joko nyt onnistaisi

Harmin paikka Minnuska19, lohdutukseksi voinee kaiketi sanoa että kiertosi on ainakin kohdallaan! Etkös tätiä perjantaiksi odotellut?

Täällä minä tuskailen lyhyen tätivierailun kanssa. Isäntä oli sitä mieltä että kahden vuotopäivän menkat on hyvä asia... itse ihmettelen, että mitenkäs paljon olisi normaaleissa määrin, jotta on edes tarpeeksi paksu limakerros kiinnittymiseen. Kokemuksia anyone?

Donna-testi tuli muuten eilen postista ja vaikuttaa hauskalta vempeleeltä. On tosiaan ihan huuliraskan kokoinen purtilo valolla ja ilmeisesti ainoa rajoitus käytössä on se, että tuntia ennen käyttöä ei saisi syödä tai juoda mitään muuta kuin vettä. Testikierroksen jälkeen voinen sanoa että hienosti toimii ja ei mitään "saniasmaista" muodostusta ilmestynyt... kuten ei pitänytkään vielä kierron tässä vaiheessa.

MK81 En odotellut perjantaiksi kun sunnuntaiksi[:)]Nyt jopa tietää mikä on mun kierto tällähetkellä ainakin kun ei ole keskenmenon jälkeen ollut mitään hajua mikä kierto olisi menossa..Nytten mitä laskin niin mulla on kierto 26.Mikäs tuo Donna-testi on? En ole koskaan kuullutkaan.[:D]

Tää Donna-testi on sylkinäytteestä tehtävä ovulaatiotesti, jossa analysoidaan sylkinäytteestä sen kuivuttua sen muodostamaa kuviointia. Testissä on kolmenlaista vaihetta: 1) Ei mitään muodostusta-> ovulaatio ei ole lähelläkään 2) Ovulaatio on 3-1 päivän päässä 3) Ovulaatio on juurikin heti nyt kohta. Kaikki nämä vaiheet pitäisi selvitä "saniaismaisten" muodostumien ulkomuodosta.

Ostin tuon testin, vaikka kallis olikin, kun näitä testejä on tässä jo kiitettävästi männäkuukausina mennyt. Laskujen mukaan jo 100e:n edestä (mistä ikinä mulla ton verran lupporahaa ollutkaan).

Yösäde kiitti tsemppauksista. Mä en tiiä mitä tuo nännien kipuus tarkottaa. Nyt vaan toivotaan parasta. Täälläkin on ollu flunssaa koitellaan nyt parannella itseämme[:)]

Minnuska19 pahoitteluni tädistä!

Mulla myös on tuo Donna-testi mutta siitä loppui jo virta ku ei valo syty enää. En tiiä pysyykö sitä vaihtamaan. Siinä luki ettei se anna oikeaa tulosta jos on joku hormoonilääkitys (siis jos oikein muistan) ja mullahan on joten se antaa oikeestaan aina pikkasen saniais kuvioo joskus koko sylki on täys sitä. Nyt on pakko lähtee töihin.

Plussa tuulia+++++++++

Hyvää perjantai päivää!

Mun loma se lähenee loppuaan ja yksin joudun täält Hyvinkäältä Lahteen palaamaan [&:] Sunnuntaina tuo päivä koittanee. Eilen oli kyllä niin varma tunne siitä että nyt se täti tulee kyläileen, mutta ei oo ainakaan vielä näkynyt. Tänään ei enää semmosia fiilinkejä. Oikein ihana kevät fiilis tässä. Aurinko paistaa taivaan täydeltä ja LÄMMIN vaikka pakkasta se 3 astetta onkin mittarissa (varjossa). Jänskättää ihan sikana ja oikeasti haluisin että nyt olisi tärpännyt. Seuraavat kierrot tulee oleen toistaiseksi niin turhia kun eri paikassa majaillaan miehen kanssa. Ja vieläkään ei mitään tietoa milloin pääsee muuttaa yms. [:@]

Yönsäde, Täytyy oikein kovasti toivoa että olisi molemmilla tärpännyt tässä kierrossa! huomenna huomenna olis se pv ku pitäs ns alkaa jos mun keho olis kuin kello [:D], sunnuntaina tai ens viikon alussa aion testailla. Sunnuntaina ei pystyisi testaamaan aamupissasta niin sen takia aattelin alkuviikkoa.

