joko nyt onnistaisi

Iltapäivää,

anteeksi omanapaisuuteni mut onpas taas iloinen fiilis. Harrastettiin toista päivää putkeen seksiä tuossa ja päätin vielä laittaa jalat kohti kattoa ja kun tänään on aika kipakasti juntannu oikeessa munasarjassa niin sanoin miehelle että kohta irtoo. Varsinaista irrotuskipupistoa en ole vielä tuntenut mutta kovasti siellä joku valmistautuu. Niin ja sit ykskaks sain päähäni että hitsi mulla on niitä ovulaatiotestejä tuolla vielä että teenpä sen yhden. Ja pam, alta kahden minuutin testissä kaksi kauniin punaista tasavahvaa viivaa. Eli täällä ovuloidaan siis lähimmän kahden vuorokauden sisällä. [:D][:D][:D] Totesin miehelle että koitahan jaksaa vielä ainakin pari päivää tätä joka päivä juttua niin ei voida ainakaan ajoittaa väärin, loppu on tuuripeliä.

Eli sinne valu taas se rentous siitä etten tikuta tai ressaa. Tai enhän mä ressaakaan vaan pääsinpähän taas todistaan itelleni että tunnen hienosti nää kropan liikkeet.

Artemis: Sulla on toi tickeri vissiin vähän pielessä jos tässä on vielä viikko testipäivään vai kuinka? Niitä tulee ainakin minun aika orjallisesti tuijotettua niin tietää missä kukin menee. [:)]

Ihanaa tiistaipäivän jatkoa, Tatjuska täällä innosta soikeana [;)]

Moikka jälleen,

ARTEMIS: Köh köh..täällä taitaa olla ainakin yksi jolla on JO viisi lasta.Syntyneet vuosina -95,-05,-06,-08 ja -09 [:D].Eli täällä ainakin löytyy noilla pienillä ikäeroilla syntyneitä rakkauspakkauksia.Ja jälleen kerran täällä vaivaa vauvakuume [:)][:)]
Saapa nyt sitten nähdä,että suodaanko meille enään sitä yhtä vaavia?
Kyllä se vaan niin on,kuten jo aiemmin ORKIDEALLE sanoin,että mitä enemmän niitä ihania lapsia syntyy,niin sitä enemmän tulee sitä vastuuta,mutta myöskin sitä taitoa ja rutiinia lastenhoitoon [:)][:)]!!!
Anteeksi höpötykseni [&o].
Ja snullehan EI sitä TÄTIÄ tule!!!!Multa se on nyt häippäsyt kokonaan ja nirhasin sen,niinkuin lupasinkin [;)][:D]
Nyt peukkuja sinulle ihan hirveesti!!!!!!

TÄTTÄRÄ: Meillä on molemmilla -05 ja -09 syntyneet lapsukaiset [:)][:)]!!
Minulla on vain yksi lapsi enemmän kuin sinulla [;)]
Toivotaan nyt,että sinulla se plussa pääsisi yllättämään sillain iloisesti [:)]!!!!

OMAA: JEE..täti häippäsi nyt lopullisesti..jeps,ja nirhaisin sen kuten lupasin..
Joten nyt tytöt meille kaikille tulee niitä plussiaaaaa [:)][:)][:)]

Lenkille ja salille pitäisi lähtee..Jätän mieheni lasten kanssa kotiin ja lähren itse vähän "rentuoutumaan" ..[;)][:D][:D]

CATJA85: Mun piti vielä sinulle huikata tuosta ratsastuksesta..
Meidän naapurilla on ravureita ja nyt ne hommasivat yhden suomen hepan ( tamman ).Me ollaan niiden hevosille myyty aina heinää ( halvalla [;)] ).Nyt minä pääsen sitten heidän pollellaan ratsastamaan ja ihan ILMAISEKSI..jee [:)].
Mitäs sinulle rakas ystävä kuuluu [:)][:)]??

PLUSSATUULIA PUHALLAN TEILLE KAIKILLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 5/28-33/3

Pikaisesti tuun käväsee:

Ensinnäkin kiitos kaikille rohkaisevista puheista.

Yönsäde; Onpas sulla jo lauma lapsia. No mä tuun kyselee sulta sitten apuja jos näyttää siltä[:D]. Sulla on varmaan jo rutiinit tuolla selkärangassa[:D] Hyvä että täti on lähdössä. Kohta alkaa treenaus[;)]

Artemis: Mulla on 99, 08(kaksoset) ja nyt neljäs alulla.[:D]. Pidän peukkuja että rintojen turpoaminen olisi oire raskaudesta eikä tädin tulosta.

