joko nyt onnistaisi

pikaa pikaa...

wastis:
voi ei, pahoittelut negasta ja pahoittelut myös JOS se täti sinne kaahasi [>:] sulle jo soisin pääsyn odottajien puolelle.

paipapu: harmi jos se täti sinne kaahaa. toivon että jää vain menkkaoireiksi eikä tulekkaan sitten itse täti paikalle![:)] varmasti on pian myös teidän vuoro saada se pikku nyytti syliin!!

yönsäde: Kiitos suuri ihana!! täti tuli täti meni en tiiä..tos oman navan päivityksessä siihen sit lisää.

omaa napaa:
tänään tädin piti tulla, ja tulikin... mutta niin minimaalisen pienenä että pelkillä pikkuhousun suojilla pärjätty koko päivä. nyt iltaa kohden tuntuu et ei enää edes mitään vuoda. mitä ihmettä tämä nyt on!!! ei todellakaan normaalia mun kohdalla tällaiset tädit. johtuuko teroluteista? tietääkö joku? eka "terotäti" oli aivan hirvee, niinku hanasta vaan vuoti koko viikon. toinen terotäti ihan ok normaali kesti neljä päivää. ja nyt kolmas, päivänkö vaan ja tuskin vuotaa mitään? [:-] no katellaa ny viel huomiseen miten käy, joko alkaa kunnolla vuotaa tai sit tää oli tässä. ei oo täti kipuja eikä mitään muutakaa oireita. oon ihan ihmeissäni nyt!!
aamulla olin jo et P*skaa, se piru tuli tänne. mut nyt en enää ees tiejä mitä pitäs aatella. hmm..
no mut, kömmin nukkumaan, ja katellaa miten huominen menee.

hyvät yöt ja mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
peukkuja ja mukavia uutisia kaikille!!!

Mä jännään kans ihan kympillä Tulitikun ultrakuulumisia... Ja oma jännitys senkun kasvaa, torstaina...iiks..

Pikainen päivitys vain että täti kurvas kylään ja mieli on aika matalalla. Yk 12 lähtee.

Tulitikun uutisia täälläkin odotellaan [;)]

Bandida: Halit... :'(

Eskariope soitti, että meidän poika oksentaa... kiva kiva... just nyt mulle ei ehkä mikään pahempi norovirus tai muu oo oikeen tervetullu... Isiviikko alkoi juuri eli exän äiti hakee lapsen pois eskarista mut mä oon sitä viimeks tänä aamuna halinu, että antaas kattoo ny.... :(

Oikein kivaa maanantaita tänne..[:)]
Ja onnea vielä kaikille tuleville mammoille[:)]
Ite tässä jännäilen ja oottelen sitä testi päivää joko olis tärpänny.
Kauheata väsymystä on kyllä ja huimausta ja sitten vielä janon tunnetta,kokoajan pitäs olla juomassa vettä.
Ja rintoja vuoronperään nipistelee,mutta tuo väsymys on ihan kauhea[8|] Testaukseen on enään 8pv aikaa.

Ihana auringon paiste,

TULITIKKU: Jottei liian vähän tulisi peukutettua,niin JÄLLEEN LÄHTEE ISO KASA PEUKUTUKSIA [;)][:)][:)][:)][:)]!!!!!
Mää siis ihan kananlihalla täällä odotan sinun kuulumisiasi!!!!!!
*halaa ja rutistaa*

BANDIDA: Voi v***ttu sitä akkaa [:@]
Suuret pahoittelut tädistä [:(]*halaa ja rutistaa*
Olen niin surullinen puolestasi..olisin niin sinulle sitä plussaa toivonut!!!
Toivottavasti mielesi siitä pian jälleen piristyy [:)]

RONNY: No voihan p**'kele [:@]
Minä itse en tiedä mitään noista teroluteista [8|],mutta eikös tällä palstalla joku muukin niitä ole käyttänyt *hieroo onttoaan*
Yksi vaihtoehto voisi olla raskaus [:)]?????
Monilla naisillahan voi tulla kuukautiset raskauden alussa,mutta vuoto on yleensä minimaalisempaa kuin normaali kuukautisvuoto??
Voisikohan sinulla olla siitä kyse??
TOIVON NIIN TOSISSANI,ETTÄ KYSEESSÄ OLISI RASKAUS [:)][:)]!!
Voisithan tietysti tehdä varmuuden vuoksi raskaustestin ja/tai soitella gynelle ja kysästä tuosta asiasta??
Peukkuja pidän sinulle edelleen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÖRKKI: KIITOS [:)]
Heh..juu,ei varmaan joka "jätkä" kerro naapureilleen tai kavereilleen tissikivuistaan [;)][:D]..tänne palstalle muuten on tosi hyvä ja rento meininki kertoa näitä tissijuttujakin [;)]
Mää olen ajatellut myös,että nämä minun oireeni johtuvat stressistä ja tästä surusta..TAI sitten vaan mun yläpään oireyhtymä on valahtanut myös alapäähänkin [;)][:D][:D]..Ollaan nyt sitten vaan onnellisesti ja kokonaisvaltaisesti "sairaita" [;)]