Mk81, Tuo koira on ihan ok juttu. Itsellä 2 kissanpentua (oli 3 mut yhestä jouduttiin luopumaan) ja ne kyllä auttaa pahimman yli kun surku tulee puseroon ja meinaa toivo mennä lapsen yrittämisen tienoilta. Eihän se sama asia ole mutta auttaa edes pikkasen. Nyt tsemppiä sinne yritykseen teille!

Bluerose, Mitä testi näytti vai tuliko täti punaisella autollaan kylään?? tahtoo tietää! [:D]

Omaa: Tuossa kyselin yks ilta mieheltä että jos mä oon nyt raskaana niin haluuko kuulla sen livenä vai saako kertoa puhelimessa. Siis siksi näin kun se mies tosiaan muualla arjet. Saan kuulemma heti soittaa sille ja kertoa puhelimessa, ettei tarvii oottaa seuraavaan näkemiseen (ja ihanku mä oisin pystyny siihen [:D]).

Tsemiä nyt kaikille ja me testailijat testataan yhessä ne plussat eikös?? [:)]

Yk12, Kp 38/(35)-39

Perjantaita kaikille,

MINNUSKA: Pahoittelut tädistä [:(]
Tsemppiä uuteen kiertoon [:)]!!

NOPPA: Flunssan karkoituksia ja tsemppiä töihin [:)]!!
Otetaan plussat sitten yhdessä [;)]

MIPLIS: Jippii..sinne ei ole tätiä tullut *peukuttaa*
Viettäkäähän ihana viikonloppu miehenne kanssa ja sitten alkuviikosta nappaat sen plussan ja soitat miehellesi ilopuhelun [:)][:)][:)]!!!
Jeps,ja otetaan mekin ne plussat sitten yhdessä [;)]

OMAA: Ei mitään erikoista [;)]
Täällä ollaan myös nautittu ihanan aurinkoisesta ilmasta [8D]
Kyllä tuntuu nyt olevan kevättä rinnassa..aah [8D].
Olotilassa EI MITÄÄN [8|]

PLUSSATUULIA PUHALTELEN JÄLLEEN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 27/28-30/4

heipä hei jälleen !
tää tyttö pysytteli taka-alalla nyt hetken,että sai pahimmat masikset peloteltua pois[:D]
Nyt taas paremmilla mielin.
TIPUTTELU OLLUT NYT 4 KOKONAISTA PÄIVÄÄ POISSA !!!![:)][:)][:)]
toivon ettei palaakaan,että olis tässä sitten sekin vaiva.

MK81 mitäs tässä. Siinä se sivussa kun ei aattele. Toivo menny koko touhuun mut kai se tästä[:D]

minnuska19 voi harmistus, onnea uuteen kiertoon[:)]

miplis ompas sulla jännät päivät siellä,koskas meinaat testailla?

nopeasti sitten jaksoin vähän kommentoidakin,oli niin paljon tekstiä tullut kun en oo käyny ees lukemassa tätä. Koittanut saada koko vauva asian pois mielestä,ettei tulis niin paha mieli. Mutta sekään ei oo mahollista mitenkään,kun päivittäin kattoo siskoa joka synnyttää ens kuussa. Ootellaan sitten sitä tätiytymistä kun äityityminen ei mulla onnistu[;)][:D]

möy, kyllä se täti tuli punaisella autollaan sitten eilen vaivihkaa...aamulla, tai no oikeastaan ei vaivihkaa kun aamulla vessas pyyhkies huomasin ja siitä ne sitten vahvistui päivän mittaan...ainoa erikoisuus on se ettei mulla ole MITÄÄN oireitä :S.

eli seuraavaan kiertoon...

zemppiä kaikille kaikessa!!

yk 4
kp 2/37-43

Aurinkoista lauantaita,

WASTIS: Tervetuloa takaisin [:)]
Ja huippea kuulla,että mieli on parempi!!!
Ja onnittelut "tipattomista" päivistä [;)][:D]

BLUEROSE: Pahoittelut tädistä [:(]
Hemmetin akka,että sen sinnekin piti tulla [:@]
Tsemppiä uuteen kiertoon!!!!

