joko nyt onnistaisi

Yönsäde: auttohan tuo viettelypiirakka [:D] kerron ihan alusta asti (ilman yksityiskohtia).. mut mut.. laitettiin sauna päälle alkuillasta.. syötiin sitä piirakkaa samalla ku ootettiin saunan lämpiämistä.. no, ukko meni jo edeltä saunaan ja mulla tuli jo kiire perään ku se ei kauaa viihdy kuumassa sauanssa (ja joo se on silti suomalainen mies [:D]) mutta.. menin sit saunaan ja ukko oli jo lähdössä, mut työnsin sen takasi saunan lauteille istumaan.. ukko ihmettelee vaan et mitä mitä, kunnes.. [;)] pitihän sitä ukkoa vähä lämmitellä saunan puolella ensin suulla.. [:D] meillä ku on pieni sauna, niin siirryttiin sit makkarin puolelle siitä..
asennosta en sano mitään [:D] muuta ku sen verran et kyynärpäässä on palohaava ja käsistä loppu kesken kaiken voimat [:@] [:D] revin sit siinä ukkoa makuulle sängylle samalla ku naurettiin katketakseen.. (tais sängystä hajota pari lautaa ku revin sen ukon niin vauhdilla siihen sängylle [:D] [:D] [:D] ) eihän siitä enää mitään tullu ku naurettiin molemmat kippurassa.. mut onneks saatiin uusinta sit loppuillasta.. [;)] se sujuki sit jo paremmin.. [;)] [:D]
mut oudointa tuossa on se, et mulla olis pitäny olla ovis tiistaina, mut tänään tuli sit sitä limaa (ovislimat?) paperiin ku kävin vessassa.. ota sit selvää.. en kylläkää uskalla toivoa et olis vasta tänään tullu ovis.. olis osunu nimittäin tuon puuhailunki kannalta parempaan saumaan tämä päivä [:D] [:D] [:D]
toinen asia mitä ihmettelen niin mua on pian viikon verran nappaillu alavatsasta.. ennenkuulumatonta.. ei mul ennen oo tämmöstä tehny.. mut edelleen mennään meinigillä pessimisti ei pety.. en kuvittele liikoja.. jos vaikka se täti oliski noussu tuhkasta [:@]
mut hyvin tuo piirakka loppujen lopuks toimi [;)] vaikka unohdinki piirakasta sen pari ruokalusikallista maitoa [:D] [:D] [:D] *nauraa*
mut toivottavasti se päänsärky on jo vähän helpottanu.. [:)] se ei kyl oo mukavaa hommaa.. mut eiköhän se ukkos sen auton sieltä kumminki jossain vaihees käy hinaamassa vaivihkaa [:D] en usko et malttaa jättää sitä sinne kumminkaa [;)]

omaa: niin ku tuossa jo Yönsäteelle kirjotin tämän likan kroppa on heittäny jo viikon verran omiaan.. nappailee vaan alavatsasta.. ja jos tuohon limaan on luottaminen niin ovis olis ollu vasta tänään eikä tiistaina..
no.. se et ovis olis vasta tänään olis kyl sopinu paremmin tuon peittojen heiluttelun kannalta ku et olis ollu tiistaina [;)]
itellä olis tuo laskettu aika 5.10 jos tärppäis.. jaksaiskohan sitä pitää viis päivää jalat sit ristissä [:D] [:D] [:D] tai sit hokis koko ajan ettei saa syntyä sit missään nimessä 10.10.. jos se sit tekis saman ku meikäläinen.. syntyis just sillon ku sanotaan ettei saa syntyä [:D] [:D] [:D]
mulle nimittäin hoettiin kuulemma koko ajan et mikä tahansa muu päivä käy paitsi aprillipäivä!!! ja tietty päätin tulla ulos just sillon [:D] [:D] TIETTY!! [:D] [:D] jäärä ku oon.. HIH!!!
mut nyt ku oon innostunu leipomaan niin tämä lähtee tekemään lisää leipää.. kaikki meni jo mitä tuossa vkonloppuna leivoin [8D] tais olla hyvää leipää ku katoo niin nopeeta [:D] [:D] mut mut LEIPOMAAN!!! *ottaa supermies asennon* [:D]

mut mut..
kaikille rakkaille ystävilleni ja tukijoilleni tällä sivustolla [:)]

OIEKIN ISOJA PLUSSA PUHUREITA!!! [:)] ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hoplaati nopsaati,

TÄTTÄRÄ: Olen kanssasi täysin samaa mieltä tästä lapsekkaasta elämästä sekä noista dokumenteista.Mää kyllä nautin katsella luontodokumentteja sekä lääketieteeseen lliittyviä dokumentteja,MUTTA mää en pysty/halua katsella sellaisia dokumentteja joissa kohdellaan lapsia tai eläimiä huonosti [:(].En ymmärrä ihmisiä,jotka pystyvät tekemään jotain pahaa lapsille tai eläimille [:@].
Ja tännekin sinulle vielä [;)]..Usko nyt rakas ystävä,että SINÄ OLET RASKAANA [:)][:)]

MINNILIINA: Juu,tuossa jo Tättärälle selitin,että miksi en katso tuollaisia dokumentteja.
Joskus sitä oikein ajattlee,että miksi ihmisille pitää näyttää kaikenlaisia kamalia dokumentteja [8|]?
Tosin minä itse vanhana ammattilaisena nautin ja rakastan katsella lääketieteellisiä dokareita,joissa esim.tehdään jotain kivoja leikkauksia ihmisille [;)]..ja se dokari samalla toimii opettavana juttuna.

