joko nyt onnistaisi

Nyt mä en käsitä!! mulla oli laukussa yksi FIRST SIGNAL HERKKÄ testi. tein sen ja nyt 30min myöhemmin testissä on 2 VIIVAA!! C viiva tosi tumma T viiva haalea,mutta näkyy kuitenkin!!??

vuotoa siis tullut...ja kuukautis oireet????[:-][:-][:-][:-][:-][8|]

Ihania uutisia täällä,

ONNIKO: Tulihan se sieltä;meinaten se PLUSSA [:)][:)][:)]!!!
Aivan SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA [:)][:)][:)]!!!
Kyllähän se haalea viivakin on viiva eli tarkoittaa,että olet raskaana!!!!
Onko sinulla tullut paljon vuotoa?
Monilla naisillahan voi tulla raskauden alussa vuotoa ja se voi olla ihan normaalia.
Ja monet tuntevat myös kuukautiskipuja raskauden alussa.
Jos vuoto muuttuu runsaaksi,niin sitten lääkäriin.
Peukkuja ihan hirveesti,että kyytiläinen on matkassa mukana ja pysyykin loppuun asti!!

NOPPA: Mulla itselläni ei paljoakaan ole kokemusta ovistikuista,mutta jonkin verran kylläkin.
Eli tikuttaminen aloitetaan yleensä kp11,jos kierto on kp28.Jos kierto on kp29,niin sitten tikutus aloitetaan kp12 jne.
Tikutus tehdään yleensä aina samaan kellon aikaan.Ja mieluummin klo:10-22 välisenä aikana.Aamupissasta ei saa tehdä testiä,koska antaa väärää tulosta.
Kannattaa myös ennen tikutusta olla pissaamatta n.2 tuntia eikä myöskään kannata juoda paljoakaan ennen tikutusta!!
Tsemppiä ovistikkuiluihin [:)][:)]!!

OMAA: Kyllä nuo plussauutiset tekevät itsellekin mielen niin iloiseksi,vaikkei itse sitä plussaa saisikaan!!!Tietysti sitä itsekin niin toivoisi sitä plussaa,mutta ehkä se itsellekin sitten joskus tulee?
Tämä oli pikakatsaus nyt vain..jatkan hommiani [:)]

LISÄÄ PLUSSAUUTISIA ODOTELLEN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 16/28-30/4

voi apua!! Onko tää totta!!

Kävin hakemassa vielä clearblue plus testin ja siitäkin tuli plussa. tosin haalea,mutta näkyy kuitenkin...[:-][:-]

en tiedä miten päin olisin..!! itkut ja naurut sekasin ja kuitenkin mielessä että mitä jos kaksi testiä on väärässä...!!??

No nyt ehkä sitten olisi ne minun vähän rohkeammat onnittelut paikallaan,
nauti onniko sekä hurjasti onnea ja tarrasukkia matkaan[:)][:)][:)]

onniko suuren suuret onnittelut sulle plussasta[:D][:D][:D][:D] onnea matkaan[:)]

yösäde kiitos vastauksesta. Nyt ois kp 7/25-27

Kiitos kaikille!! Ihanaa kun voi jollekkin kertoa [:)] tuntuu että ajatukset on niin sekasin että ei tajua enää mitään ja viivoja siellä viivoja täällä.
varovaisin mielin mennään... toivo korkealla...

Oon ihan hullu,mutta tein vielä apteekin oman testin...ja 2 viivaa siihenkin. haalea,mutta näkyy <3 <3!!

yönsäde: kiitos suuri jälleen peukutuksista. [:)] hyvin täällä voidaan, kiitos kysymästä. [:)] vähän jänskättää jo. viimenen tän kuun tero syöty tänään joten jos viime kiertoon samanlainen nii täti tulee huomena...mut toivottavasti ei tuu. [:D] eli vieläkin ois mulla suuntana ja toiveena marraskuiset [;)] ei oireita, ei heikotusta tmv.. muutako kaamee väsymys mut se on mulla myös tätitulon oire. saa nähdä kuin käy. [:)] pakkaset sais tosiaa jo hellittää!

