joko nyt onnistaisi

mk81, älähän sinäkään ihan vielä luovuta, ehkä ne hormonit siitä vielä lähtee nousuun!!! pukkuja sille!!!!

Olen tietoisesti pitänyt vähän hiljaiseloa, eikä ole juuri ollut fiiliksiä kirjoittaakaan, kun on epätietoisuus ihan kaikesta.
Suuret onnittelut kaikille plussanneille! Hiljaisesti salaa toivon kuuluvani mukaan tuohon plussanneiden joukkoon, mutta yritän samalla pysytellä realistisena. Mulla siis edelleen näyttää testit plussaa, mutta ei mitään supervahvaa vieläkään, muttei mitään haamuakaan. Laskujen mukaan olis 5+5 jos siis olisin raskaana. Aamulla soittelin äitiysneuvolaan ja sovittiin aika parin viikon päähän. Toki peruuntuu, jos tulee menkat ennen sitä.
Pahoittelut negan testanneille. Toivottavasti muuttuu vielä plussaksi, kunhan pääsee hormonit kunnolla hyrräämään.

ALKUPERÄINEN: magenta

..tosi laiskasti innostuin mistään sänkypuuhistakaan, eikä vissiin harrasteltu kun KOKO kuun aikana sen kolmisen kertaa :DD (NOLOA MYÖNTÄÄ) nähtävästi oikeesee aikaan edes yksi kerta niistä sattunu :DD

Magenta ei siinä ole mitään noloa jos puuhia on vähä harvemmin kuin joka toinen päivä [:D][:D][:D][:D][:D] Tää ilmoittautuu kans... joskus on ollu joka toinen päivä, joskus vain viikon välein, joskus ehkä 2 vk välein, kun ei sitä rättiväsyneenä tai vähän kipeänä tietysti pakolla jaksa... minä kyllä jaksaisin[;)], mutta ei mies [:@] Eli siinäpä lienee syy siihen, miksi sitä täällä kuumeilu/haaveilupalstoilla vielä aikaansa kulutetaan!!!

Mutta sinun esimerkki onneksi tarkoittaa vain että mahdollisuuksia on, vaikka ei jaksaisikaan puuhailla pupuna mahdottoman usein, yksikin oikein ajoitettu kerta riittää... Kiitos esimerkistäsi siis!! [:D][:D]

Kp. 46

tuosta runosta: se on aivan IHANA! :') mun kavereiden häissä soi se laulu kirkossa, VOITTE KUVITELLA KUINKA SIINÄ OLI ITKUSSA PIDÄTTÄMISTÄ; KUN JOKA SUUNTAA KATTO, NIIN KAIKKI PYYHKI VESIÄ SILMISTÄÄN :D kannattaa käydä tsekkaamassa: http://www.viisi.net/aani.html ja sieltä se kohta: MINÄ SINUA RAKASTAN

magenta pistit linkilläs sit porukerhot kokoon [:D][:D][:D]
täällä kuuntelen ja pillitän nyt sitten[:D]
mutta toi on aivan ihana,oikein harmittaa kun en lukenut tota häissä.
Mutta ei siitä olis tullut mitään,olisin vaan porannu.

joosu et oo aatellu mennä ihan verikokeisiin?
kun niistä sais tiedon nopeestikin.
Ne osaa kertoa jo ekanki perusteella,siis suuntaa ainakin.
Kun mulla oli hormonit vielä kuukaudenkin jälkeen sen verran koholla,
että olis plussa tullut. Että jos vaik kykenet niin verikokeilla tietäis jo.
Ja pian voi ultrassakin nähdä. Toivottavasti en nyt mitenkään tullut liian henkilökohtaiselle
alueelle. Itsellä kun oli tuo epätietoisuus tilanne juuri kk sitten. Anteeksi tungetteluni.

Joosu mäkin oon pahoillani sun jännityksen puolesta ja todella tungetteleva, mutta suosittelisin (työnikin puolesta) sulle ultraa tai käyntiä ihan vaan verikokeissa. Tämä siksi, että voi olla sulle suurtakin haittaa, jos kaikki ei ole ok. Ja jos onkin kaikki hyvin, niin pääsisit nauttimaan raskaudesta.  KAIKKI PEUKUT PYSTYSSÄ SUN PUOLESTA!

