joko nyt onnistaisi

Huomenta! On kyllä niin kutja keli [&:] Räntää tulee taivaan täydeltä.. yökh! tollasta säätä luvattu vapuks.. Ei kivaa..

Tervetuloa uusille.. Pari uutta nimimerkkiä taas pongasin täältä. [:)] toiv nyt ei tarvis kauheen kauaa tällä palstalla olla.

Bluerose, onnittelut plussasta!! ja tarrasukkia ja liimaa matkaa että pysyis matkassa ja tsempit siihen että raskaus on oikeassa paikassa!

Ronny, Kiitos peukutuksista. Niitä tarvitaan.. pari päivää ja kattoos et tuleeko se täti vieraileen.. jännää jännää ku mitään menkkakipuja ei oo ollu mitä yleensä on aika aikasin ennenku täti edes tulee..

Yönsäde, Sinä jaksat sit aina kuulostaa niin positiiviselta! huom. Ainaki kuulostaa [:D] meinaat oikee tulla läpi noista sun kirjotuksistas ja toi sun positiivisuus tarttuu! mä täällä itelleni tsemppailen x)

Omaa: Alaselkää jomottaa niin vietävästi.. tai no vihloo.. johtunee kai eilisestä rääkistä.. [&:] Olin eilen muuttamassa pikkusiskon tavaroita paikasta A, paikkaan B.. Sit vielä omassa himassa mä siivoilin joka kyllä jäi vielä kesken ja siirtelin näitä huonekaluja.. huoh.. Tänää pitäs siivoilemista jatkaa [:D] Koulusta olis jäljellä enää sähkönäyttö ja työharjottelu [:)] En olis ikinä ittestäni uskonu että mä jaksan painaa duunia 3 vuotta! [:D] kohta mulla ne amitsun paperitki on kourassa <3 Eipä mulla mitään erikoista tässä ole..
Mitään tätioireita ei oo mitä yleensä on ollut viikkookin ennen ku täti on tulossa.. kattoos ny. Viime kierrossaki kyl täti tuli ihan yllättäen ja varottamatta et saas ny nähä et tekeekö se saman tempun tässäki kierrossa.. Mitään en uskalla toivoa tai mitään. Mitään muitaka oireita ei oo.. Ainoo et toi vietävän selkä alko reistailee.. Oli vaikee päässä aamulla ylös sängystäki [&:]

Mut nyt plussatuulia kaikille!!

<3:llä Miplis

wau! täällähän on hyvä karma kun kaikki alkaa plussailemaan,toivottavasti yhtä tarttuvaa kuin tämä mun flunssa,järkyttävän räkäinen olo..... niin kamala vauvakuume että muistelen joskus noiden toisten muksujen kohdalla että silloinkin oli flunssa ja sitten näyttikin plussaa.
tämä viimeinen viikko ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa on kamalin,menee jännityksen puolelle ja täysillä vaikka yrittäisi keksiä muuta ajateltavaa....
itse oon testaillut apteekin raskaustestillä ja netistä tilatuilla herkillä testeillä,kerran jopa koulun vessassa[:D] ei haittaisi vaikka koulu jäisi kesken raskauden takia,vuosi olisi vielä jäljellä puuseppä opiskeluja mutta ne ehtii kyllä suorittamaan myöhemminkin

Huomenta.

Täällä nytten eilisestä asti ollut tämmöisiä oireita että rinnat on kipeät,vaikkei niihin koske,nännit on arat ja sitten on nännipihojen alueella sellasia vaaleita näppyjä,ihan ku ois jotain rasvanäppyjä..? Huomasin vasta eilen että mulla on tuommoisia ja ennen ei ole ollut,eli ne on melkein vasta tullut,mitä,mitä..[&:]

Mahtavuutta, Bluerose! Hirrrmusti onnea plussasta!! Suuret onnittelut myös Myylle, kyllä tuo siltä kuulostaa että sinäkin raskaana olet! Tarrasukkia molemmille, toivottavasti kaikki menee loistavasti jatkossa... Puhaltakaas meille muillekin vähän plussatuulia, jos se tarttuis, ja päästäis kaikki odottajiin raataamaan [;)] Ja ei oo tosiaan kiirettä pois tästä ketjusta, kaikki saa höpistä just siinä ketjussa kun hyvältä tuntuu, tosi kiva kuulla odottajienkin kuulumisia kun on kerennyt yhdessä kuumeilla jo useamman kanssa [;)]