Miplis: aivan mahtavaa että sait oviksen pongattua!! toivon sulle plussaa nyt sitten!!! ja toivottavasti löydätte sen kämpän pian. [:)]

paipapu: kiitos peukutuksista! [:)] Onnea sinulle tädistä ja onnea hoitoihin!!!

Onniko: aivan mahtavaa!! [:D] Onnittelut plussista. toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti!!! tarroja sinnepäin!!

örkki: enpä ole ajatellut nikkisi tarkoitusta, mut tulipahan sekin nyt selväksi [:D] jees, en toivo örkkitautia enkä niitä pikkuörkkejäkään. ekas raskaudes ei ollut pahoinvointia joten TOIVON et ei oo seuraavassakaan. [;)] toivottavasti saat kilpirauhas arvot pian kohilleen. jospa tosiaan ois kiinnitymisvuoto vieraillut luonasi [:)] peukkuja peukkuja sulle!!!

wastis: voihan pee, isot pahoittelut tädistä! [>:] sulle toivoin jo niiiiin paljon plussaa! jaksamisia sinne!!!

bluerose: toivon ettei se täti sun luo enää löydä!! mäkin ajattelin alkaa tikuttaan ovista jos ei nyt tästä kierrosta plussaa tuu.

jeeps kukkuu..omaan ei uutta. toivossa on hyvä elää..[;)]

höhööö..
jatkanpa viel örkki:lle [:D][:D][:D][:D][:D] tää lahopää arveli ensin et tarkotat pikku örkeillä aamupahoinvointia. (pienenpi örkki ku kokopäiväinen tauti) [;)] mut joo lujinpa uuesta.. siis pikku ihmisiä taisitki tarkottaa? [:D][:D][:D]

Tein tänään vielä sen digitaalisen testin kumminkin ja tulos oli ei raskaana. Nyt illan mittaan on alkanut tulla taas kirkkaampaa vuotoa. Eli kaavinta on tehnyt mulla temput terävät ja kierrot on ihan sekaisin ja vuodot tosi niukkia eli kohdunlimakalvot lienee aivan liian ohuet vielä kiinnittymiseen kun tyhjennysvuodotkin on mulle täysin epänormaalit. Kivut kuitenkin omaa luokkaansa. Katselen kuukauden vielä ja jos nää kierrot tästä vaan lyhenee ja vuodot pienenee niin menen lääkärille koska mulla on ennen keskenmenoa ollut täysin säännöllinen kierto ja kunnon kuukautiset. Tänään siis vuotopäivä jo 5 mutta kierronpäivä 29 eli kierroksi tuli vaan 24 ja ennen kaavintaa kierrot oli tismalleen 28pv. Jotain outoa tässä siis on ja tilanne näyttää huononevan mitä pidemmälle mennään vaikka luulisi tasoittuvan ajan kanssa.

Jos jollakulla on kaavinnan jälkeisiä kokemuksia vastaavasta että normit menkat kadoksissa ja kierrot lyhenee niin kertokaa miten on mennyt....

Huomenta!

onniko, Oikein mahtavat onnittelut myös täältä. nyt tarrasukkia matkaan ja tsempit että kyytiläinen pysyisi loppuu asti matkassa! [:)]

Tatjuska, pahoitteluni [:@] Toiv sun kiertos normalisoituis ja sulle se plussa tulisi! [:)]

Kaikille mun oviksen onnittelijoille suuret kiitokset. Ette arvaakaan kuinka tuo helpotti sitä pelkoa ettei ovuloisikaan kun se ovulointi näky tikussa. Ja kai noihin ovistikkuihin on uskomista?? [:-] toiv pääsette kohta onnitteleen siitä matkalaisesta. Toivossa on hyvä elää. Yritän pitää pääni kylmänä etten sit tipaha trhan korkeelta [;)]

Yönsäde, Tuo kissa tuossa kuvassa on meidän Toro (Hottoro) poika :) Otettiin se "huostaan" kaverilta kun ei pystynyt enää hoitamaan. Se on kyllä semmonen duraseli ;) pikkuveijari. Nää kissat on kyl hyviä lohduttajia. ja vähän helpottaa sitä lapsen kaipuuta. Mut ei kyllä tarpeeksi.

wastis, pahoitteluni tädistä [:@] Tsemppiä täältä !!

