joko nyt onnistaisi

Iltaa,

...Paha mieli tuli Tatjuskan uutisista [:(]..elämä on välillä niin väärin ja me itsehän emme sille mitään mahda.
Toisille annetaan enemmän vastoinkäymisiä kuin toisille..
Itsekin olen joskus purnannut tuolle yläkerran herralle,että miksi minulle kokoajan annetaan noita suru-uutisia [&:]..mutta vastausta en ole vieläkään saanut [8|][;)]

ANU75: Jee jee..Todella lupaavilta kuulostaa oireesi..painontunne ja rintojen kipuilu sekä ennenkaikkea tädin puuttuminen [:)][:)][:)]
Ihan hirveesti sinulle peukkuja,että masussasi matkustaisi salamatkustaja [:)][:)]!!!

KCATRI: Onnittelut hyvistä gynekuulumisista [:)][:)]
Hienoa,ettei mitään häikkää ollut!!
Ikävä vain,ettei masuasukkia sitten ollutkaan masussa [&:]
Minuakin gyne ultraili syksyllä ja sanoi,että kohtu on hyvin verekäs ja toimiva;samoin munasarjat [:)].Kaippa se toimiva sitten tarkoittaa sitä,että munikset pelittää hyvin eikä niissä ole mitään vikaa,joka aiheuttaisi raskautumattomuutta [8|]??
Tosin minulla näkyi ultrassa se,että oli kysta puhjennut toisesta munasarjasta ja vatsaontelossa oli nestettä siitä johtuen.
Toivottavasti saat terolut kuurista apua ja kiertosi tasoittuu normaaleihin mittoihin!!
Niin ja peukkuja [:)][:)]

OMAA: Mulla tänään vaihtui oviskivut menkkakipuihin [&:]..eli yhtäkkiä alkoi kunnon menkkakivut,mikä mulle on hyvin outoa,koska harvoin edes tädin vierailun ajankohtana kärsin menkkakivuista [8|].Sitten tuo ovislima muuttui kunnon valkkariksi.
Mullakin taitaa olla kroppa nyt ihan sekaisin eli suomeksi sanottuna mun kroppa on vanha ja rupinen [;)][:D][:D]
Onko kenelläkään vastaavaa ollut,että oviksen ajankohtana on tullut voimakkaita menkkakipuja?
Siis hetkinen..meikkis on jo näin vanha ja näin monta lasta saanut ja nyt tulee tällaisia uusia oireyhtymiä *häpeillen nauraa*[;)]
Mut nyt miehen kaikkuun [8D][8D][8D]..Lapset nukkuu jo..siis ihme on tapahtunut [;)][:D]

HYVÄÄ YÖTÄ KAIKILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA NIITÄ PLUSSATUULIA ++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 13/28-33/5

tatjuska, mä olen niin pahoillani. tiedän kuinka peräkkäiset epäonnistumiset voi vetää mielen matalaksi. toivotaan todella että tää hoituu nopeasti ja kivuttomasti niin voi toipuminen alkaa. voimia ja halauksia ystäväiseni!! 

Yönsäde Voi olla että olen yksi niistä seuraavista plussaajista[;)][:)] Tai ainakin toivon kovasti[:)]

Tatjuska Voi ei,olen kauhean pahoillani,voimia teille todella paljon ja vielä syli täydeltä[:(]

Voi ei, Tatjuska [:(] Pahoittelut sydämen pohjasta asti... Miksi nämä vastoinkäymiset aina tuntuu kasaantuvan samoille ihmisille? Toivottavasti tosiaan hoituu suurinkaan piirtein inhimillisesti että pääset toipumaan rauhassa. Voimia!

