joko nyt onnistaisi

Huomenta Leidit!

nopea katsaus näin heti aamusta.. [:D]

örkki, Mulla ainakin tuntuu siltä että tää vaan vahvisti mun ja mun miehen suhdetta.. Saatiin asiat selviks ja voidaan jatkaa taas puhtaalta pöydältä..

Pitääpä tässä itse lähteä opiskelemaan vielä.. Viimosia kursseja ja viikkoja viedään toivottavasti! Keväällä 2010 pitäs valmistua [;)] Täällä heilutellaan peittoja vähintään joka toinen päivä, kun tosiaan sitä ovista on tosi vaikee alkaa laskemaan ja kun en käytä tikkuja.

Oikein mukavaa päivää kaikille.. Tehdään tästä Maanantaista oikein mukava! :)

Yk 11 Kp 24/35-65

Moikka kaikille!

tulitikku: Tsemppiä tutkimuksiin! Ja olisihan se outoa, jos ei jännittäisi [;)].
Varmasti mahtavaa päästä askel kerrallaan kohti selvyyttä ja sitä raskautta.
*halaus*

Miplis: Kiva, että olet taas vahvuudessa uusin voimin! Sellaistahan tuo parisuhde ja rakkaus teettä- aina väliin tulee pakostakin selvittelyä, että missä nyt mennään..

Artemis- (anteeksi, että en muista) Koska teet testiä?

Kaikille paljon plussatestejä!! Ovulaatio ja / raskaus.

Itse varaan tänään ultran rv 7+, jotta saan varmuuden istukan paikasta ja rakenteesta ( ettei edelliset tapahtumat pääse toistumaan/yllättämään) ja nähdä mahdollisen uuden elämän tilan..sitten vasta neuvolaan. Ei millään halua mennä "turhaan" sinne juttelemaan, jos kaikki päättyykin ei-toivotulla tavalla..

Doktori sanoi, ett kaik näyttää ihan hyvältä. Onneks oli naislääkäri. Epäili, että kroppa vielä vaan opettelee elämään ilman hormonaalista ehkäisyä, että ei vielä sen tarkempia tutkimuksia. Sitä mä iteki mietin viel silloin, kun ekan kerran tiputteluvuoto tuli... no kattellaan nyt sitte. Mutt jos vielä kolmenkin kuukauden päästä sitä tiputtelua tulee, ni menen yksityiselle. Äidilläni oli estrogeenituotannossa jotain vikaa, tiedä sitä, jos vaikka olis mullakin. Mutta kattellaan. Vastahan tää yritys on alkuvaiheissa - ikää tosin on jo kohta vuoden yli 35v, mutt onhan niitä nelikymppisiäkin ensisynnyttäjiä.

Raskausuutisia on minunkin tuttavapiirissä. Haluaisin olla iloinen heidän puolestaan. Mutta... hmmm. Tiedättehän te sanomattakin. Tsemppiä meille kaikille, että osaisimme iloita toisten onnistumisista ja vahingoistakin!

Päivää...

Ajattelinpa yrittää ujuttautua mukaan, kun kuitenkin tälläkin foorumilla tulee käytyä lueskelemassa toisinaan ja eihän ole reilua olla vain vakoojana.

Kenenkään tilanteeseen en ole ehtinyt vielä paneutua niin, että osaisin kommentoida, joten lyhyesti vain esittäydyn. Olen pian 35v neljän lapsukaisen äiti (nuorin täyttää 1 ensi maanantaina ja vanhin 13 sitä seuraavana päivänä)... Täällä vauvakuume on vuosien mittaan muuttunut vierailevasta tuntemuksesta krooniseksi ja nyt haaveissa olisi se viides villahousu. Viimeinenkö? Aika näyttää miten tuon kanssa käy. Aiemmat raskaudet ovat alkaneet helposti, mutta tällä kertaa ei niin tunnu olevan. Tosin en koskaan ennen olekaan kuumeillut vielä edellisen vauva-aikana ja imettäessä, joten ilmeisimmin nyt tuo imetys on sekoittanut hormonipakan.

Ehkäpä nyt, kun vihdoin sain aikaiseksi kirjoittaa jotakin itsestäni pääsisin kärryille vähitellen muidenkin tilanteista.