Tatjuska; onnittelut oviksesta ja hyvä että keittiön pöytä on testattu[:D] Nyt toivotaan parasta. Koettakaahan jaksaa heilutella peittoja[;)]

+++++++++++PLUSSAA+++++++

Taas minä,mutta nyt ihan pikaa vain ;)

TÄTTÄRÄ: Huomasin juuri,että olit kirjoitellut tuonne "Onko muita suurperheellisiä"palstalle [;)][:)]..Kävin siellä juuri kurkkimassa,kun sinne oli ilmoittautunut yksi uusi palstailija [;)]

ORKIDEA: Eiköhän tällä lapsilaumalla jo aika paljon rutiineja löydy [;)][:)]
Olemme aina halunneet mieheni kanssa suurperheen ja saamme olla onnellisia,että meille se luotiin.Emme siis ole mitään uskovaisia,vaikka monet jopa ovat meistä sitä luulleet ja ihan ja vain tämän lapsiluvun takia [8|]..höh.
Toiset vain rakastaa isoa perhettä ja toiset haluavat vain yhden,kaksin lasta ja jotkut eivät halua ollenkaan lapsia.
Mutta kyllä sydämestäni kiitän päivittäin,että olemme nämä ihanat lapset saaneet [:)][:)]!!
Ja sydämessäni toivon niille niitä omia ihana lapsia,jotka niitä haluavat!!!!!
Tämä on siitä ihana palsta,kun täällä kaikki tsemppaa niin ihanasti toisiaan.Ei haittaa vaikka täällä on suurperheellisiä tai sitten sellaisia,jotka vasta ensimmäistä vauvaa yrittää [:)][:)]!!Kaikki me täällä olemme samanarvoisia!!
Kyllä minulla tämä elämä olisi varmasti aika pohjatonta ilman näitä lapsia.
Ja aivan varmasti annan "hyviä ohjeita" lastenhoidossa,jos niitä tarvitset [;)].
Tosin kyllä suuresti uskon,että pärjäät todella hyvin,kun vaavi syntyy!!Olethan jo kaksostenkin hoidosta selvinnyt noin hyvin [:)]!!!

OMAA: Juuri tuossa ORKIDEALLE kehuin tämän palstan hyvää henkeä [:)][:)]..että täällä tosiaan tsempataan kaikkia yhtä hienosti,vaikka kyseessä olisi suurperheellinen äiti tai vasta ensimmäistä lasta yrittävä nainen!!Kaikki me täällä olemme samanarvoisia [:)]!!

PLUSSATUULIA TEILLE KAIKILLE IHANUUKSILLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 5/28-33/3

Yönsäde: sullahan iso katras siellä kotona [:D] kyllä se kuudes sieltä tulee.. ainakin tuo tekotapa on mukavaa puuhaa [:D] [:D] [:D] oke.. nyt tämä rauhottuu *totisella naamalla**räjähtää nauramaan* just joo!! [:D] [:D]
toivottavasti sait sen tädin nirhattua kunnolla.. toivottavasti suljit sen varmuudeks vielä teräsarkkuun ja upotit lähimpään järveen [:D]  saa nähdä onko siitä hyötyä täällä suunnalla.. tuon miehen kanssa puuhailtiin toissayönä ja sitä edellisenä, mut nyt sillä oli eilen ja tänään niin rankat ajoreissut (vielä ajossa) et en oikein usko et jaksaa puuhata tänään illastakaan mitään.. toisaalta en tiedä olisko tuo ovispäivä ollu meikäläisellä jo aikasemmin ku edelliset kaks päivää juili vähäsen oikealta puolelta.. tänään taas ei tunnu missään.. mut kattoo nyt vielä millä päällä tuo ukko on ku illalla tulee kotiin [;)] jos on kovin väsyny niin.. öö.. hmm.. pitäsköhän sen antaa nukkua vaaaii.. kenelläkään ideoita miten puolikuolleen ukon saa innostumaan??!!! [:D] [:D] [:D]
näin tässä välissä.. kokeile sinä töniä mua tuonne lokakuisiin, niin otan sit nuo kalastusvehkeet esiin ja kelaan sut sinne nätisti mukaan!!! [:D] [:D] (huom.. yritän olla aiheuttamatta mustelmia tällä kertaa [:D] [:D] )
mut sullahan on käyny hyvä säkä ku saat naapurissa käydä ratsastamassa.. meillä lähin talli on noin 10 kilsan päässä ja ilman autoa se on pikkasen turhan pitkä matka.. mielelläni kyllä kävisin säännölliseen ratsastamassa ja vaikka hoitaisin omaa hevosta, mut en aio pistää omaa hevosta mikon vanhempien tilalle ja pyytää niitä hoitaa sitä aamulla ja illalla.. se ei tuntuis oikealta tavalta.. tulis liikaa rikastyttö-olo mikä ei tosiaankaan pidä paikkansa!!! [:D] [:D] [:D] palvelijoita? JUST JOO!!! [:D]
ainut palvelija mikä miekäläisellä on, on tuo sakemanni.. ja sekin vaihtais meikäläisen silmääkään räpäyttämättä tuohon ukkoon.. [:D] [:D] [:D] petturi!!! *katsoo koiraa* [:D] [:D] [:D]