Kcatri, mullekin määrättiin tuota teroluttia mut en oo ihan varma kannattaako mun syödä sitä kun se voi estää ovuloimasta ja mulla ei kuitenkaan jokainen ovis jää väliin. Jos mä siitä mitään ymmärsin niin sen pitäs toimia niin et sun omasta munarakkulasta ei koskaan tule keltarauhasta(?) koska se ei puhkea ja ovista ei tapahdu -> pitkä kierto. Tuon keltarauhasen pitäis tuottaa keltarauhashormonia jota tuo Terolut sitten korvaa, ja saa aikaan kuukautiset jos ei niitä luonnostaan tule. Käytetään juurikin tasaamaan pitkiä kiertoja tai aiheuttamaan kuukautiset jos on jääneet kokonaan pois. Terolut ikään kuin 'muistuttaa' aivolisäkkeelle et "hei, tätä hormonia tarvitaan tässä vaiheessa kiertoa" ja kun syö muutaman kuukauden kuurin, kroppa (toivottavasti) tajuaa alkaa tekemään homman ihan itse oikein taas... Sitä käytetään tosiaan niin että jos kk on kokonaan pois, aloitetaan syömään 10 päivää peräkkäin, sitten pidetään tauko kunnes kk alkaa. sitten lasketaan ekasta vuotopäivästä alkaen 15. kiertopäivä ja taas 10 päpivää nappeja naamaan, jne. Ja käsittääkseni jos ei ala vuoto viikossa terolut-kuurin jälkeen niin pitäs syödä uusi, mutta tuo kannattaa tarkistaa lääkäriltä jos niin käy...

Huomenta ihaNaiset!

Tänä aamuna oli sen verran mielenkiintoinen olo (päätä särki, huono olo, pala kurkussa, KAIKKI haisi ihan hirveelle, vähän verta taasen valkkaria värjäämässä), jotta päätin tehdä sellaisen "saa tehdä 4 päivää ennen mensuja"-testin... ja ihan turhaan. Täys nega vasten kasvoja [8|] Oli tosiaan mallia ClearBlue (tulee +  tai -), joten en edes epäile oikeellisuutta.

Olishan se tietysti pitänyt tietää jo etukäteen, mutta tällainen ikuinen optimisti ei ole yhdeksästä aikaisemmastakaan kuukaudesta nähtävästi oppinut mitään. Seuraavan teen sitten muodon vuoksi sunnuntaina ja sitten on varmasti jo lupa vetästä buranaa nassuun tähäh p*skaan oloon, jos ei plussaa herkkään testiin rävähdä.

Hei vaan kaikille!

Taidanmpa nyt liittyä tänne odottajien kerhoon ja hiukan esitellä itseäni. Olen kohta 24 vuotias nainen ja yritämme avomieheni kanssa ensimmäistä lastamme. Yritystä on takana (itsestä tuntuu että jo luvattoman kauan) viime elokuusta ja aikamoista ajatusten ja tunteiden vuoristorataa on ollut.

Tällä hetkellä olo on varsin toiveikas. Menkat on jo kolmatta päivää myöhässä. Testiä en ole vielä uskaltanut tehdä. Niin monta kertaa on tullut sen kanssa hätiköityä ja sitten on saanut pettyä. Olen yritäänyt pitää jalat maassa jos se on taas väärä hälytys.

Mutta hyvää kevättä ja hedelmällisiä aikoja vaan kaikille. :)

Tatjuska olen niin pahoillani sinun puolestasi! Se on niin kurjaa kun ehtii jo odottaa tulevaa onnea ja sitten se viedään pois ulottuvilta. Toivotaan nyt että jo seuraava kerta veisi haaveet ja toteutuksen loppuun saakka!

Tatjuskalle paljon paljon voimia!! Tuli kovin surullinen olo uutisesta. Toivottavasti tämä ikävyys menisi "mutkitta" ohi, ettei lisäharmia enää tekisi ja pitkittyisi! 

tatjuska: Suuren suuret pahoittelut! [:(][:(] en osaa muuta sanoa. Voimia lähetän sulle sylikaupalla!

dorothy kiss: tervetuloa joukkoon! toivotaan käyntiäsi lyhyeksi täällä ja pääsisit suoraan odottajien puolelle. [:)]

wastis: mun täditkin on ollu kyl ihan rikki nyt. johtunee teroista mun kohdalla. mut toivottavasti täti sieltä pian poistuu ja pikaista paranemista myöskin! Onnea uuteen kiertoon! ja kiitos viestistäsi! [:)]

mk81: Pahoittelut negasta, mut pidän sulle peukkuja et se plussa sulle täs viel lähipäivinä tulee!![:)]

