Arskaisaa tiistaita,
PAIPAPU: Hui ja wau,että sinä rakas ystävä siellä elät jänniä aikoja [:)][:)]
Toivottavasti kipuilusi pian helpottaa,eikä vuotoja tule,VAAN SE IHANA PLUSSA [:)][:)]
Koska ajattelit uskaltaa tehdä testin?
Täällä niin moni pitää sinulle peukkuja pystyssä ja elää mukanasi/mukananne,että sinun on pakko se plussa kyllä saada!!!!!
PEUKKUJA PEUKKUJA LÄHTEE SINULLE JÄLLEEN IIIIISO KASA [:)][:)][:)]!!!!!
P.S.Oliko teillä eilen riettaan ihanaa ja sessyn täydentämää iltapuuhailua [&o][;)][:D][:D]
Meillä oli [;)]
RONNY: KIITOS Love peukutuksista [:)][:)]
Mää olen oikeesti ihan onneton tapaus..kun lupasin itselleni ja miehelleni,etten enään tikuttele,kun sen yhden kierron mitä silloin ihan alussa tikuttelin.Mutta mulla oikeesti jotenkin naksahti viime viikolla ja tilasin 6kpl ovispuikkoja ja 2kpl herkkiä raskaustestejä [:D].Onneksi on vaan 6 testiä,niin eipä jää lojumaan sitten seuraavaan kiertoon enään [:D].Huomenna vasta aloitan testailun..se on jotenkin niin kivaa tehdä noita testejä,vaikka aika hyvin limoista ja kivuista tiedän oviksen ajankohdan.
IHANAA MAHTAVAA,ettei vuoto ole muuttunut runsaammaksi [:)][:)][:)]
Tee nyt pian se testi,että minäkin saan tietää,että mitä se näyttää [:D][:D]
HIRVEESTI VIELÄ PEUKKUJA,että kyytiläinen olisi matkassa mukana!!!!!!!
MIPLIS: KIITOS [:)]
Ai mikä stressi [;)][:D][:D]*viheltelee*
Paljon jaksamisia sinulle vetutukseen ja muihin asioihin [:)][:)]*halaa*
Saitko soitettua sinne gynelle?
Sinullekin ihan hirveesti tsemppiä ja peukkuja tähän kiertoon!!!!
DREAMER: Sylintäydeltä onnea plussasta [:)][:)]
Enkeleitä ja tarrasukkia matkallesi mukaan!!!
OMAA: Kävin tänään possurokotuksella.Ajattelin sen nyt kuitenkin ottaa,vaikka sen olen jo sairastanut,MUTTA JOS minä vielä tässä joskus raskaudun,niin possurokote on hyvä olla otettuna [;)]
Kahtotaan nyt,että kipeytyykö käsi illaksi..
Ihana ilma [8D]..Kohta lähdetään jälleen retkelle ja nuotiolle..jee jee ja makkaraakin otetaan mukaan [8D]
Illalla sitten makkaravatsaisena melskataan makkarissa [;)][:D]
AURINKOISTA PÄIVÄÄ KAIKILLE [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]
JA PALJON LISÄÄ PLUSSATUULIA TEILLE JA MEILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 11/28-33/5