CATJA85: WAU ja JEE sun eilisiä sessysessioitasi [8D][;)][:D][:D]!!!
Meikäläisellä rupes heti mielikuvitus laukkaan ja ajattelen jo jos jonkinmoisia asentoja teille [;)][:D][:D]..öhöm,missähän olet voinut kyynärpääsi polttaa [:-]..patterissa,leivinuunissa,hellassa..jess,siis miehesi käytti tietty niitä käsirautoja ja sitoi sinut hellankahvaan kiinni,jossa juuri olit sen piirakan paistanut [:D][:D].Sinun kyynärpäät siinä paloivat ja hulluna yritit päästä hellasta vapaaksi,muttet voinut sanoa miehellesi mitään kuumasta hellasta,kun sullahan oli tietysti suukapula suussa [:D][:D][:D][:D].Kröhöm..osuinko edes yhtään oikeaan ??
Voihan se ollakin,että sulla olisi tänään vasta ovis??Mutta hienoa on se,että olette nyt sen ainakin hyödyntäneet hyvin [:)][:)][:)]!!
Ja mikä sen mukavampaa sanoa lapselle,että hän sai alkunsa äidin ollessa käsiraudoilla kiinnitettynä hellaan,jossa äiti oli juuri paistanut isille piirakkaa [:D][:D] *Yönsäteen tyhmät jutut taas [;)]*
Mun päänsärky lähti Panadolilla.Ja nyt mieskin tuli jo hommista..rupeemme jo pikkuhiljaa lämmittämään toisiamme iltaa varten [;)]
P.S.5.10. on huippu syntymäpäivä lapselle [:)][:)][:)]..Silloin on mun syntymäpäivä [;)]

OMAA: Jeps,mies tuli kotiin ja minä lähden tästä kohta navetalle eläimet hoitaan ja koiria lenkittään.Sit saunaan ja ehkä teemme miehen kanssa "Catjat" [;)][:D]..tosin jätämme palovammat väliin [;)]
Hei,mulla on hirveet halut [&o][:D] ( toivottavasti nämä mun hävyttömät puheet eivät ketään loukkaa [&o] ? Tämä on meillä vain niin inhottavaa,ettemme voi harrastaa sessyä silloin kun mieli tekee.No,eivät varmaan monet muutkaan [:D][:D]
Meillä on oikeastaan vain ilta ja yö pyhitetty hommailuihin ( silloin lapset nukkuu ).Mutta pieni puutehan tietysti antaa terää tuohon romantiikkaan [;)][8D]
Höh..nyt mää lopetan nää typerät puheeni ja painun tuonne hommiin,niin pääkin vähän jäähtyy.

PLUSSATUULIA KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 7/28-33/3

kyllä noi catjan ja yönsäteen jutut piristää huonompaakin päivää[:D][:D][:D]

mä soittelin tokan verikokeen tuloksia.
hcg on maanantaina ollut 49 kun sitä edeltävänä torstaina 81.
Eli nätisti laskee[:)]
Vielä maanantaina lekurille ja jos sitten alkas tää koettelemus olla ohi.
En malta oottaa.
Että pääsee arkeen takasin taas ja muihinkin arkisiin "puuhiin"[;)]
Tässä kun liki kolme viikkoa vuotanut niin ei ole tullut puuhasteltua.
Mutta alkaa tännekin aurinko paistaa, jollei muuten niin edes vähän piristymään[:)]

Catja85 ja Yönsäde, Voi noita tiedän juttuja.. Just ihania.. mä täällä yksin nauraa hihitän ja mies kattoo sillain et pitäskö soittaa tolle auto [:D] Ootte kyllä niin ihania ku piristätte toisten päiviä! [:)] kiitos näistä nauruista <3

wastis, Aivan mahtavaa kun tilanteesi rupeaa helpottamaan. Kohta pääsetkin taas tositoimiin! [:)]

Mä en siitä dokkarista oo kuullu mitään. En kyl haluu sitä nähäkkä xP nimikin jo kuulosti niin surulliselta [:(] Voi niitä lapsia.

Eipä täs kai muuta.. Mies tossa kasas loppuun mulle oman pöytäkoneen kun tuo mun läppäri sano ittensä nyt sit lopullisesti irti (tai kyl se toimii mut n. 20 min kerraallaa mikä ei todellakaan riitä mulle!) olis edessä 3 vapaa päivää hohhoijaa.. Tosin huomenna mennää hoitaa vähä asioita! [:)] jepsulleen..

Plussia kaikille! ++++ :)))

Yk11, Kp 27/35-65

Yönsäde: kuules nyt! *nauraa kippurassa* tuo oli kyl *nauraa edelleen ja yrittää saada happea* paras mitä olen kuullu pitkään aikaan *pyyhkii nauraen kyyneliä silmistä* [:D] [:D] [:D] [:D]
anteeks jos tuotan pettymyksen.. mut jos tuolla makkarissa takaapäin ja yrität pysyä paikoillaan.. ja kyynärpäät hankaa lakanaan.. eiköhän siitäki saa jo pienimuotoisen palohaavan [:D] [:D] *nauraa kippurassa (taas)*
huhhuh.. jos sitä nyt rauhottuis *purskahtaa uudestaan nauraa* just joo!! huh.. kyl sulla alkaa olla jutut samaa luokkaa mitä meikäläisellä [:D] [:D] [:D] taitaa olla tarttuva tauti [;)]
ite yritän ottaa rauhallisesti tässä enkä mitenkään intoilla et onnistuko vai ei.. mut ku nuo limat tuli tänään niin vähän pisti miettimään et josko onnistu.. *ravistaa päätään* en vielä ajattele positiivisesti enkä negatiivisesti.. yritän nyt pitää ajatukset pois asiasta (ihan niin ku tosissaa onnistus pitkää aikaa.. ehkä pari päivää kunnes kierto alkaa lähenee loppuaan) [:D] [:D] [:D]
ja eiköhän ne varastetut pienet hetket sun miehes kanssa tee niistä kaksin verroin tärkeitä [:)] joko ootte kokeillu heinäladon tai törmänny lehmän takamukseen kesken kaiken??? (haluaa tietää [:D] [:D] [:D] [:D] )

