Moro kaikille,
KCATRI: Ompa sinullakin siellä ikävä tilanne [&:]
Todella inhottavaa,kun tädin tuleminen kestää ja kestää ja testitkin vaan näyttää negaa [&:]
Mitä sinulle sanottiin gynellä?
Koitahan jaksella [:)]
Ja täällä peukutetaan täysillä,että saisit sen ylläriplussa uutisen siellä gynellä [:)]!!
RONNY: Ihanaa kuulla,ettei hyytymiä ole tullut enempää!!Eikä mitään kipujakaan ole ilmestynyt!!
Varmasti tuollainen iso hyytymä pelästytti [&:].Mistähän moinen oikein tuli?
Mulla itselläni on menkkojen aikana aina tullut niitä normaaleja pikkupikku hyytymiä vuodon lopussa,muttei kyllä ikinä mitään isoja klönttejä.
Olen todella pahoillani,kun sinulle se täti nyt kumminkin tuli [:@][:(]
Mutta tuolla sinun ihanan positiivisella asenteella me menemme yhdessä,käsi kädessä Jouluvauvoihin [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Voihan hyvin rakas ystävä!!!!!!!
TATJUSKA: Onnittelut [:)]
Tuohan meille tänään tänne niitä ihania ultra-uutisia [:)]!!
WASTIS: Ehkäpä minä onneton osasin vain nirhasta sitä tätiä vähäsen [;)][&:]..eli puolikuolleena se piru täällä vielä kummittelee [;)]
Tarvii hoitaa homma loppuun,kun/jos se tänne vielä eksyy [:D]
Toivottavasti et tule kipeäksi [:)]!!
GINESSA: Mahtavaa ubeeta laivareissua sinulle [:)][:)][:)]
Manaat siellä keinuvassa paatissa meille kaikille ne plussat..eix jee [;)]
BANDIDA: KIITOS [:)][:)]!!
Joskus sitä ajattelee,että millaistahan elämä olisi,jos edes yksi meidän lapsista olisi rauhallinen [;)][:D][:D].No,sitten sitä melkein heti perään ajattelee,etteihän sitä edes osaisi kasvattaa rauhallista lasta [:D][:D][;)]
Voihan hyvin [:)][:)]!!
MINNUSKA: Sielläkö on se meidän seuraava plussaaja??
Jee jee..PEUKKUJA PEUKKUJA [:)]!!
MK81: Wau..Taidat sinä ollakin se seuraava plussaaja ja sinun jälkeesi tulee sitten Minnuska [:)]!!!
Paljon peukkuja sinulle sunnuntain testaukseen [:)][:)]
OMAA: Tänään meidän Nelonen täyttää jo 2-vuotta

Juhlimme hänen synttäreitään vasta lauantaina.
Isi toki tekee tänään jo pienen kakun,että äiti ( anteeksi lapset ) saavat mähkiä [;)][:D]
Mulla jatkuu edelleen nämä oviskivut..ei siis tietenkään kokoajan satu,vaan aina välillä [&:]
Kakkamooses sentäs..Nyt muksut pukemaan ja ulostautumaan..Hei hei kaikille [:)]
JA LISÄÄ LISÄÄ NIITÄ PLUSSAUUTISIA..JEE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 13/28-33/5