Muistuttaisin vielä, että tosiaan nuo hailakat testit ei kerro mittään ihmeellistä raskaudesta itsestään [:)] Se on ihan sama tuleeko heikko vai vahva viiva viikosta toiseen, kunhan tulee viiva -> raskaana yhtä kaikki. Varsinkin jos ei testaa erilaisilla testeillä.

Maanantai - iltaa, töistä kotiuduttu..

Kiitos Yönsäde , eihän toivo vielä ole menetetty [:)] ja tulihan opetus heti yrityksen alkutaipaleille. Nyt odotellaan josko ne menkat alkaa, tai ehkä ovulaatio on ollutkin myöhemmin.. Ihan hyvällä mielellä olen [:D]
Toivottavasti täti pysyy poissa ja pääset testaamaan plussan, peukkuja!!

Ei tarvitse anteeksi pyytää Magenta, ihanaa kun täälä eletään niin täysillä toisten kierrossa mukana [:)] Itsehän innostuksen aloitin kun hehkutin että varmasti plussa tulee, hyvä etten vetoa lyönyt heh

Kiitos Artemis! Aiotko tikuttaa ovista tälläkin kertaa ? Mulla odottaa 28 ovulaatiotestiä uuden kierron alkamista.. [:D]

MK81, pahoittelut negasta, toivotaan että vielä plussaksi muuttuisi! ja jos ei niin tärppiä ensi kiertoon!

Voi ei Bandida, perskeleen nega [:@] Kädet ja jalat ristissä, että muuttuu vielä plussaksi! Milloinkas sulla oli ovis?

Omaa napaa:
Ei enää niin kovaa harmitusta kuin eilen, oikeastaan aika positiivisella fiiliksellä. Tosin alavatsassa paine ja nipistykset jatkuu. Nipistyksiä erityisesta vasemmalla puolella (munasarjassa ?). Vähän häiritsee, koska en ymmärrä mistä vois johtua. Ruumiin lämpöäni testailin viime viikolla ja eilen viimeksi ja lämpö on sen verran koholla alkukiertoon verrattuna, että ovulaatio olis voinut ollakin vasta viime viikolla. tai sit ei... Ei varmaan kannata liikaa pähkiä, sittenhän sen tietää jos / kun menkat alkaa, että milloin on ovis ollut.

Tänään KP37 / 22 - ?? ja yk2

Wastis ja MK81: En koe, että olisitte lainkaan tungettelevia. Tottapuhuakseni olen hyvinkin tyytyväinen neuvoistanne [:)]. Olisin kieltämättä itsekin halunnut ajan jo aikaisempaan ajankohtaan, jotta saisi asioihin jonkinlaisen selvyyden. Olen vaan niin kovin huono vaatimaan mitään, esim. verikokeita tai muita lisätutkimuksia, kun asiantuntija luurin toisessa päässä ei koe niitä tarpeelliseksi. Ja ultrasta totesi, ettei usko siinä vielä näkyvän mitään.
Lääkäriin/sairaalaan kehotettiin lähtemään heti, jos tulee kovia kipuja/runsaita vuotoja...
Millonka lääkäri/hoitaja pystyy kuuntelemaan/kuulemaan lapsen sydämen äänet? siis jos on lasta tulossa.

joosu osa neuvoloista suostuu kuuntelemaan vasta rv 12 ja jälkeen, meinaan ei välttis kuulu ennen sitä mahan päältä. Ultrassa tosin se on näkyvissä kaiketi sillon joskus rv 6-7,joka tehdään alakautta,siis varhainen ultra. Tämähän ei kuulu yleensä neuvolan ultriin,joten jos sellaisen haluaa niin yksityiselle vaan. Siskolla kuunneltiin neuvolassa ekaa kertaa sykettä rv 12. Siellä oli sanoneet että ennen ei yritetä edes kuunnella. Toivottavasti tästä olis jotain apua.

Täällä ollaan vissiin jälleen plussattu, ONNEA!

Mä varasin tänään ajan ultraan kun on toi kaavinnan jälkeinen jälkitarkastus suorittamatta (tuhma minä)... Näkee sitten että onhan kaikki varmasti keskenmenon jälkeen kunnossa ja valmiina raskauteen ja kai se näkee vähän sitäkin että milloin olis ovis tulossa.