Yönsäde, juuri näin! Nyt ei tarttis muuta kuin ensinnäkin ovuloida ja toisekseen bongata se ovis, ja sitten kesäraudat esiin ja pistää ukko kiinni siksi aikaa että otolliset päivät on ohi - (muut) harrastukset saa nyt jäädä hetkeksi [8D]

MK81, meinasin juurikin teroilla avitettuja menkkoja. Söin nyt viime kierrossa ekan satsin niitä, ja tulihan ne menkat sitten normaalimman mittaisen kierron päätteeksi kuin viimeisin kuukausina on ollu 'tapana', mutta tosiaan tuommoiset ihan kummalliset ne oli. Viimeksihän ne esti oviksen (jos sitä olis edes tullutkaan), mutta jospa se nyt olis pyörähtänyt vähän aikaisemmaksi... En tiiä tuosta kyllä mikä lyhentäis kierron pituutta kun ite on taistellut sen päinvastaisen ongelman kanssa... Aikainen ovis? Siihenkään en sit syytä tiedä miks se on joskus normaalia aikaisemmin, jostainluin että saattaa heitellä ihan siksi kun elimistö reagoi stressiin yms. tyyliin 'nyt on hyvä aika' tai 'nyt ei oo hyvä aika' ovuloida...

Täällä alkaa olla tiputtelutkin ohitte ja pitää lähtä siihen oviksen mettästykseen... Tai ainakin toivomaan että se nyt tässä kierrossa edes tulis. Eilen piti laittaa kasvamaan vähän kesäkukkia (kun ei kerran miehen siemenet lähde kasvamaan niin jos edes kukkaset)... Pitää koittaa saada tätä asunnonvaihtokuumetta (jonka kevät on taas tuonut tullessaan) laantumaan sillä et laittelee nykyistä kämppää mahdollisimman kivaksi, pitäs tehdä pikku saunaremppa ja tuota pihaa laitella enemmän [:)]  

SATAA SATAA ROPISEE;ILMA ON IHAN PEE,

MYY: No toi Clearbluen raskaustesti on ainakin todella luotettava!!
Eli raskaana olet ja vielä kerran ONNEA ONNEA [:)][:)][:)]
Minäkin olen kuullut/lukenut,että joillakin naisilla tulee kuukautiset normaalisti koko raskauden ajan ja siltikin kaikki menee hyvin loppuun asti [:)]
Mutta tosiaan noiden verenvuotojen kanssa pitää silti olla aina varuillaan,kun siihen voi liittyä myös kaikenlaisia riskejäkin [&:]
Mullahan Kolmosesta vuoti raskauden alussa verta ja menin ultraan.Odotin silloin kaksosia ja toinen sitten meni kesken [:(].

MARIIA: Tervetuloa joukkoomme mahtavaan [:)][:)]!!
Toivottavasti käyntisi täällä jää lyhyeksi ja pääset pian odottajien puolelle!!
Kuinka kauan söit E-pillereitä?
Monillahan naisilla hormoniehkäisyn lopettamisen jälkeen kestää kauan ennenkuin oma hormonitoiminta käynnistyy kunnolla.Eli kuukautiset ovat hyvinkin epäsäännölliset pitkän aikaa.
Mutta peukkuja testaukseen ja toivottavasti nappaat nyt heti sen plussan [:)][:)]

SUSSU: KIITOS SUURI [:)][:)]
Meinaatteko pitää suuretkin Häät?
Mulle tulee niin haikea olo,kun muistelen omia Häitäni *haaveilee*
Häät ovat jotakin niin sanoinkuvaamattoman kaunista [:)][:)]
Mutta niissä kyllä sitten riittää tekemistäkin eli ei kyllä ihan helpolla pääse [;)]
Ellei sitten paukauta nopeasti maistraatissa naimisiin [:D]
Voihan hyvin [:)]