Plussatuulia kaikille!

Tervetuloa tättärä!!! Ehkäpä sulla tuo imetys tosiaan vähän sotkee raskautumiskuviota, mutta eiköhän se siitä.

Täällä on alkanu limat lisääntyä ja munasarjoja jyhmiä eli ovis lähenee. Mies tossa ehdotteli että kokeilisko seksiä keittiön pöydällä. Mua nauratti että aattele jos saadaan lapselle sanoa että sait sit alkus keittiön pöydällä. Johon mies totes, että niin ja sit se lapsi sanoo, että älkää pliis kertoko enempää ;-)

Päivää Leidit! [:)]

Tässä sitä taas koneella nöräillessä tuli sit käytyä täälläki kattoo mitä on kirjoteltu! [;)] Mies lähti kaverinsa kanssa luistelemaan ja ku itel en luistimia omista ni tyydyin hoivaamaan 3 kissaa kotiin.

Tuli tuossa hassu ajatus mieleen kun lämmitin ruokaa ja otin mehua että ennen sitä tuli lantrattua leijonaa appelsiinimehuun kun nyt sitä tulee lantrattua greippi mehua appelsiinimehuun [:D] Yritimpä juoda greippimehua pelkästään, mut oli kyllä sen verran pahan makusta mehua et oli pakko laittaa appelsiinimehua sekaan!

Ai himputti sentäs ku tänää tossa tuntunu siltä ku kohta täti tulis kylään. Tosiaan ei vielä pitäs tulla ja ku en oo varma millon edes tulee!! Voisko olla ovista?? Kummiski ku täti pitäs 35 kiertopäivän mukaan tulla ens viikon lopulla.. Eiks ovis tuu yleensä sen pari viikkoa ennen? voihan nää olla sitäki et keho ilmottaa et viikon sisällä se täti tulee kylää.. Hirveitä odotuksia ei tässä kierrossa kun ole!

Kaika, Aivan. Elämä ei ikinä oo itsestäänselvyys ja semmosenä sitä ei pidä ikinä pitää. uusin voimin ja tuntein tässä kohisten eteenpäin plussaa odotellessa, jos se vaik parin kk päästä tulis itelleki! [:)]

tättärä, tervetuloa keskuuteemme ja toivottavasti vierailusi tälle palstalle jäisi lyhyeen ja pääsisit pian tuonne odottajiin! [:)]

Ei kai tässä täl hetkel sen kummempaa.. Täältä on vissiin jokunen tyyppi odottajiin lähtenyt sen aikana ku itse oon ollu poissa täältä?? En oikein oo perillä näis jutuissa vaihteeks.. hehe..

Tsemppiä kaikille ja heilutelkaas niitä peittoja sit siellä ahkerasti!!

Yk 11 Kp 24/35-65

ILTAA,

TATJUSKA: Onnittelut limoista ja oviksen lähenemisestä [:)]
Eipä tarvi mun varmaankaan sanoa,että mitä teidän pitää nyt puuhailla [&o][;)][:D]

TÄTTÄRÄ: Lämpimästi tervetuloa tänne palstailemaan [:)][:)]!!
Toivottavasti sinunkin käyntisi täällä käy lyhyeksi ( täällä on meinaten ueammallakin käynti olla pikainen [:)] ).
Moneskos yrityskerta sinulla on nyt menossa?
Tietysti imetys on "hyvä ehkäisykeino" eli sulla voi kestää vielä jonkin aikaa,kun hormonitoiminta alkaa kunnolla toimimaan TAI sitten jo tässä kierrossa jo nappaa [:)][:)]
PEUKKUJA HIRVEESTI SINULLE!!!!!

ÖRKKI: Hienoa,että tohtorilla oli kaikki hyvin [:)][:)]
Nyt vaan hirveesti peukkuja,ettei tiputteluvuotoa tule enään!!!

KAIKA: Hirveesti pidän peukkuja,että varhaisultrassa on kaikki hyvin ja se pienen pieni syke näkyy siellä [:)][:)]!!
Minäkin olen joka raskaudessa käynyt varhaisultrassa ( vainoharhainen kun olen [;)][:D] ) ja rakenneultrassa ollaan käyty 4D-ultrassa.

