joko nyt onnistaisi

Iltaa leidit!

Tääl ei näköjään viikonloppusin hirveästi juttu luista [:D], et ette te kukaa ny niiiiin koukussa tähä oo [;)]

Yönsäde, Siis joo kyllä me tietty viikonloput yhdessä ollaan mut ku ei sitä voi päättää et milloin se ovis tulee siis jos nyt ei tässä kierrossa tärppää.. vaan se ovis voi tulla myös viikolla niin aika turhaan heitetyt kierrot taas sitte tulossa.. Niin kauan ku se kämppä sieltä Hyvinkäältä saadaan.. Toiv pian [;)]. Mut kyllähän tää viikkoerot luultavasti vahvistaa tätä suhdetta, ku nuo pienet parin päivän erotki on vahvistanu [:D]..

Omaa: MÄ OVULOIN MÄ OVULOIN [:D], se on nyt tikulla todistettu jos noihin tikkuihin on nyt luottaminen [:D].. Sitä mä tänne tulin alunperin huudattaan x) kiva fiilis kyllä [:)].. On sitä peittoa tullu tässä heiluteltuakki aamutuimaan siis ennenku mä sitä ovista tänää testailin.. Nyt pitäs sit ahkeraan antaa rakkautta tolle miehelle x) Mä just kohta alan letittään sen päätä pikkuleteille [:D].. SIIS YLÄPÄÄTÄ!! [8|] joo ja mä olin vissii ainut joka edes ajatteli tuon sillain vinksalleen x)

Mut tsempit teille kaikille!! plussia nyt tuleen tänne..

Yk 12, Kp 25/35-38

Yökyöpeli nauttii yösuklaasta ja kirjoittelee,oon siis vähän koukussa![:)]

Yönsäde:Toivottavasti ovishimot(koska ovis se on,kystat ei himota) on taannu nautinnollisia hetkiä makkarissa (muukin paikka kyllä käy) ja ovis on tullu hyödynnettyä![;)] Muista pelata varman päälle![:D] Mä käytin tuota mun vyöhyketerapeuttia hyväkseni,mutta tädin tullessa piti vaihtaa suklaaseen...[:D] Käy tämä näinkin!

Onniko:Tsemppiä raastavaan tilanteeseen!Eikä sitä tiedä,jos se vielä plussaksi kääntyisi!Pidän peukkuja![:)] Ja joka tapauksessa hyvä jos tutkivat nyt kunnolla,eivätkä jätä mitään puolitiehen...Koitahan jaksaa!

Malishka18:Tervetuloa tänne ja tsemppiä yritykseen!

Ronny:Pidän peukkuja ettei se täti sinne tuukaan,vaan tulee plussa![:)]

Miplis:Juhuuu,ovishavainto!Nyt vaan reipasta makkaripuuhailua,jee!Ja hei,tuohan on kuiteski hieno juttu,että miehes sai töitä!Ja säkin voi nyt hyvin mennä miehes mukaan,ku saat just opinnot hoidettua!Toivotaan vaan että uus koti löytyy nopsasti ja pääset sitä laittaamaan -toivottavasti kolmelle![:)]

Omaa:Jee,täti tuli lauantaina niin ku kuulukin!Huippua!Huomenna alkaa piikitys ja hoidot menee sopivasti miehen töiden lomaan!Kyllä helppas!Kiva kun oma kroppa toimii kellon lailla stressissäkin.Mies tosin anto mulle omatekoista vyöhyketerapiaa...[;)][:D]Nyt alkaa vaan vähä jo jänskättää...[:)] Mutta hymiöiden määrästä päätellen fiilikset korkealla siis![:D][:D][:D]

Kaikille muillekin hyviä fiiliksiä ja plussaisia meininkejä!!!

Kiitos kaikille tsemppauksista <3

Täti saapui kuitenkin ja olo on enemmän kun paska...[:(][:(][:(][:(] kiertokin näköjään sekaisin...
Vaikka kuinka tähän asennoitui että ei ehkä tärpää niin silti..[&o][&o][&o]

Tää menee ainakin hetkeks vielä peiton alle.....