Ja nyt pitää huhuilla vähän vanhoja tuttujakin [;)]

TULITIKKU: Hu huu..mitäs sinulle kuuluu [:)]??
Mehän menemme samoissa kiertopäivissä,joten olisi kiva kuulla sinusta [:)]!!

RONNY: Miten on mennyt ovistikutukset [:)]!!!
Tulehan kertomaan kuulumisia!!!!

PAIPAPU: Mitäs sinulle kuuluu [:)][:)]??

Ja kaikki muutkin..tulkaahan nyt kertomaan välillä kuulumisia!!!!!

OMAA: Siis ihana ilma ollut tänäänkin [8D][8D][8D]
Oltiin koko perhe tuossa meidän lähimetsässä retkellä.Tehtiin nuotio ja paistettiin makkaraa [8D].Lehmien aitaus on metsän vieressä ja lehmät katselivat ihan ihmeissään,kun me räpiköitiin umpihangessa ja sitten pystytettiin "leiri" siihen viereen [:D]
Tänään on tehnyt vähän huonoa,mutta mullahan on aina tehnyt huonoa ennen tätiä.
Eli huomiseksi odotellaan tänne tätiä..tosin en odota,mutta pelkäämpä,että akka vaan ottaa ja tulee...

PLUSSATUUULIA KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 28/28-30/4

Heipskukkuu!

Juu, siis niin äh, ööh. En ole raskaana. Mutt mulla tuli tiputteluvuotoa ja oikee vuoto alkoikin sitte niinko 32pvän jälkeen edellisestä, joten korjasin taas lilypietäni [8|]

Muuta uutta ei sitte kuulukaan. Tylsää... niin no sellasta kyllä, että kuulin yhden työkaverini, joka on ollut pitkään sairaslomalla, olevan raskaana. LA kuulema toukokuussa. No onneks ei kauheen läheinen, ni ei tullut niin kauheen kateellinen olo - mutta kuitenkin.

Jaksellaan taas.

Halusin tulla puhaltelemaan ++++ tuulia tänne, tai ainakin vähintään jaksamista yrittelyyn!!!

Ihanaa viikonloppua naiset tännekin [:D]

hellurei!

miplis: kiitos peukutuksista! toivottavasti täti ei löydä luoksesi, peukkuja hirveesti että nyt sen plussan saat!!!

yönsäde: kiitos suuri jälleen peukutuksista! eipä vieläkää ole kunnon viivaa tullu ovistestii, aluks lähti vahvistuu päivä päivältä mut ennenku kerkes täydellisen väriseks nii alko taas haalistuu viivat [&:] tiedä sit et toimiikokaa nuo testit, koska limottelee kuitenkin. [8D]
voi mahtavaa ettei täti sinne oo kaahaillu. toivon niiiiiiin paljon ettei se enää sinne löydäkkään!!! peukkuja peukkuja että täti osaa pysyä poissa sieltä!!!

kaika: miten meni nt.ultrassa? onhan kaikki hyvin?

bandida: ootko kauan käyttäny noita mammaksin testejä? mulla on nuita samoja david liuskoja enkä oo saanu niihin ku haamuja, välillä tummempia ja sit taas vaaleempia mut en täydellistä ollenkaa. vaik limottelee kyllä. no mut en oo viel ku n.viikon testaillu et kattoo ny miten käy. Onnea sulle oviksen metästykseen ja peukkuja labroihin!

minnuska, bluerose: pahoittelut tädistä!! onnea uuteen kiertoon!!

ginessa: kiitos viestistäsi tänne palstalle, lämmittää mieltä kun jo onnellisesti odottavatkin jaksaa käydä täällä meitä tsemppaamassa!! Onnea sinulle loppu odotukseen, kohta jo puolivälissä menet, hienoa!!![:D]

ommaa: ovista edelleen etitään ja kummastellaa viivoja. eipäs tänne muuta.[:)]

++++++++kaikille!!!