CATJA85: Olilpas ihana lukea kuulumisesi [:)][:)]..aivan ihanaa,että mielesi on jo parempi!!!!
"Nauru pidentää ikää"..kyllä kunnon makoisat naurut saavat ihmisessä paljon aikaseksi [:)][:)]..onneksi sinulla on tuollainen ihana huumorikaveri!!!
Eip muuta,kun puhtia peittojen heilutteluun [:)][:)]
Sulle niin sitä plussaa toivon ja vaikka väkipakolla sinut potkaisen tuonne odottajien puolelle [;)][:)][:)]

MIPLIS: Tervetuloa takaisin [:)]
Kyllähän se pieni riitely aina puhdistaa ilmaa [;)]
Onneksi saitte asiat puhuttua ja sovittua!!!
Nyt vaan teillekin hirveesti peukkuja tähän kiertoon!!!

TULITIKKU: Toivottavasti tutkimuksissa meni kaikki hyvin?
Onnittelut tädistä ( inhottavaa täällä onnitella tädistä [8|] )
Nyt sitten teille IHAN HIRVEESTI peukkuja tutkimuksíin sekä tähän kiertoon!!!!

PAIPAPU: Eipä se täti vielä kokonaan lähtenyt,mutta pikkuhiljaa [;)]
Hirveet odotukset on täällä,että pääsis pian peuhaamaan miehen kanssa [;)]
WAU,IHANA ilta teillä ollut eilen ( olen vähän kade,mutta vähän vain [;)] )..tietysti palstaystävien puolesta iloitsen kaikista jutuista [:)].
Teille niin PALJON TOIVON PLUSSAA!!!!!Eihän teillä kai mikään mahdottomuus olisi se luomuplussa?
Peukkuja peukkuja teille!!!!

OMAA: Eipä tänne taaskaan mitään...
Täti vielä vierailee ja sais jo vallan häippästä.
Haluaisin niin jo kovasti aloittaa petipuuahailut [;)]

PLUSSATUULIA PUHALTELEN TEILLE IHAN HIRVEESTI ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 4/28-33/3

Kiitos teille kaikille lohduttavista sanoista. Kauampa maltoin pysyä poissa. En ehtinyt tuossa hirveästi vielä teidän kuulumisia lukea, joten kommentoin vain Yönsäteelle.

Yönsäde: Meillä on tuo yrittäminen vielä ollut ihan alkutekijöissään. Eli minä toivun hormonaalisesta ehkäisystä, joka jätettiin pois 11.11.2009. Eli marraskuussa. Siitä asti ollaan ilman oltu ja lapsen hankinta on ollut yhteinen asia.

Minä ehkä itse tuossa ylireagoin, kun tuo hänen töksäytys tuli juuri niin puun takaa, kuin joku kommentoi. Hänen mielestä pitäisi pitää nyt taukoa asiasta hetken aikaa, että hän saa ajatukset kasaan. Mikä on ihan ymmärrettävää. Totesi vain, että jos jatketaan keväällä yritystä ja käytetään siihen asti kumia. Minä sitten tivasin, että mikäs se kevät on ja mies totesi, että sitte ku hällä on synttärit eli maaliskuun lopussa [:D]. Eihän siihen nyt niin kauaa ole, jos nyt ei ole tärpännyt. Ehtiipä munki kierto normalisoitua siihen mennessä, kun nyt ollut niin sekava ja silloin ehkä raskautuminen helpompaa. Jos en saa menkkoja alkamaan, niin kokeilen nyt sitä terolut kuuria.

Oireet kumminkin jatkuu. Olen itku herkkä, lämmöt on korkealla, kuvottaa, nälkä, tissit erittäin arat. Joten viikon päästä testaillaan ja toivotaan parasta. Miehen mielestä jos nyt plussa uutisia saadaan, niin se on vain iloinen asia. Mutta jos ei, niin hän haluaa hetken taukoilla.

Tuun pikaisesti kommentoimaan:

tervetuloa tättärä, toivottavasti käyntisi jää lyhyeksi ja plussaat pian.