MIPLIS: KIITOS [:)][:)]!!
Pöh..ei sun alaselän jomotus johdu mistään rääkistä,vaan siitä,että nyt sinä olet raskaana [:)][:)]
Jos sulla ei nyt ole edes ollut tavanomaista menkkakipuiluakaan,niin aivan varmasti masussasi on nyt salamatkustaja [:)][:)]
Hemmetin hemmetti..mulla taas alkoi eilen menkkakipuilut noiden munasarjanippailujen lisäksi [&:].Eli en siis ole raskaana..höh.
PEUKKUJA PEUKKUJA IHAN POSSUNA SULLE TESTAUKSEEN [:)][:)][:)][:)][:)]

MARICA: Paranemisia lenssuun!!
Toivottavasti sulla "vanhat merkit" pitävät paikkansa ja flunssa ennakoisi sitä plussaa [;)][:)][:)]!!

MINNUSKA: Jee..tissioireet ovat todella lupaavia *peukuttaa*
Toivottavasti nyt nappaat sen plussan [:)][:)]
Jatkat Mipliksen kanssa tätä plussa-aaltoa!!!!!

BANDIDA: Sulla on hyvät suunnitelmat [;)]
Peukkuja nyt paljon tähän kiertoon [:)][:)]
Hyvä,että tiputteluvuotokin on loppunut!!
Hitsit..sinä siellä jo laittelet kukkamaita.
Minä rupeen laittamaan kukkamaita vasta parin viikon päästä,jos jaksan [:D]
Narsissitkin ovat meidän pihamaalla vasta ihan aluillaan [8|]..jaa,että vähän myöhässä.

BLUEROSE: Hitsit,kun mää ajattelen sun tilannettasi kokoajan [;)][:D][:D]
Tule nyt kertomaan,että kävitkö neuvolassa ja mitä siellä sanottiin [:)]??
Älä pidä tätä hullua enään jännityksessä [;)][:D][:D][:D]

RONNY: Olet ajatuksissani
Kumpa sinä vielä sen plussan tässä saisit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WAPPUG: Mitäs te tytöt meinaatte tehdä wappuna??
Mun ei varmaan edes tarvi kertoa meidän wapusta [;)][:D][:D]
Eli samaa rataa täällä mennään kuin yleensäkin.Ei ole lomaa eikä vapaata [;)]
Ainoa poikkeus on,että vappupallot ostetaan lapsille..syödään munkkeja ja juodaan simaa.
Lihotaan lisää ja haistaan [:D][:D]

OMAA: Aamulla tänne syntyi jälleen uusi vasikka
Ilma ärsyttää [:'(]..en sitten millään tykkää vesisateesta.
Unohdin illalla ottaa pyykit narulta pois.Jee jee,saavat siellä narulla nyt rauhassa roikkua ja ehkä ne jonain vuonna kuivuvatkin [;)]

Mulla on inhottavasti tullut menkkajuilintaa [&:]..eikös se sitten ole sen merkki,että täti tulee jälleen?
No,sitten onkin seuraava tähtäys helmikuisiin [;)]

LISÄÄ PLUSSATUULIA TYTÖT
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 20/28/6

mulla on ollu joka kerran rinnat kipeenä kun on näyttäny testit plussaa mutta myös ennen kuukautisia mutta toivotaan parasta sinulle[:)] hirveesti peukkuja

kuulkaahan naiset!!! ihanaa että pidätte puoliani ja onnittelette, olen ehkä vähän jääräpää....tänään testaillu haamuja taas (kaikkieri merkkisiä)....aamupissaa, 3 tunnin rakkopissaa ym
koskahan voisi odottaa muuttuvan kunnon viivaksi???
ajattelin nyt keskittyä vapun viettoon, raittiina tietty, tupakan jo jätin ei tehny yhtään tiukkaa. simaa ja munkkia mulle siis. [:D]
ajattelen siis että olen raskaana, ukko kyllä yhtä komsiikompsaa ku mäkin, ei vielä uskalla hillua [:@] mutta ihanaa toverit että uskotte ja luotatte että joku kirppu siellä pesää rakentaisi. nyt kun alkaa tarkemmin miettimään niin.... olishan se taas siistiä [:)][:)][:)]

Yönsäde, e- pillereitä olen syönyt nyt kuusi vuotta, mutta välissä olen pitänyt niistä yhden vuoden tauon. Silloin ei kyllä tullut niin minkäänlaisia oireita, enkä myöskään tullut raskaaksi, mikä oli ihan hyvä asia huomioiden sen hetkisen elämäntilanteeni.

