joko nyt onnistaisi

Onnittelut Myöhänen ja ElisaK!!!
Ja kaikille muille: Kyllä nyt tää tammikuun alussa alkanut plussa-aalto on jo sellainen hyökyaalto, että eiköhän se vie teidät kaikki odottajien luokse[:D][:D][:D]

SIIS MITÄ!!!!! LISÄÄ PLUSSIA????? JOHAN LÄHTI KUNNON PLUSSA-AALTO VYÖRYMÄÄN[:D][:D][:D]

ONNEA MAGENTA, MYÖHÄNEN JA ELISAK ja ne joiden nimen unohdin mainita!!!

Wastis, kiitos kaunis ihanista sanoista.[:)] Todellakin toivon, että täti jättää sinut lopullisesti ja kiertosi tasaantuisi. Nyt vaan tarraat kiinni tähän plussa-aaltoon ja annat virran viedä[;)] Asenne sulla ainakin on kohdallaan. Tsemppiä ja sunkin vuoro tulee aivan varmasti, silloin kun sitä vähiten odotat[:)]

Yönsäde; on sulla ihana mies. Toivottavasti miehes on oikeassa[:)] ja plussa testiin pläjähtää...[:)]

No niin täytyy mennä antaa lapsille iltapuuroa ja laittaa ne nukkumaan, niin saa Suomen euroviisuja seurata.

Lisää plussia kiitos!

ONNITTELUT TÄÄLTÄKIN PLUSSANNEILLE!!!

Sellanen puhuri käynnissä, että täällä saattaa kohta olla yksinäinen olo. Tahtoo plussajunaan kanssa... Mut nyt tää tyttö lähtee Tampereelle viihteelle kun ei kerta oo hyvää syytä jäädä kotiinkaan. Kivaa iltaa kaikille!

Tämähän on jotain uskomatonta! Ainakun aukaisee koneen ja tulee tälle palstalle, ni eikös ole joku plussannut! Onnea mielettömästi sinullekin ElisaK! Mulla on tiputteluvuoto jatkanut, enkä usko pääseväni kymppijunaan, mutta pikkusen alkaa toivomaan, että pääsis, etten jää yksin tälle palstalle... mutt jospa sitte marraskuisiin [8|]

Apua, jo 3 uutta plussannutta siitä ko viimeksi kävin!![:-][:D][:D][:D]

Onnea ihan kauheasti Magenta, Myöhänen ja ElisaK!!! Syli kaupalla nyt tarrasukkia![:)][:)]

Nyt vaan me muutkin tähän jätti tuuleen mukaan! Vai mitä?[;)] Ainakin wastis, yönsäde, Tatjuska, Miplis ja IHAN KAIKKI MUUTKIN![:)][:)][:)]

Tänne ei mitään uutta, lempi leimuaa ja lakanat pölisee aina kun töidemme välissä ehditään ja samaan aikaan kotona satutaan olemaan[:D]
Toisella kissalla taas vaihteeksi kiima, juuri kun edellisellä pari päivää sitten loppui[8|] Kauheasti ollut nyt muuta ajateltavaa mielessä, niin uusi yk ei ainakaan vielä ole luonut mitään stressiä tai paineta, katotaan taas sitten kierron lopussa ko päiviä aletaan laskeskeleen..[8|][;)][:D]

Onnea kaikille plussanneille!!!! Jospa ne plussa tuulet saapuis tännekkin[:)]

Kuukautiset ohi ja nyt sitten toivotaan tärppäystä!

vautsi vau, jälleen uusia plussia!!
Onnea Onnea magenta, myöhänen, elisaK, nyt hirveesti tarroja sinne että kyytiläiset pysyy loppuun asti matkassa mukana!!![:)]

wastit:
jokos sieltä ferrari lähti? kaahasi nimittäin tänään tänne [:D] ihmeellinen on nyt kyllä mieleni. toivoin ja odotin ja tiesin että täti tulee terojen jälkeen piankin mutta jostain kumman syystä vähä haikeeta kuitenkin vaikka todellakin sen tädin tänne tarvitsin. kai mä jossain alitajunnassa kuitenkin toivoin ettei se tulisi ja pääsisin testaamaan, koska lääkäri sanoi että sekin on mahdollista. no nytpä pääsee sitten kunnolla yrittämään kunhan se täti häipyiski sit joskus! [:D] toivottavasti se täti sieltä sun luota pikimiten lähtis eikä jää asumaan ja pysyiskin poissa sieltä, sulle jo toivon hirveesti sitä parempaa!! [:)]

mimmi83: onnea testaukseen, toivotaan että sieltäkin tulee plussa!

