea kihlauksesta!Voi niitä häitä on niin ihana suunnitella...

anu75:Onnittelut!

Bluerose:Ihanaa,onnea plussasta!Viikkojakin jo mukavasti kasassa![:)]

Bandida:Ihana kuulla,että pääsette tutkimuksiin noin nopeasti!Sekin jo helpottaa,kun alkaa jotain tapahtua!Tsemppiä!

Catja85:Jaksamista ja valoisaa kesää sinne!

Wastis:Voimia sinne!Toivotaan,että kesän myötä tulee positiivita energiaa ja positiivisia uutisia!

MK81:Jokos se sun miehes on antanut näytteensä..?Halaus täältä!

myy77:Toivottavasti lääkärissä testi näyttää plussaa,sinne siis!

Muille tasapuolisesti pahoittelut tädeistä ja negoista ja tsemppiä!Auringon valolla on kuulemma positiivinen vaikutus raskautumiseen,eiköhän se Suomen orastava kesä lykkää tänne plussa-aallon liikkeelle![:)]

Päivää..

Todella katkera fiilis.. jotenki tuntuu et en sais olla katkera mut oon.. itkettää jo toista päivää putkeen.. Tätiä ei näy vieläkään.. Eikä kyllä mitään oireitaka.. Tässä niitä ootellessa masennus päällänsä.. Yks raskaustesti viel kaapissa lojumassa.. loput 4 testiä onki sit ovistestejä joita toiv en tarvis enää.. todella masentava olo.. ikiin varmaa tuntenuka näin paskaa fiilistä.. tuntuu just siltä et mun maailma kaatuu tähä paikkaan..

Työharjottelu alko tänää.. ihan jees päivä näin alkajaisiks.. sori tää omanapaisuus mut ei vaan jaksa iloita kenenkä puolesta.. eikä pahotella ketää muita..

Takaisin