joko nyt onnistaisi

[font="trebuchet ms"]Heis,
toki käyn tutkimukset.
Kävin eilen vatsan ultrassa. Kaikki elimet katsoi myös. Ei sikiöö ja kaikki näyttävät normaaleilta.
Tulokset saan tietää 23.12 heh.
Kahtoo löytyykö diabetes tai kilpirauhasen vikoja.
Mut ihanaa kun täti tuli. Sais loppua jo, mut ehkä menee kun turvotus laskee :). Eli syyskuun odottajiin yritykseen siis x)

plussaista joulua kaikille<3

Moikka teille,

aikun on ihanasti taas monella kutkuttavat ajat käsillä- plussaa kaikille!!

Meillä ukko alkoi jo kyselemään, että joko alkais harjoitukset[;)]- sinällänsä ihanaa, mutta mulla ei ollenkaan nappaa noi petipuuhat nyt, tiedä onko flunssalla osuutta asiaan..mutta joo- hienosti saatu asiat taas kuntoon riitaisamman viikon jälkeen, kun taas ollaan puhuttu asiat halki [:D]

Mukavaa perjantaita kaikille!!

+++++++++++++++++++++tuulia!!!!

Voi mikä juhla! Täällä on menkat alkamassa. Huokaisin kyllä niin helpotuksesta edellisen vessakäynnin jälkeen, ettei ole tosi. Nyt on erittäin hyvä mieli ja jaksaa taas painaltaa uuteen kiertoon sekä uuteen alkuun.

Positiivista energiaa teille kaikille ja plussaa toivon niille, joilla on testaus käsillä!
Ihanaa viikonloppua!

Täällä kanssa huikean hyvä mieli. Tikutin juuri lähes 100% ovisviivan eli ihan piirun verran vain haaleampi kuin testiviiva eli ovis on sit sunnuntaina niinku laskinkin niistä viime menkoista, JEEEE!!!

Moroo,

NIA: Ihanaa kuulla,että mielesi on parempi [:)]..ja postitiivisin ajatuksin eteenpäin [:)][:)][:)]
Onnittelut tädistä [:)]!!Ihan vain sen takia onnittelen TÄDISTÄ ( [:@] ),koska itsekin siitä olit onnellinen.
Tsemppiä hirveesti tähän uuteen kiertoon!!!!

TATJUSKA: ONNEA viivasta [:)][:)]
Siis aivan mahtavaa,että ovuloit ja noin tarkkaan vielä!!!!
Nyt sitten vietätte koko viikonlopon ( sunnuntain ) miehen kanssa kahden makkarin puolella [;)][&o][:D]..lapset hoitoon..eix jee [;)]?

BANDIDA: Masennuksen karkoituksia sinnepäin [:)][:)]
Miehet(kin) ovat ihme ja kyllä tuntevia otuksia [;)][;)][:D]..anteeksi,tämä oli vähän paksua huumoria nyt [&o]
Kyllähän miehiä yhtä lailla pelottaa,surettaa samat asia kuin naisiakin.Harvemmin he vain osaavat ilmaista tunteensa niin hyvin kuin me naiset ( ikävä kyllä ).
Nyt otat miehesi kunnon halausotteeseen,moiskaset kunnon märän pusun poskelle ja sanot hälle,että rakastat häntä.Ja sitten kysyt,että vaivaako häntä jokin!!
Keskusteltuanne tovin näistä asioista,niin veikkaampa,että saatte asiat jälleen rullaamaan ja löydätte itsenne makkarin puolelta [&o][;)][:D]
Jaksamisia!!!!Ja tulehan kertomaan kuulumiset!!

RONNY: Heh..vai ei uppoo greippimehu siellä [;)][:D]
Meillä tuota greippimehua juo jo koko perhe [:D][:D]
Vitamiinit ovat myös hyvä [:)]
Voihan hyvin [:)]!!

PAIPAPU: KIITOS [:)]..Peuhailtu on [&o][;)]
Sulle lähetän hirveesti jaksamisia [:)]
Ja sydämestäni toivon,että nyt saat sen plussan [:)][:)]!!!