yönsäde: kiitos ihana![:D] täti tosiaan tänne tänään saapui ja nyt sitten vain kunnon yritykseen [:D] voi ihana mies sinulla, toivotaan että hän on oikeassa ja saat sen plussan nyt! älä päästä sitä tätiä sinne enää [:D]

tatjusta: kivaa iltaa sinullekkin! et sä tänne ainakaan yksin jää, mä olen seuranasi. mut eikös mekin täältä pian lähdetä jo seuraavaan plussajunaan?? [:D]

örkki: tos jo tatjuskalle kirjoitinkin et yksin tänne ei kukaan jää. [:D] lähdetään me loput sinne marraskuisiin! [:D]

onniko, artemis: teille tärpit tähän kiertoon!!![:D]

Plussa tuuli kaikille!!!! [:)][:)][:)]

Omaa: jo tos aikasemmin laitoinki et täti saapui tänne, 4kk.n loma reissu tädillä töppäs tänään ja tuli vihdoinkin vierailulle [:D] nyt sitten innolla kunnon yritykseen! vaik vähän jostain syystä oli haikeetakin kun täti saapui mut kyllä se on kuitenkin hyvä kun tuli ja todella sitä tähän väliin tarvitsin, mut toivottavasti pikaan lähtis poiskin ja tekisi vuoden lomareissun heti perään [:D] kiitos kaikille semppauksesta! 

kysymystä: miten saan vaihdettua kiertopäiväni tänne sivuille oikein? ja miten saan ton "tickerin" (tai mikä lie?) tohon alas laitettua! [:)] kiitos etukäteen jos joku viitsii mua valistaa noiden kanssa [:D]

Ronny: tuolta yleisen keskustelun puolelta (aihe lilypie) itsekin keksin tämän. Näppää http://www.lilypie.com/ ja valkkaa sieltä aiheeseen sopiva tickeri (kierron laskuun sopiva löytyy "trying to conceive"-puolelta).

Tee ohjeiden mukaan ja lopuksi kopioi BB-koodi (ei html-koodi... menin itsekin ensin vipuun) ja laita se omiin tietoihisi vau:n sivuille allekirjoitukseen.

Pitäisi näkyä :)

Täti kaarsi tänä aamuna tänne lumipyryn mukana punaisella Ferrarillaan, ja pisti minut tekemään päivyrin uudestaan. Sentään jotain positiivista, jos tämä jatkuu tällaisenaan - kierto lyheni 32 päivästä 28 päivään.

Muuta ei sitten tänne kuulune. Olen edelleen iloinen kaikkien niiden puolesta, jotka ovat juuri plussanneet. Ei kai se aalto vielä loppunut, vaikka ei nyt ole uusia plussanneita ilmoittautunut?

Kyllä me Ronny ja Tatjuska sitte sen seuraavan plussatuulen mukana mennään. Yritetään ainakin kovasti. Eikä päästetä miestä mihinkä makkarista ovisten aikoihin. Ja ite ainaki pidän sitte huolen, ettei tulevat lääkärit eksy vatsani päälle. Ei ne siittiöt kuitenka sieltä navan kautta perille löydä. Löytäiski [:D] 

Ei muutaku nauttikaa tammikuun viimeisestä päivästä sekä loppuelämänne ensimmäisestä päivästä!

[:D] Kävinpä äsken ilkeyttäni laskurilla katsomassa, että jos olisi tällä 28pvän kierrolla tärpännyt, ni laskettuaika olisi ollut just se tavoiteltu 10.10.-10 [:D]

Sunnuntaita,

GINESSA: Nyt vasta näin viestisi [8D]
Toivottavasti olet parantunut oksennustaudista [:)][:)]
Sitä on todella inhottavaa sairastaa,kun on raskaana [:'(]
Täällä meillä päin pyörii nyt Noro-virus ja sitä kauhulla odotan.Viimeksi kaksi vuotta sitten se iski meidän perheeseen ja 3 päivää oltiin kaikki ihan puolikuolleita.
Teillä onkin jo isoja lapsia siellä [:)]
Paljon paranemisia ja hyviä vointeja sinulle [:)][:)][:)]

ORKIDEA: No voihan kökkö sentäs,että se raskauspahoinvointi löysi sinne tiensä [&:]
Minä olen jokaisesta viidestä lapsesta kärsinyt pahoinvoinnista,oksentelusta ja tiedän kyllä tasan tarkkaan,että se vie äidin voimat kyllä ihan maihin.Mutta tuo on tosi hyvä aia,jos pystyt syömään vähän kerrallaan ja ruoka pysyy sisällä!!!!
Oletko kokeillut B-vitamiinia?Joillekin se voi jopa auttaa pahoinvointiin??
Mulla kyllä ei auttanut yhdessäkään raskaudessa,mutta kuullut olen,että joillekin siitä voi olla apua.Inkivääri on myös yksi keino pahoinvointiin.Tosin en ole sitäkään itse kokeillut [:D]
KIITOS [:)]!!Toivottavasti joo mieheni olisi oikeassa [:)]
Koitahan jaksella rakas ystävä [:)][:)]!!