wastis: hyvä jos saadaan noilla mun ja yönsäteen jutuilla piristettyä muittenki päivää [:D] ei nuo jutut pelkästään meille oo tarkotettu.. saa niihin osallistuakkin [:D] [:D] osallistuu ken uskaltaa [:D] [:D] huonoja puolia siinä on se et tää "tauti" voi tarttua ja vaarana voi olla et kuolee nauruun [:D] [:D] [:D]

nyt leipää uunista :P

mut mut
OIKEIN ISOJA PLUSSA PUHUREITA!!! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Oli pakko tulla kommentoimaan tuolta kesäkuisista tätä teidän "kymppikerhoa" [:D] Mulla nuorimman pojan laskettu aika oli 29.12. (6v sitten) ja kaikki puhui kokoajan että vauva syntyy jouluksi. Mä sanoin aina vastaan että se syntyy 1.1., että olen ihan 100% varma siitä (siis ihan leikilläni tietty). No, poika tosiaan syntyi sitten 1.1. [:D] ja sain siitä lisänimen "noita-akka".

Eli haluan vaan teitä tsempata täällä, että se 10.10. on mahdollista!!! [;)]

Kaikille tänne oikein paljon plussatuulia!!!

Iltaa kaikille !

Tekstiä on tullut niin paljon parin päivän aikana, ettei kaikki jää päähän millään.
Tättäräällä jännät paikat [:)] toivottavasti haamuplussa tarkoittaa syysvauvaa!
Wastikselle voimia vaikeana aikana, toivottavasti selviää mikä keskenmenoja sinulla aiheuttaa ja asia saadaan korjattua!

Minulla olisi kysymys ovulaatioon liittyen. Olen yrittänyt tässä kierrossa tutkailla milloin ovulaatio tapahtuu ja olin varma että viime viikon lopulla se olisi ollut kun perjantaina oli tosi runsas valkovuoto. Myös viime viikon puolivälin jälkeen olen mitannut aamulämpöä kun ajattelin että viimeistään sen perusteella sitten pystyy bongaamaan kun ovis on mennut. Mutta mutta, teenkö jotain väärin vai eikö ovista ole vielä tullut ?!?!

Eli tiedättekö kuinka tarkkaa on että lämmön mittaa joka aamu samaan aikaan ? Ja juuri luin jostain, että pitäisi mitata suusta, itse kuitenkin mitannut kainalosta ? Viimesen viikon aikana aamulämpö on vaihdellut 35,9-36,2, ei minkäänlaista selvää nousua ole ollut havaittavissa. Nouseekohan lämmöt aina ovulaation jälkeen vai voiko olla ettei välttämättä nousekaan ?

Huomattavia vatsan nipistelyjä ei ole ollut, joten niistäkään en voi päätellä mitään.

Yksi asia, mitä mietin on, että voisiko stressi vaikuttaa ovulaatioon ? eli olen vasta aloittanut uudessa työssä ja päivät venyy välillä turhan pitkiksi ja yöunet jää vähäisiksi. Lisäksi olen kuluneen viikon aikana syönyt liian vähän. Voisiko nämä asiat vaikuttaa ??

Kiitos kaikille vastauksista jo etukäteen, kaipaisin muiden kokemuksia / tietoa!!

Tulimpahan taas vaihteeks repeilemään näille meidän jutuille.. :D Tuossa tehtiin hedelmäsalaattia ja kohta katsotaan leffa "Aavelaiva" niminen.. Syödään jätskiä ja hedelmäsalaattia.. nomnom.. :) Eli siis ihana yhteinen koti-ilta <3 [:)] Ja jos sitten illemmal myöhemmin jaksais/tekis mieli vähä heilutella peittoja tms [;)] Suihkus vois pitkästä aikaa.. Sais naapuritki iloo!! [:D]

Mutta oikein ihanaa iltaa kaikille ja nyt niitä plussia!!! kymppikerhoon *mars mars*

Yk 11, Kp 27/35-65

Miplis: hah, mukavia suihkuhetkiä!
Mimmi83: Stressi voi hyvinkin vaikuttaa ja jos ei syö kunnolla. Itse mittasin mielenkiinnosta yhden kuukauden aamulämmöt suusta, eipä siitä mitään selkeää ovista voinut bongata, lämmöt nousi silleen vähitellen. Olen huomannut että toiden jälkeen mitattu lämpötila on minulla ehkä varmempi, ovulaation jälkeen lämmöt on aika tarkalleen 37-37.2 kun ennen ovulaatiota 36.6. Ovistikuilla kai sen oviksen voisi parhaiten bongailla jos ei muita oireita ole, mutta itse en ole niihin perehtynyt.

Lueskelin että muutamilla ois tsäänssit 10.10.10 kerhoon, itsekin voisin tähdätä sinne.[:)] Mahaa on poltellut kivasti, ja tilauksia on pistetty sisään. Eli pian alkaa vainoharha-viikot kuten joku joskus kirjoitteli.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Pikaa ennen saunaa ja sitä ( köh köh ),

WASTIS: Ompa hienoa kuulla,että joskus edes minunkin tyhmät juttuni saavat hyvälle päälle [;)]..tai siis yleensähän tietysti tyhmät jutut naurattavatkin..
Ihanaa muutenkin kuulla,että siellä ollaan jo positiivisemmalla mielellä [:)]!!
Niin sinulle sitä hyvää onnea toivon ja lämmöllä sinua ajattelen!!!