Toi tickeri lienee ihan ketullaan mut tietääkseni nyt on kp 8/26-29/3

Heippa!
Paljon taas tekstiä parissa päivässä,koitan parhaani mukaan kommentoida![:)]

Yönsäde:Kiitos kovasti kannustavista sanoista!Aika innoissaan ollaan,kun vihdoin meille annetaan edes se sama mahdollisuus raskautua ku muille.Varmasti matkalla tulee myös pettymyksiä,mutta ihanaa silti!Toivottavasti testaat plussan viikonloppuna!Pidän peukkuja!

Ronny:Kiitos myös tsempistä,täällä palstalla on kyllä ihania tukijoita!Onnea tädistä,nyt pääsette uuteen kiertoon!

Ulpukka77:Koitahan nauttia raskaudestasi neuvolaan asti!Täytyy sanoa,että joskus tuo asiantuntijoiden sanavalinta ja ajankohta hieman ihmetyttää...Varsinkin kun on kyseessä niin herkkä asia...Tsemppiä!Kaikki menee varmasti hyvin!

Tättärä:Kovasti paljon tsemppiä sinne,oviksen bongailuun ja muutenkin!

Catja85 ja Magenta:ONNNEA NIIN VALTAVAN HURJAN PALJON!!!IHANAA!!!Nyt vaan tarrasukkia niin että riittää!

Orkidea:Tsemppiä kaksosten ja raskauden kanssa!Toivottavasti viikkojen myötä olo helpottaa!

MK81:Tsemppiä sinne teidän tilanteeseen...Onko susta jo kaikki verikokeet otettu?Ainakin yksityiseltä sai siis lähetteen ja mies sai antaa näytteen kotona ja viedä vaan labraan.Tulokset tuli n.paris viikos ja osoittautui siis meillä syyksi miksei olla raskauduttu.Mäkin kun terve...Mutta toki meillä yritystä 1,5 vuotta takana,teillä kuitenkin vähemmän joten tärpätä voi koska vain![:)]En halua pelotella,rohkaista vain!Ja taas siis jauhan näistä tutkimuksista...[8|] Josko testasit turhan aikaisin jo nyt..?Toivotaan että kääntyy plussaksi![:)]

Artemis:Mukavia peittojenheilutteluja!Kyllä siellä sukulaistenkin keskellä joku soppi löytyy,pitäähän ystävänpäivänä rakkautta vaalia![:D][:D]

Wastis:Toivottavasti se vuoto nyt pian lakkaisi ja pääsette uuteen kiertoon ja yritykseen!Tsemppiä!Saisitko jostain puhelinaikaa,että voisit kysellä kystasta?Varmasti vie aikaa sisäistää tuo keskenmeno,saattaapi olla etä oma psyyke suojelee sua ja rakentaa muuria...Ajan kanssa!Voimia!

Myöhänen ja ElisaK:ONNEA MYÖS SINNE PALJON JA TARRASUKKIA MATKAAN!

Tulitikku:Mites se testaus...?Jännittää!Toivon sulle niin plussaa![:)]

Örkki:Pahoittelut tädistä...

Pixie79:Kurjaa tuollainen...Tsemppiä!Toivottavasti pian saisit selkeyden tilanteeseen!

A86:Toivotaan,että kierto todella lyhenee nyt!

Bandida:Toivon niin kovasti,että täti olis jääny tienpientareelle ja se plussa sieltä pärähtäis kuitenkin!Pidetään uskoa yllä,niin kauan kun tätiä ei näy!

Miplis:Tsemppiä tähän kiertoon!!!

Mimmi83:Oon niin kovin pahoillani...Tuo kierron sekoittuminen on kamalaa!Jaksamista sinne!

Joosu:Voimia sinne epätietoisuuteen!Pidähän plussasta kiinni!

Tatjuska:Toivottavasti saat ultrasta positiivisia uutisia!Tsemppiä yritykseen!

Omaa:Ei niin mitään.Tulin vaan moikkaamaan ja sekoilemaan.Mukavaa alkanutta viikkoa ja lisää plussia meneillään olevaan aaltoon! +++++

paipapu se tässä onkin,että mulla tuli KM jälkeiset menkatkin jo ! eli ollaan jo uudessa kierrossa. Ja silti tiputtaa jotain... Kesken tämä on mennyt jo yli kuukausi sitten... Sen verran monesti ultrattu. Että tiedä sitten mitä tiputtaa...