ARTEMIS: Onnittelut tädin pois lähdöstä [:)][:)]
Nyt vaan hirveesti peukkuja tähän kiertoon!!!!
Heh..Teidän pitää olla miehesi kanssa ovelia Ystävänpäivänä [;)][;)]..ihan hissukseen häviätte yhdessä vessaan tai saunaan.Ja jos joku huomaa teidän poissaolonne,niin sanotte vaan,että kävitte ihailemassa teidän kylppärin kaakeleita,kun teilläkin olisi tarkoitus laitatuttaa kylppäriin joskus uudet kaakelit [;)][:D][:D]
Jahans,nyt luin vasta tuon sinun myöhemmän viestisi...
Hemmetin hyvältä kuulostaa teidän puuhailut siellä miehesi kanssa *taputtaa taputtaa*
Kyllä me nyt joo otetaan se plussa [:)][:)]

WASTIS: Hirveesti sinulle peukkuja,että tiputteluvuoto loppuisi pian!!!!
Varmasti on hrmoja rassaava tuollainen,kun kokoajan tiputtelee [&:]
Ja nyt sitten peukkuja myöskin,että saatte sen plussan [:)][:)]
Oi ihanaa,olet saanut tuntea vaavin potkuja [:)][:)][:)]
Se on niin ihanaa,kun vaavi potkii ja liikkeet näkyy jo ulkopuolellekin.
Tosin ei sekään aina äidistä mukavaa ole,jos vauva vaikka potkii tuonne alavärkkiin [;)]
Hyvää vointia sinulle [:)][:)]

MIMMI83: Peukkuja peukkuja ihan hirveesti sinulle [:)][:)][:)]
Lupaavalta kuulostaa!!!

TATJUSKA: Kyllä sinäkin rakas ystävä vielä pääset plussajunaan mukaan!!!!!
Toivottavasti sait eilen tuulettua oikein kunnolla Treella [:)][:)][:)]
Tässä kierrossa sitten nappaat sen plussan!!!!!!

ONNIKO: Onnittelut tädin poistumisesta [:)]!!!
Nyt vaan peukkuja tähän kiertoon ja paljon!!!!

RONNY: Aina välillä tuo minun mieheni on tuollainen "höpönassu" [;)][;)][8D]
Ja toivottavasti hän nyt olisi oikeessa.Yleensä hän kuulemma on aina oikeassa *köh köh,Yönsäde yskii*[:D][:D]..no,ainakin nyt hän saisi olla oikeassa tai annan hänelle kaulimesta [;)][:D]
Onnittelut tädistä [:)][:)]!!Jotenkin vaikeeta onnitella tädistä tällä palstalla [;)]
Mutta sinä sitä odotit,niin uskallan onnitella [:)][:)]
Tosin kyllä minäkin olisin paljon mieluummin toivonut,ettei tätiä olisi tullut ollenkaan,vaan se ylläriplussa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oíkein paljon peukkuja ja tsemppejä tähän kiertoon [:)][:)][:)]

ÖRKKI: Voihan hel***tti [:@]
Suuren suuret pahoittelut tädistä [:(][:(]
Jeps,et todellakaan sitten enään anna miehesi heittää tulevia lääkäreitä hukkaan [;)]
Kaikki arvokas neste sinne oikeaan paikkaan [:)]

OMAA: Väsyttää again [&:]..hemmetti,tuon seminaarireissun piti olla rentouttava ja lyhyt lomanpyörähdys,MUTTA kaíkkea muuta.Olen entistäkin väsyneempi [:D][:D][:D]
Pitkä matka,koulutukset,raskaat ruoat ja se mun mokailema esitys meidän tilasta *punastuu ja lujaa*.No,onneksi siellä ei ollut ketään tuttuja,kun kakka housuissa-fiilarilla pidin pienen luennon [:D][:D].No,tulipahan tehtyä...