JA KAIKILLE MUILLEKIN MOI [:)]
Oli taas niin paljon tullut tekstiä,etten pysynyt enään perässä [&o]

OMAA: Mulla tänään nippaillut oikeeta munasarjaa ja vihlonut häpyluuta.Ihan samanlaista kun alkuraskaudessa ja loppuraskaudessa tuo häpäriluun vihlaisu [&:]..no,raskaanahan en nyt voi olla [;)]
Nyt tulee läpinäkyvää limaakin jo..mitenkäs se olikaan noiden vuotojen kanssa eli tuleeko heti tädin loppumisen jälkeen tuota väritöntä limaa [8|]?
Ajattelin vain taas pahinta eli että kystat alkaa vaivaamaan jo nyt ennen ovista eli aivan liian aikaisin??
Pitäisi vain olla ajattelematta,mutta kun se on mahdotonta,kun toi pää seuraa aina mukana [;)][:D]
Joo,ja greippimehua juo nyt meidän koko perhe [:D][:D]..siis kaikkien mielestä se on HYVÄÄ.Ja minä itse juon sitä vain ja ainoastaan sen yhden asian takia [:D]

NYT HIRVEESTI KAIKILLE PLUSSATUULIA JA IHANIA VIIKONLOPPUJA!!!!!!!!!!!++++++++++!!!!!!!!!!!!!!!++++++++++++++++++

Yönsäde kp 8/33/2

Kauheesti taas kaikille tapahtunut... Mutta plussia vielä ootellaan.

Kävin tänään gyniksellä ja kaikki periaatteessa ok. Hitaasti heräävät munasarjat kun on pitkään syönyt e-pilsuja ja hiukan oli monirakkulaisuutta, muttei niin paljoa et vois antaa varman diagnoosin. Meinasi ensi, että antaa Terolut kuurin, jotta saadaan kierto käyntiin, mutta oli sen näköistä, että ruokavaliohoidolla pitäisi alkaa tapahtua. Eli vehnät ja sokerit pois ja ruisleipää tilalle. Nopeat hiilarit ja sokeri kun estävät rakkuloita puhkeamasta... Sanoi että jos pitää ns. tiukkaa ruokavaliota em.suhteen niin 3 neljästä on 4 kuukauden sisällä raskaana ilman mitään hormonihoitoja[:)] Siellä näkyi myös oikeassa ovariossa lähes kypsä munasolu eli ovulaatio noin 5 vrk:n kuluessa, mutta on ikävä kyllä väärällä puolella, mulla kun puuttuu se torvi juuri sieltä puolen[&o] Teoriassa raskautuminen siltä puolelta irtoavassa munasolussa melko mahdoton, mutta ei täysin poissuljettu kuitenkaan. Ja sanoi että kohdun limakalvo ei ole sen paksuinen, että kiinnittyminenkään 100% varmasti onnistuisi, joten taitaa mennä seuraavaan ovulaatioon tuo raskautuminen. Eli tätiä odotellaan nyt sitten saapuvaksi tuon ovulaation jälkeen ja josko sitten vaikka kävis tärppi[;)] Pakko kyllä nyt tämäkin koittaa käyttää hyödyksi, vaikkei onnistumisprosentit kovin korkeita olekaan. Aiemmat 2 lasta kuitenkin todistavat, ettei minun raskautuminen ole mahdotonta.

Wilveera kp 55/? yk 1

Magenta, kiva kun on joku muukin samassa vaiheessa! Pidetään meille peukkuja pystyssä![:D] Mulla on vielä pari testiä viime kuulta jäljellä. Saas nähdä milloin uskallan testata..[:D]

Moips.. [:)]

menin tuossa lukiessa ihan sekasin, piti joillekin vastata mut ei muista enää mitä.. sen verran tullu tekstiä lisää siitä ku on kirjotellu tänne.. [:D] mutta yritetään jotaki :P

Bandida: tuntuu välillä kyllä siltä et jotkut ihmettelee sitä et miten toi ei oo jo raskaana ku ne kerran lasta yrittää.. ainakin tuntui että tällä mieheni kaverilla, jonka vaimo on raskaana ei ole mitään ongelmia saada jälkikasvua.. ensimmäinen kotona ja jo seuraava aluillaan.. jossain määrin ehkä kateellinen, olis mukavaa kuulua kategoriaa, mies heiluttaa kalsareitaan huoneessa ja jo synnyttämään.. [:D]

