joko nyt onnistaisi

Huomenia!

Jossuli, toivottavasti tädistä ei kuulu mitään ja pääset suoraan syyskuun odottajiin!

Yönsäde, toivotaan että teillä tärppää tässä kierrossa!!

Wastis, ikävää kun kierto tuolla tavalla heittelee, toivottavasti tasaantuu pian!

Tatjuska, kuulostaa lupaavalta, teillä on jännä viikko edessä!! Toivotaan, että täti ymmärtää pysytellä poissa ja viikon päästä plussaisit!!

Omaa, eipä ollut kiinnistysvuotoa, tänään alkoi menkat ihan täydellä teholla aamulla. Kierto on jopa enemmän sekaisin kuin olisin voinut kuvitella, eli kierto oli nyt 23 päivää... Ja jos todella ovulaatio on noin 14 päivää ennen kuin menkat alkaa, niin en sitä osannut bongata likikään, olisi siis ollut 14.12. Tietääkö joku onko se todella niin, että ovis on sen 14 päivää ennen menkkojen alkua ? Vai voiko vaihdella yhtälailla yksilöllisesti kuin kierron pituus muutenkin ? 

Taidan nyt antaa kiertoni vielä rauhassa palautua pillereiden lopetuksesta, enkä siis osta vielä niitä ovulaatiotestejä tähän kiertoon, menis niin arpapeliksi kun ei hajuakaan milloin pitäisi alkaa testaileen.. 

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille !!

Mimmi83, oviskin voi tosiaan vaihdella, vaikka kai vähemmän kuin menkkojen kestot eri naisilla. Yleensä se siis on n. 14 päivää ennen menkkojen alkamista, ja se olis kai ihanne kiinnittymisen kannalta. Itsellä on vaihdellut niissä kierroissa missä oviksen oon luullut bonganneeni se ns. luteaalivaihe oviksesta menkkoihin välillä 9-14 päivää... Tuo 9 meinaa olla jo liian vähän lyhyt että kerkeis kiinnittyä vaikka tuliskin tärppi. Kannattaa googlettaa luteaalivaihe niin löytyy varmaan jotain lisätietoa. Tosin jos sulla näyttää ens kiertokin olevan yhtä lyhyt kuin nyt, niin kannattanee mennä lääkäriin kyselemään asiasta enemmän - tuo 23 päivää ei ymmärtääkseni ole enää normaalin kierron pituuden rajoissa sekään...

täällä taas jännät hetket monella menossa. plussia hirveesti toivon kaikille!! jossulille tervetuloa joukkoon, toivottavasti pääset heti syyskuisiin kuulostaa lupaavalta.
kaikille plussatuulia hirveesti, pahoittelut tädeistä niille joilla se vierailee ja onnea uuteen kiertoon!

täällä ei mitään uutta kerrottavaa, täti on tosissaan kadonnut kuin tuhka tuuleen. kiertopäivä 100 menossa eikä mitään tietoa tädistä eikä mitään oireita paremmastakaan. ihan normi olotila ei mitään erikoista. parit testit tilasin netistä mut en hirveesti odota että ne mitään näyttäisivät. tutkimuksia ennen ajattelin kuitenkin varalta testata.
aika hyvästi oon saanut ajatukset välillä tästä vauvailusta pois päin, kiitos joulun ja muun touhuilun.

mut ei muutakuin etiäpäin..

"VAPAILTA PALAILTU",

TATJUSKA: KIITOS [:)]!!
Pidettiin kyllä tosi hauskaa ja laitettiin vaavi saunassa alulle [;)][;)]..toivotaan ainakin niin [:)]
Hei,minäkin eilen ajattelin saunaolutta otellessani,että tää voikin olla mun viimeinen kerta [;)][:D]..
Peukkuja hirveesti,että plussaat tässä kierrossa [:)][:)]!!..ja me kaikki myös [;)]

HENNA87: KIITOS [:)]!!
Onnittelut sinulle plussasta [:)][:)]!!
Mie taidan kyllä sinne sinun kanssasi tulla ja otan täältä mukaani muitakin [;)][:)]?!

