joko nyt onnistaisi

Oi, Paljon ONNEA Catja85!!!! Upeeta, mahtavaa! Se siun maanantain nega siis oli vaan huijari, ei ollu ilmeisesti hormonia tarpeeks vielä. Ihanaa! Nyt tarroja matkaan vaan! [:D]

Itsellä mahdollinen testaus ylihuomenna aikaisintaan. Tuskin tarvetta, on nimittäin mahassa ja alapäässä semmoset "menkat tulossa" -tuntemukset, että plääääääh.

Catja85 Mä en nyt nähnyt jostain syystä kuvaa, mutta ilmeisesti se on plussa [:D]

Isot karhuhalionnittelut!!!

ON: Itte tässä lähestyn kanssa jännäpäiviä, mutta ei oikeastaan ole kuin pelko persuksissa, ettei tälläkään kerralla tärppäse. Isäntä on ihan onneissaan aina testiaikoina, mutta tällasen perusterveen, normaalikuukautisisen, aina papat ok-naisen päässä aina vaan joka kuukausi enemmän pelottaa, että jos se vika onkin vaikka miehessä? Kun ei siis kertaakaan ole tullut näiden yk8:n aikana ees haamuja.

Tunnustaako kukaan muuten tilanneensa netistä simppatestiä? Kysyin jo tolta isännältä, josko suostuis tekee sen täällä kotona... ei ilahtunut.

edit - nimi ja tekstiä

En meinannu uskoa silmiäni ku aamulla tein sen testin..
ajattelin nimittäin vaan testiä tehdessä et inhottavaa tuhlata tuommonen digitaalinen testi vkonäytöllä negan varmistukseen.. huh.. ja kaks minsaa ja gravid raskaana 1-2 [:D]
pakko lähtee koiran kans kuluttaa energiaa lenkille.. [8D]
toivottavasti vaan pysyis mukana loppuun asti.. vkoja niin vähä.. viimeks meni kesken vkoilla 8 tasan.. toivottavasti ei tällä kertaa

nyt mun on hyvä lähtee vetämään teitä muita mukaan tuonne lokakuisiin [;)] tuntekaa kuinka köysi alakaa vetämään sinne suuntaan *pyörittelee sormiaan ilmassa* [:D] [:D]

mut
OIKEIN ISOJA PLUSSA PUHUREITA KAIKILLE TEILLE TYTÖT!!!! [:)] ++++++++++++++++++++++++++++++++
tulkaahan perästä.. [;)]

Onnea Catja85!! Ja tarrasukkia! [:)] Onpa hienoa että se sinun testaama nega ei sitten pitänytkään paikkaansa... Tosin se voi aiheuttaa ongelmia omalla kohdalla, saattaa tulla testailtua nyt ihan turhaan monta kertaa jos itellä tädin tulo viipyy, heheh... ("kun kerta muillakin näytti väärin niin entä jos...")

Siis mieletöntä! Ihanaa! Onnea Catja85! Siis että se on jo 4 viikon ja 3 päivän ikäinenkin... JES Ihana uutinen! Kyllä kannattaa sitte tilata taksia kotiinkin välillä [:D] Mitäs tuleva isä? Joko kerroit?

Bandida: itellä oli vissiin se miks maanantaina näytti negaa, ku ovis oliki vissiin pari päivää myöhemmin.. ainaki ovislimat tuli vasta pari päivää myöhemmin mitä laskurin mukaan olis pitäny olla.. vedin ihan kokeen vuoks ukon sillon makkarin puolelle ja näköjään sit oliki sillon se ovis [:D]
toivottavasti sullaki tuo nega muuttus plussaks.. [;)]

Örkki: en oo vielä kertonu ukolle.. ajattelin et kertoisin illalla sit [;)] vähä vaan järjestelis tätä näyttämöä ensin [:D] [:D]

ei meinannu kyl mitenkään uskoa tuota testiä.. piti ainaki viis minsaa ens alkuun tuijottaa sitä.. päässä liikku vaan et "munhan piti vaan varmistaa se nega.. näyttääköhän toi oikein".. nyt on sit ollu muutaman tunnin energiaa ku pikku kylässä.. [:D]
kävin jo koiran kans lenkillä, nyt pitäs mennä tiskaamaan ja laittaa pyykkikone päälle ja kattoo jos vähä siivois ja laittais ukolle mukavan illallisen ja kertois sitte sille [;)]

mut
OIKEIN ISOJA PLUSSA PUHUREITA KAIKILLE!!!!! [:)] ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

catja85, aivan loistavaa [:D] [:D] [:D] [:D][:D] [:D] [:D] [:D] mielettömästi onnea!!!! sait pidettyä noidan loitolla, käytitkö magiaa [;)]