Paipapu: koita nyt kestää odottelun kanssa.. jos sieltä vaikka tulis hyviä uutisia parin vkon päästä :) sovitaanko niin et siirrytään yhtä aikaa tuonne syyskuun odottajiin sitte??!! [:D] [;)]

sanotaan nyt yleisesti.. toivottavasti mahdollisimman moni siirtyy sit tuonne syyskuun odottajiin [:)] [;)] [;)]

Tatjuska: onnea selvästä ovuloinnista!!! [:)] nyt sit vkonloppuna mies makkarin puolelle etkä päästä sitä karkuun ennen ku maanantaina aamulla [:D]

Yönsäde: sullahan kävi hyvin ku muutkin tykkää greippimehusta.. muistaapahan ainaki ostaa sitä lisää ku on niin moni muistuttamassa asiasta [:D] [:D]

omaa.. olo on ihmeen neutraali tällä hetkellä.. johtuiskohan siitä et sai siivottua tänään huushollia vähäsen.. [:D] hössötys/stressienergian hyötykäyttöä [:D] [:D] [:D] tai sit on jo tähän kellon aikaan sen verran väsyny ettei pää toimi kunnolla :P vilu meinaa kyl olla vielä tuon taudin jäljiltä.. vai johtuukohan vaan siitä ku on ollu tasaseen yli 20 astetta pakkasta ulkona.. ikkunat voi kyl "vähä" täs vuokrakämpäs vuotaa [:D]

mutta, mutta

HIRVEÄSTI PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!!!!! *puhaltaa* +++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Moikka kaikille!

No niin- nyt se taas alkaa- se inhottavin aika tässä raskautumisjutussa.
Kun ovulaatio on käsillä ja peittoja heiluteltu, niin alkaa tää inhottava aika, kun kaikki nippaukset, mielitilanmuutokset ym. aiheuttavat niitä toiveita- JOKO??

Mutta kai se pitää nyt yrittää kekata jotain muuta ajattelemista..hmm..Joulu on jo reilassa, opinnot suoritettu, lapsilla kaikki ok, miehellä kaikki ok, avioliitto ok, kavereita tavattu..taidanpa siis keskittyä lepäämiseen (jalat kohti kattoa[;)]), ettei tää flussa iske mua toimintakyvyttömäksi.

Olisko niitä testailu-uutisia tänään tiedossa?

Wilveera: Kerrotko mulle lisää tuosta ruokavaliohommasta! Mulla on itellä takana kans pitkä jakso e-pillereiden kanssa ja kroppa on aikasen laiskana. Söin pilsuja kuus vuotta ja yhden kierron olen nyt toiminut ns. luomuna. Mulla todettiin kans noita rakkuloita molemmissa munasarjoissa, vissiin aika pahasti. Ei kuitenkaan kukaan kertonu, että ruokavaliolla vois olla vaikutusta niihin. Komennettiin vaan laihduttamaan (mikä ei mulla ole niin yksinkertaista). 

HYVÄÄ LAUANTAITA,

CATJA85: Et tulis meillekin vähän siivoamaan [;)]?
Mulla siis on valtava stressi päällä..tuntuu,että Joulu kaatuu mun päälle [&o]..kun on noita lapsia,niin pakko on vähän tehdä Joulua.Tänään pitäisi leipoa lasten kanssa..siivottu on jo vähäsen,mutta lapsethan sekottaa sitä mukaan,kun siivoaa [;)].
Ihanaa on silti,kun Joulu tulee..vaikka vähän etukäteen stressaakin [;)][:D]
Mää niin jännään sinun puolestasi ja pidän varpaita ja sormia pystyssä,että plussaisit [:)][:)]!!!!!!Olis niin ihanaa,kun saisit maailman parhaan Joululahjan eli plussan!!!!