CATJA85: En voi sanoin sanoa,kuinka sinua ajattelen ja kuinka yritän ajatella tunteitasi mitä nyt läpi käyt [:)]!?
Yritän vain täällä mielessäni antaa sinulle postiviisia ajatuksia ja peukutan täällä sinulle,että tässä kierrossa onnistuisit!!!!Sinulle niin toivon kaikkea hyvää!!!!!
Olen "vanhalta" ammatiltani psyk.puolen edustaja ja olen kyllä ammattini puolesta törmännyt kaikenlaisiin ongelmiin.Mutta ikäväkyllä tämä lapsettomuus on sellainen ala,ettei siihen ole kauheesti paneudettu henkisellä puolella;ainostaan vain tuolla fyysisellä puolella [:(].
KIITOS peukutuksista [:)][:)]!!
Sinulle ennemmin sen plussan soisin kuin itselleni!!Tämä voi kuulostaa todella oudolta ja ihmeelliseltä,mutta mullaon jo ihania lapsia suotu tähän elämään joista iloitsen.Mutta sinulle rakas ystävä ennemmin tosiaankin toivon plussaa kuin itselleni!!
Olet aina ajatuksissani!!

BANDIDA: KIITOS rakas ystävä [:)][:)]!!
Älä vielä menetä toivoasi [:)][:)]!!Täti ei ONNEKSI ole tullut vielä vierailulle!!
Nuo menkkaoireet ovat myös yksi raskauden aiheuttamia oireita!!
Toivottavasti sinullakin!!!
Ihan hirveesti sinulle peukkuja [:)][:)]!!

MIMMI83: KIITOS [:)]!!
Olen todella pahoillani täditä [:(][:(]..helveeten akka [:@]
Tämä on nyt on nyt mun omaa veikkaustani ( viisaammat vastatkoon oikein [;)] )..mutta eikös tuo ovulaatio kumminkin tule yleisesti ottaen sen 14 päivää ennen kuukautisvuotoa?Vaikka kuukautiset ovatkin epäsäännölliset,niin ovulaatio tapahtuisi yleisesti ottaen aina noin 14 päivää ennen vuotoa??
Oletko harkinnut ovistestien käyttöä?Niistä voi jopa olla apua,kun kyseessä on epäsäännöllinen kierto?
Voihan hyvin [:)]!!

RONNY: Suuren suuret pahoittelut tädin eksymisestä [:(][:(]
Onneksi sinulla on noin postiivinen asenne [:)]!!
Peukkuja sinulle pidän hirveesti,että täti tulisi ja pääsisitte uuteen oikeaan kiertoon [:)]!!

OMAA: YEAH..Eilen mentiin miehen kanssa rantasaunalle [:)]..sauna laitettiin lämpiämään,nautitteen vain toistemme seurasta.Avanto-uinnin jälkeen mentiin löylyihin ja sitten myöhemmin harrastettiin sessyä lautella.Peukut ovat nyt pystyssä,että vaavi sai alkunsa saunassa [;)][:D]
Ihan hyvät fiilarit ovat nyt..ei ole ollut enään kipujakaan..jee!!
Ja eilisen aiheuttama krapulakin alkaa olemaan jo voiton puolella [;)].
En edes muista,että koska olisin krapulasta kärsinyt..

PLUSSATUULIA MEILLE KAIKILLE +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 18/33/2

Moikka tänne,

onhan täällä taas pölisty..hyvä hyvä!
Mutta niitä plussa-uutisia ei vieläkään..

Mä lueskelin ton pidemmän kaavan mukaan- ketjun ja siellä on jo 3 raskautumista..ihanaa!

Pitäiskö meidänkin vaihtaa ketjun nimeä, ja muka aloittaa alusta :-)

OMAA:

Ei mitään uutta ja vieläkin on pahoinvointia illanistujaisista toissapäivänä..ikä ei tule yksin..
Mitään oireita ei ole vielä mihinkään suuntaan, ja ei kait sitä vielä pitäiskään, ku kuukautusten odotetaan alkavan viim keskiviikkona viikon päästä tästä..