yönsäde: kiitokset suuret jälleen sulle!! en todellakaan tiedä mikä se mun hyytymä oli, mut ei muutako uuteen kiertoon. täti lähti pois täältä eikä enää oo asiaa tänne! (paitsi, toivottavasti ei jää taas kokonaan tulematta ILMAN MITÄÄN hyvää syytä eli sitä plussaa) terot siis on nyt syöty ja luomukierrot lähtee(jos lähtee)käyntiin, toivottavasti!
Onnea teidän 2-vuotiaalle, ihanaa aikaa [:)] joko siel on uhmaa kovasti? meillä on aivan älytöntä touhua ton 2.5vuotiaan kaa ku koettelee joka asiassa rajojaan. ihana jääräpää [:D][:D] saanko kysyä minkä verran teil on nyt yritystä takana ja onko teil jokaisen aikaisemman kanssa kuinka pitkään/lyhyeen saanu yrittää ennenku tärppäsi? [:)] en osaa menkkakivuistasi sanoa mitään, mut edelleen peukutan sulle hirveesti että joulukuisiin nyt pääsisit!!

anu75: peukkuja testaukseen! tulehan sitten kertomaan mitä testi sano?!

kcatri: Hei, mulla tosiaan oli ihan sama tilanne ku sulla sielä nyt, kiertopäivissä vaan pitemmälle ehdin.  Hienoa että kaikki sielä näytti olevan kunnossa! toivottavasti kilpirauhasestakaan ei löydy mitään häikkää!
eli, olet jo saanut tänne vastauksia kysymykseen mut laitan viel itekki. nyt ku alotat ensimmäisen terokuurin(saat siis aloittaa milloin vaan) syöt ne 10taplettia ja sit pitäis muutaman päivän sisällä alkaa menkat. mulla alko heti seuraavana päivänä eka kuurista. sit eka vuotopäivästä lasket taas sen 15päivää ja alotat seuraavan 10tapletin kuurin. 1tapletti per päivä. jne jne. toisen ja kolmannen kuurin jälkeen mulla kesti 2päivää ennenku menkat alko. mulle sanottiin et muutaman päivän sisällä viimeisestä(10.) tapletista pitäis alkaa vuoto, jos ei ala niin sit tehdä raskaustesti. korkeintaan kai viikko tai kaks niin pitäis menkkojen alkaa. sanottiin et tosi harvinaista jos ei menkat ala noilla tapleteilla koska ovat aika vahvoja. paitsi tietty jos on raskaana niin sit ei pitäis alkaa vuoto. toivottavasti tästä oli apua! niin ja sanon viel et mulla ainaki vuodot oli ihan toista maata mitä normaalisti eli varaudu siihen et ei oo samanlaiset tädit ku normaalisti! Onnea sulle, toivottavasti kehosi nyt herää kuurien myötä ja saatte pikkuisen aikaan. [:)]

Omaa:täti poistui ja luomukierto alkaa. saa nähdä miten käy. jossain välis alotan tieten taas ovistestailut jos jaksan. mut ok mielillä, tavoitteena joulukuiset [;)][:)]

peukkuja ja jaksamista kaikille!!!

Perskuntaita rakkaat,

MINNUSKA: Sehän on jo päätetty,että sinä olet se seuraava plussaaja [;)][:D]

MK81: Suuret pahoittelut negasta [:(]
Toivottavasti testasit vain ihan liian aikaisin!!
Peukkuja lähtee täältä iso kasa sunnuntaille [:)][:)]

DOROTHY KISS: Lämpimästi tervetuloa tänne meidän ihanaan ja sekalaiseen joukkoomme jutustelemaan [:)]
Toivottavasti käyntisi täällä käy lyhyeen ja pääset pian odotuspuolelle [:)]!!