Omaa: Tässä odotellaan tädin saapuvaksi ensi viikolla. Tänään heti aamusta jännä muiliminen/nippailu alamahassa.. Just semmoi olo et tänää tulis täti mut ei millään voi tulla (ellei kierto oo sit sekastakin sekasempi) vielä ku vastahan se ovis oli ja ja kyllä jäis kierto todella lyhyeen mun normaalista kierrosta.. [8|] Saas nähä nyt. Odotan tätiä ens ti-la väliselle ajalle. kun en nyt tiiä haluuko tää kierto olla sen 35-39.. oviksen mukaan se kai olis sen 39? siis eiks oviksen ja tädin välillä yleensä oo se 2 viikkoo??

Tsempit nyt kaikille teille ihanaisille!!

Yk 12, Kp 28/35-39

Tiistaita,

NOPPA: Oleppas hyvä vaan [;)]
Sulla kun tuo kierto näyttää olevan lyhyempi kuin tuo 28,niin sun kannattaa varmaan aloittaa ovistikutus jo kp10?Ja muista varata niitä tikkuja PALJON [;)][:D][:D]
Eli kannattaa ostaa/tilata netistä isompi erä,niin tulee halvemmaksi!!
Ei muuta,kun edelleen tsemppejä oviksen bongailuun [:)]!!

ONNIKO: Eiköhän ne 3 testiä jo varmuudella kerro,että OLET RASKAANA [;)][:)][:)]!!!
Vielä kerran SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA!!!!!
Otat meidät sitten mukaasi..lupaathan [;)]??

RONNY: Voi kumpa sinä tulisit tänään kertomaan myös noita ihania ja odotettuja plussauutisia [:)][:)][:)][:)]
Ihan hirveesti sinulle peukutan täällä..kuuletko *peuk peuk*[;)][:D][:D]

TATJUSKA: Pahoittelut negasta [:(]
Ja pahoittelut muutenkin,kun kiertosi on nyt kaavinnan jälkeen ihan sekaisin [:(]
Mulla itselläni ei ole kokemusta kaavinnasta.Mutta toivottavasti sinulla nyt vain johtuisi ihan siitä,että aikaa on kulunut niin vähän vielä kaavinnasta?
Voisiko eri naisilla kroppa reagoida eri tavoin kaavintaan?
Jaksamisia sinulle [:)]!!

MIPLIS: Älä nyt siellä ODOTA sitä perkeleen tätiä [;)]..
Sehän ei sinne nyt tule!!!!!
Kyllä noiden ovistikkujen pitäisi olla ihan 97-99 prosentin luotettavia [8|]?Ainakin ne olivat,mitä minä joskus kokeilin.
Nyt vaan peukut ja varpaat pystyyn!!!

OMAA: Mulla niskat ihan jumissa ja päätä särkee [&:]..Eilen tuli vähän tehtyä sellaista fyysistä työtä,että otti hartioihin ja niskaan ja nyt siitä sitten kärsitään..rkele [:@]
Nooh,mies jäi tänään kotiin hoitamaan mun kanssa lapsia.Mun pitää tänään vähän jumppailla ja venyytellä,että jaksan illalla vietetellä rakkaan mieheni kanssa hellyyttäviä hetkiä [&o][;)][8D].Nyt katos eletään niitä jännittäviä aikoja [;)].Viime kierron mukaan tänään olis ovis,MUTTA mulla ei vieläkään olel tullut kunnon ovislimaa ja eilenkin oli kovia menkkakipuja [&:].Pelkään pahoin,että kystat nyt vaivaa ja raskautta on tässä kierrossa turha odottaa.
MUTTA silti ajattelen positiivaristi loppuun asti [;)]..eihän sitä muuten jaksais [;)]

Mutta onneksi te muut tuotte niitä iloisia uutisia ja kohta niitä varmaankin saamme kuulla lisää [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]!!!!!!

