joko nyt onnistaisi

Iltaapi vaihteeksi.

Ompa tänne tullu paljon tekstiä etten enää perässä pysy!!

Suurperhe asiaan sen verran vielä, että itse en ainakaan henk.kohtasesti ole katkera kellekkään teistä joilla onkin jo monta lasta ja yrittävät lisää lapsia saada.. Mielestäni myös jokainen saa tehdä niin paljon lapsia kuin haluaa/kykenee/saa. <3 Eihän se ole meiltä muilta pois yms.

Yönsäde, Voi kun olisikin se nippailu ollut sitä itseään eli pullat olisi uunissa ja oikeassa paikassa.. Testailua rupean miettimään vasta parin viikon päästä, kun tosiaan täti pitäis tulla käymään ensi viikolla 35 päivän kierron mukaan. Mutta tosiaan tätihän nirhattiin joten ei pitäisi tulla kylään! [;)] Toivon parasta ja uskon pahimpaan niinkuin joku muukin tuossa sanoi.

Sinull, Tervetuloa joukkoomme ja toivottavasti myös sinä tältä palstalta häippäisisit nopeasti tuonne odottajiin! Voitaisiin koko konkkaronkka lähtä sinne yhdessä! [:)]

wastis, En oo ollu hirveesti täs kk sisällä aktiivisena täällä palstalla mutta koettelemuksesi ovat olleet todella rankkoja.. tsemppiä ja jaksamisia sinne <3

Omassa navassa ei oikeestaan mitään. Hiljaiseloa. Nippailua tai muita tuntemuksia ei enään ole. hmm.. Sessyä harrastettu täällä nyt tällä viikolla aktiivisesti. vähintään kerta päivässä [;)] Tosin meillä on AINA ollut aktiivinen sessyelämä että ei mitään uutta! Pakkopullaa ei vieläkään ole. Niin joo.. mun MIES osti tänää mulle raskaustestejä. [:D] Sanoin kyl et turha niitä vielä on ostaa.. "mutku on sit jo valmiiks" oli vastaus [:D] Tällä hetkellä tuntuu että miekkonen olisi triplasti enempi toiveissaan ku minä vaikka itekki oon todella toiveikas että tärppäisi jo. Niinkuin oon sanonut niin hirveitä odotuksia tästä kierrosta ei ole. Uskon että se täti tulee käymään ja sitä mä odotan.. Saas nähdä jos se nyt sit tärppäiski ku ei STRESSAA.. Ei kai tässä täl kertaa muuta.

Aivan ihania plussatuulia ja peittojen heiluttelua teille!

Yk 11 Kp 26/35-65

Minä, minä, minä, siis valmiina 10-vauvaan eli 10.10.10. Siis JOS ja toivottavasti JOS meillä tärppää tästä kierrosta niin LA on menkkojen mukaan 6.10 ja sittenhän mä pidän kiusallanikin jalkoja ristissä neljä päivää (niinkun edellisestäkin) että saadaan noi tasaluvut.

Mutta... kernaasti suon ihan kaikille muille saman oikeuden eli mahdollisimman monta nyt kymppijunaan, mars mars [:D][:D][:D][:D]

mäkin tota kymppivauva juttua miettiny...
ainoo ettei tuu meillä onnistuun [:'(]
koska vuodan edellee ja sit pitää oottaa et tää lakkaa ja
et ne menkat tuli ja sit ovis ja...
et menee loppuvuoden vauvaks aikasintaan.
jotenki silti menny usko tähän touhuun...
meillähän yrittämisen alusta eka tärppäs 7-8kk yrittämisen alkamisesta KM,
sitten toiset abaut 7-8kk ja KM...
että josko oottelis taas sen 7-8kk et tulis taas KM...
emmä tiedä, usko menny omalta kohalta kyllä.
siis kyllähän toi 2 raskautumista 1,5v sisään on ihan ok,
mutta kun jatkuis raskaudet.
nyt on semmoset turhautumiset päällänsä,
ehkä ne tästä taas kunhan tää koettelemus loppuis...
alkaa pänniä ku 2,5viikkoa nyt vuotanut putkeen...
anteeksi negatiiviset vuodatukseni nyt,
olen pian taas paremmalla tuulella kyllä.