Kaika; mä varasin kans alkuraskauden ultran helmikuun alkuun. On pakko saada tietää, että näkyykö syke ja kuinka monta sykettä[:D]. Mä en kestäis enää kaksosia. En halua pahoittaa kenenkään mieltä, mutta kahdet kaksoset peräkkäin voisi olla mulle liikaa. Niin ihania kun nuo onkin. [;)]

Miplis; Hienoa, että olette saaneet miehen kanssa asiat juteltua. Elämä on yhtä vuoristorataa ja riidat yleensä vähän puhdistaa ilmaa ja mikäs on sen mukavampaa kuin sovintoseksi[:D]. Mä uskon greippimehuun. Mä otin greippimehun avuksi tässä kierrossa ja pam.... heti tärppäs. Mutta kyllä sitä tuli naama irveessä juotua. Ihmettelinkin jo tuossa, että mulla tuli huono olo greippimehun jälkeen, että johtuuko se siitä mehusta, mutta taisi olla vaan sitä itteensä. Nyt peittoa heiluttelemaan jos vaikka se ovis olisi käsillä...

Örkki: Hyvät uutiset sieltä tohtorin luota. Toivottavasti sun ei tarvitse lähtee yksityiselle tutkimuksiin, vaan plussaat pian[:D]

Tatjuska: Nyt vaan keittiön pöytä käyttöön, varsinkin jos h-hetki alkaa olla käsillä. Pidetään peukkuja!

Omaanapaa: Tein tänään sen clearbluen digitaalisen testin, jossa on viikko näyttö. Testiin ilmestyi raskaana 2-3 viikkoa, eli kyllä kai se on uskottava että paksuna ollaan. Ainakaan vielä ei ole vuoto alkanut... Yritän siis olla positiivinen, mutta kyllähän se keskenmeno aina pelottaa varsinkin kun tietää mitä se on. Mua vähän masensi tänään kun kerroin kaverille raskaudestani, niin hän tokaisi siihen, että pulassa tulet olemaan, siis kaksosten ja uuden vauvan kanssa...[:@] Mä kyllä enemmän ajattelen niin että kyllä siitä selvitään, vaikka rankkaa se tulee olemaan, ainakin välillä. Eiks niin siskot!

Plussa-aaltoa lisää++++++++++++[:D]

vielä pikaiset lisää:[:D]

Nia; pahoittelut negasta, mutta voihan se vielä kääntyä plussaksi. Oireet kyllä kuulostavat lupaavilta. Koetahan jaksella!

Yönsäde; nyt kyllä häädät sen tädin luotas pois. No etköhän sä kohta pääse hommiin ja toivotaan että tää oli viimenen kerta kun täti vierailee sun tykö[;)]

Orkidea: Tietenkin sä pärjäät lastesi kanssa, älä anna ilkeiden kommenttien häiritä sun onnea uudesta raskaudesta. Ja vauvan tuloon on vielä hetkonen aikaa kuitenkin.

Omaa: Keittiön pöytä testattu. Vähän liian korkeella mutta aika nastaa kummiski...

Pikaisesti piti kommentoida... ku kerran olen näsäviisas... ni mä en Yönsäde kyl kysynyt mitä tohtorille kuuluu, mutt hyvää kai, ku sä niin sanot [;)]

Takasin töihin... heippa.

Nyt on päivän palkkatyöt tehty... voi siis keskittyä taas riippuvuuteensa [:)]

Ole tervetullut tättärä tähän sekalaiseen seurakuntaan.

Jos orkidea itse uskot selviäväsi, niin tottahan sä selviät, älä anna toisten kommenttien lannistaa. Joskus tietysti tuntuu, että joku hyvä ystävä tuntisi minut paremmin kuin minä itse, ja jos hyvä ystävä jotain sanoo, niin meinaa alkaa epäilyttämään, mutta eikun pää pystyyn. Kyllä sä kykenet. Etkä ole varmasti ainoa ihminen maailmassa, jolla on ollut kaksoset ja yksöset ja muuten vaan lapsia lyhyillä väleillä. Tottahan joskus on väsypäiviä, ja silloin on kiva jos on ystäviä tai mummot ja vaarit lähellä antamassa vapaata, mutta muutoin sanon: "Lippu korkealle!"

Huomenta! Näin aamuksi taas täällä kirjottelemassa..