Muhun iski neljänkympin kriisi [:D] En ole kyl viel nelikymppinen, mutt kuuntelin tuossa "oon kolmekymppinen" -biisiä ja tajusin, ett en ole enää kolmekymppinenkään! Joillaki on muksui, mulla ei - enkä tiedä tuleeko koskaan. Äh, mutt juu, kriisi iski. [8|] Miksköhän mä sitä teillekää puhun? Tuntemattomille. No ehkä siks, ku ei mieskä just nyt ehdi kuuntelee. Yrittää saada työpöytäänsä kasaan, saadakseen huoneensa kuntoon. Remontti jo siinä vaiheessa, että työhuoneita kalustetaan. En enää kolmekymppinen, en vielä neljäkymppinen - ja mitään en ole saanut aikaseks elämässä. Höh. [:(] [&:] [:@] [:(]

Huomenta tänne!

örkki: Jos yhtään helpotaa, niin kaikille tulee noita fiiliksiä- oli lapsia tai ei, oli ura tai ei, oli onnistunut parisuhde tai ei...
Tsemppejä!

Yönsäde:Täällä peukut pystyssä, että sun kuukautiset olisi vähintään vuoden poissa!

Miplis:Plussaa toivon sinullekkin nyt!

Ja kaikille muille, joilla on ovisbongailut ja kierto alussa, paljon paljon tärppejä toivon teille kaikille!!

Omaa: Meidän vauva pääsi kriittisen ajan yli ja perjantaina vatsassa potkiskeli kananmunan kokoinen tyyppi iloisesti.
Ja koska pessimisti ei pety, tokaisin lääkärin kommettiin :"Joo, täällähän näkyy kovasti liikettä.", että:"No joo joo- mutta onko siellä sykettä??". Lääkäri:"No, ei sitä liikettä ilman sykettä ole!"[:D][:D][:D]
Ihana lääkäri, nainen, jolla ronski huumorintaju ja loistava asenne!

PLUSSATUULIA PUUH PUUH!!!!

Sunnuntaita,

ÖRKKI: Piristyssäteitä sinnepäin kovasti [:)][:)]!!
Kaika tuossa osuvasti sanoikin,että noita kriisejä tulee meille kaikille;oli elämäntilanne sitten mikä tahansa [&:]
Inhottavaa,että sulla oli taas tuota tiputteluvuotoa [&:]
Koitahan jaksella!!!!

GINESSA: KIITOS [:)]
On se ihanaa,että sinäkin jaksat täällä käydä meitä piristämässä!!!!
Kuinka olet voinut?
Ja ihanaa viikonloppua sinnekin [:)]!!

RONNY: KIITOS SUURI [:)][:)]!!!
Olet niin ihana!!!!
Ehkäpä sulla ei sitten tullut tikkuihin sitä oikein tummaa viivaa,vaikka ovis onkin ollut?
Tai sitten tikut ovat mitä ovat [:'(]
Tuo limottelu on kumminkin aika varma merkki oviksesta,joten onnittelut siitä!!!!
Peukkuja peukkuja hirveesti,että nyt on tärpännyt [:)][:)][:)]

KAIKA: SUUREMMOISET ONNITTELUT ihanista ultra-uutisista [:)][:)][:)]
*halaa kunnolla*
Kyllä varmasti helpotti sinua ja paljon noin hyvät uutiset..jee!!!
Nyt roppakaupalla onnellista ja ihanaa odotusta sinulle [:)][:)][:)]!!!
Ja KIITOS peukutuksista [:)]!!!