CATJA85: Nyt tämä akka nauraa täällä [:D][:D]..siis siellä sinä nyt paistelit leipää [;)][;)]
Tänäänkö sinä hurmaat miehesi limpulla [:D][:D]??Juu ja minulla tietysti taas tuli se "hella-episodi-mielikuvitus" mieleeni [8D]..siis kyllähän se sanonta "siitä puhe,mistä puute" pitää tässä asiassa vissiin meikäläisellä kutinsa?
Ollaan heinäladossa hommailtu ja traktorissakin [&o][;)]..meidän on pakko hommailla siellä missä on mahdollista eli lasten silmien alta pois.Ja harvaa herkkuahan se on,että saadaan missään miehen kanssa olla kahden.Mutta harva pariskunta kai saapi työn lomassa myös harrastaa sessyä [;)][:D][:D]??Jotain iloa tästäkin työstä!
Heinäladossa on huono hommailla,kun mulla rupee aina kuivan heinän pölystä nenä kutiaan.Ei ole kivaa olla sormi kokoajan nenässä,kun hommailee miehen kanssa..aika noloo [;)]
Ja ei ole vielä lehmän pylly tullut vastaan,mutta koiran perä kylläkin [:D][;)]..varmasti teilläkin on se tuttua [;)]?Koirathan yleisestikin haluaisivat tulla aina väliin,kun ihmiset tekevät sitä ( pervoja otuksia..hyi [;)] ).Meidän pitääkin aina laittaa koirat omaan huoneeseensa,kun hommailemme.
Mutta nyt pitää lopettaa ja lähtee saunomaan..
Eipä muuta,kun rakas ystäväni limpukasta iltaa ja varohan niitä palovammoja [:)][:)]
Ja mulla on nyt ihan hirveen vahva tunne,että sulla on nyt tärpännyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*halaa ja ruitistaa*

MIPLIS: Kiva juttu,että meidän ns.hauskat jutut välillä naurattavatkin [:)]
Siis nam..te olette siellä oikein kunnolla herkutelleet [8D]
Aavelaiva on hyvä [:)][:)]!!Kattonut monta kertaa!!
Onko teillä siellä suihkukoppi vai suihkuverhot [;)]
Jos teillä on siellä suihkukoppi,niin voin hyvin kuvitella mikä kolina ja meteli siellä kuuluu ja naapurit tykkää [;)][:D][:D][:D]
Aivan ihania suihkuhetkiä teille!!!!!!!!

MIMMI83: Mää sanon suoraan,että minä olen kyllä ihan onneton sanomaan näihin oviskysymyksiin mitään ( oikein hävettää ).
Tällä palstalla on paljon näitä viisaampia ihmisiä,jotka varmasti osaavat sinulle vastata.
Mää en tuosta oviksesta tiedä juuri muuta,kun että koska se suurinpiirtein on ja että millaista on ovislima.
Ovislimahan on sellaista vähän niinkuin kananmunanvalkuaista [:'(]..eli väritöntä ja venyvää ( yök en syö [;)] ).
Ja mulla ainakin oviksen aikana sattuu aika lujastikin munsarjaan tai molempiin munsarjoihin.Toisilla kai se tuntuu vain pienenä nippailuna?
Lämmöt kuulemma nousevat oviksen aikaan ja pysyivätkö ne sitten ylempänä,jos on raskautunut?
Mutta toivottavasti sinulle vastailee joku asian osaavampi henkilö [:)]!!!
Ja stressihän vaikuttaa ihmisessä kaikkeen..ikävä kyllä [&:].Naisen hormonitoimintahan voi mennä ihan sekaisin,jos on kova stressi/masennus tai jotain muuta.

OMAA: Sauna palaa..no,ei nyt vielä [;)]
Me saimme lapset ihmeen helposti nyt nukkumaan kylvyn jälkeen..jee!!!
Päästään nyt ihan kaksin miehen kanssa saunaan ja sen jälkeen annetaan simppojen vähän jäähtyä ja sitten hommiin [;)]
Eli kiirus on nyt......

ROMANTTISTA ILTAA KAIKILLE [:)][8D][:)][8D][:)][8D][:)][8D]

Yönsäde kp 7/28-33/3

Nyt on jääny tältä päivältä täällä pyöriminen vähäselle ja vasta nyt pääsen kurkkimaan tällekkin puolen[:)]
Nyt kyllä tunnustan etten väsymykseltäni oikein kaikkea jaksanut lukea tai kommentoida[&o]
Mä olen NIIN turvonnu[&:] Tai ainakin siltä tuntuu, ei oo pariin päivään voinut istua, kun vaan housut auki ja sukkiksien vyötärönauha siihen päälle rullattuna kun kiristää ja puristaa joka puolelta niin paljon[:'(] totesin miehellekkin että mä alan lihoa ja musta tulee lösö, se katto mua vähän aikaa ja totes että ihmekkös tuo, posket täynnä piparia ja uutta tunget tilalle vaikkei vanhakaan oo vielä kokonaan ehtiny kurkusta alas[:D] Hullun-lehmän tauti on väistymään päin ja tilalle on tullu se tämän kierto-ajankohdan ruoka-ahmatti[:D] Muistan ku opiskelu aikoina istuttiin kämppiksen kanssa keittiön lattialla syömässä ja pengottiin samalla kaappeja ja mietittiin mitä seuraavaksi syödään[:-][:D][:D]
Kissalla on kiima[:@] onneksi vasta yhdellä, yleensä sillä läskimmällä on ensin ja mulla viimesenä, ei oo miehellä helppoa asuu kolmen mirrin kanssa[8|] Koko päivän vahtinu avoimia työ-paikkoja ja lähetellyt työ-hakemuksia, saa nähdä josko edes sillä saralla tärppäis piakkoin.

Joku kysy tosta oviksesta? Mä olen ymmärtänyt että pitkäkestoinen ja kova stressi saattaa tehdä keholle tepposet, kaikin puolin. Eli en yhtään ihmettele vaikka se olisi siirtänyt tai jopa jättänyt tuon oviksen väliin. Saattaahan alkoholi ja tietyt särkylääkkeetkin aiheuttaa sen ettei munarakkula kypsy.