No kyllä Wastis ton turhautumisen ymmärtää ja kaikki tunteet on täällä sallittua että anna tulla vaan, ME KAIKKI ollaan täällä sitä varten että saa purkaa kaikki tunteet. Oliko sulle/teille tehty jotain tutkimuksia että miksi ei onnistu? Jos ei niin aikaa on kulunu sen verran, että varmaan saisitte ajan vaikka mihin tutkimuksiin, voi olla vaikka kuinka pienestä kiinni tuo homma nyt... Jaksamisia!

tatjuska ei olla tehty kun en ole hakeutunut vielä.
mutta viime vuonna jo päätin että tammikuussa sitten,
tulikin tää KM tähän,niin tämän jälkeen sitten katotaan.
ja varmaan jotain lääkkeitäkin sitten mietitään...
kunhan tää loppuis vaan niin pääsis niihinki tutkimuksiin
ja yrittämään... kun elämä on nyt pausella vallan ton
vuodon takia... noh,ehkä se tästä loppuilee.
huomenna kuulen kuitenkin toisen verikokeen arvot ja
maanantaina varmaan ultrataan,tietää sitten ainakin onko jo ohitse
vai pahin edessä,sen pitäisi silloin jo nähdä kuitenkin.

Huomenta.

wastis, Oi voi.. Ymmärtää kyllä miksi ketuttaa [:@] Täällä kyllä saa kertoa niin surut kuin onnetkin! sitä vartenhan me ollaan että voi avautua, kyllä me kuunnellaan/luetaan!

oivoi.. Vihaan tätä odottamista.. Nyt ei voi oikeestaan kuin odottaa! täti päivä olis ens viikolla, toivon kyllä että ei oo [:D] Sit jos tulee ni sit alkais yk 12 :S näin laskujeni mukaan! Pelottaa tosin se et jos nyt oon raskaana niin et jos tääki tulee ulos samoihin aikoihin ku silloin aikoinaan eli just ensimmäisen kolmanneksen jälkee. äähh.. Yritän olla miettimättä mitään ikäviä juttuja.. Mikään muu ei pelota tms tällä hetkellä koko lapsen hankinta projektissa..

Hyvää torstai päivää kaikille! ja plussia plussia kehiin!!! <3

Yk 11, Kp 27/35-65

Heipati hei,

täällä hiljaiseloa viettänyt Hele81 pyrkii kans mukaan kymppijunaan - nyt pitäis olla ovistelu päällä, peitto on heilunu, ei väkisellä mutta väsyttämällä :)

Loppuvuosi oli kyllä ihmeellistä aikaa. Nähtävästi olen kärsinyt stressistä vähä niinku huomaamattani useamman kuukauden ellei peräti vuosia. Olimme jo juhannusvauvan toiveissa, mutta marraskuussa todettiin keskeytynyt km, ja lääkkeellinen tyhjennys tapahtui marraskuun lopussa. Kävin joulun jälkeen polilla pissanäytteen kanssa ja nähtävästi on tyhjentynyt kunnolla, vaikka ne "oikeat" menkat ei millään meinanneet alkaa. Totta kai ne alko sitten sinä päivänä kun olin sovittamassa valkoisia satiiniunelmia morsiuspukuliikkeessä.

Ja täytyy sanoa että km:sta huolimatta nyt elämä hymyilee! Sain tosi mielenkiintoisia uusia töitä, kun vanha duuni loppu ennen joulua. Miehen kanssa menee ihanasti, ihan kuin tuo km olisi lähentänyt meitä. Huhtihäitä valmistellaan. Harrastuksille ja ystäville on jäänyt aikaa. Mahtavia lomapäivien iltoja punaviinin ja ystävien kanssa vietetty. Olo on tyyni, ihan kuin olisin kasvanut "aikuisemmaksi" sykäyksellä. Tai sitten tämä olotila johtuu siitä että hormonit on poistuneet elimistöstä :D

Kävin ostin kolme raskaustestiä loppukuun varalta. Tiiä vaikka se 10.10.10 ei oiskaan mikään mahottomuus!