OMAA: Ihana ilma jälleen.Juuri syötiin ja nyt pitäisi lähteä lasten kanssa ulos [8D]
Ensin pitää viedä tuo Esikoinen pilkille.Ehkä hän sitten tuo päivällistarvikkeet järveltä..heh [;)].
Jäällä on varmaankin kiva rämpiä,kun lunta on pikkasen.

Ei ole vielä tätiä tullut,mutta eiköhän se parin päivän sisällä ilmesty.
Kumminkaan mitään oireita ei ole,muutakun tuota lievää etomista,mitä on myös ennen tätiäkin.

IHANAA JA AURINKOISTA SUNNUNTAITA KAIKILLE [8D][8D][8D][8D][8D][8D]
JA NIITÄ PLUSSATUULIA +++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 29/28-30/4

Heippa!Täällä ollut hieman hiljaiseloa,kun hoidot on ollu päällänsä ja oon asustellu mun vanhemmilla niiden ajan,että on klinikalle lyhyempi matka.Koitan siis jotain kommentoida,mutta vaikka hiihtoloma palstalla näkyykin,en ehkä ihan kaikkea ehdi...Lukemassa oon käynyt joka päivä,kyllähän tämä sellanen tukiverkkko on![:)]

Onniko:ONNEAONNEAONNEA!Ihanaa,plussauutisia,jee!Tarrasukkia matkaan mukaan!

MK81:Tiedän tuon tunteen,kun ärsyttää nuo kaverien puheet/puhumattomuudet...En tiedä enää,osataanko mulle edes asiaa oikein kertoa,saan sen aina jotenkin ärsyttömään itseäni...Mutta kurjaa on kyllä tuollainen,laittaa aina miettimään sitä ystävyyden tasoa...Pahoittelut tädistä...Se on kuitenkin hyvä asia,että oma kroppa toimii kellon tavoin.Mulla oli tuo Donna-testi,muuta en saanu siitä mitään irti...Olin niin onneton!Toivotaan,että sulla toimii!

Örkki:Toivon todella,että lääkitys toimisi ja auttaisi tuohon raskautumiseen!Tsemppiä!

Miplis:Hienoa,loistavaa,että ovis bongattu!Tänään testiä?Pidän peukut pystys!

Wastis:Mä en enää tiedä edes mitä sulle sanoa,tuo on niin väärin,mitä joudut käymään läpi...Toivottavasti kaikki tuo koettelemus palkitaan suloisella lahjalla pian!Voimahalaus!Ja onneksi tuli hyviä uutisia kilpirauhaskokeista!

Tatjuska:Suurensuuret pahoittelut...Tuo on niin kamalan väärin,että ensin annetaan toivoa,ja sitten se otetaan pois...Tsemppihali!Onneksi jo pääsitte tuon oviksen kimppuun,piristävää puuhaa sekin!

Ronny:Pahoittelut sinnekin...On se täti niin sitkeä!Mutta nyt vaan testien kimppuun sitten!Ensin ovistesti -ja sitte se toinen!

Bluerose:Pahoittelut...

Bandida:Tsemppiä niin kovasti paljon tutkimuksiin!Toivotaan,että se ovis sieltä tuleepi!

Kcatri:Tsemppiä odotteluun,toivotaan,että se palkitaan!

Anu75:Pahoittelut tädistä...Tsemppiä tähän kiertoon!

Noppa:Onnittelut ovisbongauksesta,pidetään peukkuja,että olis nyt sun tärppikiertos!

Minnuska19:Pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Kaika:Ihanaa,suloisia uutisia saitte!Nyt vain nautit raskaudestasi!

Ginessa:Ihanaa kun jaksat meitä täällä käydä tsemppaamassa!

Yönsäde:Kiitos kysymästä,täällä voidaan hyvin!Ja nyt on kädet kyynärpäitä myöten ristissä,ettei se täti sinne sulle tule!Plussaaplussaa!

