Sunnuntaita,
GINESSA: Nyt vasta näin viestisi [8D]
Toivottavasti olet parantunut oksennustaudista [:)][:)]
Sitä on todella inhottavaa sairastaa,kun on raskaana [:'(]
Täällä meillä päin pyörii nyt Noro-virus ja sitä kauhulla odotan.Viimeksi kaksi vuotta sitten se iski meidän perheeseen ja 3 päivää oltiin kaikki ihan puolikuolleita.
Teillä onkin jo isoja lapsia siellä [:)]
Paljon paranemisia ja hyviä vointeja sinulle [:)][:)][:)]
ORKIDEA: No voihan kökkö sentäs,että se raskauspahoinvointi löysi sinne tiensä [&:]
Minä olen jokaisesta viidestä lapsesta kärsinyt pahoinvoinnista,oksentelusta ja tiedän kyllä tasan tarkkaan,että se vie äidin voimat kyllä ihan maihin.Mutta tuo on tosi hyvä aia,jos pystyt syömään vähän kerrallaan ja ruoka pysyy sisällä!!!!
Oletko kokeillut B-vitamiinia?Joillekin se voi jopa auttaa pahoinvointiin??
Mulla kyllä ei auttanut yhdessäkään raskaudessa,mutta kuullut olen,että joillekin siitä voi olla apua.Inkivääri on myös yksi keino pahoinvointiin.Tosin en ole sitäkään itse kokeillut [:D]
KIITOS [:)]!!Toivottavasti joo mieheni olisi oikeassa [:)]
Koitahan jaksella rakas ystävä [:)][:)]!!
ARTEMIS: Onnittelut tädin pois lähdöstä [:)][:)]
Nyt vaan hirveesti peukkuja tähän kiertoon!!!!
Heh..Teidän pitää olla miehesi kanssa ovelia Ystävänpäivänä [;)][;)]..ihan hissukseen häviätte yhdessä vessaan tai saunaan.Ja jos joku huomaa teidän poissaolonne,niin sanotte vaan,että kävitte ihailemassa teidän kylppärin kaakeleita,kun teilläkin olisi tarkoitus laitatuttaa kylppäriin joskus uudet kaakelit [;)][:D][:D]
Jahans,nyt luin vasta tuon sinun myöhemmän viestisi...
Hemmetin hyvältä kuulostaa teidän puuhailut siellä miehesi kanssa *taputtaa taputtaa*
Kyllä me nyt joo otetaan se plussa [:)][:)]
WASTIS: Hirveesti sinulle peukkuja,että tiputteluvuoto loppuisi pian!!!!
Varmasti on hrmoja rassaava tuollainen,kun kokoajan tiputtelee [&:]
Ja nyt sitten peukkuja myöskin,että saatte sen plussan [:)][:)]
Oi ihanaa,olet saanut tuntea vaavin potkuja [:)][:)][:)]
Se on niin ihanaa,kun vaavi potkii ja liikkeet näkyy jo ulkopuolellekin.
Tosin ei sekään aina äidistä mukavaa ole,jos vauva vaikka potkii tuonne alavärkkiin [;)]
Hyvää vointia sinulle [:)][:)]
MIMMI83: Peukkuja peukkuja ihan hirveesti sinulle [:)][:)][:)]
Lupaavalta kuulostaa!!!
TATJUSKA: Kyllä sinäkin rakas ystävä vielä pääset plussajunaan mukaan!!!!!
Toivottavasti sait eilen tuulettua oikein kunnolla Treella [:)][:)][:)]
Tässä kierrossa sitten nappaat sen plussan!!!!!!
ONNIKO: Onnittelut tädin poistumisesta [:)]!!!
Nyt vaan peukkuja tähän kiertoon ja paljon!!!!
RONNY: Aina välillä tuo minun mieheni on tuollainen "höpönassu" [;)][;)][8D]
Ja toivottavasti hän nyt olisi oikeessa.Yleensä hän kuulemma on aina oikeassa *köh köh,Yönsäde yskii*[:D][:D]..no,ainakin nyt hän saisi olla oikeassa tai annan hänelle kaulimesta [;)][:D]
Onnittelut tädistä [:)][:)]!!Jotenkin vaikeeta onnitella tädistä tällä palstalla [;)]
Mutta sinä sitä odotit,niin uskallan onnitella [:)][:)]
Tosin kyllä minäkin olisin paljon mieluummin toivonut,ettei tätiä olisi tullut ollenkaan,vaan se ylläriplussa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oíkein paljon peukkuja ja tsemppejä tähän kiertoon [:)][:)][:)]
ÖRKKI: Voihan hel***tti [:@]
Suuren suuret pahoittelut tädistä [:(][:(]
Jeps,et todellakaan sitten enään anna miehesi heittää tulevia lääkäreitä hukkaan [;)]
Kaikki arvokas neste sinne oikeaan paikkaan [:)]
OMAA: Väsyttää again [&:]..hemmetti,tuon seminaarireissun piti olla rentouttava ja lyhyt lomanpyörähdys,MUTTA kaíkkea muuta.Olen entistäkin väsyneempi [:D][:D][:D]
Pitkä matka,koulutukset,raskaat ruoat ja se mun mokailema esitys meidän tilasta *punastuu ja lujaa*.No,onneksi siellä ei ollut ketään tuttuja,kun kakka housuissa-fiilarilla pidin pienen luennon [:D][:D].No,tulipahan tehtyä...
Mulla ei ole ollut mitään oireita [8|]..ei tule valkkaria eli on kuiva kausi.Ei nippaile munasarjoja eikä tissejä ei mitään.Tädin melko varmasti tiedän tulevan perjantaina tai lauantaina [:'(].Odotukset ovat täysin maton alla.Tais miehenkin ounailut olla ihan vaan huu haata [;)]
Mutta ihan hyvät fiilarit on silti.Kyllä toi miehen kanssa viettämä yksi yö silti teki poikaa,vaikka näin kotiin tullessa takaisin on ihan väsynyt.
Kohta tästä piristytään taas [;)]
PLUSSATUULIA EDELLEEN LÄHETÄN MEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 24/28-33/3