Uusia plussia ei ole tainnut tulla sitten viime näkemäni? Peukkut pystyyn, sormet ja varpaat ristiin niille joilla on tärppi-päivät edessä ja tarrasukkia kaikille jo plussanneille![:)] Ja tietenkin, niitä PLUSSA-TUULIA kaikille jänskääjille[;)]

Huomenta tyttöset!

Taidanpa nyt sitten kuitenkin ottaa riskin ja uskoa... Josko sitä sittenkin vaikka uskaltausi kurkkaamaan tuonne odotuspuolelle, kun Kaikakin huhuili.

Mikähän siinä mahtaa olla, että vaikka ihmisellä on noin monta ipanaa pyörimässä - kaikki ihan itse kannettuja ja synnytettyjä - niin sitä ei millään tahdo todeksi uskoa, että voi olla raskaana. Vielä kun pitää olla niin ettei kahdesta raskaudesta voi tulla samoja oireita vaan aina omanlaisensa!!! Miten teillä muilla, joilla noita jo nurkissa pyörii, ovatko odotukset aina menneet saman mallin mukaan vai onko jokainen kerta ollut uusi, yllättävä ja täysin erilainen?

Mullahan oli tuossa heinäkuussa yksi varhainen km, ja se raskaus oli melkein täysin oireeton. Sen takiakin odotuspuolelle siirtyminen tuntunut pelottavalta ajatukselta, jos taas joudun maitojunaan ja takaisin kuumeilemaan?

Tätä nyt olevaa olotilaa ei kyllä suurin surminkaan voi oireettomaksi sanoa. Eilen makoilin lattialla ja SELKÄ alkoi krampata, muutenkin se nyt jomottelee tasaiseen. Ja voi jessus tätä palelua, luulin palelleeni nelosen odotusaikana, mutta... Viimeyönä heräsin joskus 11 jälkeen, kun suurin piirtein hampaat löivät loukkua, eikä edes lämpöpatterin (miehen/kuopuksen) kainaloonotto auttanut asiaan. Lämmöt tarkistin nyt aamulla, kun ajattelin, että jos onkin kuumetauti, mutta 37 näytti olevan. Eli ei nousevalla kuumeella voi selittää enää itsellekään.

Tämä taitaa kurkata odottajiin - en kuitenkaan kokonaan uskalla siirtyä ennen kuin... joskus.

--- Ja tickerihän se heti piti mennä tekemään!!!!---

Huomenia, piti pikaisesti tulla omaa napaa tuijottaen tänne ihmettelemään ennen töihin menoa.

Eli mulla alkoi menkat joulukuun 27. päivä ja edellinen kierto (ensimmäinen luomu pillereiden jälkeen) oli vain 22 päivää. No oletin tietysti että tämä kierto olisi lähempänä 28 päivää, mutta taas vaikuttaa siltä että sekasin on mun kiertoni!

Eli tänä aamuna vessassa käydessä huomasin, että on vaaleanpunertavaa valkovuotoa ?!?
Viimekierrossa oli sama juttu, ja seuraavana päivänä sitten alkoi menkat kunnolla. Eli jos samat merkit paikkansa pitää niin tämäkin kierto olisi vain 21 päivää!

Miehen kanssa sovittiin viime menkkojen aikana, etten ostaisi ovulaatiotestejä vielä, vaan annettaisiin kierron rauhassa tasaantua. Mutta mutta jos näin lyhyellä kierrolla mennään eikä mulla ole hajuakaan oviksen ajankohdasta niin luulempa että ensi kierrokseen ostan testejä, vaikka niin paljon että voin testata joka päivä kun on niin hakusessa [:)]

Sori vuodatus mutta oli pakko päästä purkamaan !!

Huomenta!

Lenita, Ei myö sitä sit suihkussa tehtykkä [&:] No mut ei kyllä tuolla makkarin puolella mikään tavanomainen ollut.

Yönsäde, Oliski suihkukaappi [:D] Suihkuverhot löytyy.. Mut kyllä sitä meteliä silti kuuluu meidän sänkypuuhissa! haha Ja kun nuo putket kyllä johtaa kivasti kaikki mahdolliset äänet todella herkästi niin hehe :D Mut niiku Lenitalle sanoin niin ei me sit suihkussa puuhailtukkaan.

Artemis, Paljon tsemppiä sinne! Oijoi.. Milloin testailet?? Vai olitkos jo testaillut. Kamala ku ei muista! [:@]

Tättärä, onnea sinne! <3 Tarrasukkia mukaan todella paljon jotta pysyis matkassa loppuun asti! [:)]

Omaa: Ei mitään uutta.. Illalla ennen ku nukahdettiin me juteltiin tunteistamme ja oij tuntu niin onnelliselta.. Tulihan siinä sit vähä peittoja heiluteltua.. Miten tuo mies osaakin yllättää.. Vieläki ihan taivaissa eilisestä! [:D] Tänää pitäs lähtä hoiteleen miehen asioita.. Tai no työkkärissä pitää lähtä heti 9 käymään. Ens viikolla sit loput asiat!

Paljon plussatuulia puhaltelen täältä..

Yk 11, Kp 28/35-65 (IIK)

Hellou, pitkästä aikaa! On ollut kiireitä, että en ole ehtinyt täällä käymään, mutta yritän parantaa tapani[:D]

Tättärälle onnittelut haamuplussasta. Kyllä se siitä vahvistuu. Tarrasukkia lähtee sinne.

Catja85 ja Yönsäde: Jestas mitä juttuja teillä. Ei voi muuta kuin nauraa maha kippurassa[:D][:D][:D] Jatkakaa vaan samaa rataa. Nauruhan on vaan hyvästä.[:D]

Tatjuskalle tsemppiä odotteluun ennen testausta! Toivottavasti plussaat. Luulisi että ajankohta on ainakin ollut oikea[;)]

Miplis; Ihanaa, että juttelette miehen kanssa tunteista! Eikö se ollut niin, että miesten on vaikea puhua tunteistaan (paitsi saunassa)[:D][:D][:D] Toivottavasti kiertosi tasaantuu.