Yönsäde, Kiitos. Tulen mielelläni tänne takaisin! [:)]Toivotaan sinulle jotta tuo täti lähtisi jo vierailulta.!

orkidea, Kiitos. Niinhän se on että parisuhde on kuin ruusuilla tanssimista ja ruusuillaki on piikit. [:D] Tästä on hyvä jatkaa kun parisuhde on kunnossa ja asiat selvitetty. Olempahan taas onnellinne, ja eiköhän tuota uutta puhtia tunnu olevan lapsen tekoon tuon riitelyn jälkeen. Mullapa on sit hyvä sauma tulla nyt raskaaks ku on avuja käytössä [;)] Eka kierto ku jotain avuja käytän.. Greippimehu ja jalat ylhäällä.. uuu.. Ehkä se plussa tässä parin kk sisällä ilmestyy itellekki testiin. On se kyllä jo toivottu ja odotettu plussa! Onnea plussasta myös täältä ja tarrasukkia mukaan jotta tuo käärö pysyisi loppuun asti kyydissä! <3

OMAA NAPAA: Tänne ei mitään uutta eilisen jäljiltä! Mahassa pikkusen juilii (ehkä) hmm.. tiedä tätä.. onko sitten ennakoimista tulevasta tädistä vai ovis. Peittoja kumminkin heilutellaan ahkerasti varmuuden vuoksi jos vaikka tärppäis. Vaikka tästä kierrosta en kyllä sitä odota! [:)]

Yk 11 Kp 25/35-65

Heippa vaan kaikille. Täällähän on tullut plussaakin , kun en ole muutamaan päivään ehtinyt käydä vakoilemassa juttuja. ONNEA!
Ja syvät pahoittelut tädin riivaamille ja yllättäneille! Osallistun mielellään lynkkausporukkaan[;)]
Täällä kans on nautiskellu tässä kierrossa säännöllisesti mehua ja oon innostunut ihan verigreippejä syömään. Ovat niin pirun hyviä, että ihan himo iskee aika-ajoin. Tähän asti oon myös jalkoja roikotellu ylöspäin ja tyynyykin pitäny peffan alla, et kamut löytäis paremmin perille. Tosin eilen aattelin, et kokeillaas ihan muuta ja lähin hiihtolenkille samantein spontaanin aamupäiväseksin jälkeen. Liikuntahan auttaa ja se ettei stressaa ja hytkyile. Aattelin et kyl ne paikkasa löytää[8D]
Tuli muuten ovisplussaa eilen aamulla, kun tikutin. Et nyt sitten .. Rauhallisin mielin, ainakin tästä muutama päivä, kunnes voikin jo kehitellä oiretta jos toistakin.. [:D] Ei vaan jos oikeesti yrittäis ottaa rennommin.
Esikoista tehtiin melkeen kolme vuotta, kunnes tehtiin päätös että rauhotetaan homma ja kesän jälkeen tutkimuksiin. Samasta kierrosta sitten plussasin..
Täällä siis kp 14/18-29 yk 3 ja kaikki hyvin[:)]

Huomenta,

ÖRKKI: Jeps,mua rupes itseenikin naurattamaan tuo oma tohrorikirjoitus [:D]..mutten sitten enään jaksanut muokata tekstiä [;)]*laiska minä*

NIA: Ihanaa,ettet kauempaa pysynytkään poissa [:)]
Ihana sinun mies [:)]..Se on ihan ymmärrettävää,että miehesi haluaa pientä miettimisaikaa,kun hänellä on omia vaikeuksia ( sairaus [:(] ).Kohtahan se maaliskuu onneksi jo koittaa ja toivottavasti sitten pääsette kunnolla yrittämään vaavia!!!
TOSIN sinun oireesi kyllä kuulostaa NIIN LUPAAVILTA,että voit jo plussan päräyttää parin päivän päästä!!!!
Peukkuja peukkuja [:)][:)]

ORKIDEA: ONNEA vielä ja jälleen plussasta [:)][:)]!!
Raskaana olet ja nyt nautit täpöillä raskaudestasi [:)][:)]!!
Ja höh..älä välitä tuollaisista puheista [:@]..Kyllä te pärjäätte aivan varmasti uuden vauvan ja kaksosten kanssa..siitä ei ole epäilystäkään!!
Kyllä minäkin olen hyvin pärjännyt,vaikka meillä on vuoden välein tullut pari lasta [:)]!!
Alkuhan on aina sitä rankinta aikaa,kun synnytyksen jälkeen hormonit heittelee ja vaavia pitää imettää tiheään tahtiin.Mutta kyllä sitä sitten aika äkkiä rupee hommat rutinoitumaan.Yleensä,kun vieraat ihmiset puhuvat tuollaisia asioita,niin heillä itsellään ei taida paljoakaan olla asioista kokemusta [8|]??
Voihan hyvin!!!!