Itse olen kanssa miettinyt sitä, että jos nyt vain hormonit heittelehtivät. Se vain kummastuttaa kun ei koskaan aikaisemmin ole mitään tuntemuksia ollut. Kierrotkin ovat minulla olleet aina tosi sekaisin, etten pysty yhtään edes arvioimaan koska kuukautiset alkaisivat. Pisimmillään kierto on ollut lähes kolmea kuukauttakin joskus.

Onneksi nyt on opinnäytetyön tekoa ja kaikkea muuta tekemistä ja mietittävää elämässä, ettei tule hirveästi streassattua tätä vauva asiaa. Tulee sitten iloisena yllätyksenä kun on tullakseen. :)

yönsäde: Kiitos suuri halauksesta ja kaikesta! [:)]
mä en enää tästä kierrosta oota sitä plussaa [>:]
oottelen nyt et se lääkäri soittais ja tietäs mitä nyt sit tehään, mut pelkkiin teroihin en enää aijo tyytyä koska ne pitää alottaa nii kierron alussa et tuskin ehin ovuloida koska normi kierto mulla on paljo pitempi.(tai oli sillo joskus viime vuonna).
voi ei!! sielä on tätioireita [:@][>:][&:] ei tykkää! mut toivotaan et se jää tulematta!! ja sitten tosiaan saat repiä mut mukaan odottajiin. [:D] teil siel maalla on tieten traktoreita..semmonen varmaa tarttetaan mun repimiseen et pääsen odottajiin [:D]

bluerose: VAUTSI VAU; AIVAN MAHTAVAAAAA!!!! Onnea aivan tosi tosi paljon plussasta. ihan yllärinä sen pamautit! [:D] NYt hirveesti onnea matkalle mukaan!!

mariia:tervetuloa mukaan ja Onnea yritykseen!![:)]

wastis: ihanaa varmasti nähdä pikkuinen, vaikkei oma olekkaan. täällä munki tuttavat alkaa kohta poksumaan ja vauvoja tulee...sitä omaa ootellessa, nuuskutellaan ja paijaillaan muiden vauvoja! [:)]

miplis: hienoa että sielä ei tätioireita ole, nyt toivotaan et pääset mukaan tuohon plussapuhuriin!!![:D]

Omaa: ei vielä oo lääkäri soitellu..eilen alko taas runosuoni sykkimään ja kirjoittelin tästä yrityksestä värssyn..:"miksi se on niin vaikeaa"[:(] ja kirjotin jo samate "2viivaa" värssyn et jospa sen sais joskus jollekki lukee [:D]
heh..joo, mut ei täs kummosempia. ilmoittelen kun tiedän mitä tuleman pitää.
Hyvät Vaput kaikille ellen enää sitä ennen kirjoittele!!!

Wastis, onnea tätiydestä

sussu29 onnea kosinnasta

mk81, thanks - vai suosikkinimimerkki ;)

manguelle ja maricalle ja myy77:lle tervetuloa mukaan ja myylle samalla tervemenoa odottajiin ;)

bluerose... mielettömästi onnea!

Tervetuloa Mariia tännekin.

Juu, en ole ehtinyt/jaksanut tääl kirjoitella. Lukenut kyllä välillä. Nyt on menossa tiputteluvuoto, vapun jälkeen tulee menkat - valitettavasti. Mutt uuteen kiertoon taas. Kyllä me kaikki vielä joskus - eiks niin!?