Omaanapaa: Täällä ei edelleen oikein uskota vieläkään, että olisi raskaana. Mulla kun ei ole koskaan ole pahemmin raskausoireita. Pitihän mun tehdä testi, kun niitä tuolla laatikossa on (vielä on 2 jäljellä)[:D] Juu kyllä siihen testiin tuli 2 viivaa heti ja olivat yhtä tummia... Kyllä tää aika menee hitaasti ja tietenkin pelkää, että onko taas tuulimuna vai koska menee kesken... Olisipa edes pahoinvointia[:D]

Tsemppiä kaikille tärppipäivien jälkeiseen odotteluun tai ovulaation odotteluun. Toivottavasti täti ei tule kenellekään enää käymään. Plussa-aalto lokakuisiin[:)]

Mimmi83, koitan jotain vastailla omien käsitysten ja kokemusten kanssa, oon seuraillut oman kropan toimintaa nyt toukokuusta asti... Yleensähän ovis on n 13-14 päivää ennen menkkojen alkamista, eli sun tapauksessa sen pitäisi olla jo viikko niiden alkamisen jälkeen..? Tosin poikkeuksia tietenkin tähänkin on, itselläkin on ollut lyhyempää kiinnittymis- eli luteaalivaihetta oviksen ja menkkojen välissä. Oviksen aikaan (ja vähän ennen) pitäisi olla sitä ovislimaa, itsellä sitä tulee muutaman päivän ennen ja sen kyllä huomaa sormin pesulla, ja tulee paperiinkin asti. Se on suht kirkasta ja venyvää, liukasta vuotoa. Lämmöt nousee mullakin vähän pikkuhiljaa, mutta ennen ovista ne on pääasiassa alle 36 ja sen jälkeen loppukierrosta 36.5 tuntumassa. Ja yleensä tunnen munasarjan kohdalla parina päivänä nippailua niihin aikoihin kun olettaisin oviksen olevan. Parissa kierrossa testailinkin tikuilla ja samaan aikaan ne kin näytti ovista kuin itse oletin sen olevan. Nyt oon lopettanut tikkujen kanssa pelleilyn kun mies alkoi seurata niitä liikaakin, eikä 'romantiikkaa' meinannut herua jos ei ovisviiva tärähtänyt tikkuun [:D] ("eiks meidän pitäis vielä oottaa pari päivää et on sitten tarpeeksi tavaraa?") Jos sun kierto näyttää jäävän noin lyhyeksi vielä ens kerrallakin, kannattaa varmaan käydä lekurin paikkeilla - alle 24 päivän kierto ei tainnut olla enää 'normaalin' rajoissa?

Tunari täällä päivää,

...Kirjoitin tässä pitkät jaaritukset ja sitten minä onneton jalallani sammutin tämän masiinan [:@]..ja minähän en kiroo [;)].Että kun ihminen ei osaa ikinä olla hiljaa tai paikallaan [;)]
Eli nyt sitten vain pikaisesti kirjoitan jotain uudestaan.

ARTEMIS: WAU..Ei kai vaan sun turvotuksesi johdu ihan vain siitä yhdestä ja IHANASTA ASIASTA..JEE [:)][:)][:)]??
Mulla on ainakin joka raskaudessa jo ihan alkuvaiheessa maha turvonnut suureksi.Rv8 lähtien melkein olen jo joutunut/saanut pukea äippähousut päälleni [:)]
Ja tuo ainainen puputuskin on yksi raskauden oire [:)]!!!Tosin ei mulla ( mutta minähän en muutenkaan ole normaali immeinen [;)] ),kun mulle tulee heti raskauden alkumetreillä se armoton pahoinvointi ja oksentelu.
SIIS HIRVEESTI SINULLE PEUKKUJA [:)][:)][:)]!!!
Kissoista sananen: Meilläkin on täällä 2 kissaa ( natuja ).Toinen on leikattu ja toinen pitäisi tässä kohta leikata,kun juuri madotin ne.Kunhan vaan nyt tässä kerkiäis joskus eläinlekuriin [&:].
Teetin tällä toisella kissalla yhdet pennut,kun sillä 6 ihanaa varvasta [:)].Se sai 2 pentua ja onneksi molemmille pennuille periytyi tämä 6 varpaisuus.Toisen pennun annoin siskolleni ja toisen naapurille.Eli siis asiaan..nyt kun se on ne pennut saanut,niin nyt sitten pitäisi leikata.
Se meinaten on kanssa sellainen mouruaja,että herne menee täälläkin päässä ainakin noilla koirilla [:D].
Kesällä niitä sitten päästän ulos jalotteleen ja nehän ovatkin hyviä hiiren metsästäjiä tuolla navetalla.Mutta pääosin ne ovat sisäkissoja.Mutta toi leikattu narttu ei kyllä mourua yhtään eli toivottavasti toi toinenkin lopettaa mouruamisen leikkauspöydälle [;)]