Omaa: tosissaan tiputtelu jatkuu, päätin että jollei ole loppunut tällä viikolla,niin soitan uuden ajan lekurille. Saa luvan selvittää mikä siellä vuotaa... Nyt iski vaan pelko perseen alle... Että.. Kai tämä on edelliseen KM liittyvää,että eihän vaan ole napannut nyt silti tuosta edellis kierrosta ja taas mene kesken... En viitsi testiäkään tehdä. Viikko sitten oli hcg 13. Eli pitäis olla nyt jo nollissa,tai alle kympin kuitenkin. Että testin pitäisi nyt näyttää "uutta raskautta",jos jotain näyttäisi... Toisaalta semmonen olo että pitäskö testata.
Että jos tämä tiputtelu on nyt uutta KM. Sitten pääsis ainakin jo tutkimuksiin, toisaalta en todellakaan haluaisi edes tietää... Katsotaan mitä teen jollei tämän viikon loppuun mennessä lopu. Kuitenkin KM/menkoista 27.12 asti vuotanut...eka oli KM-menkkavuoto,sit tiputtelua,sit toiset menkat ja tiputtelu jatkuu... Ja ikinä ei ole mitään välivuotoa ollut mulla. Muuta kun nää KM tiputtelut,mut viimeks sekin kesti vaan alle viikon,nyt tiputtaa jo ties kuinka monetta viikkoa... Joo,taas jauhan ja toistan samaa. Menen tästä varmaa pedin puolelle ukon kainaloon<3

PLUSSATUULIA *PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHH* [:)][:)][:)]

Huomenta leidit!

wastis, voi harmi [:@] Vielä siellä kituillaan tiputtelun takia. Not nice! Tsempit sinne!

Yönsäde, Mielessä on käynyt että jos tässä kierrossa tikuttelis myös sitä ovista. Miehelle en oo siitä vielä puhunut. Sais tietää suunnilleen et millo ovis ja onko edes ovista.

Tässä kierrossa meinasin vähän panostaa enempi tähän hommaan, jos tässä kierrossa ei nappaa niin aattelin sit mennä kattoo et onks kaikki ok ja et voiko ees raskaaks tulla. Ajatus kyllä pelottaa että entä jos en voikkaan tulla enää ikinä raskaaks (kerran siis ollu raskaana v. 06 mut tuli kesken) mutta pakko se on mennä sinne testailemaan jos ei tärppää. Aattelin mennä ostaa täs kierros ovistikkuja ja aamulämpöjä oon mittaillu. Liikaa en jaksa stressata. MELKEIN saatii isompi kämppäki, mut vaan melkein. Tuntuu et kaikki kaatuu niskaan. Koulu paina päälle. Pitäs viimoset kurssit ja työt tehdä, ja työharjotteluunki mennä. Jotenki ahistaa ku niin paljon hommia koulussa laitettu taas niskaan. Pitäs keskittyy yhteen asiaan kerrallaan.

mutta mutta. Tsempit kaikille! *puhaltaa plussapuhureita*

Yk 12, Kp 7/35-39

Täällä alkoikin sitten taas vuodot, joten hyvästit saa heittää niille pienillekin plussahaaveille. No, helpottavaa sinänsä, että nyt on ainakin tilanne selvä eikä tarvitse jahkailla että onko vaiko eikö. Toivon vaan, että vuodot loppuis sitten kanssa aikanaan ja pääsis uusiin yrityksiin.

joosu, harmi et näin kävi! parempi onni ensi kerralla *halaa*

muillekin ihan hirveesti tsemppiä ja positiivista mieltä!!!

omaa, aloitin testailut tänään predictor earlylla. mitään selkeetä plussaa ei ainakaan tullut, lähinnä viivanpaikka. ei siis edes kunnon haamua. toivottavasti toi viivanpaikka tosta huomenna/to vahvistuisi!! ei siis ollut selkeä nega eikä plussa [:D] [&:]
ihan hyvillä mielin, tää voi muuttua vielä molempiin suuntiin. nyt oon kuitenkin luottavaisempi et se voi olla plussa ja tiedän etten kovasti pety jos ei ole!digitaalinen testi oottaa kaapissa vielä [:D]

Noniin, tulitikku, sinäkö se sitten jatkat plussa-aaltoa? [;)] Jänskäilen ja pidän täällä peukkuja että viivanpaikka vahvistuisi..! Se vaan tais olla juurikin tuo predictor joka näytti niitä turhia viivanpaikkoja jotka pystyi tulkitteen haamuiksi? Toivottavasti sulla on kuitenkin ihan 'oikea' haamu siellä.