MIPLIS: Mitäs jos sulla toi juiliminen olisikin sitä yhtä ja ihanaa asiaa eli raskautta [:)]!!
Voihan olla,että tämä kierto sulla on normaalin pituinen ja että teillä olisi nyt tärpännyt??!!
PEUKKUJA hirveesti!!!!

KITTY 72: Onnea ovisplussasta [:)]!!
Toivottavasti saamme parin viikon päästä onnitella siitä toisesta plussasta [:)][:)]!!!

OMAA: Täti tekee nyt tosissaan lähtöä ja sitten,kun hän on lähdössä,nin salaa teilaan hänet lopullisesti [:D][:D]..eipä tule sitten teille kellekään eikä mullekaan enään vierailulle!!

PLUSSATUULIA JÄLLEEN PUHALTELEN TEILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 5/28-33/3

Hei vaan kaikille pitkästä aikaa ja mukavaa alkanutta vuotta!

Kiva oli lukea, että monella on vuosi alkanut positiivisissa plussamerkeissä, onnittelut teille kaikille! [:D]

ja pahoittelut pettymyksistä, erityisesti wastikselle voimahalaus nyt... Tippa tuli silmään, kun luin kokemuksesi.

ja tervetuloa kaikille uusille! [:)]

Viimeksi kirjoittelin joulukuun alkupuolella ja siitä asti pikaisesti selasin ketjun läpi. Ei kyllä kamalasti jäänyt mieleen, kun niin paljon juttua oli! Jos tässä nyt omasta tilanteesta vähän avautuisin, melko tietoisesti olen pysytellyt täältä poissa viime aikoina, kun olen halunnut vähän rauhoitella tätä vauvakuumetta. Mutta nyt taas uusin kujein liikkeelle.

Eli silloin joulukuussa kävin gynellä ultrassa vuotohäiriöiden takia ja ei löytynyt mitään epänormaalia. Samalla otettiin imunäyte (kudosta) kohdusta ja lähete tuli verikokeisiin. Tulokset sain eilen ja kaikki näyttää normaalilta. Imunäytteen mukaan miulla oli silloin sekreetiovaihe, joten kai se ovulaatio on ainakin sitten tapahtunut. Verestä otettiin testosteronit, paastosokeri, prolaktiini, maksa-arvot ja kilpirauhasarvot ja kaikki siis normaalisti viitearvojen sisällä. En sitten tiedä, mistä oireeni johtuvat, liekö joku vaihe? Tai sitten miun stressailut aiheuttavat tämän. Joulukuun kierto oli 29 päivän mittainen, kun syksyn aikana ollut sen 25-27 pv. Nyt viimeiset menkat alkoivat 6.1., eli kierto lyheni taas sinne 25 päivään. Ja taas ollut pari päivää vuodon loppumisen jälkeen pikkuisen sitä rusehtavaa vuotoa. Mutta ei kai tarvi olla huolissaan, kun noista testeistä ei mitään löytynyt (?). Nyt on siis kp 7/25-27. Jos tämäkin kierto on tuon 25 päivää, niin ovis pitäisi olla ensi sunnuntaina. Ja mies on lähdössä maanantaina työreissulle ulkomaille, joten viikonloppuna peitonheiluttelua tiedossa ahkerasti. Jos ovis päättää tulla vasta alkuviikosta, niin sitten mennee tämä kierto vähän huti. Pitäisköhän ottaa tikut avuksi... Yk 6 taitaa nyt siis pyörähtää käyntiin, yhden kierron oon jättänyt laskuista pois, kun pidettiin taukoa ennen sitä gynekäyntiä.

Ja joo, talokaupatkin tuli tehtyä ja muutto on parin viikon päästä! [:D] Sekin tässä on nyt viime viikkoina ollut päällimmäisenä mielessä. Nyt vaan pitäisi alkaa pakkaaminen...