Toivottavasti kaikille kävis nyt hyvä tuuri ja sais sopivasti nuo laiskat ukot sinne makkarin puolelle oviksen aikoihin.. hitsi.. tai vaikka pidemmäkski aikaa [:D] [:D] ihan vaikka muuten vaan.. [;)] [;)]
Tatjuska tais näyttää jo mallia [;)] toivottavasti ei haitaa jos lainaan tuosta ideaa.. en ukkoa, siinä ajattelin käyttää ihan omaani, vaan ideaa [:D] [:D] [:D]

omaa ei varmaan tarvi erikseen kirjotella ku tuli tuossa jo turistua ihan varmaan tarpeeks.. kunhan ei koko sivu täyty meikäläisen yhdestä viestistä [:D]
toivottavasti meikäläisellä olis nyt onnistunu tuo peittojen heiluttelu oikeeseen aikaan.. no, illalla kokeillaan uudestaan tuon ukon kanssa jollei se oo liian väsyny [:D] [;)] mut niitä ideoita otetaan vastaan miten puolikuolleen ukon saa piristymään makkarin puolella [:D] [:D] [:D]

mut mut
OIKEIN ISOJA PLUSSA PUHUREITA PUHALTELEN KAIKILLE!!! [:)] +++++++++++++++++++++++++++++++++

Pikaisesti...... kun tulin konetta sulkemaan tältä päivältä (teinin nettiaikaa pitää rajoittaa.)

Minustakin tällainen palsta on ihana, jossa on eri elämäntilanteessa olevia. Ihanaa, että myös suurperheellisiä löytyy (itse en ole sellainen!) Joskus sitä tuntee itsensä hieman orvoksi nettipalstoilla, kun toiset kuumeilevat ensimmäistä tai toista ja itse kuitenkin jo viidettä kertaa taudissa.

ON: Ei pitäisi tuhlailla tässä vaiheessa kiertoa noita kaapissa lojuvia raskaustestejä... Menin sen virheen tekemään, kun välipalani (mustaa kahvia, pullaa ja kirsikkatomaatteja) pyrki ylös. Kyllähän sen tuota ruokalistaa katsellessa tajuaa, miksi se ylös tuli. Ja sitten tietysti se pahuksen testi näytti haamua! Eli lisää vettä kuvittelijan myllyyn. Viallinen testi varmasti! ELI MISSÄÄN NIMESSÄ TÄTÄ ASIAA EI SAA NOTEERATA, hölö kun olen niin piti silti täälläkin kertoa.

[font="trebuchet ms"]heissuli veissuli taasen

tervetuloa uusille, en muista enää (vaikka just luin) ketkä nyt olikaan uusia..

itselläni ei vieläkään tietoa kierrosta, no kuinka olisikaan kun ei täti ole tullut kylään sitten edellisten ja sitä edellisest kesti sen kierron reilu 70päivää [:D]

kuhan tulin ilmoittelee itsestäni..

tuossa toissa päivänä tuli peittoja heiluteltua ja jotkut asennot ei olleet alkuunkaan hyviä, sattui mahaan tai oikeastaan nipisti...noh mutta kivaa meillä ainakin oli...kuka on sanonut et peittojen heiluttelun pitäis vakavaa puuhaa olla [;)]

noh, kahtellaan, jos pe tai la testais..kävin ostaa digitaalisen testin jo kaappiin valmiiks (ja hyvä ku ostin, sai toisen kaupan päälle) [:D] pitäähän se tarjoukset käyttää hyödyks.

juu ei mulla muuta.

kp 29/?
yk 1

Koukussako tänne..ehei,muuten vain [;)]