Joten täällä yritetään keskittyä johonkin muuhun,että ei pää hajoa..tyhmintyhmintyhmin aika tämä.

Kuka on seuraavana testailemassa? Tatjuska? Bandida?

Hups, tänne on tullut yksi raskausoire lisää, nimittäin se nenäverenvuoto mitä mulla oli viime raskaudessakin. Edellisen kerran siis kun on tullut verta nenästä oli viikko ennen plussaa... kääks. Kuinkahan mä maltan tän viikon odottaa...

Niin ja ovulaatiokeskusteluun kommentoin että luteaalivaihe on yleensä 12-14vrk eli tuon verran ennen kuukautisia se ovulaatio yleensä tulee jos on tullakseen.

Onkohan tää mahan juiliminen nyt sitten menkkaoire vai mikä... voi että tätä malttamattomuuden määrää kun on epätietoinen kroppansa tilasta.

Uijui, Tatjuska! Kuulostaapa lupaavalta, koskas testailet, viikon päästä? Täräytähän plussa ja vedä meidät muutkin imussa mukaan odottajiin [;)]

Kyllä mulla sunnuntaihin mennessä pitäisi oviksen mukaan alkaa mut päätin että etukäteen en testaa et vasta sit kun on selkeesti myöhässä. Maanantaille varmaan ainakin menee. Nyt on pidettävä pää kylmänä ja jalat maassa.

Tatjuska kuulostaa lupaavalta!
Täällä peukut pystyssä, että sä olisit se, joka aloittais tän puolen plussa-aallon!!

Kovasti peukkuja TATJUSKA![:)]

Mulla pitäisi menkat alkaa perjantai/lauantai akselilla jos ovulaation kuvittelin oikein. Nyt ei oikein mitään vielä osaa päätellä, ei ihmeemmin oireita ole ollut suuntaan eikä toiseen. Tissit kipeänä ovulaatiosta asti, lämpöä saman verran kuin muissakin kierroissa. En jaksa kauheasti toiveita elätellä, eipähän tipu niin korkealta [;)]

Mulla on alkanu kauheet menkkajuilinnat ja alaselkää polttelee. Mut ovistikun mukaan se oli vasta 8pv sitten, eihän mulla viä kuulu alkaa menkat...äh.

Toivotaan että tää ois nyt sitä... alkaa vähän pelottaa. Et jos plussaa niin kuinka käy sitten taas... ehkä mä en testaa ennenku joskus ens viikolla. Tai sit mulla tosiaan on jo menkat jostain syystä alkamassa mut miten vois näillä kiertopäivillä kun ei oo eläissäni ollu lyhempää kiertoa kuin 26pv....

Kiitos teille kaikille ihanille lämpimästä vastaanotosta :D

Mä en kylläkään enää oikeen tiedä mitä ajatella.. Ovistestien mukaan ovulaationi oli kp13 joten eikös meneilläoleva kiertoni olisi n.27päivää? No tänään, kp28 menkoista eikä niitä edeltävistä oireista ole tietoakaan. Mutta clearblue-raskaustesti näytti aamulla negaa.. Vaimoni on asenteella "no ei sit, parin viikon päästä uus yritys". Minä vaan en oikeen osaa heittää vielä kirvestä henkisesti kaivoon.. Tuntuu että jos sitä istukkahormoonia olisi vaikka erittynyt vielä jotenkin vähän tms...