Voi että... ihan meinaa tulla kyyneleet silmiin, kun olen niin iloinen puolestasi Catja85! Nyt pidän sut iltarukouslistallani, jotta pikkuinen kyydissä pysyy.

Tulitikku: en valitettavasti kerenny käyttää magiaa ollenkaa [:D] [;)]
toivottavasti nyt vaan pysyis kyydissä loppuun asti.. [:)]

örkki: juuri tämän takia tänne voi kertoa asioita heti ku jotain tapahtuu.. täällä saa niin hirveästi tukea ja tsemejä.. [:)]
itellä nimittäin pelko takamukses et pysyykö loppuun asti.. ku edellinen meni kesken vkoilla 8.. nyt kävelen kyl koko ajan peukut pystyssä ja jalat ristissä [:D] ainaki ensimmäisen kolmanneksen.. jos siunaantuu niin pitkälle pysymään.. [:)]

mutta nyt tämä lähtee siivoomaan niin ukko on paremmalla tuulella ku tulee kotiin.. hmm.. toisaalta sen jälkeen ku kerron sille uutiset niin joudun varmaa laittaa narun sen jalkaa kiinni ettei se leijaile taivaisii [:D] [:D] *naur*

catja85, pääasia et plussasit!! pidän peukkuja et kaikki menee loistavasti ja saat lokakuussa sen oman pikku nyytin syliin!!! mä testaan sen plussan ite ens viikolla, vaikka ihan pelkällä tahdonvoimalla [:D] [;)] [:)] 

GINESSA: Hitsit kun mulle on nuo Pap-arvot on ihan utopiaa ..en ole naisten-ja synnytystautien kanssa ollut ikinä tekemisissä ( siis entisen työni puolesta ),joten en tiedä niistä kyllä mitään.
Tosiaan en ole näissä muissa raskauksissa halunnut osallistua tähän veriseulontaan,kun Esikon aikana se antoi ihan turhaa huolta.
Mutta nyt JOS tulisin vielä raskaaksi,niin sitten minullakin olisi mahdollisuus päästä ikäni puolesta tuohon lapsivesipunktioon.Ja varmaan siihen menisinkin,kun se keskenmeno riski siinä on aika epätodennäköinen.
Hei,mää olen jo käyttänyt ovikset ..mulla oli sunnuntaina tai maanantaina jo ovis eli tosi myöhään nyt .Ja limojen perusteelle herjalle heitin,että mulla on kesto-ovis meneillään ja 10 lasta on tuloillaan *herjaa herjaa*
Voihan hyvin ja onnellista odotusta sinulle !!
P.S.Saanko udella,että minkä ikäisiä sinun muut lapsesi ovat?

Hip hei,täällä oksennustaudin kourissa,tulin vaan äkkiä katselemaan mitä tänne kuuluu[:D]

10 lasta kuullostaa (heh) hurjalta määrältä[;)]
Mut jos kaksoset tai kolmoset[:D]Hihihi[:D]

Mun lapset on kaikki syntyneet kesäkuussa joten täyttävät kesällä 20,18 ja 9..ja vanhin on poika,muut tyttöjä[:)]
Ja joo en mäkään tiiä mitä ne pap arvot on mut ei kait siin [:-][;)]

Ei jaksa juur nyt enempää,meen taas makaa tonne soffalle ja toivottavasti toipumaan[:'(][;)]
Kaikille tänne zemppiä[:)][:D][:D][:D]

Hellou muruset[;)]

SIIS MIELETÖNTÄ!!!! TULIHAN NIITÄ PLUSSIA VAIKKA JO HETKEN NÄYTTI HUONOMMALTA[:D][:D][:D] ONNEA KAIKILLE PLUSSAN SAANEILLE! NYT VAAN PLUSSA-AALTOA LIIKKEELLE!!!