OMAA: Oireyhtymä jatkuu,mutta kuten tuossa jo Örkin kanssa "keskusteltiin",niin stressi ja mielimaassa olotila kyllä tekevät juuri näitä fyysisiä oireita [&:]
Siis aivan ihana ilma ulkona [8D]..Tänään ulos ilman makkaraa [;)]..Vaika tämä syöppö kyllä vetäisi sisuksiinsa vaikka joka päivä paistettua kyrsää [8D]
Nautitaanhan ihanasta kevätsäästä [8D][:)]

NIIN JA SUURI KASA NIITÄ PLUSSATUULIA LÄHETÄN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 10/28-33/5

Yönsäde Siehän olet sieltä verkkoklinikka.fi sivuilta kans..Ku kirjotit siel kans samanlailla tuosta makkara hommasta [:)]

nopeeta päivitystä taas.
Mieli vähän matalalla kiitos tädin joka kurvas eilen tänne.
Ihmeellisesti taas alkoi tiputtelulla illalla, normisti siis alkaa heti ja kunnolla aamusta.
No kuitenkin tuli ja nyt kärsitään[:@]
Josko tällä viikolla soittelisin lekuria itelle.
On vaan tuo rahapolitiikka tiukoilla että katsotaan.

plussatuulia !

myös jännäilen tatjuskan ja tulitikun  tilanteita[:)]

Touhumaanantaita!

Täällä on tehty maanantaina töitä taas koko viikon edestä. Olotilat on jännittyneet (hartioissa) ja hieman kuumeiset (koko kroppa). Mitään alavatsatuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan. Olen yrittänyt eilen etsiskellä näitä "ensimmäisiä oireita" juttuja läpi siinä mielessä, että miltä tuon kiinnittymisen pitäisi tuntua... any ideas?

Mua harmittaa kyllä teidän puolesta tuo tädin ilmestyminen. Ei ole karmeempaa tunnetta kuin kuukausi (joillakin jopa vuosi) toisensa jälkeen, kaikkensa oikein tehneenä, testata negaa ja vielä saa kiusakseen tädin [:@] 

Bandida, wastis ja muut tätiä upottamassa olevat, VOIMIA!

Mitenkäs Paipapun tilanne??

heippa!

saatte vielä jännittää huomiseen ultrakuulumisia... voi video, olin taas sössinyt ajanvarauksen kanssa. kyllä ottaa pannuun. ihan turhaan oon ripuloinutkin jännityksestä tänään...
nooh, huomenna on sit kuudelta aika!!!

Iltaa,

TULITIKKU: Voihan dementia sentäs [;)][:D]
Heh..no tuollaista sattuu itse kullekin [;)]
Minäkin olen melkein täällä ripuloinut sinun puolestasi [:D]
Nyt on pakko sitten vaan jännittää huomiseen ja lähettää sinulle jälleen AIMO KASA PEUKKUJA HUOMISEEN ULTRAAN [:)][:)][:)]!!!!!!!!!!!!

WASTIS: Pahoittelut tädistä [:(]
Niin sinulle sitä plussaa toivoin!!!
Toivottavasti mielesi pian piristyy!!!

OMAA: Tulin kiropraktikolta.Aivan ihana kokemus.Ei edes paljoakaan sattunut [:)]
Ihan jumissa on rintarangan yläosa,niinkuin fysiatrian erikoislääkäri sanoikin.Myös purentavika on,minkä jo tiesinkin ja aika pitää tilata purutohtorille.Vissiin yökiskot saan itselleni [:'(]..no,saapa niistä ainakin sitten apua.
Ensi viikolla jälleen kiropraktikolle.

Nivusia nippailee ja limaakin jo tulee ja aika reilustikin.
Tilasin sitten viime viikolla ovispuikkoja pitkästä aikaa ja ehkä huomenna tikuttelen jo ensimmäistä kertaa [;)][:D]..niin itselleni silloin joskus lupasin,etten enään mitään ovispuikkoja tilaa *nappasee ihteään ohimoon [;)]*

Ihanaa iltaa kaikille [:)][:)]
JA HEILUTELKAA NIITÄ PEITTOJA;ME AINAKIN MEINATAAN NIIN TEHDÄ [;)][&o][:D][8D]
JA PLUSSATUULIA MYÖSKIN ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 10/28-33/5

Heippa kaikille!