[font="courier new"]kaikille kiitos tasapuolisesti onnea...

yönsäde tosiaan, en käyny neuvolassa...tein kotitestin (kasettitestin) ja siihen tuli valehtelematta 10sekunnissa 2 vahvaa viivaa...sain neuvolaan ajan vasta 10.5. En saanut labraan lähetettä kun sanoi että kuulema apteekin testit ovat yhtä varmoja... eli neuvola aikaa odotelles...

miehen ensimmäinen lausahdus oli "tää tästä vielä puuttuikin"...no nyt tuossa hetki sitten juteltiin puolisen tuntia niin sanoi että "ei sillä väliä milloin tulee..enköhän ole valmis sitten"... toki ymmärrän että pelottaa kun ensimmäinen lapsi molemmille...ja varmasti se että osaako olla pienen lapsen kanssa...minulle se on tuttua puuhaa, niin kauan olen lastenvahtina ollut...

hmm..oireita mulla ei taida olla minkään moisia...ehkä väsyn helpommin ja meinaa uni tulla silmään helposti...no sit ehkä se et nännit nöpöttävät useimmin kuin ennen (hyvä että ennen edes nöpöttivät edes petipuuhissa - eli kai ne on aremmat) [:D]

eipä tässä muuta...

tervetuloa uusille ja toivottavasti pian pääsette plussiin...

plussa tuulia kaikille...

tällä palstalla pysyn niin kauan kunnes saan varmistuksen (ja varmasti sen jälkeenkin)

Oikein hauskaa vappua kaikille!!!

Yönsäde: päätettiin että lähimmät sukulaiset ja ystävät kutsutaan ja niitäkin kertyi jo melkein 200..[:)]
eli suhteellisen isot häät on tulossa!!
Kirkon ja juhlapaikan ajattelin varata jo ajoissa... muita sit kerkee katsomaan myöhemmin...
tosin rakastan suunnitella juhlia ja tuleva kaasoni on samanlainen joten kaikki on varmasti jo suunniteltu kohta
puoliin valmiiksi [:D]
kuinka sitä maltta yli vuoden odottaa, hmm... jospa sitä ennen meille tulisi jotain muuta odotettavaa[:D]
tää kierto on kyllä ihan samanlainen kun muutkin eli kyllä se täti viikon päästä on tuloillaan...
Mitäs jos ne sun menkkajuilinnat merkkaakin jotain muuta, eihän sitä tiedä vaikka nyt ois tärpännyt...[:D]
Pidän peukkuja [:)]

Täällä on herätty jo viideltä...uni tuli eilen puoli kahdeksan aikaan... en tiedä miksi väsyttikin niin paljon...
Nyt ihan pirteenä ajattelin ruveta puhalteleen ilmapalloja ja laittaan serpenttiiniä, kun työt alkaa vasta seitsemältä...[:D]
Illalla sitten mennään lasten kanssa vanhempieni luokse grillaileen, toivotaan ettei rupea vettä satamaan!!!

Mutta viettäkäähän kaikki mukava vappu [:D]

Huomenta!

Mua jännittää/pelottaa.. Jännittää et tuleeko se täti viikonloppuna lauantaina/sunnuntaina.. Pelottaa mun reaktio jos täti tulee.. Jotenki niin kyllästyny jo negatiivisiin testeihin.. mut tässä kierrossa ainaki ovis on hyödynnetty kunnolla. saas nähä.. Mitään tuntemuksia ei oo. Tosin ei mulla ollu silloin 16 vuotiaanakaan kun olin ekan kerran raskaana.. Aattelin tänään juoda. Vaik ny en tiiäkkää oonko raskaana vai en. niin kauan elän normaalisti ku en tiedä olenko.. testitkään ei vielä mitään edes näyttäis. Mulla on muuten tänään VIIMINEN koulupäivä! [:D] sit viel se kk työharjottelu [:)] JEEE mä tein sen.. äitille mä näytin närhen munat et mä en oo niin paska ihminen ku mitä se luulee et kyllä mä nyt yhet amitsun paperit saan! :D hehe :D

Ronny, Aina saa toivoa.. toivotaan parasta, pelätään pahinta.. nyt vasta eilen alko tuntuu siltä et oottaa sitä et tuleeko täti vai ei.. koko kierron osasin olla viilipytty mut NYT ku kierron viimosii päivii viedää ni hermothan täs menee :DD

myy77, varovaiset onnittelut.. kyllä se haamu sieltä KUNNON plussaksi muuttuu! [:)]