CATJA85: Jeps,kyllä noita ihania kullanmuruja tuohon on ilmestynyt [;)][:D]..kuten olen aiemminkin sanonut,niin meillä täällä on suuri lapsilauma sekä vielä suurempi eläinlauma [:)][:)].No,tänne meille mahtuu hyvin ja kyllä tänne mahtuisi ihan hyvin vielä pari lastakin [&o][:D][:D]..no,sais nyt sen yhden edes vielä joskus.Mullakin alkaa tämä ikä tulemaan ikävästi vastaan,ettei tässä enään paljoa ole aikaa vauvakuumeilla [&o].
Mahtuisi tänne vielä pari eläintäkin,mutta siihen kyllä minun mieheni sanoo likaisen vastalauseensa [:D][:D].
Mää nirhasin oikein kunnolla tädin eli henki pois ja poltin tynnyrissä [:D][:D]..ei jäänyt tädistä mitään jälkeä!!
Eli ei se sinne enään eksy,vaan vain ja ainoastaan plussa!!!!!!
Öhöm..puolikuolleen ukon henkiin herättäminen [8|][;)]..meillä yleensä tuo mies on niin herkkä,että pienen ratsastamisen jälkeen hän on kyllä heti valmis [&o][:D]..eli sessyt stringit jalkaan ja tunkeet itsesi vain miehen päälle.Ehkä pientä eroottista elokuvaa taustalle.Siitä sitten etiäpäin sillain ronskin romanttisesti..you know [;)]?
Mutta toki ymmärrän hyvin,jos tuo ei toimi..onhan miehesi kumminkin tehnyt pitkää työpäivää!!
Mutta hirveesti tsemppiä miehen iskuyrityksiin ja toivottavasti ne tuottavat tulosta [:)][:)]!!
Heh..tuosta Tatjuskan keittiö jutusta tuli mieleen..kun meillä on keittiön pöytä nariseva ja vähän hutera kapistus ( kiitos lapsien,kun ovat hyppineet pöydillä [:D] ).Niin me kokeiltiin kerran hellan päällä ( hella ei tietty ollut päällä [;)] ).No,antohan se vaihtelua ja jännitystä elämään,muttei se kai mikään romanttisista romanttisin paikka ollut [:D]?
AIVAN IHANAA JA ROMANTTISTA ILTAA SINULLE YSTÄVÄNI [:)][:)]!!!!!!

TÄTTÄRÄ: Siis mitä [8|][:)]..sait haamuplussan [:)][:)][:)]!!
Teitkö testin herkällä testillä??
Sis mielettömästi ONNEA [:)][:)][:)]!!!
Eikös se haamuplussa ole aina tarkoittanut sitä oikeaa plussaa!!!!!!!!!!
Siis teet heti aamulla uuden testin ja tulet heti kertomaan,että mitä se näytti!!!!
Onnittelen huomenna sinua sitten OIKEIN KUNNOLLA [;)][:)]!!!
Heh..en minäkään sitten varmaan ole suurperheen äiti,kun on viisi lasta [;)]??
Vaikka monien mielestä olen suursuursuurperheen äiti,niin itsestäni tuntuu,etteihän meillä ole vasta kuin 5 lasta [:D].
Nykyäänhän kai jo neljästä lapsesta aletaan sanomaan suurperhe.

BLUEROSE: Tsemppiä sullekin testailuihin [:)][:)]!!

OMAA: En mää sitten päässyt kuin lenkille [;)]..kuntosalilla käynti jäi huomiseen.Kuntosalin sijasta ajattelin,että on parempi syödä..röyh,kyllä toi syöminen on aina yhtä kivvaa [:D][:D]..jeps,ja kävin taas vähän Poitsun kanssa pellolla ajelemassa ja heittämässä perää [;)][:D]
Nyt lapsille laittaan iltapalaa..

HYVÄÄ ILTAA KAIKILLE JA PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 5/28-33/3

Tättärä: Haamuplussa... vau!! Toivotaan että siitä vahvistuu. Meilläkin on jo neljä lasta, tosin eivät asu täällä täyspäiväisesti koska olemme uuseperhe ja mun lapset on isällään joka toinen viikko, mieheni lapset käy täällä säännöllisen epäsäännöllisesti. Ekaa yhteistä yritetään (ja jää varmasti tämän perheen viimeiseksi eli sitä yhtä vain kaipaamme joka lopullisesti perheen yhdistää). [:)][:)][:)]

Yönsäde: Lämmin kiitos tädin nujertamisesta sillä ainakaan täällä mä en haluu nähdä sitä enää... [:D]

Bluerose: Toivottavasti täti ei tule sinnekään. Tollaset nipistelyt voi hyvin olla kiinnityskipuja [;)]

Catja85: Sulla on kyllä toi sana hallussa. Tulee aina mielettömän hyvälle tuulelle kun sun juttujas lukee.