EDELLEEN PLUSSATUULIA KAIKILLE PUHALLAN
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 17/28-30/4

Onniko, onnea täältäkin, ja tarrasukkia! Olihan tuossa taas pieni kuiva kausi tällä palstalla plussien suhteen, hienoa että joku pitää toivoa yllä [:)]

Tatjuskalle toivon samaa kuin edelliset - jospa se kierto nyt sitten tasoittuisi kun tästä tädin vierailusta selviät. Pahoittelut tädistä, kuin myös wastikselle.

Miplis, hienoa tosiaan että ovuloit todistetusti [;)] Kyllä munkin gynen mukaan tikkuihin on luottamista, eli jos ne selkeästi näyttää muutaman päivän ajan jotain muuta kuin muulloin (kaikilla ei se testiviiva välttämättä tummu kontrolliviivan tasolle), eli jos ensin ei näy mitään ja sitten parina päivänä selkeästi viiva (vaikkei hirmu tummakaan) ja sit se taas haalistuu pois, niin kyllä silloin ovuloi. Normaalisti oviksen jälkeen menee n 12-14 vrk siihen et täti tulee. Jos menee vähemmän, niin jokin hormonilääkitys lienee paikallaan pidentämään sitä väliä, kun alle 10 päivän luteaalivaiheella kiinnittyminen on lähes mahdotonta, vaikka hedelmöittyminen tapahtuiskin...

Meilläkin on nuo mirrit joutuneet kestämään mun taholta melkoista rutistelua kun ovat lapsen 'korvikkeita' pahimpaan hätään... hehe. Teidän Toro varmaan tulis meidän toisen poijan kanssa hyvin toimeen, sekin on melkoinen ikiliikkuja ja mahdoton poika keksimään piruutta [;)] Toinen on kans adoptiolapsi kun entinen omistaja ei voinut enää pitää kissasta huolta, se on vähän rauhallisempi köllöttelijä.

ON: Kävin tänään sitten siellä lättyviikarilla. Ultralla totesi että muuten näyttää ihan siltä miltä pitääkin, mutta hiukan on PCO-tyyppiset munasarjat - eli mun kierron epäsäännöllisyys ja ajoittaiset epäilyt ovuloimattomuudesta selittyis varmaan sillä. Määräsi monenlaista hormonilabraa (hitto että ovat kalliita...) ja miehelle suositti simppatestejä, eli herra pääsee sitten purkin kanssa touhuilemaan, kjäh. Mun kilpirauhasarvot oli sentään normaalit, eli siitä ei tällä kertaa ollu kyse. Ja kertoipa jotain uuttakin: melko isolla prosentilla naisista jää silloin tällöin munasolu irtoamatta kierrossa, vaikka kaikki olisi ihan kunnossa - ilman mitään varsinaista syytä. Joillakin vaan tyyliin pari kertaa elämässä, ja joillakin aina silloin tällöin. Sekin tietysti pidentää yritysaikaa kun välillä on kiertoja joissa ei oo mahollistakaan tärpätä vaikka muuten menis kaikki nappiin... Tuntuu aika hyvältä että sai 'ammattilaisen' näkemyksen siitä ettei mitään näytä olevan päällisin puolin isommalti vialla, noin lievän PCO:n kanssa kuin mulla näyttäis olevan on ihan hyvät mahdollisuudet raskautua kun säännöllistää kierrot hormoneilla. Tietenkin jos ei sieltä muista kokeista mitään löydy... Tästäkin pääsee kertomaan vasta illalla miehelle (ei oikeen viiti työpaikan käytävillä alkaa puhuun puhelimessa) joten kiitos teille ihanat naiset kun olette olemassa ja saa nämä(kin) asiat jakaa! [8D]