Wastis Paljon voimia ja jaksamisia sinne! Pahinta varmasti onkin tuo epätietoisuus..
Tännehän on kasaantunu oikea "kymppikerho". Toivottavasti päästäis koko sakki siihen!![;)]
Rupesin miettiin tuota lima-asiaa. Mää kun en oo huomannu minkäänläisiä limoja, tosin luin jostain että se limaisuus voi kestää jopa vain pari tuntia. Täällä ihan tasasta niukkaa "käsirasvaa"..
Mut peitot on heilunu tasaseen tahtiin oikeestaan koko alkukierron, nyt sit jäädään ootteleen mitä loppuaika tuo tullessaan..
Tällänen nopea omaan napaan keskittynyt vuodatus.
Kp 16/18-29 dpo2, yk3
++++++++++++++++++-puhureita ja jaksaushaleja kaikille!

Pikaa päänsäryn keskeltä,

CATJA85: Mää olen myös koukussa aina välillä noihin tähtösiin ******** [;)]..yhdellä toisella foorumilla niitä on tullut käytettyä monta vuotta [;)][:D]..näköjään ne ovat nyt tännekin tarttuneet,kun olen paremmin tutustunut tähän palstaan [;)]
NOOH,kiperä,henk.kohtainen ja piirakkamainen kymysys [;)][:D].."Mitä mieltä miehesi oli piirakasta" [&o][;)][8D][8D]??Ja nyt Yönsäde ei kysy uunissa käyneestä piirakasta mitään vaan siitä toisesta [;)]
Mähän olen luvannut,vannonut ja vaikka mitä..se hemmetin täti ei tule enään kiusaamaan ketään,ja jos sellainen ihme tapahtuu,että tulee ( mulle ihan varmaan [&:] ),niin jatkan sen akan nirhaustoimenpiteitä [;)]*kädet syyhyää jo*[;)]
Nyt lopetan tän kakanjauhamisen ja onnettoman sepustuksen..mulla on kauhee päänsärky päällä [&:]
Mutta vielä ennenkuin lopetan [;)]..PEUKKUJA RAKAS YSTÄVÄ [:)][:)][:)]!!!!!
Sää saat sen plussan..niin sitä sulle toivon!!!!!!

WASTIS: KIITOS sinullekin [:)][:)]!!!
Olen niin pahoillani tilanteestasi [:(][:(]..en edes osaa kuvitella,että mitä juuri nyt käyt siellä läpi!!!!!!!
Kumpa kaikki päättyisi hyvin!!!!
Olet ajatuksissani!!!!

MIPLIS ja PIXIE: KIITOS TEILLEKIN [:)][:)]!!!!

OMAA: ANTEEKSI lyhyet ja tyhmät kommenttini nyt ( tai siis ainahan mun kommenttini ovat tyhmiä [8D] ).
Mulla on hirvee päänsärky [&:]..ja nyt ei ole tosiaankaan kyseestä "päänsärky,ettei tarvi panpanpantata mieheltä [;)][:D]"..vaan ihan valvomisesta ja stressistä aiheutunut päänsärky.
Meidän kaksi pienintä ovat kipeitä ja valvottivat yöllä.Tää on tätä suurperheen herkkua,kun yksi lapsi sairastuu,niin se yleensä sitten leviää kuin kulovalkee kaikkiin muihinkin.No,toisen kanssa kävin tänään jo lääkärissä korvakontrollissa.Meidän lapsillahan on tätä ihanaa korvatulehduskierrettäkin..jee jee.No,hänellä oli toisesta korvasta puhjennut tärykalvo,kun oli ollut niin raju tulehdus [:(]..eikä meidän pikkuinen edes ollut itkenyt kovinkaan paljoa.Yhdellä meidän lapsella on putket korvissa ja vissiin nyt tällä pienemmällekin joudutaan laittaan putket korviin jossakin vaiheessa.
Jeps,mutta se siitä asiasta..sorry vuodatus..pää sumee [;)]

Heh..välillä huumoriakin peliin ennenkuin lopetan [;)]
Poitsu ajoi eilen peltoautollaan vain 4 kertaa penkkaan [:D][:D]..mies siis traktorilla hinas auton pellon laidalta 3 kertaa radalle.Jeps,neljännen kerran kun poitsu ajoi samaan kohtaan auton,niin enään ei mies lähtenyt hinaamaan..miksiköhän [;)]?Siellä se auto nyt makaa penkassa [:D]

Nyt hoitaan sairaita lapsia ja päästään mies töihin.Taidan vetästä yhden Panadolin kitusiini.