TÄTTÄRÄ: Raskausoireista: Mullahan on joka raskaudessa ollut armoton ja jatkuva pahoinvointi ja oksentelu sekä tietysti se tavanomainen väsymys [&:].
Esikoisesta olin vielä niin nuori ja opiskelin täysipäisesti [;)],että pahoinvointi ei vissiin vaikuttanut niin totaalisesti mun koko kroppaan [8|]?Nykyään kun on jo vanha ja raihnainen,niin ei kroppa kestä enään niin hyvin [;)]Esikoisesta aina kesken tunnin juoksin ulos ja oksensin koulun pihalle [:D].Opettaja ja luokkaystävät aina nauroivat,kun meikäläinen yhtäkkiä lähti kesken tunnin juokseen..
Kakkosen raskaus oli myös sillain erilainen,koska hänestä kesti ympärivuorokautinen pahoinvointi ihan raskauden loppuun asti.Se oli kyllä aika rankkaa aikaa.
Kolmosesta sitten taas oksentelu ja TODELLA paha huono-olo alkoi jo rv3+,kun en edes ollut vielä tehnyt testiä.Mutta silloinhan odotinkin kaksosia ja oireet olivat sen takia heti alusta lähtien voimakkaammat.Toinen kaksonenhan sitten meni alussa kesken [:(],mutta tosi pahan oireet jatkuivat vielä viikkoja.Oli aika raskasta hoitaa 5 kuukauden ikäistä Kakkosta,kun halailin pynttyä kokoajan.
Muut raskaudet sitten menivätkin taas tuttuun tapaan oksentelun ja pahoinvoinnin kanssa,mutta ne loppuivat "jo" rv15 [:D]!!
Eli mulla näköjään kaikki raskaudet ovat samanmoisia.Mutta ihanaa on se,että aika äkkiä nuo pahat olot unohtaa,kun raskaus etenee.Ja viimeistään sitten ainakin,kun se IHANA PIKKU-NYYTTI on sylissä [:)][:)][:)]!!!
Nythän on tehty joku tutkimus,että äidit jotka kärsivät pahoinvoinnista saavat viisaita lapsia [:)]??!!
MUTTA AIVAN IHANAA ODOTUSAIKAA SINULLE [:)][:)]!!!!
Ja imaseppa meidät kaikki pian sinne odottajien puolelle!!!

MIPLIS: Toi on tosi ihana ja hyvä asia,että pystytte puhumaan miehesi kanssa kaikista asioista [:)][:)]!!!
Kyllä se puhuminen ja pussaaminen auttaa moneen asiaan [;)][:)]
Heh..me ei "keretty" yhtään puhua eilen miehen kanssa saunan jälkeen,vaan mentiin suoraan asiaan [&o][:D][8D][8D]
Hui..sullakin noi viikot menee [:)]..HIRVEESTI PEUKKUJA!!!!

ORKIDEA: Moikka [:)]
Käy ihmeessä täällä vaan nauramassa meidän kanssa [:D][:D]!!
Paljonkos sulla onkaan jo viikkoja?
ONNEA vielä miljoonannen kerran ja NAUTI rakas ystävä siitä masukista!!!
Määkin niin haluaisin,että mun masussa kasvaisi vaavi,eikä aina vaan tätä hemmetin ilmaa [:'(][;)]

OMAA: Mää tilaan nyt netistä pari herkkää raskaustestiä [:)]..En enään kehtaa käydä tuolla meidän pienessä apteekissa [&o][:D]
Ovistestejä en tilaa,enkä enään käytä.Kun joka päivä hurvittelee,niin ei voi millään missata ovista [;)].
Olin muksujen ja miehen kanssa pulkkailemassa,navetalla ym.Harvinaista herkkua,että päästään koko perhe ulos yhdessä [:)].Ihanaa oli vetää pulkalla mäkee alas elämänsä raivolla.Lapset ovat ihan ihmeissään,kun mamma huutaa hurmioissaan ja laskee tukka putkella mäkeä alas.No,meillä ei ole lähelläkään naapureita,joten en voi häpäistä ukkoani omilla lapsellisilla leikeilläni [:D].Mää olen ollut aina sitä mieltä,että ihmisessä pitää elää pieni lapsi aina välillä [;)]
Toki lapsetkin pääsivät pulkalla laskemaan [;)][:D]

PLUSSATUULIA PUHALLAN TEILLE KAIKILLE PALSTATOVEREILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 8/28-33/3

Miplsis mun aikasin "paras" mahdollisuus testata olis tossa maanantaina, mutta koska mun kierto on ollu epä-tasasta niin yritän pitää hermoja kurissa ja siirtää sitä testausta muutamalla päivällä jos ei ole menkka-oireita, mä yritän säästää tota digitaalista hymy-naama testiä siihen hetkeen ko tärppää[:D] Niin ko sen muka osaisi testaamatta sanoa..[8|]
Yönsäde kyllä mä toivon että se olisi sitä, kun sitä yhtä murto-osa sekunttia lukuun ottamatta reilu viikko sitten, ei ole ollut mitään täti-oireita. Nyt on vatsaa nippaillu, mutta isointa ihmetystä se aiheuttaa että nuo kivut ja säryt ja turvotus on vatsassa. siis kirjaimellisesti, ne ei oo missään lähelläkään kohtua tai munasarjoja vaan enemmän tossa mahalaukun ja suoliston tietämillä[:-][8|]
Sen takia arvailenkin niiden johtuvan enemmänkin mun jatkuvasta mässyttelystä[:D] Ihana lukea muuten noista mitä kaikkea te perheen kanssa touhuatte, mäkin ikävöin niin kauheesti maalla asumista (tai edes jossain kehä kolmosen ulkopuolella[:D]) vaikka syntyjäni kaupunkilais tyttö olenkin. Miestä taas karmii ajatuskin julkisen liikenteen menettämisestä ja siitä että ympärillä olis vaan hehtaari-kaupalle pelkkää metsää tai peltoa[8|]
Bandida meillä meinas olla just toisin päin kun ovista tikutin, mies enemmänkin oli tuskastunu, se luuli että kaikki rakkaus mikä talossa oli jaolla johtuu vaan ovuloimisesta[:D] "ovuloitko sä nytte?" se kysy aina masentuneena jos alko kiehnäämään[8|]
Orkidea sun kuuluu nyt nauttia olostas varsinkin jos ei oo paha olo![:)] Kaika sen jo sano tuolla jossain muussa keskustelussa, että nauttikaa! Turha sitä on nyt murehtia vaikka se osottautuisikin (vaikka ei tule kyllä osottautumaan, kaikki me täällä pidetään siitä huoli[;)]) pelkäksi tuuli-munaksi. Ja sit jos se paha olo yllättääkin, niin tulet vielä katumaan ettet tajunnut nauttia siitä ei öklöttävästä-ajastasi[:)]