RONNY: JEE..Onnittelut tädin poistumisesta [:)][:)][:)]
Nyt sitten vaan heti uusiin yrityksiin..nam nam [;)][8D][8D][8D]
Niin ja hirveesti peukkuja,että luomukierto onnistaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mää olen jo satavarmasti päättänyt,että me mennään sinne Jouluvauvoihin käsi kynkässä..siihen ei ole kenelläkään mitään vastaan sanomista [;)][:D]
Meitin 2-vuotias kiittää onnitteluista [:)]!!
Meillähän ei täällä olekaan muita kun uhmaikäisiä lapsia,paitsi tuo meidän Esikko ( 14-vee ),joka on murkkuikäinen [:D]
Ilman muuta saat kysyä ja mielelläni vastaankin [:)]
Eli yritystä nyt on tuo 6 kuukautta.
Meidän Esikko on siis 14-vuotias ja hänen synnytys oli todella rankka ja siitä jäi aika suuret pelkotilat.En halunnut lasta hänen jälkeensä enään.Ja jatkoinkin sitten opiskeluitani.
Sitten tuli vauvakuume ja kun tuli raskaaksi ( yritimme 7kk ),niin kävin pelkopolilla.
Tämän Kakkosen jälkeen tulin heti raskaaksi,kun aloimme "yrittämään".,vaikka täysimetin häntä eikä kuukautisetkaan olleet kerennyt alkamaan synnytyksen jälkeen eli heidän ikäerokseen tuli 1v3vkoa [:)].Kolmosen jälkeen söin sitten minipillereitä ja imetin.Sitten kun lopetin minipillerit,niin raskaaksi tuleminen kesti n.7kk eli heille tuli ikäeroksi tuo 1v9kk.
Nelosen jälkeen käytimme kondomia synnytyksen jälkeen vähän aikaa ja raskaaksi tulin täysimetyksestä huolimatta heti kondomin jättämisestä eli heille sitten tuli ikäeroksi 1v1kk3vkoa [:)].
Selitinköhän ihan liian sekaisin [8|][:D]..en tainnut itsekään enään pysyä perässä [;)][:D]
Saanko minä nyt vuorostani udella,että mikäs ikähaitari teidän lapsilla oli ja montako heitä nyt olikaan??Anteeksi,en yhtään muista [&o]
KIITOS LOVE peukuista [:)][:)][:)]
Mulla on täällä kokoajan sulle peukut ja varput pystyssä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMAA: Mulla siis jatkuu noi ajoittaiset menkkakivut [:'(]..paskaa.
Huomenna juhlitaan synttäreitä.
Mun pitäis kyllä passata tuossa herkkujen syömisessä,koska mää en kohta enään mahdu ovipielistä sisään enkä ulos [;)][:D][&o]

IHANAA VOINTIA KAIKILLE MURUILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA PLUSSATUULIA TOIVOTAN TEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 14/28-33/5

Kiitokset tsemppauksista Giltsit, tosin en ole vielä heittänyt kirvestä kaivoon... otan vaan testauksissa pienoisen aikalisän. [:D]

Kyllähän se plussa sieltä sitten tulee jos on tullakseen, enää sen asian eteen ei voi tehdä mitään [;)]

Voi kun tuli synkkä ilma! Vaikka ilma passaa kyllä minulle, ompahan aikaa vääntää gradua. Yäk.

PS. Pieni ilonaihe... saavuin himaan ja se negatesti odotti vessun pöydällä, mihin sen aamulla jätin. Mutta siihen oli piirtynyt yksi plusviiva... ei siis koko + näkyvissä vaan yksi viiva vaan siitä plussasta kuivunut pystyyn [;)] Näitä testejähän ei puolen tunnin jälkeen enää saisi lukea, joten tuskin merkkaa plussaa, mutta tytöt: Siinä on nyt elämäni ensimmäinen plussa [:D] Hehee, no, leikki leikkinä ja revitään sitä huumoria tilanteesta sitten vaikka näin.

yönsäde: Kiitos suuri jälleen sanoistasi, viestisi saa aina hymyn huulille! [:)]
ei ollu sekavasti kirjotettu...luulen ymmärtäväni [;)]
eli teillä on siel viis naperoa ja joka toinen tärpänny heti ja joka toinen n.7kk. eli nyt sul ois tuo 7kk.n yritys taas kohta käsillä joten nyt sä pääset sinne joulukuisiin! [:D][:D][;)] (anteeks jos oli huono[&o]) mut eiköhän me tosissaa nyt sinne joulukuisiin mennä![:)]
mullahan ei oo ku tää yks oma ainokainen 2.5vuotias. (+ eskari ikäinen "poikapuoli".) ja tää yhteinen tärppäs heti ku sai luvan [:D] mut eipäs yhteinen kakkonen haluakkaa nii helpolla tulla. [&:] mut tietääpä nyt et jos kakkosen joskus saa (joulukuussako? [;)]) niin kolmosta ei sit omasta tahdosta ainakaa ootella näin pitkälle. eli saa "luvan" tulla jo aikasemmin. [;)]
mitähän nuo sun menkkakivut oikeen on? eihän noilla kiertopäivillä pitäis vielä kipuilla, vai?[:o] no toivon et ne pian loppuu! ja hyviä vointeja sinullekkin. ja joulukuisiin sua puhallan!!! peukuttaa ja puhaltaa posket pallona!![:D]

Omaa: sen verran et aivan huippu fiilis tuli, ku varasin mulla ja miehelle kylpylähotellista huoneen pääsiäisenä yhdeks yöksi. eipä oo oltu kahestaa "lomalla" pariin vuoteen. mut nyt..aah! sitä odotellessa!!

plussatuulia kaikille!!!