Voi ei onniko, pettymys on todella hankala käsitellä kuukausi toisensa jälkeen. Toisilla se pettymys tuntuu helpottavan, mutta itte oon ainakin huomannu että käy vaan kerta kerralta hankalammaksi. Suuret pahoittelut tädistä [:@]

Ittellä tuntuu olevan tunteet pinnassa, vaikka on hieno sunnuntai. Eilen loukkaannuin tulisesti, kun taas sain kuulla parhaalta ystävältä että ovat pieniin päin. Tällä kertaa en todellakaan loukkaantunut siitä, että odottavat, VAAN siitä että hedelmöityksestä on jo 12+ viikkoa ja mä oon kysynyt monta kertaa, että mitä kuuluu ja ja ja... luulin ettei meidän välillä ole mitään salaisuuksia, koska molemmat perheet puhuivat jo viime kesän alussa, että aloitellaan yritys nyt ja ollaan jaettu kaikki pettymykset ja odotuksen-odotuksen ihanuudet keskenään... ilmeisesti en sitten olekaan niin tärkeä, vaikka itse aioin kertoa hänelle heti haamuviivasta lähtien. Törkeesti vaan valehteli mulle.

Noh, eihän se tietysti mulle kuulu. On vaan helpompi purkaa näitä tänne, kun miehelle joka luulee että tää kaikki johtuu vaan siitä, kun on nämä jännäpäivät käsillä. PUUH.

Noh, jatketaan sunnuntaita taasen. Miplikselle onnea miehen työpaikasta ja tuleepahan elämään vähän ylimääräistä romanssia, kun ootte viikot erossa [;)]

Jaaha, mitäs kaikkee mä meinasinkaan kommentoida? No aloitetaan omasta navasta:

RuskeaToblerone on nyt syöty. Huomenna avaan valkoisen. Sehän oli se tärkein uutinen [:D]

No joo, ja sekin vielä, että kilpirauhasen vajaatoimintaan olen aloittanut lääkityksen. Toivoin, että tässä kuussa tärppäis, ja luulin jo, että tiputteluvuoto on hukannut reittinsä luokseni, mutta eilen illalla pyyhkäisin punaisen viirun paperiin [:(] Nyt en ajattele toiveikkaasti, mutta silti - eilisillan jälkeen punaista viirua ei ole näkynyt [:)] Jos se olikin kiinnittymisvuoto. *Koputtaa puuta* kuitenkin tämän jälkeen kun menen vessaan, löytyy housuista punaista [X(]

Oli tosi harmi lukea Catja85:n uutisia. Ehti jo tulla tutuksi ku luki hänen juttujaan täältä ja sitte kävi näinn surullisesti [:(] Toivottavasti elämä vielä voittaa!

Miplis hei, meidän naapuri talo taitaa olla edelleen myytävänä, ja täältä on vain 16km Hyvinkäälle [;)] Niin ja muistaakseni joku tältä palstalta monta sataa sivua sitten meni miehensä perään oviksen aikaan (yli 300km) ja raskautui sillä kierrolla. Että ei se matkan pituus kai kauhea este ole [:)]

Huvitti kun Ronny toivoi, ettei örkkitauti iske. Mä ajattelin, että örkkitauti on sitä kun toivoo saavansa pieniä örkkejä [;)] Siksi nikkinikin on örkki.

Jeps, mutta se tästä, menenpä siivoamaan pihaa (taas, kuinkakohan monta kertaa sitä on lumitöitä tehty tän talven aikana?) ja palailen taas joskus. Plussatkaahan lisää. Ja onnitteluni jo plussanneille!

Tuulee niin,että tukka lähtee päästä,

MIPLIS: Heh..juu,heitin tuon "vieraissa vierailun"ihan sillain huumorilla höystäen ja pilkettä silmäkulmassa..you know [;)]..elikkäs,kun ovis kolkuttelee ovella,niin sinä menet visiitille miehesi luokse tai hän tulee sinun luoksesi [;)][8D].
Mutta toivottavasti ette joudu siihen tilanteeseen,vaan nappaat nytten sen plussan [:)]!!
ONNEA ONNEA OVIKSESTA *taputtaa*..hyvältä kuulostaa!!!!

PAIPAPU: KIITOS [:)][:)]!!
Kyllä täällä päässä on tuota miestä viety niin,että vikinä on kuulunut [&o][;)]..hauskaakin on välillä ollut,mikä on ihan mukavaa aina välillä näissä ns.vakavissakin hommissa [;)]..ja nyt en puhu itse sessystä,että se olisi vakavaa.Vaan tämä vauvakuume menee välillä aina vakavaksi,varsinkin silloin kun se pirun täti tulee kylään.
ONNEA TÄDISTÄ [:)][:)][:)]!!!!Kamalaa onnitella tuosta pirusta..mrr [:@][;)].
Mutta sinua minä uskallan oikein kunnolla onnitella,kun sitä olit niin toivonut ja itsekin siitä olet niin onnellinen!!!
Nyt vaan hirveesti tsemppiä ja rutkasti onnea hoitoihin [:)][:)][:)]*halaa ja potkaisee hellästi onnen potkun persuuksiin [:D]*

ONNIKO: Suuren suuret pahoittelut tädistä [:(]
Toivottavasti paska fiilis pian helpottaa ja lähdet uuteen yritykseen uusin voimin!!!!