Omaa:Meillä hoidot takana.Voin koko hormonihoitoajan hyvin,ihmettelin itsekin ja pelkäsin,ettei hormonit toimi,kun ei mitään tunnu...No toimihan ne!Jokainen vaihe meni hienosti,useampi munasolu saatiin hedelmöitettyä ja niistä lähes jokainen jatkoi kehitystään,olivat hyvänlaatuisia!Jee!Yksi alkio siirrettiin ja useampi jäi vielä pakkaseen.Nyt katsotaan,kuinka siirretyn käy...Oireita ei voi kuunnella,kun tuo tukilääkitys antaa niin monenlaista tuntemusta...Hyvin kuitenkin voidaan!Enkä halua herätellä liikaa toiveita,pääasia tässä hoitokerrassa oli,että munasolut hedelmöittyi miehen omilla siittiöillä ja saatiin useita hyvänlaatuisia alkioita pakkaseen.

Kaikille mukavaa alkavaa viikkoa ja oikein plussaisia kevättuulia! +++++

Paipapu; Onnea, että hormonihoidot sujuivat kaikilta osin hyvin. Nyt vaan jännätään ja odotellaan, että kiinnittyykö alkio[:)]. Mä toivon sulle plussaa[:)] Peukkuja!

Yönsäde; pitkästä aikaa. En ole jaksanut palstailla, kun on ollut pahoinvointia ja totaalinen väsymys ja lisäksi kaksoset ovat puristaneet viimeisetkin mehut[:D][:D][:D]. Onneksi pahoinvointi alkaa helpottaa ja ehkä myös väsymyskin. Toivottavasti täti ei tule käymään siellä, vaan tulisikin se PLUSSAAAAA[:D] Aina ihastellen luen sun juttujas. Kuulostaa mukavalta tuo leireily lehmien edessä[:D] Kunnos maalaistunnelmaa, tai voin ainakin kaupunkilaisena kuvitella. [:)] Kyllä se olis nyt sun vuoro plussata!

Wastis; mukavaa, että tiputteluvuoto on edes vähän aikaa poissa. Koetahan jaksella ja supertsempitykset lähtee täältä[:D]

Miplis; jännää on sullakin, toivottavasti täti pysyy poissa. Koska aiot testailla?

Ronny; tsemppiä oviksen metsästykseen!

Örkki;Nyt kriisit hiiteen[:D] Ei tässä vielä vanhoja olla.... Toivottavasti tiputteluvuodot ennen menkkoja loppuisi ja tulisikin plussa. Mullahan oli myös tiputteluvuotoa ja sen kerran kun se olikin poissa, tulikin plussa. Ei se tiputtelu välttämättä merkitse sitä ettei voi tulla raskaaksi. Tsemppiä kovasti sinne! Tää elämähän on aina yhtä menoa kriisistä kriisiin[:D]

Omaa napaa; kävin viime maanantaina niskapoimu-ultrassa. Kohdusta löytyi elämää (yksin kappalein[:D]) joka vastasi viikkoja. Kaveri oli vaan unessa, joten kätilö joutui painelemaan vatsan päältä, että saisi hereille. Pahoinvointi on nyt alkanut hellittää, enkä ravaa kokoajan jääkaapilla[:D] Väsymys kun vielä helpottaisi, niin se olisi mukavaa. Kaksoset pitävät kyllä huolen siitä ettei ylimääräisiä päikkäreitä oteta.... Tähän krooniseen väsymykseen kyllä onneksi tottuu.

Plussa-aalto nyt liikkeelle ja kaikki mukaan siihen[:D]++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Lähtee nyt!

Hei kiitokset ystävät tsemppauksista! Juuh, kyllä minä täältä vielä tulen, uutena, nuortuneena [:D] Joskus sitä vaan mietiskelee liikaa [8|] Joskus on tietty ihan hyväkin mietiskellä. Se on kyllä totta, että kun kriisistä pääsee, on jo toinen nurkan takana - jos ei itsellä, niin jollakulla toisella.

Orkidealtakin oli positiivista kuulla, että vaikka on tiputtelua, voi silti raskautua. No ehkä minäkin joskus.

Jatketaan yrittämistä.

Takaisin