Ihanaa kun ootte kyselleet perään!Ei tätiä,ei testiä,pelkkää kipuilua,joka yhtäkkiä alkaa ja voi olla sitten taas tuntikausia pois.Toivo taas herää,ja sitte tulee ne pirhanan kivut...[:@] Viime yönä kipu oli jo niin kovaa,että tarvi laittaa vuodon alkamisen pelossa side,ettei lakanat tahraa...Mitään ei sitte kuitenkaa tullu.No,tuosta vipasta hormonista sanotaan,että voi myöhästyttää kuukautisia 2-3 päivää ja enemmänkin,nyt on se 3 päivää.Mies kannustaa testaamaan,ja eihän se siitä muutu,mutta...No,ehkä mä tästä rohkaistun!

Bandida ja Wastis:Niin suuret pahoittelut täältä tädistä...[:(] Koittakaahan kerätä voimia seuraavaan kiertoon!

Ronny:Onko tilanne yhtään selkiytynyt..?Josko olis "vanhoja vuotoja"? Pikkuinen ehkä matkassa? Tsemppiä!

Tajuska:Toivotaan,että tauti pysyy kaukana susta!Tsemppiä torstaihin!Uskon,että kaikki on hyvin!

Tulitikku:Huomiselle kasapäin tsemppiä!Tulehan ihanien uutisten kans takasin!

MK81:Mäkin niin toivoisin,että tuosta kiinnittymisestä sais joitain tuntemuksia ja varmuutta alkavaan raskauteen...Luultavasti tässäkin asiassa ollaan sitten niitä,joille ei tuu tuntemuksia,ei kiinnittymisvuotoja,pelkkää odottelua,huoh...Voimia sinne!

Yönsäde:Nauttikaahan siellä toisistanne![:D][:D][:D] Mekin tänään pitkästä aikaa,ennen tätiä ja jälkeen hormonihoitojen,jotka vei multa halut ihan kokonaan!? Ihana saada taas oma ittensä takas![;)][;)][;)] Miehen mielestä myös...[:D][;)] Ja huomenna ovista vaan bongaamaan,eihän tuosta haittaakaan oo!

Kaikille positiivista ja aurinkoista mieltä!Tsempataan toisiamme!

tulitikulle: peukut ultraan! kuin myös tatjuskalle!

bandida, wastis: pahoittelut tädistä! [>:] voimia ja onnea uuteen kiertoon!

yönsäde: kiitos, en todellakaan tiedä mitä pitäis aatella. kävi sama mielessä et jospa sittenkin, mutta en uskalla toivoa. tänään siis jälleen pientä vuotoa, vähän enemmän kuin eilen mut ei läheskään vieläkään normaalisti. hmm..pitäisköhän varalta testata kunhan tää tuherrus loppuu, testejäki muutama lojuu kaapissa. [;)] en jaksa vaivautua soittamaan mihinkään ja kysymään ku sanovat kuitenki vaa et ootella ja kattoo miten tilanne kehittyy....
Peukut sulle tähän kiertoon, hienoa että ovis on noin selvillä merkeillä sielä, ja testiä vielä päälle [;)][:)] jouluvauvaa sinulle peukutan nyt sitten!!! ei oiskaan sen parempaa lahjaa. alan jo itekki toivomaan et sen joulunyytin saan, jättäs tän marraskuisen välistä [;)][:)] jos tää ny on oikee täti nii seuraava la ois sit just jouluaattona [;)][:D] no katsellaa miten käy.

paipapu: mitä tarkoitat "vanhoilla vuodoilla"? [:D] ei oo oikeen vieläkää selvinny et missä täällä mennään, mut jospa se tästä piakkoin selkiytyy. ei uskalla tosissaa toivoa että ois kyytiläinen matkassa, mut saa nähdä.
toivon ettei täti luoksesi löydä, kipuilut loppuisi ja testi sanois plussaa.[:)] peukkuja peukkuja![:)]

omaa: niinku tuos jo kerroin, toista päivää vuotaa, tänään vähän enemmän ku eilen mut ei silti normaalisti. ehkä teen testiä kunhan tää vuoto loppuu kokonaan, kattoo ny...

Moikka!

Aattelin nyt sit taas päivitellä tännekki kirjotusta [:D] Joo joo oon mä täällä lueskellu mut jotenki vaan niin vittuuntunu fiilis koko vauvanteko puuhiin ni en oo jaksanu kirjottaan..