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista.

Yönsäde: Noita yrityskertoja ei nyt niinkään ole tullut laskettua, vähän hankalaa tässä. Yksi km oli heinäkuussa (nappasi ilman yksiäkään kuukautisia viime tammikuisen synnytyksen jälkeen) Siitä sitten 105 päivää niin tulivat ekat kuukautiset ja toiset olivat sitten 54 päivää tuon jälkeen. Eli yritystä on enemmän tai vähemmän ollut jo siitä, kun tuo nuorin oli muutaman kuukauden ikäinen ja ihan täyttä tjottailua tässä eletään siihen asti, kun tuo kierto tasaantuu. Jos ei sitten se plussa pääsisi yllättämään.

Orkidea: Uskon vakaasti, ettei ihminen saa kannattavakseen suurempaa taakkaa kuin mihin kykenee, eli aivan varmasti teillä tulee olemaan ihanaa kaksosten ja uuden tulokkaan kanssa. Itse olen aina haaveillut kaksosista... Lasten kanssa väsyy usein, mutta kyllä sieltä aina sitten jossain vaiheessa kiitostakin saa.

Olen vielä aikalailla pihalla muiden tilanteista, mutta yritän tässä parhaani mukaan perehtyä, että keksisin jotain sanottavaa.

Nyt on niin mitään sanomaton olo ettei kauheasti jaksa höpöttää [8|] Sen verta että kaikan kysymykseen milloin ajattelin testata, eli tädin pitäisi tulla 18pv eli jos ei tule enkä pysty pitämään näppejä erossa niin testaan tuolloin, mutta jos tätiä ei kuulu ja hermot kestää niin siirrän testausta ainakin parilla päivällä (tosiaan kun on tuo epä-säännöllinen kierto joten se alkaminen saattaa heittää muutamalla päivällä.) siihen 20-21pv. Ja jos oikein hermot kestää niin yritän kokonaisen vko:n olla testaamatta![:D] Ja JOS (ISO jos) tärppää, niin totta kait otan sut yönsäde messiin syyskuisiin/lokakuisiin![:)] ja kaikki muutkin jos vaan autoon mahtuu[:D]
Miplis, kiva kun tulit takaisin, ehdinkin jo ihmetellä mihin katosit.
Tättärä tervetuloa ja tervemenoa, toivottavasti nopeasti[:)] Mutta jos et ihan heti siirry tuonne odottajiin niin kyllä aina uusi juttu-seura on hyvästä[:D]

OMAA NAPAA: Ei mitään uutta, ei juilintaa, ei pahaa oloa, ei pyörrytystä tai mieletöntä taukoamatonta nälkää. Rinnat on vähän turpeet, mutta ei minkään sortin arat. Eli tätiä odotellessa.

Lisää PLUSSA-tuulia ja jo tärpäneille tarrasukkia[:)]

Ai niin! Ja orkidea, jos sä olet jo kaksosista selvinnyt, niin kyllä sä vielä yhdestä selviät [;)] Minkä ikäisiä noi siun tuplat muuten on? (en tiedä oletko sen jo joskus täällä maininnut, vai onko mulla vaan niin huono muisti..[8|]) The more, the merryer, vai mites se oli [:D] Sitä paitsi, sitten ko lapset (kaikki kolme) on isompia niin voit ihan rehellisesti sanoa olevas aito koti-sissi, ko moista patalioonaa oot osannu paimentaa[;)] Täällähän on kait niiutäkin naisia jolla on vielä enemmän, viisi ellei vieläkin enemmän (tosin niillähän on kait useimmilla enemmän ikä-eroa?[:-] Nyt menee kyllä ihan höpöttämiseksi, mutta tuli mieleen yks tuttava perheen äiti joka odottaa viidettä lastaan. Kaksi vanhinta on jo aikuisia, toisella oma esikoinen synty juuri, mutta nuorimmat on sen 4v ja olikos se 1v? ja tosiaan tietoisesti vielä yhtä pukkaa [:)] Et kyllä me naiset noista lapsista aina selvitään, ei pidä ajatellä taakkana tai tuskana, vaan haasteena ja enempänä rakkautena

Takaisin