Paljon paljon tsemppiä ja jaksamista meille kaikille :D

Bandida: ei se positiivisen asenteen pitäminen niin helppoa todellakaan oo miltä se kuulostaa.. on saanu kyllä kynsin ja hampain tapella et pystyis edes osan aikaa olla ajattelematta asiaa..
nyt sit kunnon juhlimiset uuden vuoden kunniaks!!! [:D] ja sen jälkee yrittää mun kans tuonne lokakuisii jos nyt ei onnista.. mutta pidän sormet ja varpaat ristissä et sua onnistas.. [:)]

Yönsäde: kyllä sinäkin olet ansainnut sen plussan.. siinä missä me muutkin [:)] ja niin ku tossa jo bandidalle kirjotin et ei se positiivisen asenteen ylläpitäminen oo niin helppoa miltä se kuulostaa.. sinulle ystävä hyvä pidän sormet ja varpaat ristissä et saisit sen plussan tästä kierrosta.. jos ei muuten niin tönin sut tosiaan tuonne syyskuisiin [;)]
KUN saat sen plussan tästä kierrosta muista puhaltaa kunnolla plussatuulia meille muillekin [:)] tuun sit lokakuisiin perästä [;)]
on se hyvä ku te muut näköjään harrastatte krapulaa munki puolesta [:D] täällä päässä ei harrasteta juomista joten ei kauheesti voi tulla krapulaakaan [:D] [:D] mutta toivottavasti jää sit muistoon tuo et nyytti sai alkunsa saunassa [;)] [:D]

omaa: tullu tässä vähän laiskoteltua tämä päivä.. käytiin kaverilla kylässä ja oli mukava vahtikoira vastassa.. nappas meikäläistä jalasta kiinni.. ei tullu ku naarmu ja hampaitten muotoset mustelmat.. onneks.. naurattaa oikeestaan koko touhu jälkikäteen.. oon vissiin sen verran hullu ku kouluttanu tuon meidän sylikoira sakemannin, et en osaa pelätä vaikka koira ottaa jalasta kiinni.. katoin vaan monttu auki ku koira näykkäs jalasta..
mutta nyt tämä yökyöpeli lähtee tuonne ukon viereen nukkumaan.. jos sitä sais taas ukon heilutteleen harjotteluks huomenna noita peittoja ku tuo täti lähtee tunkeilemasta [:D] [:D] [;)]
ku pystyiski ite päättää millon lyö tädin nenän edestä oven kiinni ja sanoo ettei sisäänpääsyä 9 kk [:D] hmm.. pitäsköhän kokeilla tota seuraavalla kerralla.. jos vaikka tepsis.. [:D] [:D] (just joo, toivossa hyvä elää sano lapamato ja uskossa kuoli [:)] ) mut jos jotain pitää yrittää niin voihan sitä nuinki uskotella itellee [:D]

mutta mutta
OIKEIN ISOJA PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!! [:)] +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Jossuli, Ei vielä kannatakaan heittää kirvestä kaivoon. Joskus saattaa käydä niinkin ettei testeissä näy ennen kuin menkat on reilusti myöhässä - eli odottele joitakin päiviä ja jos ei vieläkään mitään kuulu niin testaile uudestaan. Itsellä on myös kokemusta siitä että ilmeisesti tämä toivominen ja odottaminen vaikuttaa kiertoonkin kun aiemmin oma säännöllinen kierto pomppasi viime kuussa 27-28 päivästä 35:en. Ja muutamalla muulla tällä forumilla on heitellyt vielä huomattavasti tuotakin enemmän... Pidetään peukkuja että se plussa tärähtäis toisella testauskerralla!

Tatjuska, mitään oireita mistään? [;)]

Catja85, hui. Miten se koira silleen? Itekkään en suuremmin koiria aristele vaikka väliin saattaa vähän näykätäkin - mut et ottaa ihan kiinni? Jos tuli naarmu/iho rikki niin kannattanee kattoa ettei tulehdu. Hampaat/suuhan on millä tahansa elukalla (myös ihmisellä [8D]) se 'likaisin' paikka jossa on eniten bakteereja.

Omalla navalla on kp 28, mut se keirto kun nyt viimeksikin pomppasi sinne 35:een niin en oikeen vielä tiijä oottasko vielä tätiä vai ei...  Lieviä menkkaoireita olis, mutta vain lieviä.

Takaisin