Jeps,ja minähän olen jo aikoja sitten sanonut,että olis ihanaa,jos meidän tuleva vaavi syntyisi 101010 [:)][:)][:)]..ja tässä päätöksessä pysytään vielä [;)]

PLUSSATUULIA KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 7/28-33/3

Yönsäde: Monet ovat jo sinulle vastanneetkin, mutta kannanpa miekin korteni kekoon. Eli missään nimessä ei pidä tuntea, että olisi väärässä paikassa vaikka useampi lapsi jo olisikin! Vaikka itselläni ei vielä lasta ole, niin voin kuvitella, että se vauvakuume on vauvakuume, oli niitä lapsia sitten 0 tai 10. Kuten moni muukin on jo sanonut, niin hienoa tässä palstassa on juuri se, että on niin monenlaisia kuumeilijoita täällä. Itse olen ainakin saanut monta vinkkiä ja vertaistukeakin täällä. Aloitin tuon esikoishaaveilijoiden palstan siksi, että siellä me esikoista toivovat voidaan sitten erikseen pohtia niitä asioita, jotka juuri siihen ensi kertaa äidiksi tulemiseen liittyy. Tai siis ainakin siihen toivomiseen, että tulisi äidiksi. [;)] Ja sinnekin olette te kokeneet äidit tervetulleita myös, jos haluatte meille noviiseille vinkkejä antaa, hyvät neuvot ovat aina tarpeen! [:)]

Suurperhekeskusteluunkin voisin ottaa osaa sen verran, että itse olen lähtöisin 3-lapsisesta perheestä. Vanhimpana minun piti hoitaa 7 vuotta nuorempaa siskoa (veli on 2 v nuorempi minua) äidin ollessa iltavuorossa ja isän työmatkalla. En siis ole suurperheen lapsi, mutta kyllä sitä vastuuta sai oppia yhtäkin sisarusta paapoessa. Nykyään ei taida edes saada vanhempi sisarus käydä nuorempaa hakemassa päiväkodista (?) Joskus teininä haaveilin viidestä lapsesta ja olin varma, että 25-vuotiaana minulla on jo vähintään 2 lasta. Heh, toisin kävi ja nyt 30-vuotiaana toivon 2-3 lasta, mutta siitä yhdestäkin olisin ikionnellinen.

Ja tämänhetkinen omanapatilanne: yk 6, kp 9/25-27. Jännitellään, suvaitseeko ovulaatio saapua jo viikonlopun aikana. Toivottavasti, sillä ensi viikolla tuo vauvanteko hankaloituu miehen sijaitessa Hollannissa. [:@]

Mäkin lähden mukaan "kymppikerhoon" [8D] Jos tämä kierto olis taas säännöllinen, ja tärppi tapahtuis, olis LA 9.10. Eli jos se pitäis kutinsa "helposti" vois pidätellä puolen yön yli, heheh [:D]

Nymeria, teidän pitää nyt sitten viikonloppuna ahkeroida oikea armeija siittiöitä odottelemaan munasolua alkuviikolle, kun mies vaihtaa maisemaa ratkaiseville hetkille [&:] Kyllähän ne siellä muutaman päivän pärjää... Huonompi sitten jos ovis tapahtuu vasta ke-pe.

Hele81, hienoa että olette saaneet hyviäkin asioita irti keskenmenosta (miten tämänkin nyt sanoo niin että se kuulostaa järkevältä...). Kai se on totta että mikä ei tapa se vahvistaa. Onnea uuteen yritykseen, jospa loppukuusta jo plussaisit!

Toinen jolle toivon jo helpotusta olis wastis, toivottavasti KM hoitaisi nyt itsensä loppuun ja pääsisit aloittelemaan elämää ja myös tutkimuksia ja mahdollisia hoitoja sen jälkeen!