OMAA: Munasarjajuilimiset ja pistelyt senkun kovistuu. Nyt on sellanen kutke että tässä kuussa onnistaa. Saas nähdä tullaanko kahden viikon päästä kuinka lujaa pilvistä alas...

hip hei, tättärä, varovaiset onnittelut täältäkin, jospa se siitä huomenaamulla vielä virittyy ihan kunnolliseksi!! (Eihän me toivossaeläjät varmasti noteerata kenenkään haamuja ei...) [8D]

Tatjuska oon varma että sulla tässä kierrossa tärppää myös - ja jos te onnistuitte keittiön pöydällä niin otan sen kyllä sen jälkeen meilläkin ahkeraan käyttöön... [;)] Meillä ollaan niin persjalakasia ettei se ehkä oo ihan paras mahdollinen korkeudeltaan mutta kyllä siihen konstit keksitään, hehe.

Catja85, vanha kunnon suihinotto on myös aika tehokas ollut herättelijänä - toivoa sopii tietenkin että miehesi käy pesulla ennen nukkumaan rupeamista, pitkien ajojen jälkeen on varmaan paikat aika hyvin 'hautunu'... [:)]

Iltaa vaihteeks! [:)]

Tulimpa näin viimisillä tunneilla ennen nukkumaanmenoa tänne kirjottelemaan vaikka mitään uutta ei itellä olekkaan!

Yönsäde, En hirveesti pysty uskomaan et olis nyt tärpännyt. Tosin nyt en oo tässä kierrossa paljoa edes miettinyt koko lapsenteko asiaa. Mun normaali kierto on nyt vuoden aikana ollut se 35 päivää. Että voiko tää eilinen ja tän päivänen juiliminen (tänään nippaili myös) johtua raskaudesta vai onko se ennakoivaa tätiä. Sen näkee tässä parin viikon sisällä. Aijaij jänskää aikaa [;)]

Artemis, Oli mukava tulla takas! [:)] Tuossa kuulinkin pikkulinnuilta muuta lähdettä kautta että täällä oli mua jo kaivattu ku ei mitään ollu kuulunu! [:D]

Bluerose, Mulla "vihlo" tai nipisti ihan miten vaan tänään myös tietyissä petipuuha asennoissa.. Ei tuntunut ollenkaan hyvälle.. Paitsi ne tietyt asennot sitten ja no niitähän sitten käytettiin.. Ja eihän petipuuhien pidäkkään olla mikään vakava juttu.. Iloista ja ihanaa peittojen heiluttelun pitää olla! :)

Niinkuin tuossa jo Blueroselle sanoin niin tänään tuli täällä heiluteltua peittoja. Nipisti/vihlas tietyissä asennoissa, mut ei se menoa haitannu!! :D Greippimehua on jonkin verran tullu kitattua.. Hirvee kiire ollu täällä.. Tai ku ei oo kerinny oikein rauhottua tässä parin päivän aikana.. huomenna olis sit koulun jälkeen siivouspäivä yms ni ei huomennaka taida keritä rauhottumaan.. Koko aika ollu menossa joka paikassa! Ollaan tässä ettimässä uutta vuokra-asuntoa uudelta paikkakunnalta. Muuttoa olis tiedossa heti ku se kämppä löytyy. Päättötyötä oon tänää pakertanu jos sen sais valmiiks ja valmistuis nyt kevääks!! Ois aika unelma [:)]

Joo tulipa tätäki kirjotettua semmoset 20 minsaa ku luki aina välil noit tekstejä hehe..
Plussatuulia teille kaikille yms <3

Yk 11 Kp 25/35-65

Suurperheet on kivoi. Ite kävin kerran yhden opiskelijakaverini häissä. Hänellä ei ollutkaan kun 12 sisarusta ja sulhasella saman verran. No siinä ku mä yöni nukuin tän ystäväni lapsuuden kodissa, niin huomasin, että eipähä tarvi vanhempien tehdä mitää ku isommat sisarukset huolehtii nuoremmista - rentoa, tahtoo kans. (vaan ei taida enää ehtiä, eikä mies taho)

Tättärälle onnittelut!

Mäkin olen kyllä kuullu enemmän positiivista ko negatiivista noista suurperheistä (yönsäde sut lasketaan tähän kastiin[;)] toisessa päässä on sitten perhe-tuttu jolla taisi olla 16 vai 17, en nyt ihan muista, lestadiolaisia kyllä, mutta kaikki lapset oli haluttuja ja vartavasten tehtyjä[:)] )