Yönsäde, Jos se mun eilinen alaselän jomotus ei johtunu rääkistä ni osaaks selittää et miks mul on tänää toinen käsilihas ihan jumissa ja koko selkä? [:D] joo eilen tuli kannettuu toi pakki koulusta ja se ei oo mikää hirveen kevyt ku siel työkalui sun muita.. [:D] repesin nauruun niin et kissa taas katto mua ku seonnutta ku annoit possuna peukkuja hehe. Toivotaan ettei sun menkkajuilinnat olis sitä menkkajuilintaa vaan ihan jotain muuta ja kivempaa <3 :)

Tsemppiä kaikille! ja hyvää vappua [:)] Minä TOIV juon tänään viimisen kerran piiitkään aikaan.. [:)] Ainahan sitä saa toivoa [;)]

Huomenta ja hyvää vappua kaikille =)
Mä olen kyl ihan pimee, mut pakko oli aamupissaa vääntää taas kasetille, no haamu erottui ehkä vähän paremmin ja nopeammin...eli kait se kirppu siellä hyvin jakselee toistaiseksi. neuvolaan ajattelin soitella ensi viikolla KUN sen kunnon viivan saan ynnätyksi...
Tänään olis lähtö länsirannikolle, palaillaan sunnuntai-iltana tai ensi viikolla. ja kaikille plussa onnea, ja toivottavasti Miplisin ei tarvitse kestiä tätiä viikonloppuna.

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

miplis:pidän peukkuja sulle tiedän kyllä tunteen jos ne menkat alkaa,vaikka kuinka yrittäisi ajatella positiivisesti niin mulla niiden alkaminen on aina mieletön pettymys,tuo sisäänkirjautumis teksti lupailee mulla että 5 päivän päästä saattaa näyttää positiivista mutta entä jos ei....neljäs yrityshän tämä on vasta mutta kuitenkin.....itsellä tämä viikko ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa on yhtä piinaa...pelottaa myös.....

myy: isot onnittelut! ilotsen puolestasi[:)]

omaa: tänään munkkien ja rosettien paistoa muksuille ja miehelle joka söi harjoitusrosetit sekunnissa[:D] ja täytyy vaan johdatella ajatukset muualle,tehdä vaikka kouluun liittyviä etätöitä koneella,metsäklusteri vaatii täydennystä ja aihehan on todella kuiva.........
ja täytyy yrittää olla katsomatta raskaustestiin joka odottaa lääkekaapin päällä,toivottavasti sitä tarvitaan ensi viikolla jo....sellainen herkkätesti ja olen pari kertaa tehnyt 4 päivää ennen menkkojen alkua ja aina tullut vain testiviiva ja silloin jo tiennyt että ei onnannut tällä kertaa[:(]

Örkille heti alkuunsa pahoittelut tiputtelun alkamisesta - pakko se on vain luottaa että kyllä meidänkin vuoro joskus tulee, tavalla tai toisella... Vapun jälkeen taas uuteen nousuun ja lääkärinalut sinne minne pitääkin [;)]

Bluerose, jospa se mieheskin siitä innostuu (ja kyllähän se innostuu), kun saa ajatusta hetken sulatella. Ainahan se ajatus vähän hirvittää, vaikka kuinka paljon sitä samalla haluais, mut maalaisjärjellä pääsee pitkälle lapsien kanssa... Pysyhän vaan vielä meidänkin kanssa, ainakin sen verran et kuulumisia kerrot välillä vaikka odottajiin kohta loikkaatkin [8D]

Sussu, teillä semmoiset pienet perhehäät suunnitelmissa sitten [;)] Hyvä että ootte ajoissa liikkeellä, isolle joukolle sopivat juhlapaikat kun viedään ensimmäisenä käsistä... Itellä oli 30 hengen kemut, ja hääpäivä päätettiin vajaat 3kk ennen h-hetkeä, kiirekin olis voinut tulla mutta onneks mun kaaso on sellainen ihmeidentekijä ja rakastaa järjestää tapahtumia, et pääsin tosi helpolla [:)] Jospa saatte piakkoin muutakin odotettavaa, sehän kerkeäis tulokas helposti syntyäkin ja sinä pikalaihduttaa hääpukuun vielä [8D] heheh.