Täällä alkaa taas kuume nousta... Mulla on varmaan ovis viikon sisään ja olo alkaa olla sen mukainen, hyvä että malttaa paikoillaan istua [:D] Mieskin jo tuossa kyseli et koskas se voisi tapahtua et aloitetaan oikeen urakointi lähiaikoina <3 [:)] Hyvä vain että ite otti tuon puheeksi niin ei mun tartte, hehe. Vaikka kyllä tän joka toinen päivä tahdin pitäis tietenkin teoriassa riittää...

Mennään näköjään Bandidan kanssa samaa tahtia eli jos tärppi tapahtuisi, olisi la tämän sivuston laskurin mukaan 9.10.10 - pikkusen venyttämällä 101010! [&:]

wastikselle tulin toivottamaan voimia ja jaksamista raskaana aikana. *halaus*

*repii kaikkia syys-/ lokakuun odottajiin*

Täällähän ois iso joukko ilmoittautumassa kymppikerhoon! [:D] Miulle tuo vaun laskuri antaa la:ksi juurikin 10.10.2010, jos tärppi sattuis tästä kierrosta kun kierron pituudeksi laitoin saman kuin oli viime kierto. Oiskin hienoa, kun nyt täältä pääsiskin iso liuta lokakuun odottajiin! Eli eikun vaan hihat (tai siis peitot) heilumaan, naiset! [:)]

Halleluja Panadol,

...Pienimmät lapset nukkuu..äidillä hetki omaa aikaa ja heti koneelle [;)]..okey,nyt tulee puolustus..tulin hoitamaan pankkiasioita eli siis tärkeitä juttuja ja sormet "vahingossa" eksyi vääriin näppäimiin [:D]

HELE81: Pahoittelut keskenmenosta [:(]
Mutta ihanan positiivinen asenne sinulla [:)][:)]
Ja ihanaa..teille tulee häät [:)]*haikeena muistelee omiaan *
Peukkuja sinullekin,että pääset lokakuisiin!!!!

NYMERIA: KIITOS sinullekin [:)][:)]!!
On se vaan niin ihanaa huomata,että tämä palsta on täynnä ihania ja tsemppaavia ihmisiä [:)][:)]!!
Ja minulta voi aina kysyä vapaasti asiasta kuin asiasta ( esim.siis lapsiin tai raskauteen liittyvistä asioista ).Mielelläni aina yritän vastata,jos osaan [&o][:D][8|]
Siis hirveesti sinulle peukkuja,että ovis tulisi sulle nyt viikonloppuna [:)][:)][:)]!!!
Onneksi ne siittiöt elävät ainakin sen 3 päivää vielä yhdynnän jälkeen,joten hyvät mahdollisuudet sinulla on!!!!!

OMAA: Mulla on laskurin mukaan laskettuaika 151010 [8|]..yleensähän se raskaus menee yliaikaiseksi,joten en ehkä millään kerkiä tuohon päivämäärään..plääh [;)][:D]
No joo,sais nyt sen plussankin tässä joskus [;)]
Jeps,mutta nyt poistun..päänsärky tosiaan lähti Panadolilla..mies on klapihommissa.Kaksi sairasta ressukkaa nukkuu.Kaksi isompaa hajottaa kämppää.Täällä on ihana meininki.Ei pääse nyt uloskaan,kun nuo pienimmät ovat kipeinä..siksihän nuo isommat ihan sekoavat täällä,kun tulee tekemisen puutetta..pitäähän se energia purkaa vaikka talon hajottamiseen [;)][;)][:D]
Mutta nyt häivyn...

PLUSSATUULIA KAIKILLE MUSSUKOILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 7/28-33/3

Olihan se pakko itekki tuon vaun laskurin mukaa kattoa.. Itel jos olis nyt tärpännyt ja se kierto olis sen 35 päivää niin laskettu aika olis 2.10 ;P en ihan sinne 10.10 asti olis ellei sit olis yli ;) ei ihan nuin montaa päivää viitti haaroja ristis pitää haha xD :D Mun äiti on syntyny 10.10 [:D] en tiiä tulisinko oman lapsen kans toimeen ku en tuu oman äitini kanssa jos se olis syntyny lokakuussa ;P ehkä mä en viel täs kuus sitä plussaa haluukkaa! [:D] Ei vaan. Plussa saa tulla <3 Ilomielin ottaisin sen vastaan.