Catja; Mulla oli sellanen kutina, että sä varmaan plussaat! Mullakin yhdessä raskaudessa tein perjantaina testin, joka oli nega mutta heti maanantaina olikin plussa! Eli hormoonia ei ollut veressä tarpeeksi ja ne oli digitaalisia testejä. Nyt vaan tarrasukkia sinne ja liimaa ämpärikaupalla sinne, että pikkuinen pysyy matkassa!

Pahoittelut Tatjuskalle ja muille negan saaneille, mutta tsemppiä uudelle yrityskierrolle. Tulkoon plussa teille seuraavaksi[;)][;)][;)]

Omaa; Pahoinvointi on löytänyt tiensä tännekin[:D] Onneksi en ole vielä joutunut oksentamaan, mutta etova olo on melkein ympäri vuorokauden. Koko ajan pitää syödä jotain pientä... eli mä varmaan paisun kuin pullataikina[:D] Ja tää väsymys on aika hirveää, kun ei oikein levätäkään voi kun pitää vahtia noita pieniä. Öisinkään ei saa kunnolla nukuttua kun toinen kaksosista heräilee öisin, mutta onneksi sentään yleensä rauhoittuu nukkumaan uudestaan kun saa tutin suuhun tai vähän vettä juotua. Toivottavasti oppii nukkumaan läpi yön ennenkuin vauva syntyy.

PLUSSATUULIA PUHALTAA++++++++++++++++++++++

Siis mitäh?!!?!?!? Mä oon pari päivää poissa koko foorumista ja heti näin paljon plussia!![:D][:D][:D][:D] Siis aivan kauheasti onnea kaikille plussanneille ja syli kaupalla tarrasukkia![:)][:)][:D][:D][:D] Ihanaa ko tulee näin paljon iloisia uutisia[:)]

Tänne suunnalle ei sen sijaan mitään uutta, täti häipy ja eikun peittoja heiluttelemaan[;)] Ainoa MUTTA asiassa on, että mun pitäs laskurin mukaan ovuloida 14.2 (ystävänpäivä), mutta me oltaisiin viettämässä samaan aikaan kihlajaisia sukulaisten keskellä [:-][:D][:D][;)]
Saas nähä miten laitetaan aluille juniori[8|][:D] paipapu tarkkaa päivää ei ole päätetty, mutta sylsyllä 2012, heti jumalan äidin pois nukkumisen-paaston jälkeen.

PLUSSA-tuulia ja tarrasukkia!
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Mitäs kaikkea täällä onkaan tapahtunut!

plussia tullut, ulpukka, kitty, catja85, ONNEA ONNEA sylikaupalla ja tarrasukkia toinen sylillinen!! [:D] hienoa tytöt!! [:)]

yönsäde on lähteny pikku reissuun, mahtavaa kun pääsitte kahdestaan tuulettumaan! [:D]

paipapu: ihanaa että klinikalta saitte hyviä uutisia. semppiä että täti sinne ilmaantuu ja pääsette yrittämään pikkuista! [:D]

ginessa: kaikki on varmasti vauvalla hyvin! jaksamista ja onnea!

pixie: stressi saattaa olla syynä tädin viivästymiseen. mut jospa se sieltä kohta ilmaantuisi tai saisit sen plussan [:D]

mimmi83, nymeria, mk81: toivottavasti täti pysyy poissa sieltä ja saatte plussat testiin. peukkuja peukkuja jokaiselle!!![:)]

kaikille muillekkin peukkuja kunkin omaan tilanteeseen! pahoittelut negan ja tädin kohdanneille! onnea yritykseen! tulee ne plussat vielä kaikille [:D]

Omaa: hmm, omituinen olotila, ei oikein ajatukset kulje. verikokeiden hyvien tulosten saannin jälkeen on ollut kyllä älyttömän levollinen olo. kai mä sitten jännitin ja stressasin niitä tuloksia aika paljon vaikken silloin sitä tiennytkään. no nyt on tänään sitten se viimeinen terolut otettu joten tätiä odotellaan saapuvaksi muutaman päivän sisällä...ihanaa jos se sieltä nyt saapuu, johan se on ollut matkoilla hyvän tovin.

Takaisin