Mä olen ihan addektoitunut tähän palstaan, joten pakko käydä aina vähän väliä vaikkei oliskaan mitään kirjoteltavaa[:D] Tää vaan tekee tästä koko lasten hankinta-jutusta niin paljon todellisempaa vaikkei vielä ole tärpännytkään. Ja on niin ihana nähdä (vaikkei kauhean positiiviselta kuulostakkaan) etten ole mikään luonnon oikku tai eriskummallinen kun ei heti ekalla yrittämällä pamahda paksuksi. Tää ei siis tarkoita ettenkö toivoisi kaikille plussa-tuulia ja tärppiä[:D] Mutta se antaa toivoa, kun joskus ajattelin et mun niin pitkä tupakointi-historiani ois tehny mut jotenkin mahoksi tai että miehessä olisi jotain vikaa (appi-ukolla oli jotain häikkää pikku-veijareissa ja mies pelkää että se on perinnöllistä), mutta täällä sen näkee miten normaalia ja yleistä se on ettei HETI onnistu[:)] Se tekee jokaisesta syntyneestä lapsesta ihka-oikean ihmeen[:)]

Tättärä oma vika ko sanoit, mut mä lupaan etten onnittele sua ennen huomista[;)]
Tatjuska ole cool, voihan se olla niinkin että tulee kiva pieni yllätys sen tädin sijaan[;)] Kuulosti toi Yönsäde sen verran huolellisesti tuon tädin nirhanneen että taitaa olla kohta tää palsta ihan autio ja tyhjänä pysynee[:D]

Jeps, tättärän visiitti tällä palstalla jäänee lyhyeksi kuten ounasteltiinkin [:)] onnea ja peukut sinne! Olikos muita plussanneita tai lähiaikoina plussaavia?...

Meillä ovis tais mennä tässäkin kierrossa sivusuun kun mies aloitti muutaman päivän paaston just ku olis ollu hedelmälliset päivät eikä siis ollut suorituskunnossa eikä fiiliksissä. En oo viitsiny mainita kummemmin näistä tärkeistä päivistä jotta ei tulis turhia paineita eikä menis liialliseksi yrittämiseksi. Ja toi paasto sinänsä on tosi jees juttu, oon iteki ollu joskus. Mutta ku olis tää toinenki tavoite tässä, mulla, hei kuule?...Seksin määrä ja tiheys meillä vaan vaihtelee kuukausittain aika paljonkin. Jos näitä ikäviä sattumuksia eli "esteitä" ovulaation aikaan tulee jatkossa enemmän niin varmaan pitää istuttaa kulta saman pöydän ääreen ja kertoa että miten niitä lapsia oikein saadaan aikaseksi. Ei aina riitä pelkkä normiseksi. Voi jäädä yritys vaivaseksi. Tai homma keskeneräseksi. Olo tulla turhanpäiväseksi.

Ja Pixie tulee varmaan sekopäiseksi ja huomenna töissä luulevat omituiseksi jos näitä juttuja jatkaa pitempään...sorry leidit [8D] Öitä!

Pixie79: on se hyvä jos et mene sekaiSeksi vaan tulet onnelliSeksi [:D]

Bandida: tuo kyllä pitää paikkansa.. kiusaa miehen siihen pisteeseen et se ottaa melkei väkisin [:D] [:D]

Tatjuska: se on hyvä jos musta on täällä edes välillä hyötyä ku saan teidät nauramaan.. jaksattepahan paremmin kuunnella sit niitä meikäläisen huonojaki päiviä [:D] [:)]
mut toivottavasti nyt on sit se ovispäivä tullu teillä bongattua niin hyvin et saat räväyttää nauraen oven tädin nenän edestä kiinni seuraavan 9 kk ajan.. [;)] ite täällä vähän toivois samaa, mut saa nähä olisko tuo ajotus onnistunu tässä meidän talossa niin hyvin ku teillä.. sattu niin himputin huonoon aikaan nuo ukon ajot.. perkule.. pitää vissiin tosissaan alkaa soittaa taksi oviksen aikoihin [:D] (ukko on taksikuski [;)] )

Yönsäde: ai sä annoit niinki hyvät hautajaiset tädille ku polttohautajaiset.. no höh.. olisit nyt keksiny jotain ronskimpaa ku se on niin monta naista jo tähän mennessä käyny kiusaamassa/kiduttamassa joilla olis saanu jäädä väliin jo monesti.. [:D] [8D]
kattoo kumpaa testaa.. tuota bandidan neuvoa vai sun.. hei nyt mä keksin [:D] [:D] jos alottais tuolla bandidan ehdotuksella (porkkanaa suuhun [;)] ) ja jatkais sitte tuolla sun ehdotuksella.. [:D] [:D] [:D] eikö sillon pitäs olla tulos taattu [:D] [:D] [:D][;)] [:D] [:D]

