Ihanan aurinkoista uutta viikkoa kaikille,
WASTIS: Ihan varmasti teidänkin elämä siitä vielä iloksi muuttuu ja saatte sen plussan!!
Ymmärrän kyllä hyvin tunteesi,kun 20 yrityskerta on teillä jo menossa [&:]
Paljon piristyssäteitä sinulle [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
MIPLIS: Pahoittelut negasta [:(]*halaa*
Toivon tosissani,että teit testin liian aikaisin ja myöhemmin siihen testiin ilmestyy ne 2 viivaa!!!!!!!!!!!!!
Monethan ovat täällä kertoneet,että ensin testi on näyttänyt negaa ja sitten vähän myöhemmin on muuttunut plussaksi!!
Koitahan jaksella [:)]
MK81: Voi ei,että sielläkin ollaan allapäin [:(]
Eikö teidän lääkäri ole ehdottanut,että miehesikin tutkitaan?
Yleisestihän se on,että 1/3 osassa vika on naisessa ja 1/3 osassa miehessä ja loppu 1/3 osan syytä ei saada selville.Eli kyllä varmaan kannattaa miehesikin varmuuden vuoksi tutkia??
Tosin niinkuin itse sanoitkin,niin monillahan kestää raskaaksi tuleminen vuodesta kahteen vuoteen eikä kummassakaan ole mitään vikaa [:)]!!
Paljon piristyssäteitä sinullekin [:)]!!
SUSSU: Heh..Yleensähän noissa Häiden järjestelyissä juuri käy noin,että vieraslista paisuu yhtäkkiä kuin pullataikina [;)][:D][:D]
Ja sullehan ei sitä tätiä tule pitkiin aikoihin [:)][:)][:)]
Aika harvoille naisille kai ennen plussausta tulee mitään oireita [8|]..eli rakas ystävä se ei merkkaa mitään [;)]
Sinähän saat nyt sen plussan!!!
Peukkuja peukkuja [:)][:)]
MARICA: Peukkuja sinullekin [:)][:)]
Sullahan kuulostaa siellä lupaavalta,jos kärsit tuttuun tapaasi kipeästä olosta!!!!
Nyt vaan sulle hirveesti peukkuja ja nappaat nyt sen plussan [:)][:)]
RONNY: Moikka

Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin [:)][:)][:)]
Soittiko lääkäri sinulle??
Jaksamisia sinulle paljon [:)][:)]
OMAA: Ompa aivan upea ilma ulkona [8D]
Kohta muksujen kanssa laittamaan grilliin valkea ja sitten syödään.Ja sitten pitää alkaakin hommiin.
Mulla vihloo inhottavasti tissejä ja nivusissa tulee niitä ikäviä repäisykipuja [&:]
Oksettavaa olo ei ole vielä tullut,kun sehän mulle tulee aina ennen tätiä.
Mutta eiköhän nämä tissien vihlomiset ja repäisykivut jo kaksistaan kerro,että täti tulee kohta [:'(]
Mutta ei sitten muuta,kun tukka pystyssä uuteen kiertoon,vaikka kipeetähän se tulee tekemään.
OTTAKAAHAN TYTÖT LISÄÄ NIITÄ PLUSSIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 24/28/6