Paipapu, Tsemppiä nyt sinne.. testaa testaa.. täällä on paljon tukea sulle jos ei miellyttävä tulos testissä olekkaan.. [:)]

Yönsäde, Tsemppiä myös sinne. nyt sitten hyödyntämään se ovis ilman stressiä!! (helpommin sanottu ku tehty) [:)]

tulitikku, tuleppas sitten huomenna hyvillä uutisilla kertoilemaan tänne uutisia!! [:)] tsemppiä tsemppiä!

Mk81, harmillista tuo ettei kaikille tuu mitään oireita ei siis yhtikäs mitään oireita mihinkään suuntaan näissä asioissa. Nyt tsemppiä sinne.. Milloin aattelit testailla??

wastis, TODELLA suuret pahottelut tädistä [&:] Todella todella kurjaa sun tapauksessa.. himskatti ku se täti ei tajua olla poissa ja antaa sen pikkusen tulla!! tsemppiä <3

Minnuska19, tsemppiä tsemppiä sinnekin.. meinaatko heti testata ku on täti myöhässä??

Bandida, suuret pahoittelut tädistä.. melkein samoilla yk:lla mennää.. me ollaa kuukaus edellä [&:]

Omaa: Eipä mulla mitään. En oo vielkä saanu aikaseks soitella sinne gynelle tai mitään. Jotenki vaan on niin vitutus fiilis koko hommasta.. Ja sitku toi mies ei usko mua siinä asiassa et tolla sen alkoholinkäytölläki on merkityksensä tässä asiassa.. hmph.. ehkä mä huomen soitan ku viel vapaapäivä.. keskiviikkona vasta koululle.. Tänää sattuili ala-mahaan mut ei pitäs olla mitään erikoista.. ovis ei pitäs olla vielä eikä mitään muutaka.. ovista odotellessa!!

YK 13, Kp 16/(35)-39 9 pv mahdolliseen ovikseen..

Miplis No joo,ajattelin testailla heti kun vaan täti on myöhässä..[:)]

Omaa: Nännit on kipeät ja nytten on alkanut se että täytyy yöllä nousta vessaan kerran ainakin ja eilen oli niin kova närästys vaikka en ollut juonu muuta kuin aamulla 6 aikaan yhden kupin kahvia..Eilen tosiaan rintoja välillä nipisteli ja menkkamaisia kipuja oli jonkin verran välistä.Tänään taas nytten aamulla nipistelly rintoja ja taas kova närästys ja eilen oli illasta hieman huonoa oloa mutta se sitten meni ohi kuitenkin,vasemman puoleisemmasta alavatsasta vihlaisee ja nenä on ollut sisältä aika kuivahko ja sunnuntaina tuli verta kummastakin reijästä..[8|] En ole ajatellut edes enään raskautumista kun petyin niihin 2 aikaisempaan yritykseen mitä oli nytten tammikuun keskenmenon jälkeen kun ei onnistanut..Seksiä harrastettu nytten ovulaation jälkeen ihan milloin sattuu ajattelematta raskautumista..Vkl varmaan muuttohommia jos saadaan uusi rivitalo kämppä joka uudempi kuin tämän nykyinen,eli sitten vkl menee siivoillessa ja järjestämisessä..Sitten ensiviikolla pääseeki tekemään testin,onneksi ei tarvitse täältä paikkakunnalta muuttaa pois kun äitiysneuvolan terveydenhoitaja ja lastenneuvolan terveydenhoitaja on kummatkin todella mukavia [:D]

Plussa tuulia teille jos vaikka olis lykästäny ja onnea uusiin kiertoihin jos ei ole tärpännyt +++++++++++++++[:)]

Hei! Toivon teille kaikille paljon plussaa ja hyvää jatkoa. Itsellä yli puolenvuoden yritys nyt palkittiin [:)] ja vaavi tulee marraskuussa JOS kaikki menee hyvin. Kun luovutin yrittämisen ja ajattelin että ei se tule, niin silloin tapahtui. Jätin nää palstatkin pois kun ressiä pukkas niin paljon silkan laskelmoinnin takia [8|]. Kävin yksityisellä pari viikkoo sitten miettimässä mm munatorvien aukiolotutkimusta ja lähete saatiin miehenkin tutkimukseen jo... Eli silloin kun vähiten odotimme ja mitään merkkiä ole ollut mistään!! Ei kannata luovuttaa, ja muistakaa, että jos ei kropassa tunnu miltään (ei menkan alku oireita, ei ovis tai kiinnityskipuja, ei raskauteen viittavia oireita yms) niin silloin se voi olla juuri tärpännyt! [:)] Mukavaa kevättä kaikille! <3

Takaisin