Tättärä: eikö se haamu oo yhtä kuin plussa..
eli varovaiset onnittelut täältä suunnalta myös [:)]
toivottavasti pysyy kyydissä loppuun asti.. hmm.. eiköhän se pysy ku tuo yönsäde sentään nirhas sen tädin lopullisesti [:D] oikein piti polttohautajaisetki.. vaikkei se rosvo kyl olis semmosia ansainnu.. tulee meitä viattomia ihmisiä kiusaamaan [:@] [:D] [:D]

omaa: tämä lähtee nyt tuonne makkarin puolelle tuon ukon viereen.. kattoo jos sen sais innostumaan [;)] PITÄKÄÄ PEUKKUJA TYTÖT!!! [:D] [:D]

mut mut
OIKEIN OIKEIN OIKEIN ISOJA PLUSSA PUHUREITA KAIKILLE!!!!! [:)] [:)] ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
(plussatkaa vaan enemmän.. niitä ei voi koskaan olla liikaa [:)])

Yönsäde: Et ole suurperheen äiti, kyllä suurperheessä pitää olla vähintään kahdeksan lasta[;)] Eli, kun perheenjäseniä on kaksinumeroinen luku voi alkaa puhua suurperheestä. Hehe...

Testaamisesta: Siis joo, testasin, kun se mun loistava menuu(musta kahvi, kirsikkatomaatit + pulla) ei pysynyt sisällä ja päätin, että helkkari sentään tähän kuvitteluun pitää saadä jotain rajaa. Kakkosesta plussasin aikanaan kp21, joten siksi en tiedä pitäisikö mun noihin nyt suhtautua vakavasti. Joo, todella noihin, kun enhän sitten voinut olla katsomatta toisella liuskalla myöhemmin ja sekin antoi haamujen haamun. Olen tässä kuukausien mittaan tehnyt noita liuskoja yhden jos toisenkin ja aiemmin yhteenkään ei ole tullut mitään viivanpaikkaakaan - ei edes roskishaamuja, vaikka kuinka olen niitä kaivellut roskiksesta ja katsonut kulmasta jos toisesta. Eli en tiedä mitä ajatella.... Kaksi viallista testiä peräkkäin? Kaipa se on hommattava joku kunnon testi ja katsottava sillä. Ainoa testi, jolla joskus aiemmin olen saanut valheellisen haamun on Predictor ja silläkin vain kerran.

Suurperheestä: Itseasiassa minäkin tunnen itseni suurperheelliseksi yhdessä paikassa, kaupan kassalla. Siinä kun mättää tavaraa hihnalle ja sitä riittää...riittää... riittää. (Käyn kaupassa noin 1-2 kertaa viikossa). Ja kyllä olen kuullut jonkun kolmilapsisenkin kertovan, että heillä on suurperhe. Itsestä ei vain tunnu siltä....... toisaalta, jos/kun ollaan koko porukalla liikkeellä niin aika harvoin tulee toista samanlaista/isompaa porukkaa vastaan.

Plussatuulia kaikille, toivottavasti joku tuo OIKEAN plussan kehiin.

Huomenta leidit!

Tulipa nukuttua tosi ihme yö.. ihme lapsi unia sun muita. Ei näin! [:D] Oli vielä niin todentuntusia et rupes kyrsimää ku heräs herätyskelloon! haha

Ittellä olis tää odotteluvaihe tässä meneillään. En tiedä oliko tuossa ovis vai mitä mut nippailuja sun muita ei nyt tänään ainakaan VIELÄ ollut. saas nähä.. peittoja heiluteltu kyllä ahkerasti ja kattoo jos joku pikku veijari olis osannu perille asti [:D]

Pixie79, hehe huomaa että jollain pyörii SEKSI mielessä.. Itekki välil huomannu kuinka mun sanoista välillä löytyy tuo seksi sana ja sepä siinä vähä pysäyttää.. Normaalissa tilanteessa ei tuo sana yleensä pomppaa sanan seasta mieleen/korvaan.

Catja85, tsempit sinne makkariin [;)] Itekki eilen vähä aikasemmin illalla houkuttelin tuon miekkosen makkariin, ku meinas et se ropaa konettaan koko illan! sehän ei mulle käyny päinsä vaan vaadin myös huomiota ku kerranki MULLA OLI aikaa [:D]

Mulla ei oo oikee kokemusta suurperheistä. Ite oon 3 sisaruksen omaava ja oon toisiksnuorin lapsi. Mitään muistikuvia ei oo oonko 3 vuotta vanhempana hoivannu pikkusiskoa tai mitää. Voi olla et se tuo mun isosisko on hoitanu kaikki tommoset [:D] Äiti sinänsä on 6 sisaruksen perheestä eli niit oli 7 lasta.. tuntuu et nykypäivänä tavanomanen lapsiluku on se pari lasta per perhe.. Itellä olis haaveissa vähintään se 2. Kuhan nyt ees se yksi tulis [;)] Suvussa on kaksosia joten ei olis mikään ihme jos sielt pamahtaiski kaks kerrallaa! [:D] Siinä oliski sit huuli pyöreenä. Kerran mulla on ollu jo kaksoisraskaus mut se oli siitä outoa että oli vain 1 sikiö.. näin..