Mulla ei ole ollut mitään oireita [8|]..ei tule valkkaria eli on kuiva kausi.Ei nippaile munasarjoja eikä tissejä ei mitään.Tädin melko varmasti tiedän tulevan perjantaina tai lauantaina [:'(].Odotukset ovat täysin maton alla.Tais miehenkin ounailut olla ihan vaan huu haata [;)]
Mutta ihan hyvät fiilarit on silti.Kyllä toi miehen kanssa viettämä yksi yö silti teki poikaa,vaikka näin kotiin tullessa takaisin on ihan väsynyt.
Kohta tästä piristytään taas [;)]

PLUSSATUULIA EDELLEEN LÄHETÄN MEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 24/28-33/3

Heippa kaikki,

Täällä flunssan kourissa... [&o] En jaksa hirveästi nyt kommentoida kelleen, kunhan ilmotan NEGA-uutisia eli tänään sit kuitenki testasin ja selkeä nega oli jälleen (tosin oli halpa viivatesti). perkele missä ne menkat sitte taas viipyy!!! [>:] Oon laskureilla leikitellyt ja onhan se mahdollista että ovis on ollut vasta ihan vähä aikaa sitten, ja siis nyt on liian aikaista testata vielä, ja lokakuisiin olis vielä mahiksia... Luulen että tilaan kohta itekki niitä ovistikkuja, kun ei tästä kierrosta nyt enää ota mitään selvää. [>:]

Anteeksi omanapainen ja masentunut viesti. Hurjat onnittelut uusille plussanneille!!! Ja seuraavia plussauutisia odotellaan!

neuvona: tosiaan siis helpotti se paljonkin asiaa meillä, kun ei ajatellut raskautumista!! (helpommin sanottu, ku tehty) ite en tässä tärppikierrossa ajatellu koko lapsi asiaa, koska tarkoituksena oli että keskityn tupakan polton lopetukseen ja jos ois saanu pari kiloa pois.. tosi laiskasti innostuin mistään sänkypuuhistakaan, eikä vissiin harrasteltu kun KOKO kuun aikana sen kolmisen kertaa :DD (NOLOA MYÖNTÄÄ) nähtävästi oikeesee aikaan edes yksi kerta niistä sattunu :DD oli siis todellakin SUURI yllätys, että testi näytti positiivista!! ja kun olin kuvitellut tuntevani oviksen vasta reilu viikko sitten ja itseasiassa tein ovistestinkin yhtenä iltana kun halusin testata osaanko arvioida oviskivut ja mielestäni siihen tuli haaleaakin haaleampi viiva toiseen ikkunaan...ajattelin että jaahas, tää kierto sitten venykin taas yli 40 päivän.. mutta se olikin merkki jostain muusta! :) <3 olen kuullut että ovistestit saattavat aivan hedelmöittymisen jälkeen tms. näyttää positiivista. näin kävi mun kohdalla. ymmärtääkseni :D

nyt siis ollu tupakoimatta kuukauden päivät :) ja hienosti on menny! kai sitä jotenkin "automaattisesti" keho alkaa kertomaan että nyt lopeta toi tupakointi, raskaudut kohta" :DD

Onnea ElisaK!

Ronnylle
onnittelut tädin tulosta, toivotaan että on viimeinen vierailu hetkeen!
Yönsäde, kiitos peukuista [:)] Sullakin kierto lähenee loppuaan, toivottavasti täti jää tulematta ja pääset plussaamaan!

Pixie79, pahoittelut negasta. Toivotaan että ovis olisi ollut luultua myöhemmin ja nega muuttuisi vielä plussaksi!

En ole tainnut vielä Magentaa onnitellakaan, eli hirmuisesti onnea plussasta! ja tietysti tupakkalakostakin [:D]

Omaa napaa:
Olen kotiutunut apteekin kautta, miestä vielä odottelen. En saa kuulemma testata yksin... Ostin ClearBluen viikkonäytöllisen testin ja samaan hintaan sai digitaalisen testin. Suunnitelmana olis testata ensin digitaalisella ja jos plussaa näyttää niin sitten varmistus viikkonäytöllisellä.

Jos raskaana olen niin tänään on alkanut 6. vko.. Täytyy sanoa että jos negaa näyttää niin olen äärimmäisen pettynyt, niin selvät merkit on alavatsassa ollut jo kolmatta päivää. Ja yölläkin saa nousta vessaan, mitä normaalisti ei tapahdu ikinä. Plus tietysti väsymys, josta aiemminkin jo mainitsin. Tulis vaan se miekkonen pikaisesti....

Mimmi83 MIKÄ TILANNE?!?!?! ÄKKIÄ KERTOMAAN SE UUTINEN JOKA JO TIEDETÄÄN :P

olisitkos/oletko matkalla syyskuisiin vai tuletko meidän kanssa lokakuisiin kun kerta olis jo viikko 6? :))

tsemppiä! kaikille. :)

mimmi83, voi tota sun tahdonlujuutta! mulla pitäs vasta ens pe tai la alkaa menkat ja mä palan nyt jo halusta testata!

yönsäde, jos sulla vaan ei vielä ole mitään oireita! eikä sit tulis mitään pahoinvointia yms! niinhän se on, niinhän [;)] [:)] [:D]

Takaisin