Perjantai-iltaa ystäväni!Se olis viikonloppu!

Kcatri:Harmitus,ettei pikkuista kyydissä ollut...Toivotaan,että se täti nyt sitten jo löytäisi luoksesi ja pääsit uuteen yritykseen!Tsemppiä!

Tatjuska:Täälläkin vielä suuri halaus!Tunnen surua sun menetyksen vuoksi ja oot ollu viimeisen vuorokauden ajan ajatuksissa usein...Voimia valtavasti sinne!

Ginessa:Mukavaa laivareissua![:)]

Minnuska89:Täälä sulle kaikki peukut ja varpaat pystyssä!Plussa sieltä on tultava![:)]

MK81:Älähän tosiaan vielä luovuta!Jos olit vaan turhan ajoissa sen testin kans.Ei vuotoa,ei tätiä,niin kauan uskotaan.Uutta testiä vaan sunnuntaina kehiin![:)]

Anu75:Mäkin pinnasin testiä 5 päivää,turhan usein noita negoja kattonu...Tsemppiä siis testin tekoon,oireet ainakin kuulostaa lupaavilta![:)]

Yönsäde:Ihania synttäreitä teille huomenna![:)] Mulla alkoi tässä kierrossa pian siirron jälkeen mekkakivut,ei ihan perään,mutta ei montaa päivää kyllä menny...Jos kiinnittymistä ja sitte raskauskipuja..?Sähän olit ystäväni kuitenkin matkalla joulukuisiin![;)]

Dorohty Kiss:Tervetuloa!Ja toivotaan myös,että saisit jatkaa matkaasi saman tien![:)] Ymmärrän tuon,mä pinnasin testiä 5 päivää,olis ollu jotenki niin lopullista TAAS se nega.Ja kun se plussa siihen heti pärähti,pelkäsin koko ajan että se katoaa johonki![:D] Tsemppiä siis testaukseen!!!

Ronny:Tsemppiä luomukiertoon,olkoon se plussainen![;)] Ja oikein ihanaa ja romanttista kylpylöintiä!

Omaa:Jännnittää...Välillä fiilikset korkealla,välillä pelottaa että joku on kuitenkin pielessä.Oon aikas oireeton,tosin nälkä,pissahätä ja väsy on aikas kova.Mutta hiukan pelottaa,kun mun rinnat on "normalisoitunu" ja kipuilu loppunu lähes kokonaan...No,ei voi kun odotella ja yrittää nauttia.Saatiin onneksi maanantaille jo kuitenkin lääkäriaika,haluavat varmistaa,että arvot vastaa viikkoja ja kaveri on oikees paikas.Huh,edessä pitkä vkl![:D]

En oo viittiny kauheesti tänne kirjotella ku sovittiin ukon kanssa et jätetään vauva haaveet vähäks aikaa ku meikäläisestä tuli työtön ja miehen firma on viittä vaille konkurssikypsä.. [&o] järki tässä on otettava käteen.. vaikka kuinka sitä pientä omaa nyyttiä haluis niin en mä sitä kuitenkaan tämmöseen tilanteeseen halua..

sit haluisin onnitella oikein isolla halauksella TULITIKKUA JA PAIPAPUA!!!! [:)] oikein ihanaa kuulla että täällä on joillain tiedossa se oma nyytti ja sillä laitanki oikein paljo tarrasukkia teidän matkaan..

TATJUSKAlle oikein paljon voimia.. sanat ei riitä kertomaan kuinka pahoillani olen sun puolesta.. olet yksi niistä jotka minua on auttanu kestämään monet pettymykset ja olisin sulle jos toivonu jo sitä omaa nyyttiä..

tämä sanoo nyt näkemiin.. katsotaan uudestaan ku meillä tilanne paranee..