ÖRKKI: Peukkuja peukkuja,että kyseessä olisi ollut kiinnittymisvuotoa [:)][:)]!!!
Ja peukkuja lääkitykseen,että se osuu pian kohdilleen!!!
Nam..ja siellä syödään jälleen kerran PATUKKAA [;)][8D]..heitäs tännekin pala *huutaa herkkuperse*
Heh..juu ei,ei täällä olla yhtään kolailtu ja traktorilla aurailtu.Minä joka olen niin talvi-immeinen ( puhuu sitten pashaa [;)] ) suorastaan rakastan tätä armotonta lumentuloa [:'(]
Mitä olis nytkin,kun olis kesä ja kärpäset ja saisi rojauttaa kroppansa tuohon pihamaalle ja mutustella Tobleronea ja nauttia lintujen laulusta,lehmien ammuusta,lampaiden määinnästä,ankkojen kaakatuksesta ja lasten huudosta jne jne.ihanista äänistä [;)][:D]

OMAA: Tuo ilma panee mut vihaiseksi ( mies panee taas..lal la ti laa [&o][;)][:D] )..tyhmää juttua taas heti sunnuntaina *viheltelee *..ANTEEKSI [&o]
Meinasi kyllä aamulla tulla Etelää ikävä,enkä puhu nyt Helsingistä [;)],kun tein aamuhommia navetalla ja ulkona.Siis ihan järkyttävä lumimyräkkä ja kirpee tuuli.Vaikka kasvot olivat ihan peitossa,niin silti tuuli puski läpi ja nenä oli ihan jäässä.
Ei pääse yhtään edes lasten kanssa uloskaan [&:]
Mutta positiivista ajatteluakin kehiin [;)]..tehdään tänään lasten kanssa jäätelöannokset eli mun herkkupanna katkeaa hetkeksi [8D][8D]..eikä etes nolota yhtään.
Paljon kermajäätelöä,kermavaahtoa,kinuskikastiketta ja suklaarakeita [8D]..ja illalla haistaan sitten [:D].

IHANAA SUNNUNTAITA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA PALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 15/28-30/4

Hyvää sunnuntai päivää [:)]

Nyt on kyllä niin positiivinen fiilis et koht mä tipahan täält ja lujaa x) nooo nyt on ainaki ovis kunnolla pongattu ja sitä hyödynnetty et ei pitäs ainaka tuleva mahdollinen nega raskaustestissä johtua siitä ettei olis seissyilly [;)]. Ton miehen vois tosta kohta taas raahata tuonne makkariin.. Eilen siis viimeks [:D]..

Yönsäde, Joo ymmärsin [:)] Eihän tuo matka ole edes 100km meidän välillä ens viikosta lähtien ni ei oo sillain ongelma käydä visiitillä viikollakin. Mutta tietysti toivon sydämeni pohjasta että nyt tässä kierrossa tärppäis. Ollaanhan me jo sitä lasta yritetty vuosi. [&:] Tsemppiä sinne ulkotöihin. On kyllä niin kökkö ilma että olla ja voi. Ei paljon ulos tee mieli mennä..

örkki, Ei me nyt sentäs vielä ajateltu ostaa omaa taloa [:D] Mut ei olis kyllä paha idea. hehe. Nyt ihan vielä vuokralle. Kattoo sitte vähän myöhemmin ku kummatki vakkariduunissa yms yms yms. Toivotaan että se punainen viiru olisi sitä itseään eikä mitään tyhmiä tiputteluja sun muita. Tsemppiä sinne kovasti!

Mk81, Ehkä tämä kyseinen kaveri ei uskaltanut kertoa sinulle asiaa jos hän ajatteli että se tuntuu sinusta pahalta jos hän raskautuu ja sinä et. Onhan se tietysti kurjaa jos kaikki muut tuntemukset olette jakaneet ja sitten plussauutista hän ei sulle kerro heti vaan viikkojen päästä. Olisin varmaan itsekin samanlaisessa olotilassa tuossa tilanteessa. Tsemppiä nyt sinne!!