Miplis, hirmuna peukkuja että se täti olis saatu kolattua viimeisten lumien mukana pois, ja saisit plussan sen sijaan! Se on kumma miten se nega/täti kolahtaa joka kuukausi eikä siihen totu ikinä! Onnea viimeisestä koulupäivästä! Sä mikään paska ole vaan sinnikäs nainen kun sait koulun puserrettua loppuun [;)] 

Mä täällä ihmettelin yksityisen puolen lääkärien aktiivisuutta verrattuna julkiseen: Kuinka monelle teistä on lääkäri soittanut oma-aloitteisesti kysyäkseen mitä kuuluu? [;)] Mun gyne soitti ja kysyi joko menkkoja on kuulunut ja mitkä on fiilikset, ja kun puhuttiin siinä hän totesi että 'katsoin näitä sinun papereita taas, ja kyllä nämä kaikkinensa siltä näyttää että sinä tarvitset hiukan apua tuohon raskautumiseen'. Soittelin sitten siltä istumalta itelle ja miehelle ajan lapsettomuustutkimuksiin yksityiselle (että pääsee sitten jatkamaan hoitojakin saman tien jos tarvis on), kun gyne meinasi että meillä päin julkiselle on useiden kuukausien jono tutkimuksiin. Jos tarvii kovin pitkälle mennä hoitojen kanssa niin pakko sitten vaihtaa myöhemmin julkiselle kun ei taida rahat riittää mutta tästä lähdetään liikkeelle. Päästään tutkimuksiin alle kuukaudessa, ja sanoi että jos hoitotarve ilmenee niin ne aloitetaan sitten heti... Ja mä olisin taas odottanut ainakin seuraavaan kiertoon ennen kuin olisin ite mihinkään soittanut. Nyt on hyvä mieli aloittaa vappu kun tuntuu että asiat on liikahtaneet eteenpäin ja ehkä meidänkin odotuksen odottaminen joskus päättyy.

Hauskaa vappua kaikille, toivottavasti tämä juhla on viimeinen pitkään aikaan kun meillä kenelläkään on mahdollisuus ottaa lasi kuoharia [;)]

Moikka nuput ja hyvää Wappenia,

MARIIA: Edelleen paljon peukkuja,että salamatkusta olisi kyydissä [:)][:)]
Nappaat sitten minut ja meidät muutkin mukaasi..eix jee??

RONNY: ..Sinä olet aina minun muruseni josta tykkään ja paljon!!!!!!!
Toivottavasti se akan paskakakkare tulee sitten äkkiä,kun ei sitä plussaakaan tullut!!!!
Todella inhottavaa tuollainen pitkä kierto ilman sitä plussaa [:(]
Voimia rakas ystävä ja paljon [:)][:)][:)]
Ja ei kait se auta muuta kuin mennä uuteen kiertoon tukka pystyssä ja munasolut ojossa [;)][:D][:D][:D]
Olet mielessäni aina!!!!!!!

BLUEROSE: Yeh yeah ja hän jälleen peukuttaa sinulle [:)][:)][:)]
Tuo oli niin ihana ylläri tuo sinun plussaisi * huutaa ja huitoo*
Aivan mielettömästi vieläkin onnea ja tarrasukkia ja enkeileitä matkallesi [:)][:)]

SUSSU: KIITOS KULTA peukuista [:)][:)]!!*halaa*
En itse kyllä usko nyt raskauteen,vaan vanhoihin kystavaivoihin [&:]..samanlaiset oireet.
Hui ja vaus..teille tulekin hienot ja ISOT Häät [:)][:)][:)]
Ja sullehan ei viikon päästä se täti tule..ni kerta [;)][:D][:D]
Plussatuulia sinulle [:)]!!

MIPLIS: Minähän osaan aina selittää [;)][;)]..sun toinen käsilihas on sen takia kipeä,koska se totuttelee jo siihen vauvan kantamis asiaan [;)][:D][:D]
Eikös jo raskausaikana muutkin lihakset valmistaudu uuteen tulokkaaseen [;)][:D][:D]
Ja sullehan kulta ei se täti enään tule..siitä pitää Yönsäde huolen [;)][;)]
PEUKKUJA PEUKKUJA!!!!!!

ÖRKKI: Pahoittelut tiputteluvuodosta [:(]
Aivan varmasti sinäkin vielä jossakin vaiheesa plussaat [:)][:)][:)]*halaa halaa*
Ja eihän sitä tiedä,vaikka nyt jo se plussa tulee????Hemmettiin koko tiputteluvuodot nyt..