OIKEIN PALJON PLUSSIA KAIKILLE!!! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Huomenta,

Kevät herättää luonnostaan näin aikaisin [:)]

Voi Catja85, toivotaan että tuo työttömyys on vain väliaikainen vaihe, jossa ehdit hetken aikaa vetää henkeä ja sitten takaisin työkiireisiin. Teidän isännällä taitaa ollla myös hurja stressi firman kohtalosta, joten ikävää ja saman aikaisesti hienoa että yhdessä teitte tuollaisen päätöksen. Yrityksestä yksi stressi vähemmän ja kohta mukavampaa se on varmasti sitten yrittää hetken päästä uudestaan ilman tuota työ-vaikutusta.

Paipapu se on ihanan positiivinen, vaikka hurja viikonloppu tiedossa. Kaikki on kyllä varmasti oikein hienosti [:)]

Ronnylle onkin tiedossa oikein romanttinen pääsiäinen! Aivan ihanaa [;)] Meille tehtiin samanlainen päätös, että seuraavan kerran ehkäisyä vasta sitten jos joskus saadaan lapsiluku täyteen. Tulkoon sitten vaikka peräkkäin, mutta kunhan tulisi joskus.

Yönsäde, sullahan on oikea viikareiden eläintarha kotona! Varmasti mukavaa. Kuulostaa hurjalta tuo esikosta tullut synnytyspelko, eikö sitä olisi pitänyt hoitaa jo synnärillä? Vai selvisikö se sinulle vasta myöhemmin? Hienoa, että kuitenkin pääsit siitä yli.

Muillekin oikin mukavaa viikonloppua! Eilen sateli, joten lumet ne vaan vähenee [:D]

ON: Ei mitään oireita enää [:@] Ei nippaile, mikään ei haise ja tissitkin on tuossa nenän alla ihan silleen itekseen. Huomiselle ei siis kasaannu mitään suuria toiveita [X(] YK 11 olisi luvassa ja sen jälkeen sitten lääkäriin hakemaan lähetettä tutkimuksiin. Eniten oikeastaan pelottaa, että jos vika on miehen simpoissa! Onko kokemusta mitä sitten tehdään? Ei siis pelota tuo vian hoito, vaan se miten suhtaudun siihen ja ennenkaikkea mieheen!!! Minulle tämä lapsen saaminen (vaikka sitten adoptoimalla) on ollut aina todella tärkeä asia ja mies on se, joka halusi ehdottomasti jatkaa ehkäisyä tämän 10 vuotta... joten voitte arvata mitä se tekee suhteelle, jos vika löytyykin jostain muusta, kuin minun korvieni välistä.

Anteeksi ruma sana..Voi perkele,Tatjuska ..miten epäreilua,kurjaa kuraa elämä heittää sun niskaan.!!![:@][&:][&o]
Isosti sua halaan, virtuaalisesti täältä,-woimia lähettelen!!![&o][:-]
Muuta en osaa enkä pysty...[&:]

WOIMIA
!!!!!!!

Noh niin,nytten eilen saatiin muutettua kokonaan uuteen asuntoon ja kämppä on ku pommin jäljiltä ku on niin paljon muuttolaatikoita ja säkkejä ympäri kämppää[:D] Pikkuhlijaa saa neki siivottua tässä ajan kanssa..Oli kyllä kämppä niin P****nen että huhhu,sai melkeinpä heti olla vaihtamassa puhtaan veden kun vesikin muutamasta kerrasta meni mustaksi..[&:]Ei entinen asukas kyllä ollu siivonnu yhtään. [&:][8|] Kauanko muuten raskauden alussa kestää ne menkkamaiset kipuilut kun mulla vielä eilen oli niitä kipuiluja ja tänään ei ole ollut mitään että ihan normaali olo,mitä nyt vähän pää ollu kipee ja janoinen olo kokoajan..[:)] Kohta jännätään ja oikein kunnolla..[:D]

Lauantaiaamua naikkoseni!

Catja85:Voimia yhteisen päätöksen kanssa!Ootte kuitenkin siinä rinta rinnan!Halaus ja jaksamista!