Tsemppiä peittojen heilutteluun, plussia kaikille.. ++++++ !!!!!

yk 11 Kp 26/35-65

SESSYVIIKKOA,

...Nyt on lupa ja onni laittaa tuo otsake,kun vihdosta viimein pääsi tämäkin mamma hommiin [&o][;)][:D]

ÖRKKI: HAH HAH..oliskin se suurperheen arki noin helppoa kuin sinun tutuillasi on ollut [:D][:D][:D]!!!!!
Ei vaiskaan..meikäläinen täällä vain päivästä pitkään makaa ja antaa tuon kohta 5-vuotiaan typsyn hoitaa pienempiä sisaruksiaan [;)][:D]
Ihanaa elää suurperheessä,kun ei tarvi tehdä mitään [;)]
P.S.Voit tulla tutustumaan meidän perheen elämään,niin voi mielikuvasi vaihtua tuosta suurperheellisen elämän helppoudesta [;)]

MIPLIS: Peukkuja peukkuja,että nippailut johtuvat ihan ja vain siitä raskaudesta [:)][:)]!!

ARTEMIS: KIITOS SUURI [:)][:)]..Sinun sanasi suurperheestä lämmitti tämän äidin mieltä ihan hirveesti [:)][:)]!!
Meillä myös kaikki ihanat lapset ovat suunnitellusti tehty;siis tarkoitan ettei ole ns.vahinkolapsia.Ja jokaista rakastetaan yhtä paljon [:)][:)]
Todellakin tässä saa kiittää tuota yläkerran herraa näistä lapsista ( vaikken edelleenkään ole uskovainen [;)] ).
Raskastahan tämä on aina välillä;varsinkin kun uhmaikä tulee parille lapselle yhtäaikaa ja yhtä lasta imettää ja yhdellä on murkkuikä [:D][:D]..ja yksityisyrittäjänä pitää hoitaa siinä samalla omat työtkin.Mutta se,mitä lapset sitten antaa,niin sitä ei voi kenellekään ulkopuoliselle sanoin kuvata [:)][:)]!!!
Jeps,täti on hyvin poltettu tynnyrissä..paloi luineen päivineen,joten ei jäänyt mitään todistusaineitakaan tädistä [:D][:D]

CATJA85: No höh,ja mää kun ajattelin tehdä tarkkaa ja kunnollista työtä tuon tädin kanssa [8|]..eli ensin hänet hienosti nirhaisin ja ajattelin sitten peittää jäljet kunnolla eli polttaa tynnyrissä luineen päivineen [;)][:D].
Jos sen sinkkiarkkuun olisin laittanut,niin sehän olisi sieltä vielä voinut tulla kummittelemaan mädäntyneen ruumiin voimin [;)][:D]??
Ja eikös ne noidatkin ennenvanhaan poltettu roviolla [;)]??
Nooh Catjaseni [:)]..Saitko suihinoton ja ratsastuksen voimalla miehesi lämpiämään [8D]?

TÄTTÄRÄ: Nyt kyllä onnittelen sua ja kunnolla [;)]
SYLINTÄYDELTÄ ONNEA PLUSSASTA [:)][:)][:)]!!!
Toivottavasti päästään perässä pian??!!
Heh..meillä ei käydä kaupassa kuin joka päivä [;)]..ja tosiaan sitä tavaraa piisoo [:D]

SUURPERHEESTÄ: Haluan nyt rehellisen vastauksen teiltä muilta palstailijoilta?
Musta on alkanut tuntumaan,etten kuulu tälle palstalle,että olen pahoittanut joidenkin mielen sillä,että meidän perheessä onkin enemmän näitä lapsia eikä vain sitä yhtä/kahta?Jotenkin vain tuntuu,etten "saisi" enään haluta lisää lapsia [&o]?
Anteeksi,jos nyt kysyin tällaista asiaa,mutta jotenkin vain tuntuu,että mun pitäisi vaihtaa palstaa??
´
OMAA: Otsake kaiken kertokoot [;)]
Helveetten hienoo,kun on täti poistunut ja pääsee jälleen tositoimiin [8D]
Nyt vaan meille kaikille sitten sitä plussaa [;)]

ONNEA TÄTTÄRÄ vielä kerran..olen niin häppi sun puolestasi [:)][:)]!!!

JA SITTEN MUILLEKIN PLUSSATUULIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 6/28-33/3

Takaisin