BANDIDA: Ihana gyne teillä [:)][:)]..Ettei se vaan ole mun gyne;yhtä ihana [;)]??
Toivottavasti saatte pian apuja tai sitten sen ihanan plussan,kun tutkimusten pitäisi alkaa [:)][:)]..monillehan käy niinkin [;)]
Niin paljon hyvää teille toivon!!!

OMAA: Köh köh.. en tiedä koska olen ottanut alkomaholia ja käynyt baarissa..hui [;)]
Tänään kävin ystäväni seurana ja hänen kanssaan otin 2 siideriä.Heti pöytään iski miehiäkin..jeps,kun kerroin,että olen naimisissa ja maatalon emäntä,niin eiköhän vastauskena ollut,että "et sinä voi olla mikään maatalon emäntä,kun olet noin kaunis [:D][:D]".Ja eivät edes uskoneet,että voisin olla jo 14-vuotiaan lapsen äitä [&o][;)]
Nooh,sain joskus kehukajin tähän elämääni [;)][;)]
Nyt jatkan hommiani..ihan kivaa oli käydä baarissa n.5 vuoden jälkeen [:D].

Mulla on ´jatkunut eilisestä noi menkkajuilinat ja tänään tuli uusi oire..hui,sattui nänneihin,kun peseyidyin [8|].Mulla on víssiin jällleen noi kystat vaivana..nehän aiheuttavat noita kipuja+tissikipuja.Eli en voi olla raskaana taaskaan [:@]
Nooh,helmikuut sitten [;)]..vaikkei se nytlohduta.

NAPATKAAHAN TE MUUT NYT PLUSSIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 21/28/6

[font="courier new"]koska en saanut lähetettä labraan, ostin vielä digitestin sitten apteeksita ja siihen tuli että "Raskaana 3+" eli sehän meinaa että hedelmöitys tapahtunut 5+ viikkoa sitten...

eli pakkohan se on uskoa...ei hitto...kyllä nyt tuli hyvä "äitienpäivälahja". ja isäni syntymäpäivänähän mä sen eka testasin, joten sille erittäin ihana syntymäpäivälahja (jonka olis tahtonut vuosi sitten kun täytti 50)

juups...ei mulla muuta...uskaltaisko tikkerin tehä?

LA tulis joko 10.12 tai 18.12 x)

Pakkohan tänne on jotain kommenttia laittaa ku vanhoille tukijoille tulee plussaa [:)]

eli eli

BLUEROSE: Oikein paljon onnea plussan johdosta!!! [:)] buuh.. nyt en keksi mitään muuta ku imeliä onnitteluja!!! joten toistetaan samaa... ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA!!! [:D] [:D] [:D]

YÖNSÄDE: samaa vanhaa tänne.. tuon ukon kans ollaan edelleen samaa mieltä ettei tähän tilanteeseen lasta.. ennen ku saa tietää miten toi taksin uus mittarisysteemi toimii tai ennen ku saan vakitöitä.. joten niitä odotellessa ja etsiessä..
sitä ennen en paljo uskalla täällä käydä ku sillon tällön lukemassa, kannustamassa ja kommentoimassa.. [:)]
vauvakuume on edelleen kovaa päällä, mut minkä sitä tilanteelle voi.. yritetään olla tuon ukon kans järkeviä.. välillä onnistuu ja välillä tuo ukko joutuu meikäläisen itkuja kuuntelemaan, mut hei!! ei se  ainakaa vielä oo karkuun juossu [:D]
oon tota vauvakuumetta hoidattanu lellimällä tuota meidän sakemannia.. vaikka onki neljän jo (iso poika mielestään [:D]) niin kyllä se tykkää istua mamman sylissä (sisällä ku muita ei oo näkemässä [:D])

mut nyt on pakko lopettaa ettei tää sivulla olo mee haaveiluks..

OIKEIN PALJON ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!! NIIN VÄHEMMÄN TUTUILLE KUIN TUTUILLEKIN [:)]

muistakaa plussata oikein paljon mun poissaollessa [:)]

plussatuulia **puhaltaa** ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Takaisin