yönsäde *lähettää virtuaalisen niskahierojan sinne päin* josko helppais[;)] Itekin oon remonttia tehny siskon kämpässä ja fyysiseen työhön tottumattomana on paikat aika jumissa[:D]

bandida nauroin jo aikaisempaa tota sun lättyviikaria[:D] hetki meni ennen kun tajusin,ikinä kuullutkaan tommosesta nimityksestä,hauska[:D][:D]Mutta hyvä että näyttää normaalilta,ja kalliita nuo on, itellä kans kokemusta yksityisestä nyt vähän liikaakin viime aikoina.

omaa mun kilpirauhas verikokeen tulos tuli,normaali[:)][:)][:)] Ettei nyt siitä ole ainakaan kyse. Lekurille pitäs vielä mennä kyllä,kun tuo luteaali osottautui nyt 7pvä mittaiseksi vaan,josko olis siitä kyse. Se selittäis kyllä heti noi varhaset KM:tkin,kun ei ehdi sitten kiinnittyä.

Heissan vaan kaikille tasapuolisesti [:D]

Täällähän on suurimmaksi osaksi vain hienoja uutisia! Oikein ihanaa [:D]

Onnikolle halaus aj liimaa mukaan. Toivottavasti viivat vaan vahvistuu vahvistumistaan!!!

Omasta sen verran, että jännää jännää aikaa. Oireita ei ole ollut, mitä nyt koko päivän oon haukotellut hyvien yöunien jälkeen... ei oikeastaan edes väsytä, kunhan haukotuttaa. Tuskimpa noita oireitakaan vielä oikeastaan olisi??? Nooh, itseäni yritän tässä huijata ja piristää [:o] Nyt jos tää yk 9 ei tuota tulosta (kerrankin kaikki on tehty niin, ettei mitään jää arpomisen varaan), niin en yhtään tiedä mikä masennus mut valtaa. Gynekin perhana meni sairastumaan ja siirsi mun ajan kuukauden päähän! Oih ja voih, onneks täällä jaksetaan kuunnella kuumeilijaa. Meillä ei oo ees kissaa (saati koiraa) johon voisi hellyyttään purkaa.

Hei taas pitkästä aikaa!
Olen vietellyt hiljaiseloa ja nyt ollaa taas siinä tilanteessa, että kiertopäivä 53 menossa, ja tätiä kuullostellaan kyläilemään. Toisaalta, en edes tiedä onko ovis tullut vai onko vasta tulossa. Aiemmin olen sen aina selvästi tuntenut... nyt ei viime tädin jälkeen mitään... Outoa... Pillereiden lopettamisen (8/09) jälkeen kiertopäiviä ollut 44, 44, 58. Ja aina pari viikkoa ennen kuukautisten alkua tuntunut selvää kipua ovulaation aikana. Kohta pitää kaivaa testit esille, että ollaanko tässä jo paksuna... Äh, en usko mitään ennenkuin näen kaksi viivaa tikussa.[;)]

Kiitos kaikille tsempeistä!!!!
´
Loppu vkosta lekurille ja labraan varmistamaan onko salamatkustaja kyydissä <3 <3 !

..pissalla käyntien määrästä päätellen kyydissä on.....[:D]

pikaa pikaa..

tatjuska:
pahoittelut! toivotttavasti kiertosi pian normalisoituu!!

yönsäde:[:D]kiitos ihana..kuulen peukutuksesi! [:D] tänäänpä en viel kerro mitään uutisia. [:)] täti ei ainakaa tänään viel ajanu parkkiin...mut ootellaanpa muutama päivä ja toivotaa et ei ajelekkaa tännepäin [:)]
hienoa, että ajattelet positiivisesti, eiköhän se ovis sinnekki tuu tai sielläkin jo oo[:)] puhaltelen sua marraskuisiin. peukkuja peukkuja!

peukut kaikille ja plussapuhureita!!!!

Takaisin