OMAA: Hyvin pyyhkii ellei oteta stressiä lukuun [;)]
No,sekin on vaihtelevaa eli välillä huudetaan,mökötetään,iloitaan,kieutaan jne.[;)]..Mies tänään kiittelikin mun hormoneita [:D][:D]..juu,olin vähän pahalla tuulella,mutten ole enään.
Torstaina tuli postista jo mun ovistestit+2 herkkää raskaustestiä ( nopeeta toimintaa ).Ajattelin tiistaina aloittaa ovistestailun [8|]?En ole ennen ovistestejä käyttänyt,joten mielenkiinnolla ja innolla odotan testailua.Sitten tietysti menee herne nenuun ellei ovista näy eikä kuulu..
Greippimehu on IN [;)]..tänään pitää ostaa uusi 3 litran satsi [:D]
Jep jep,mutta tänään pitää leipoa.

JÄLLEEN KERRAN PLUSSATUULIA PUHALTELEN TEILLE KAIKILLE ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 9/33/2

Päivitänpä nyt tännekin ketjuun niitä toivottuja plussauutisia. Eli digitaalinen testi näytti tänään (kp 40/n.37) selkokielisesti Raskaana, 1-2 viikkoa. [:D] Olen viime aikoina kirjoitellut tuolla toisessa ketjussa, kun yritystä on kestänyt niin pitkään, yk11 nyt siis tärppäsi. Tällä palstalla olen roikkunut jostain huhtikuusta asti, monet silloin tässä ketjussa kirjoitelleet ovat aikaa sitten siirtyneet odottavien puolelle [;)] Mutta nyt vaan siis toivon että itsekin sinne kohta uskaltaisin siirtyä..

ihanaa vihdoin plussa! koko sydämestäni onnen toivotukset sinulle ja miehellesi LILA!!! <3

musta tuntuu että oon aika korkealla mun toiveiden kanssa.. pari päivää kivistäny tissejä niin perkuleesti ja ovis oli mielestäni viikko sitten ja siis ens viikolla pitäis menkat alkaa JOS alkaa.. ja todellaki hirveitä nippailuja ollu alamahassa, sivuilla, ja keskellä... saany nährä... JÄNNÄÄ!! jotenki sellain fiilis, et nyt voiski olla napannu!

LILA: Lämpimät Onnittelut plussasta. Aivan fantastinen joululahja, nautihan nyt :)

Ovis on täällä, siis aika järjettömät nipistelyt muniksissa. Eilinen touhuilu jäi välistä, joten tänään on sit ihan must hyökätä sen irtoovan muniksen kimppuun. Eli kun lapset simahtaa niin pöksyt lentää... :-)

[font="trebuchet ms"]magenta: mulla on sormet ja varpaat ristissä et olis onnistunut...samalla peukut ja pottuvarpaat pystyssä. toivotaan että olis lykässy ja pääset jatkaa alkanutta plussa aalto.

Lila: todella paljon onnea teille plussasta...täältä tarrasukkia ja liimaa ja kaikkea että se nyt pysyis matkassa mukana.

kp 5/?
yk 1

LILA: Suuremmoiset onnittelut plussasta [:)][:)][:)]!!
Enkeleitä paljon matkalle mukaan!!!!

Nyt me muutkin sitten seurataan Lilaa..eix jee [:)][:)]??!!
Olipas ihania uutisia!!!!

Yönsäde kp 9/33/2

Onnea Lila ja magentalle peukut!

Tatjuskalla on ihanan päättäväinen asenne- tolla asenteella syyskuussa taitaa olla käärö sylissä[;)]

Ja nyt lisää niitä +++++++++++++++++uutisia!

Kaika: Kaikki ei ole sitä miltä näyttää... Syyskuuhun tähdätään mutta kyllä mulla aika nöyrä asenne kuitenkin on tuon viimeksi tapahtuneen jälkeen. Jos nyytti tänne pian suodaan niin olen siitä kyllä ikuisesti kiitollinen ja nousee arvoon arvaamattomaan. Hieman tää pelottaakin, mutta onneksi nyt mahdollisuudet onnistumiseen on aika hyvät.

Lauantai-halit kaikille, mahtuu tänne lisääkin plussia :)

Tatjuska- totta tuokin.
Itsekkin miettinyt tapahtunutta ja tullut siihen tulokseen, että kyllä niitä lapsia saadaan, niitä ei hankita..
Ja olen jo päättänyt, että en mene varhaisultraan tms.. , koska mulla meni kesken vasta viikoilla 11+.., mutta enpä ole vielä tiineenäkään..joten eiku iltatreeneihin [;)], ku lapset pian untenmailla..

Takaisin