onniko, Todella suuret pahoittelut tädistä [:(] Todella kurjaa. Tuttu tunne tuo. Sitä muka on aina niin asennoitunut siihen että ei tärppää, mut silti se täti/nega tuntuu pahalta. *Antaa oikein ison halauksen*

paipapu, Toivossa on hyvä elää [;)]. Toivon itsekkin ihan samoja asioita ku sinä mun puolesta [:D]. Että asunto löytyis mahdollisimman nopeasti ja pääsis sitä laittamaan itselleen sopivaksi. Ja että sais vielä alkaa laitteleen sitä kolmelle! [:)] Ei voi kuin odottaa!! [8D] onnea tädistä, vaikka tosi hassua onnitella semmoisesta mitä ei toivo kenellekkään niin paljon kuin plussaa [:D] Nyt vain uuteen kiertoon tädin poistuttua! tsempit sinne [:)]

OMAA: Tänne ei mitään eilisen jälkeen ;) ovista hyödynnetään niin paljon kuin jaksaa! [:D] Ei kumminkaan niin että olisi pakkopullaa.. Hyvin mielin mennää.. Todella hyvä fiilis siitä että todistin ovuloimiseni.

plussapuhurit täältä leidit!!!! ++++

Yk 12, Kp 26/35-39

hmph. Tänne koittaa täti tunkea,tätioireet tosi vahvat ja vuoto kai alkaa kohta.
Kun ei ihan sata varmaks osaa sanoa kun on tuota tiputtelua muutenkin,että ootan sitä kunnon vuotoa.
Hemmetti jos täti tänään tulee,jää ajaksi oviksen ja tädin välille 7pvä... Eli lekurille taas suunnattava. Hemmetti. Nyt kyllä ottaa päähän jos tuo paholainen tunkee kylään,ei haittais jos vaikka ens viikolla tulis,olis toi luteaalivaihe ees kunnossa,mutta jos nyt jo tunkee. Että ottaa päähän nyt. No,katsellaan mitä tapahtuu..[>:]

Miplis... hyvin mahdollista joo, että ei sitten "halunnut masentaa", mutta oikeastaan enemmän vtuttaa se valehtelu "ei tässä mitään ihmeellisyyksiä, seuraavaa kiertoa odotellessa" jne. Toisaalta tämä tyttönen olikin sitten niin raskaana, niin raskaana että. Joutuu isäntä vielä koville... en olisi sitäkään uskonut.

Noh, mutta se siitä ja oppipahan taas itse suhtautumaan asioihin eri tavalla [:)]

Kuka tuo meille seuraavana niitä ihania plussauutisia!!!???? puhallellaan positiivisia ajatuksia ja hirmusta onnea kaikille neganneille ja tädin kohdanneille ja hirmusesti liimaa plussanneille <3

Pudottavia uutisia (ehkä....)?

Mä kävin siskoni luona tänään ja se kysy että etkö sä tosiaan oo raskaana kun mun maha on ku rantapallo. Sitä vuotoohan ei sit ikinä tullu siteeseen asti eli ei noita oikeen menkoiks voi kutsua. Mahaa nipistelee edelleen. Tein sitten testin kun tulin kotiin. Perkele sentään kun mies oli erehdyksessä ostanu clearbluen herkkiä mut ei digitaalisia vaan viivatestiä. Ja siinä seisoo nyt sitten haamujen haamu tai viivanpaikka. Eli onko kenelläkään tosta testistä kokemusta, antaako viivan paikkaa vai tulkitsenko tuon haamuksi? Ja jos oisinkin raskaana niin toi tiputtelu muistuttaa liikaa sitä keskenmennyttä kiertoa...

Huomenna digitaalista kehiin, tuskin maltan pysyä housuissani.

tatjuska toivon sulle niiiiiiiiin sitä plussaa. Tosin oon kuullu just tosta testistä et näyttäis viivanpaikkaa ja ihmiset on saanu sillä niitä "valeplussia". Toivotaan ettei oo sama kyseessä nyt[:)]

omaa paskavittusaatana. Anteeksi. Mutta nyt ottaa nuppiin, täti tuli. Ei täydellä ryminällä mutta silleen etten sotke enää tiputteluuni. Koska vuoto on punasta,ja ihan siteeseen asti tulee. Ja mahakivut on komiat.
Ei tullu tänne plussaa. Enkä mä sitä,mutta kun tuo väli oviksesta tätiin on 7pvä,ja sen pitäs olla sen ~14pvä. Eli lekurille aikaa TAAS. Menny lekureihin nyt KM takia ja tiputtelun takia jo reipas 300e... Kallista huvia kahelle opiskelijalle. Ja kun Kela pitää mun tukia siellä eikä maksa vaikka pitäis. Nyt ottaa päähän... Ja jos meen lekurille,niin voin aikasintaan syödä lääkkeitä ens kierrossa ja taas sitte kk turhaa välissä... MUR[:@][:@]
No,positiivisempi wastis palaa kyllä vielä... Anteeksi negapurkaus.[:(]