Joosulle pahoittelut, onko sulla ollut nyt ilmeisesti varhainen keskenmeno? Halauksia ja jaksamisia! Onneks osaat ottaa sen tavallaan helpotuksenakin - ainahan se epätietoisuus tilanteesta on pahempaa kuin varmuus jompaan kumpaan suuntaan, mieluummin melkein ottaa niitä huonoja uutisiakin kunhan vain tietää missä mennään...

wastis, eihän tuo ole todellista miten sulle kasaantuu nuo vastoinkäymiset... [>:] Varailehan tosiaan aikaa lääkärille, ite olisin varmaan jo ovenkahvassa roikkumassa. Kaverilla oli kanssa tuollainen kysta ja se vuosi piiitkään - ja lopulta se leikattiin. Peukkuja nyt kovasti että se olis vaan se kysta joka siellä vuotaa, ja se alkais tässä lopetella sitä puuhaansa piakkoin (ja samalla katoais kuvioista)!

Paipapu, kiitos! Toivottavasti teilläkin nyt tärppäisi kun pääsitte avun piiriin! Tässä tapauksessa lisäksi tieto ei varmaan lisännyt tuskaa kuin hetkellisesti - ainakin kuvittelisin että helpottavaa kun tietää missä vika on ja miten sitä voidaan korjata... Joten mielentilakin on varmaan vähemmän stressaantunut ja rentoutunut, ja siten otollisempi raskautumiselle? [:)] Näin ainakin toivon!

Mimmi83, en oo tikutellut ovista enkä saanut oikein selviä oireita tällä kertaa, mutta olettaisin valkkarin/limojen perusteella et se oli joskus n. kp 20, sen jälkeen limat hiipui hetkeksi ja sit alkoi tuo hillitön valkkarin holvaaminen... [:'(] Lämmöt heittelehti koko loppukierron myös niin niistäkään ei oikeen ottanut mitään selvää. Mut mikä tärkeintä, ei tätiä vieläkään (kp 32 siis / 27-35). Eikä edes mitään tätioireita, vielä...

bandida, jeps, predictor kuulema näyttää helposti niitä turhia viivan paikkoja. mulla ne on kyllä sit aina lopuks osoittautuneet ihan oikeiksi!katotaan miten tällä kertaa käy!

Tervehdys kaikille!
Jälleen niin paljon tekstii etten pysy peräs joten tsemppiä kaikille kauheesti[:D]
Onnea plussan saaneille toivotaan että kaikki menee hyvin ja jarrusukat mukaan teille[:)] Oon niin onnellinen teijän puolesta[:D]

Mä tosiaan sain kierron ittelleni heti ekasta terolut kierrosta. Alotan toisen kierroksen sunnuntaina. Mähän en oo ovuloinu ollenkaan pitkään aikaan. Nyt toivon et ovis ois lähteny myös käyntiin. Jos näin on ni mulla ois noin 3.2 ovis tulos jos kierto menee samalla lailla ku ekas terolut kierros. Eli tääl on alotettu peti puuhat[:D] Annan varmaan liikaa toivoo ittelleni oviksesta ku sain kierron tuleen. Uskon liikaa et ovuloinki joten odotan paljon tältä kierrolta. Sit jos mitään ei taaskaan tuu ni harmittaa kovasti[&:]
Muuten millasta se ovis lima oikeestaan on? Tai mitä kaikkee sillon ilmaantuu ku ovis on tuloillaan? Sen tiiän et lämpö nousee ja voi olla kipua alavatsalla.

Toivotaan nyt kovasti plussaa kaikille[:D][:)]

Helou leidit,

Taas täällä. En viitsinyt tänään edes testailla, kun aloitti tuon tiputteluvuodon taas viimeyön aikana. Huomenna siis tulee viikon vierailulle kaikkien meidän hyvin tuntema täti.

Mutta se negis asioista, täällä on taas vilkasta kirjoittelua!

Miplis se taistelee koulun kanssa, toivotaan nyt ettet ihan liiaksi siitä stressaa... se kun ei ole niitä elämän tärkeimpiä asioita... opin itse kantapään kautta.

Joosu pääsee uuteen yritykseen, ehkä hyvä niin. Silti oon pahoillani, vaikka onhan se helpompaa, kun luonto itse hoitaa kierron uuteen alkuun?

Wastis se on positiivisuudellaan mun esikuva! Ei kukaan pysty ottamaan näitä asioita noin iisisti [:)].

KAIKILLE tasapuolisesti oikein aurinkoista päivää!

Takaisin