MK81:Meillähän oli siis vikaa just miehen simpoissa...Niitä oli vähänlaisesti ja olivat heikkolaatuisia.Järkytys oli molemmille suuri,olin aina ollut varma siitä,että vika on mussa ja mies taas ei ollut edes osannut ajatella näitä lapsettomuusasioita.Mun yks kaveri hyvin sanoikin,että naiset alkaa usein näitä asioita pyörittelemään suunnilleen ekoista menkoista,mutta mies ei ennen ku tilanne on päällä ja siksi on todellinen isku vasten kasvoja.Mun mies koki asiasta järkyttävää syyllisyyttä,kärsi kun ei voinu saattaa mua raskaaksi ja pohti jo,voinko olla sen kans onnellinen.Mä puolestaan tiesin heti,että tuo on se ihminen,jonka haluan lasteni isäksi,tavalla tai toisella.Halusin,että yhdessä oltais vahvoja!En oo ikinä kokenut miestä kohtaan katkeruutta,eihän se ite asialle mitään voi ja aivan yhtä lailla vika olis voinu olla mussakin.Päinvastoin,meitä tää kriisi lähensi,puhuttiin,puhuttiin ja itkettiiin,laadittiin suunnitelmia.Ensin yksityisklinikallle,sieltä paras mahdollinen hoito ja jos ei muutaman vuoden päästä oo onnistunut,niin adoptio.Tää oli taas mulle tärkeetä tää suunnitelman laatiminen ja toki sekin,että mies oli heti valmis kaikkeen,yhtä lailla kun minäkin.Jos vika on siittiöissä,eikä naisessa,niin mahdollisuudet on yleensä hyvät.Meidän puolesta oltiin koko ajan todella luottavaisia.Ja yksikin siittiö riittää!Vaikkei niitä olisi edes siemennesteessä...Ja tosiaan,rohkaistuksena vielä,alle 3 kuukautta miehen tuloksista meillä ollaan jo raskaana!Toivon sulle kaikesta huolimatta kovasti sitä plussaa!!!Ja jos ei,rohkaisen tutkimuksiin.Jos jotain löytyy,oon mielelläni tukena ja kerron lisääkin meidän tutkimuksista ja hoidoista,vaikka s-postilla!Iso halaus ystäväni!

Kiitos Paipapu näistä sanoistasi! Ihan tuli kyynel silmään [:)]

Se tässä itseäkin ehkä eniten pelottaa, kun mies ei tosiaan edes ajattele mitään vikoja... ei vieläkään, vaikka periaatteessa gyne on jo ilmoittanut ettei minussa ole mitään vikaa. Tiedän vain sen, että jos vika on tosiaan simpoissa, niin minä joudun olemaan erittäin loukkaantuneena vielä se henkilö, joka nostaa miehen suosta takaisin maanpinnalle, sillä miehellä menee varmasti itsetunto. Eli siis käytännössä joutuu kantamaan kahden ihmisen huolet ja olemaan se tukipilari. Toisaalta eiköhän näissä tilanteissa se tule hieman kuin luonnostaan.

Kuulostaa todella vahvalta liitolta tuo teidän liittonne ja eiköhän tuosta teidän asioiden käsittelystä me muutkin voida ottaa oppia! Jos tässä siihen tulokseen tullaan, niin mieluusti ottaisin tietoa näistä hoidoista [:)] 

Hyvää viikonloppua kaikille ja kiitos vastauksistanne tuota Terolut- kuuria koskien. Vähän aikaa kun sitä asiaa selvitteli, niin hoksasin mistä siinä on kyse. [;)] Jotenkin siellä gynellä oli niin jännittynyt, että puolet saaduista tiedoista ei mennyt ihan perille asti. [&:]
Nyt on menossa toinen Terolut päivä, ja jo odottelen että pääsee taas yrittämään... [;)]
Onko kenelläkään muutes tärpännyt ihan Terolut- kuurin aikana... siis jos ovulaatiota ei kuurin aikana tapahdukaan (?) niin ei kai silloin voi tulla raskaaksikaan...? Gyne kyllä sanoi, että kuuri ei varsinaisesti auta raskaaksi tulossa, mutta ei se ole mikään ehkäisykeinokaan, eli kai silloin voi olla mahdollista myös tulla raskaaksi? Kunhan saan tätin kylään, niin sitten alkaa taas petihommat pyöriä... Nyt ei jotenkin ole edes huvittanut koko touhu... [:'(]

Takaisin