OMAA NAPAA: no aika paljon tuossa tulikin jo sanottua, turvotus jatkuu, kipuja ei nyt tänään ole pahemmin ollut. Mutta huomaa kyllä että mahallaan nukkuminen alkaa pikku-hiljaa tuntua hankalalta[&:] Ei meinaa enää löytää ollenkaan iltasin sopivaa nukkuma asentoa. Tänään mies vaan totes aamulla töistä tultuaan et "muru, sun hinkit on kasvanu, ne on paljon isommat ko eilen!"[:D] Itse en kyllä huomaa mitään eroa eiliseen, olen kuitenkin miltei koko eilisen illan tujotellu peilistä ja kokeillu jatkuvasti käsillä rintoja. Ei ne ole yhtään pinkeät eikä arat, kuten normaalisti tähän aikaan, mutta ei ne ole yhtään sen isommatkaan kun normaalisti ennen tätiä. Voihan se tosin olla että mun sekava kiertoni on tässä kuusa enemmän kuin sen 36pv ja sen takia menkka-oireet ei ole vielä alkanu, ehkä ensi viikolla?
Järki sanoo että ei siellä mahassa mitään oo, pelkkä eksyny pieru, mutta silti sitä yrittää etsiä niitä mahdollisa raskaus oireita.
Vaikka tää hullun-lehmän-tauti ei olekkaan nyt ko vaan lievimmästä päästä, niin silti huomaan välillä pitäväni mahasta kiinni tai silittäväni sitä ja toivovani että siellä olisi jo joku. No eiköhän tästä yli päästä taas ko se täti tulee.

Plussa-tuulia!!+++++++++++++++ ja tarrasukkia[;)]

Tättärä: Onnittelut plussasta, eiköhän nyt jo siis uskalla onnitella! [:)]

Miplis: Tunteista puhuminen on tärkeää kyllä. Mie en oikein ymmärrä, että miksi miulle on tullut siitä vaikeampaa vuosien myötä, suhteen alkuvuosina (ollaan nyt oltu yhdessä reilut 10 v) se oli helpompaa. Mutta kyllä silti edelleen puhutaan tunteistakin. Positiivisista on helpompi puhua kuin negatiivisista.

Orkidea: Hurjasti onnea siullekin! [:)]

Artemis: Voi kun nyt on kaikki sormet ja varpaat ristissä siun puolesta! Oishan se niin hienoa, jos plussa-aalto täällä saisi jatkoa ja mahdollisimman moni pääsisi mukaan aalloille. [:D]

ON: täällä on tänään ollu sellaset "munanvalkuaislimat" tuolla alapäässä, että kaipa se ovis on tuloillaan. Aamulämpö oli vielä kuitenkin vain 36,3. Että jospa se ovis saapuisi kuin saapuisikin jo sunnuntaiksi tai viimeistään maanantaiksi. Ois parempi tulla, kun mies on sinne työreissulle maanantaina lähdössä ensi viikoksi. Eilen jo miehelle vihjaisin, että viikonloppuna vois sitten ahkeroida. Eipä tuo paljon vastustanut. [:D] Siinä peittojenheilutuksen lomassa pitäisi pakkailla muuttoa varten.

Päivää!

orkidea, Kyl mustakin on tosi ihana että mä pystyn puhumaan mulle tärkeimmälle ihmiselle kaikista maailman asioista [:)] Nyt enimmäkseen ollaan tätä meidän suhdetta hoivattu kun oli tuo välirikko tuossa viime viikolla. Tosin se kesti vain sen 3 päivää! [:D] Onnea sulle plussasta ja tarrasukkia matkaan! <3

Artemis, Tsemppiä sinne! Itte testailen vasta reilun viikon päästä.. Vaikka tuolla kaapissa on 2 raskaustestiä odottamassa ku mies ihan väkisin halus jo täl viikol ostaa valmiiks vaik kielsin [:D]

Nymeria, Varsinkin seurustelusuhteessa on todella tärkeää puhua tunteista puolisonsa kanssa.. Aivan aivan [:)] Empä oo vielä kuullut yhtäkään miestä joka olis kieltäytynyt peittojen heiluttelusta [:D] Meillä ainakin MÄ joudun välillä kieltäytyä väsymyksen tms asian takia.. Tuo mies kun sattuu olemaan suuren luokan seksiaddikti tms [;)]

Omaa: Eipä kai mitään erikoista.. Oltiin aamulla keskusteloimassa 3 tuntia miehen kanssa. Käytiin työkkärissä uusimassa miekkosen kortti sun muuta ja löydettii uus kirppis [:D] Eipä sieltä raaskinut ostaa kuin 50 sentin maksava naama mukin! [:D] Hmm.. Tehtiin yhessä ruoka ja mieheni VAPAAEHTOSESTI tiskas! herranjumala mä melkein mittasin jo sen kuumeen ku ihme on tapahtunut. Tuntuu et tää päivä on ylipitkä
aika menee joteski niin hitaasti.

Niin joo. Aamulla ku oltii menossa keskustaan niin mahassa alko tuntuu siltä ku olis täti tullu kylään mutta ei kummiska tullu.. O_o ihme nippailuja.. Vieläki vähä ihme nippailuu välillä vasemmal puolel alamahaa.. Vielä ku reilun viikon jaksaa odotella että tuleeko täti kylään ja sit vasta testailee.. Kun tosiaan kierto on normaalisti ollu sen 35 päivää paitsi viime kierto oli sen 65 päivää [:'(]. Jänskiä aikoja.

Plussatuulia puhallellen!!

Yk 11, Kp 28/35-65

Takaisin