Tatjuska,jännään kovasti mitä sun testi huomenna näyttää!![:D][:D][:D]
Aika hyvältä meinaan vaikuttaa...[;)]

Wastis,rrrrrrr sitä tätiä!!!!![:@]
Kovasti jaksuja sulle!!![:-]

Kaikille positiivisempaa mieltä ja kaikkea" positiivista" ensiviikon alkuun!![:D]

[font="courier new"]Hei kaikille tasapuolisesti...

itse elän jänniä aikoja...viikonpäästä pitäis testailla tai sitten tädin tulla kylään...mmm...en ole ikinä tikutellut, mut jos nyt ei onnaa vois harkita...hehe...
olin tänään ristiäisissä (ja musta tuli sylikummitus)...oli aivan ihana tytteli...

häissä tuli oltua eilen ja voi sitä menoa siellä...kakkos alku juomana oli anis-snapsit :P

juups...eipä mulla oikeesti mitään kummempaa...piti vaan tulla ilmoittamaan että olen hengissä ja luen kyllä kaikki tekstit...

onnea plussanneille, tervetuloa uusille, harmitukset tädin vierailun saaneille ja pahoittelut menettäneille...

halauksia!!!

yk 3
kp 32/37

En sitten hakenutkaan testiä kun nyt tulee taas vuotoa. Menkat on vaan ihan sekasin ja toi eilinen lienee pelkkä viivanpaikka. Menkkakipujakin on.

Uusi viikko ja uudet kujeet,

TATJUSKA: Edelleen pahoittelut [:(]
Toivottavasti uusi kierto tuo sen plussan!!!

MIPLIS: KIITOS [:)]!!
Hirveesti sinulle sitä plussaa toivon!!!!Kyllä tuo vuosi on jo pitkä aika.
Eli hirveesti peukkuja peukkuja sulle!!!!
Ihana kisu sulla tuossa kuvassa [:)][:)][:)]..mikäs kisun nimi on?

WASTIS: Suuren suuret pahoittelut tädistä [:(]
Sinulle niin sitä plussaa jo olisin toivonut!!!
*voimahalit*
Nyt hirveesti peukkuja uuteen kiertoon!!!

BLUEROSE: ONNEA kummitukselle [;)][:)][:)]!!
Ja häitäkin on siellä juhlittu [:)]
Peukkuja sinullekin hirveesti,että plussan nappaat!!

RONNY: Hu huu..kuinkas jakselet [:)][:)][:)][:)]
Mää niin jännään täällä sinun puolestasi [:)][:)][:)]
Toivottavasti tuot niitä plussauutisia tänne!!!!!

OMAA: Tänään pakhanen vähän pienemmillä lukemilla,joten jippii pääsee vähän lastenkin kanssa ulos välillä hurvittelemaan [:)].
Onneksi torstaiksi on lupailtu "vain" 29 astetta pakkasta *jälleen kiroo*
Nooh,onneksi talvi on vain kerran vuodessa [;)]

IHANAA MAANANTAITA KAIKILLE JA TOIVOTTAVASTI NIITÄ PLUSSAUUTISIAKIN TÄNNE SAADAAN +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 16/28-30/4

Kiitos kaikille ihanille tsemppaajille [:)][:)][:)][:)]

TATJUSKA: Mä sain myös haamun tossa 2pva sitten..oli jo toiveet korkealle kunnes kaveri sanoi että hänellä sama testi tekee usein haamuja...[&:] toinen testi olikin sit selvä nega.
Tsemppejä sinne!!

Eilinen meni surkutellessa ja olo oli paska! Mies sitten piristi viemällä syömään ja leffaan :) tosin se yritti piristellä "kyllä se vielä tulee,eihän tässä oo kun pari kuukautta menny kun lopetit pillerit"..no niin mutta tällä kertaa oli ihan eri tuntemukset..no..tuulta päin.. ihan kiva ilta kuitenkin[:)]

Eilen ei tullut kun pissauksen jälkeen paperiin vaaleata vuotoa,tänään ei vielä mitään.
Maha kuitenkin kun potkupallo,päätä särkee ja vatsaa vihloo sen mukaan että kohta alkaa vuoto [&o]
Tänään vielä vapaa ja huomenna sitten kiinni duuneihin ja ajatukset muualle..

Plussa tuulia maanantaihin ja negan kohdannelle iso halaus!!

Takaisin