Onniko, onnea täältäkin, ja tarrasukkia! Olihan tuossa taas pieni kuiva kausi tällä palstalla plussien suhteen, hienoa että joku pitää toivoa yllä [:)]
Tatjuskalle toivon samaa kuin edelliset - jospa se kierto nyt sitten tasoittuisi kun tästä tädin vierailusta selviät. Pahoittelut tädistä, kuin myös wastikselle.
Miplis, hienoa tosiaan että ovuloit todistetusti [;)] Kyllä munkin gynen mukaan tikkuihin on luottamista, eli jos ne selkeästi näyttää muutaman päivän ajan jotain muuta kuin muulloin (kaikilla ei se testiviiva välttämättä tummu kontrolliviivan tasolle), eli jos ensin ei näy mitään ja sitten parina päivänä selkeästi viiva (vaikkei hirmu tummakaan) ja sit se taas haalistuu pois, niin kyllä silloin ovuloi. Normaalisti oviksen jälkeen menee n 12-14 vrk siihen et täti tulee. Jos menee vähemmän, niin jokin hormonilääkitys lienee paikallaan pidentämään sitä väliä, kun alle 10 päivän luteaalivaiheella kiinnittyminen on lähes mahdotonta, vaikka hedelmöittyminen tapahtuiskin...
Meilläkin on nuo mirrit joutuneet kestämään mun taholta melkoista rutistelua kun ovat lapsen 'korvikkeita' pahimpaan hätään... hehe. Teidän Toro varmaan tulis meidän toisen poijan kanssa hyvin toimeen, sekin on melkoinen ikiliikkuja ja mahdoton poika keksimään piruutta [;)] Toinen on kans adoptiolapsi kun entinen omistaja ei voinut enää pitää kissasta huolta, se on vähän rauhallisempi köllöttelijä.
ON: Kävin tänään sitten siellä lättyviikarilla. Ultralla totesi että muuten näyttää ihan siltä miltä pitääkin, mutta hiukan on PCO-tyyppiset munasarjat - eli mun kierron epäsäännöllisyys ja ajoittaiset epäilyt ovuloimattomuudesta selittyis varmaan sillä. Määräsi monenlaista hormonilabraa (hitto että ovat kalliita...) ja miehelle suositti simppatestejä, eli herra pääsee sitten purkin kanssa touhuilemaan, kjäh. Mun kilpirauhasarvot oli sentään normaalit, eli siitä ei tällä kertaa ollu kyse. Ja kertoipa jotain uuttakin: melko isolla prosentilla naisista jää silloin tällöin munasolu irtoamatta kierrossa, vaikka kaikki olisi ihan kunnossa - ilman mitään varsinaista syytä. Joillakin vaan tyyliin pari kertaa elämässä, ja joillakin aina silloin tällöin. Sekin tietysti pidentää yritysaikaa kun välillä on kiertoja joissa ei oo mahollistakaan tärpätä vaikka muuten menis kaikki nappiin... Tuntuu aika hyvältä että sai 'ammattilaisen' näkemyksen siitä ettei mitään näytä olevan päällisin puolin isommalti vialla, noin lievän PCO:n kanssa kuin mulla näyttäis olevan on ihan hyvät mahdollisuudet raskautua kun säännöllistää kierrot hormoneilla. Tietenkin jos ei sieltä muista kokeista mitään löydy... Tästäkin pääsee kertomaan vasta illalla miehelle (ei oikeen viiti työpaikan käytävillä alkaa puhuun puhelimessa) joten kiitos teille ihanat naiset kun olette olemassa ja saa nämä(kin) asiat jakaa! [8D]