Hele81, tervetuloa takaisin! Toiv matkasi jäisi lyhyeksi ja pääsisit tuonne odottajiin!

Yönsäde, pahoittelen päänsärystä. Koita jaksella niitten lasten kanssa siellä [:)] on se ikävää kun lapset kipeenä [&o]

Omaan napaan ei mitään uutta aamusen jäljiltä. Kotona rentoutumassa ahh.. Jos vaik sais tuon miekkosen taas vaihteeks tuonne peittojen väliin (ei siis mitään ongelmaa, mieheni on seksiaddikti [;)]) ja nautittais toistemme olosta. Eilen katottiin leffaa pitkästä aikaa yhdessä ja muutenkin ollaan todella paljon huomioitu toisiamme ja vietetty aikaa.. Ihan niinkuin silloin alkuaikoina <3 Ihan ku olis rakastunu uudestaan samaan mieheen!! [:)] Ovis tapahtu viime viikonloppuna vaun laskurin mukaan joten nyt ei voi muutaku odotella! xP Vihaan odottamista [:@]

Miplis kiittää ja kuittaa toistaseksi.

Yk 11, Kp 27-35-65

Heissan Naiset!!
En tiedä miksi halusin tulla tämän tänne ilmoittamaan, mutta katsoin juuri www.ruutu.fi sivuilta Liv D dogumentin jonka nimi oli "vanhemmuus pilasi elämäni" jotenkin jäi vähän kurja mieli tuosta dokumentista. Mutta jos teitä kiinnostaa niin käykää ihmeessä katsomassa :) Surullista oli vain nähdä miten moni katui äitiyttä ja sitä miksi ikinä tekikään lapsia. kurjaa :(

Minniliina: Mie huomasin pari päivää (vai joko siitä on pidempi aika?) että tuo dokkari olisi tulossa tv:stä ja jätin ihan tietoisesti katsomatta. Onneksi jätin, jos kerran siitä jäi kurja mieli. Jotenkin vaan ajattelin, että en halua nyt tuollaista katsoa, kun itse niin toivoo vauvaa ja toiset katuvat, kun ovat lapsen saaneet. Tosin enhän niiden ihmisten elämäntilanteesta yms. mitään tiedä, mutta ajattelin silti, että varmaan paha mieli tulisi.

Tulinpa tänne piipahtamaan... Minnekään odottajiin en aio lähteä ainakaan viikkoon vielä.

Tuosta "dokumentista":Itse en ole kyseistä ohjelmaa nähnyt, (meillä ei edes ole televisiota, kaikki pärjäämme mainiosti Netillä ja DVD-soittimella) Usein sitä kuiitenkin tulee lehdistä luettua ohjelmatietoja ja ihmeteltyä mitä kaikkea kakkaa sieltä "dokumentti"-nimikkeellä suolletaankaan. Okei, okei, eihän tämä lapsellinen elämä aina ole herkkua, mutta koskaan ikinä en ole ajatellut lasten pilanneen elämääni, nuo ovat elämäni suola ja sokeri. Tuon ohjelman tapauksessa tulee jo nimestä paha mieli ja miettii, että kenenköhän elämä siinä pilalla onkaan?!

ON: täällä palellaan ja mietitään, voiko niihin tikkusiin siis sittenkin luottaa?! Toisaalta tyhmää testata noin älyttömän aikaisin ja vielä moneen testiin noita haamuja, sitten kun se oikea testipäivä koittaa voikin tulla nega tikkuun ja silloin tiputaan kovaa. Pitäisi olla aikalukolla varustettu raskaustestikaappi, joka tinttaa kovaa päin näköä, jos sinne päinkään yrittää ennen tiettyä päivämäärää. Minä en siihen 101010 kerhoon pääse sitten millään, kun la olisi 28.9.10 ja jos totutun mukaan menisi niin syntyisi sitten heinäkuun lopulla - syyskuun alussa (toivottavasti mahd. lähellä la:ta)

Plussia kehiin, niin ehkä minäkin jo taas joskus uskallan katsoa mitä tuleman pitää.

KP25 (tai rv3+3, jos tuota uskaltaisi pistää tässä vaiheessa)

Takaisin